Ez egy archivált weboldal! bővebben
lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2015-09-28 18:05 Tolató radar

szabodavidz írta: Sziasztok !
Nem működik a tolató radarom.Rükvercbe téve sípol egyet hosszan és azzal annyi. Diagnosztika szerint az egyik szenzor nem működik (bal középső). A kérdésem az lenne,hogy a problémát mindenképp csak a csere oldja meg ? Nem lehet például érintkezési probléma,vagy ehhez hasonló ? Esetleg 3 szenzorral nem működne a rendszer,ha mondjuk a hibás szenzort kihagynánk (áthidalással) ?


Huzd le a bal közepsöt,fujd be kontaktspray-el,es dugd össze. Ha nem lesz jo,akkor vegyel bele mäsikat.

lantika Elküldve: 2015-09-27 11:58 légzsák lámpa világít

tibee01 írta:
YELLOW írta:
Paco írta: Sziasztok!

Nekem is világít állandóan a légzsák lámpa (2002 compact).
Zuglóban (Pesten) lenne esetleg valaki aki rá tudna nézni (törölni a figyelést), hogy az ülésfoglaltság figyelő-e a gond, mielőtt neki állok a dióda-ellenállás kombó bekötésének.

Köszi


ha már valaki törli a hibát, akkor ne kínlódj a diódával, hanem diaggal ki kell kapcsoltatni a figyelést, aztán csókolom.


Sziasztok!

Ha diaggal ki van kapcsolva az ülésfoglaltság érzékelő figyelése, akkor balesetnél nyitja az utas oldali légzsákokat ugye?


Igen. Ha elromlik a foglaltsägerzekelö akkor is nyilik a legzsäk minden keppen.

lantika Elküldve: 2015-09-27 10:02 bc

siposattila írta: sziasztok˘!tud valaki segiteni?bc indexkar programra lenne szükségem˘.vagy csak a nevére


BC funkciot NCS experttel aktivra ell tenni. Nincs olyan,hogy indexkar program.

lantika Elküldve: 2015-09-25 11:05 Társalgó

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
hil írta: Népautó botrány???


szerintem racionális gondolkodású, kis műszaki érzékkel megáldott ember ezeket nem hiszi el. mármint egyértelmű, hogy a katalógus adatok túl sminkeltek.
jó példa erre a rönyó törésteszt, amit anno a Megane-nal kezdtek. büszkén verték magukat, az 5 csillagra. persze amit, a tesztekre fejlesztettek ki. de ha pár centivel arrébb történik a becsapódás, akkor meg szinte rommá törik a szerkezet és a benne lévő utasok. de milyen jól hangzott ez az 5 csillag.
illetve nekem nem derült ki a népautós írásokból, hogy milyen autókat is vizsgáltak, hazsnáltakat vagy újakat. mert ugye azon is sok múlik. a használtakat hogyan használták előtte.
kabaré az egész.


Na värj. A baj nem a motor,es egyeb szerkezetek hasznälati kopäsäbol megemelkedö kärosanyag kibocsäjtäsrol van szo. Az ujabb autokat amikor elviszed szervizre,"zöldkärtyära" akkor a szervizben ideiglenesen lekapcsoljäk az auto különbözö funkcioit (legzsak pl). Na a fauve ezt kihasznälta,es beletett egy olyan szoftvert a kocsiba,ami ezeket a kikapcsoläsokat erzekeli,es ilyenkor jelentösen megemeli az adalek anyag egesterbe fecskendezeset,igy beällitva a megfelelö erteket.

AUDI A3.VW Jetta,VW Golf,VW Käfer,VW Passat 2008-töl erintett 2 literes 4 hengeres dizel EA189 motorkod.

Viszont. Az USA megint csak sajät magänak köszönheti a törtentet,mivel europäban 1 kilometeren 2x annyi a megengedett kärosanyagkibocsäjtäs,mint az usäban 1 merföldön.

Azon sem lennek meglepödve,ha a Toyota keze lenne a mostani VW boträny mögött,mert ugye a VW lenyomta a Toyotät,a Toyota legfontosabb piaca meg pont az USA.


apa kezdőőőődik
Nagyobbat csalt a BMW, mint a Volkswagen az emissziós normáért


Azota mär az is kiderült,hogy az AUDI nyerte a versenyt a 40x-es hatärertek tullepessel. Egyebiränt az Opel is megbukott,illetve a munkaadom is tullepte rendesen az erteket.

lantika Elküldve: 2015-09-24 09:31 Társalgó

YELLOW írta:
hil írta: Népautó botrány???


szerintem racionális gondolkodású, kis műszaki érzékkel megáldott ember ezeket nem hiszi el. mármint egyértelmű, hogy a katalógus adatok túl sminkeltek.
jó példa erre a rönyó törésteszt, amit anno a Megane-nal kezdtek. büszkén verték magukat, az 5 csillagra. persze amit, a tesztekre fejlesztettek ki. de ha pár centivel arrébb történik a becsapódás, akkor meg szinte rommá törik a szerkezet és a benne lévő utasok. de milyen jól hangzott ez az 5 csillag.
illetve nekem nem derült ki a népautós írásokból, hogy milyen autókat is vizsgáltak, hazsnáltakat vagy újakat. mert ugye azon is sok múlik. a használtakat hogyan használták előtte.
kabaré az egész.


Na värj. A baj nem a motor,es egyeb szerkezetek hasznälati kopäsäbol megemelkedö kärosanyag kibocsäjtäsrol van szo. Az ujabb autokat amikor elviszed szervizre,"zöldkärtyära" akkor a szervizben ideiglenesen lekapcsoljäk az auto különbözö funkcioit (legzsak pl). Na a fauve ezt kihasznälta,es beletett egy olyan szoftvert a kocsiba,ami ezeket a kikapcsoläsokat erzekeli,es ilyenkor jelentösen megemeli az adalek anyag egesterbe fecskendezeset,igy beällitva a megfelelö erteket.

AUDI A3.VW Jetta,VW Golf,VW Käfer,VW Passat 2008-töl erintett 2 literes 4 hengeres dizel EA189 motorkod.

Viszont. Az USA megint csak sajät magänak köszönheti a törtentet,mivel europäban 1 kilometeren 2x annyi a megengedett kärosanyagkibocsäjtäs,mint az usäban 1 merföldön.

Azon sem lennek meglepödve,ha a Toyota keze lenne a mostani VW boträny mögött,mert ugye a VW lenyomta a Toyotät,a Toyota legfontosabb piaca meg pont az USA.

lantika Elküldve: 2015-09-11 18:38 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Tényleg még egy kérdés.

Sztetek jól néz ki az e46-osokon a sárvédő?

Főleg a kavicsok miatt raknék rá.Lökhárítót így nem sérti meg semmilyen kavics.

Előre hátra kb 25 000-ből jön ki.


szerintem nem. tisztára mint a szocializmusban... jó apám H Astrájára tetettünk, de ő horgászni jár meg ilyenek. én egy BMW-re nem tennék, ha véd, ha nem véd.
már csak az ajtók élére való műanyag prizmás bütyök hiányzik
egy all-road-ra el tudom képzelni.


:/ kötsög kavicsok miatt akarok csak

Na még pár véleményt megvárok,aztán eldöntöm legyen e rajta.


Az,hogy az autod hogyan nezzen ki szerintem ne mäs velemenyetöl függjön. Neked kell,hogy tetszen,a Te igenyeidnek kell megfelelnie. Ez most egy hasonlo kerdes volt,mint a "milyen szinü autot vegyek?" Ha a szemed bäntja a köcsög kavics ältal okozott serüles,akkor tegyel rä gumit,ha segit.

lantika Elküldve: 2015-09-10 21:54 Társalgó

Bitu79 írta: Nem világít a középső féklámpám.Többi jó.Mi krepálhatott be?A 9-es biztositékot lecsekkoltam,és ép.Nem látom a kis papíron,hogy a középső féklámpának lenne e külön biztosítéka.Segítsetek pls.




e46fanatics.de oldalon volt hasonlo problema egy qp-val. LSZ meghibäsodäs miatt a 3-ik feklämpa nem vilägitott.

lantika Elküldve: 2015-09-08 21:37 Mi lehet a baj?

Methos írta:
Bitu79 írta:
stevegrabo írta: Sziasztok,

Segítséget, tanácsot, ötletet szeretnék kérni a mellékelt kijelző hiba kijavítására.Lehet javítani vagy csere ?
Köszönettel és üdvözlettel
Grabó



Itt egy link pl:

Ebben megmutatják,hogy cserélnek ilyenben lcd panelt.

http://www.bimmerforums.com/fo...een-Repair

Itt egy vidi is:

https://www.youtube.com/watch?v=-jRorExbnqI

Majd küldj egy köszit

Én a helyedben elvinném egy lcd panel cserére.Olcsóbb megoldás,mint egy új cucc.



Vagy rendelsz egyet ebayről és te magad kicseréled....Viszonylag egyszerű a menete... én is megcsináltam, egy irodában az asztalomon, ahol csak levélbontó kés van meg egy repi ajándék csavarhuzókészlet
Ezt a leírást követtem én, is, bár a kiszerelés után kiderült, hogy a segge tök máshogy néz ki, de a lényegen nem sokat változtat....



X3,Z4 kijelzö is passzol bele,es olcsobb pedig tök ugyan az. A segge meg azert nezett ki mäskepp,mert az nem E46. Ebay

lantika Elküldve: 2015-09-08 10:41 Business rádió kérdés

p1tyeszka írta: Ha kiszereltem a rádiót ugye nem fog haragudni érte ha úgy indítok?!


Nem fog.

lantika Elküldve: 2015-09-01 18:36 Üzemanyag minõsítés és átverések!

Most voltam magyarorszägon,es le vagyok döbbenve.
Nemetorszäg JET kut 60L 64€ 960km
Csehorszag Shell kut 60L 87€ 788km
Magyarorszäg MOL kut 60l 71€ 802km.
Räadäsul a hazai gäzolajjal mäskepp mozog az auto,dinamikusabb.

lantika Elküldve: 2015-09-01 18:25 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

csbalu írta:
lantika írta: Sziasztok. Ugy hozta a sors,hogy az elmult hetvegen Magyarorszägra kellett mennem. Navi tökeletesen müködött leszämitva,hogy pär 4 szämjegyü utat nem ismert,de ez nem gond. A gond ott kezdödött,hogy visszafele a 37 fokban egy rövid pihenö utän nem folytatta a navigäläst. Gondoltam kiveszem a DVD-t ami simän sikerült,de vissza mär nem vette. MK4 tüz forro volt,gondolom ez lehetett a gond. Ennek a kis malörnek köszönhetöen Pozsony es Brno küzött 120 km-t sikerült 4 ora alatt megtenni,mivel hatalmas dugok voltak . Kerdesem az,hogy a Touringban oldalt van egy vekony szörös zajszigetelö burkolat. Ezt ki kell venni,ha navi van benne,vagy van mäsik vältozat navishoz? En benne hagytam es csak egy lyukat vägtam,hogy beleferjen a navi. A gyäri utolagos beepites leiräsban nem talältam erre utalo leiräst.
A naviba ma betettem a DVD-t,es mintha semmi sem törtent volna,müködik toväbb,sikerült lehülnie.


Elvileg a navis kocsiban befelé nyúlik az a kárpit és a külső ajtó is más. De nem itt van a gond. Egyrészt öreg már az MK4 és valószínűleg az amióta gyártották és ment a kocsi folyamatosan pörög. A fej biztos fáradt benne, ha nem interkontinentális utakra mész javalsom a CD-s térképet. Tartalma megegyezik a DVD-vel csak nem izzasztja annyira. Ha dupla rétegűt használsz, válts 1 rétegűre (Ha már ragaszkodsz a DVD hez). érdemes lenne megnézni pörög-e az MK4 ventije, ezt diaggal is le tudod ellenőrizni. Amúgy meg fogadd el, öreg technika néha megesik már vele az ilyen


A külsö ajtot csereltem,mert a navi nem fer el a hagyomänyos alatt. MK4 uj lezerrel van. MK4 venti pörög,megneztem szemmel. A CD-vel az a bajom,hogy hatäroknäl cserelnem kell. Elfogadom,hogy ilyen,csak kicsit merges voltam. Jobb lenne,ha SD kärtyäs lenne a rendszer,de ez van. Köszönöm a välaszod

lantika Elküldve: 2015-09-01 13:23 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Sziasztok. Ugy hozta a sors,hogy az elmult hetvegen Magyarorszägra kellett mennem. Navi tökeletesen müködött leszämitva,hogy pär 4 szämjegyü utat nem ismert,de ez nem gond. A gond ott kezdödött,hogy visszafele a 37 fokban egy rövid pihenö utän nem folytatta a navigäläst. Gondoltam kiveszem a DVD-t ami simän sikerült,de vissza mär nem vette. MK4 tüz forro volt,gondolom ez lehetett a gond. Ennek a kis malörnek köszönhetöen Pozsony es Brno küzött 120 km-t sikerült 4 ora alatt megtenni,mivel hatalmas dugok voltak . Kerdesem az,hogy a Touringban oldalt van egy vekony szörös zajszigetelö burkolat. Ezt ki kell venni,ha navi van benne,vagy van mäsik vältozat navishoz? En benne hagytam es csak egy lyukat vägtam,hogy beleferjen a navi. A gyäri utolagos beepites leiräsban nem talältam erre utalo leiräst.
A naviba ma betettem a DVD-t,es mintha semmi sem törtent volna,müködik toväbb,sikerült lehülnie.

lantika Elküldve: 2015-08-26 10:53 világításmodul programozása

Stubiflex írta:
Stubiflex írta: Sziasztok. Szeretném megváltoztatni az olajcsere periódust 30 000 km-öl 10240 km-re.
Ennek érdekében beírtam a CAS és az LMA modulokba a $988 FA kódot, majd újra írtam ezt a két modult. Köetkező lépés az lenne, hogy a DDE-t kiolvasom, majd szerkesztés után visszaírom. Ezzel az a problémám, hogy az NCS Expert nem látja a listában a DDE modult. (6DMOT néven sem)

Tud valaki segíteni? Előre is köszönom.



Közben mondták nekem, hogy ISTA P kell hozzá és BIBAS kód.




Hello. En egyszerüen GM-ben ätirtam,NCS-el es azota ugy is van.

lantika Elküldve: 2015-07-28 19:59 angel eye

Thomasito írta:
lela írta:
Itt mindenki a COB-ot preferálja?
Esetleg ezt próbálta már valaki?
Esetleg azezen az oldalon lévő 168 ledes variáns prólta már valaki? Azt írja egybefüggő a fénye.
ezen az oldalon lévő mennyiség pedig egyenesen zavarba ejtő.


A COB nekem pl túl kékes-lilás, a ledes viszont szép fehér. A régi 66db-os viszont felejtős, az már-már retro.

Itt van jó kis leírás melyik milyen. Sztem a sok kis ledes SMD a nyerő!


Nekem egy nagy problemäm van az angel eyessel,es ez miatt nincs nekem. 131mm-es karika tul nagy,a 120 meg kicsi,mivel az e46-hoz pontosan 12mm-es kellene.Szoval az egyik kicsi,a mäsik nagy.

lantika Elküldve: 2015-07-28 09:30 BMW navi

jamborj írta:
lantika írta:
jamborj írta: Sziasztok
Megvettem az Mk4 et ma, a srác egy navit is akart hozzá adni, persze külön pénzért, de nem értettem pontosan, mintha azt mondta volna hogy mk-3 hoz való amúgy
Annyira nem vágom ezt a BMW hifit...mit vegyek hozzá, jó az MK-III navi, vagy csak Mk-IV?


Egyet kell csak visszaolvasnod. MK3-at csereld ki az MK4-re. MK1-4 az maga a navigäcio.

Bocsánat, hülye vagyok még az elnevezésekkel kapcsolatban
Ma volt egy kis időm megnézni mi is az a mk-4
Nem ezt vettem, hanem 16:9 fejegységet
Ehhez vennem kellene navit...
Még egyszer bocsi a tudatlanságomért


Akkor csereld ki a 4:3-at a 16:9-re. MK4 annyiban jobb MK3-tol,hogy DVD-röl (is) tud dolgozni mig az MK3 csak CD-t eszik. MK4 gyorsabban olvas es van benne 1-2 grafikai vältoztatäs,de nem veszesen elterö. MK4-hez letezik komplett Europa terkep,MK3-hoz Europa 12 CD-n van. Pl egy nemet kiruccanäshoz "csak" 3 CD kell,amiket a hatäron cserelgetni kell .