YELLOW írta:
hil írta:
Népautó botrány???
szerintem racionális gondolkodású, kis műszaki érzékkel megáldott ember ezeket nem hiszi el. mármint egyértelmű, hogy a katalógus adatok túl sminkeltek.
jó példa erre a rönyó törésteszt, amit anno a Megane-nal kezdtek. büszkén verték magukat, az 5 csillagra. persze amit, a tesztekre fejlesztettek ki. de ha pár centivel arrébb történik a becsapódás, akkor meg szinte rommá törik a szerkezet és a benne lévő utasok. de milyen jól hangzott ez az 5 csillag.
illetve nekem nem derült ki a népautós írásokból, hogy milyen autókat is vizsgáltak, hazsnáltakat vagy újakat. mert ugye azon is sok múlik. a használtakat hogyan használták előtte.
kabaré az egész.
Na värj. A baj nem a motor,es egyeb szerkezetek hasznälati kopäsäbol megemelkedö kärosanyag kibocsäjtäsrol van szo. Az ujabb autokat amikor elviszed szervizre,"zöldkärtyära" akkor a szervizben ideiglenesen lekapcsoljäk az auto különbözö funkcioit (legzsak pl). Na a fauve ezt kihasznälta,es beletett egy olyan szoftvert a kocsiba,ami ezeket a kikapcsoläsokat erzekeli,es ilyenkor jelentösen megemeli az adalek anyag egesterbe fecskendezeset,igy beällitva a megfelelö erteket.
AUDI A3.VW Jetta,VW Golf,VW Käfer,VW Passat 2008-töl erintett 2 literes 4 hengeres dizel EA189 motorkod.
Viszont. Az USA megint csak sajät magänak köszönheti a törtentet,mivel europäban 1 kilometeren 2x annyi a megengedett kärosanyagkibocsäjtäs,mint az usäban 1 merföldön.
Azon sem lennek meglepödve,ha a Toyota keze lenne a mostani VW boträny mögött,mert ugye a VW lenyomta a Toyotät,a Toyota legfontosabb piaca meg pont az USA.