mrdani Elküldve: 2012-03-09 09:41 Most vettem BMW-t
Minap megjelent a kijelzőn az inspection felirat.
Ilyenkor mi a teendő?!
Nincs nagy angol tudásom, de úgy értelmeztem hogy vizsgálat.
mrdani Elküldve: 2012-03-09 09:41 Most vettem BMW-t
mrdani Elküldve: 2012-02-29 11:23 Most vettem BMW-t
moca írta: Üdv. Magyarországon be lehet szerezni nekem is ugyanilyen problémám volt és egybe az egész 8000 Ft volt.
mrdani Elküldve: 2012-02-28 23:26 Most vettem BMW-t
hil írta:mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a motorháztető és a szélvédő közti részen ahol az ablaktörlő van nagyon szépen akadály nélkül belátok a motortérbe.(legfőképp az aksira látok rá)
Tudom, hogy elméletileg lenni kéne neki ott valami műanyagnak/guminak ami megakadályozza a víz befolyását, de nem igazán van ott semmi...
Valaki tudja hogy mi annak a neve, hogy pótolni tudjam, mielőtt egy nagy zuhi elkapja...
Előre is köszönök mindent.
gondolom nem muszáj újonnan elég bontóból is?!
Szia! Arra a fekete műanyag elemre gondolsz, amiből kiállnak az ablaktörlő tengelyei és az egyik fele a szélvédő aljára támaszkodik?
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20
Lehet, hogy a 8-as tétel. Két részből áll, úgy 3500Ft/db (51711960844 51718108613)
Tűzfal takaró bal/jobb
Bocs, képtelen voltam feltenni a képet róla, pedig próbálkoztam vele rendesen....
De mégis sikerült!!!! 14.próbálkozásra.... kitartó vagyok
mrdani Elküldve: 2012-02-28 23:03 Most vettem BMW-t
Coyote írta:mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a motorháztető és a szélvédő közti részen ahol az ablaktörlő van nagyon szépen akadály nélkül belátok a motortérbe.(legfőképp az aksira látok rá)
Tudom, hogy elméletileg lenni kéne neki ott valami műanyagnak/guminak ami megakadályozza a víz befolyását, de nem igazán van ott semmi...
Valaki tudja hogy mi annak a neve, hogy pótolni tudjam, mielőtt egy nagy zuhi elkapja...
Előre is köszönök mindent.
gondolom nem muszáj újonnan elég bontóból is?!
Kéderguminak hívják tudtommal, ez szigeteli a motorteret, hogy ne úgy ömöljön be a víz, és irányítottan távozzon a meleg levegő (konkrétan a szélvédőre)... Törve volt az eleje, vagy miért hiányozhat?
A 24-es számú elem (rear hood sealing), 15 dollár Én újonnan venném.
mrdani Elküldve: 2012-02-28 11:17 Most vettem BMW-t
mrdani Elküldve: 2012-02-22 15:16 alapjárat leesik, ingadozik
YELLOW írta:mrdani írta:troooger írta: Szia!
Nézz be a galériámba, ott találsz képet a jrtom által mondott dolgoról. Nekem is ez volt a baj.jrtom írta: Szia!
A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába.
Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Remélem tudtok segíteni.
Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom.
Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le...
Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.
YouTube videó
kb ilyesmit csinál
Köszi az infót megnézem, csak kajolok mert most értem haza a melóból.
Ha Netalántán nem az lenne akkor mi más lehet még?!
Lambda szonda, gyújtótrafó, gyertyák?
Mondjuk a legelső kissé necces anyagiakba, szóval azt választanám legutoljára.
Előre is köszönöm a segítségedet
Jaj majd el felejtettem hogy mikor beindítom, akkor az első 1-2-3 percbe nem csinálja, csak utána kezdi el...
hát pedig pont trafó, meg gyertya nem valószínű. ilyeneket légtömegmérő, lambda, injektor, alapjárati motor, főtengely jeladó hibája okozhat, vagy kilyukadt vákuumcsövek.
mrdani Elküldve: 2012-02-21 15:04 alapjárat leesik, ingadozik
troooger írta: Szia!
Nézz be a galériámba, ott találsz képet a jrtom által mondott dolgoról. Nekem is ez volt a baj.jrtom írta: Szia!
A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába.
Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Remélem tudtok segíteni.
Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom.
Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le...
Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.
YouTube videó
kb ilyesmit csinál
mrdani Elküldve: 2012-02-20 19:16 Most vettem BMW-t
szeda írta:mrdani írta:seta írta:mrdani írta: A másik problémám az hogy nem tudom a kulccsal kinyitni egy ik ajtot se ( vezető oldali, anyós ülés oldali.
De ha bezárom a csomagtartót kulccsal akkor bezár mindenhol egyszerre.
mármint ugy h beledugod a kulcsot és elfordítod, vagy távirányítóval?
Igen úgy hogy elfordítanám de nem megy forogna de nem kattan.Semelyik ajtonál.
Nem tudom h kp-i záras e, de elvileg igen a kulcson van gomb de az csak egy lámpát működtet a kulcson...
A csomagtartónál bedugom elfordítom és lezár mindenhol.
Nem rossz megoldás de nem ez a hivatalos verzió sztem...
Hát ott tutira valami zár csere-bere volt.Más különben hogy lehet az hogy hátul működik máshol meg nem.Szerintem nem mindenhol ugyanolyan a zárad.A csomagtartózárad egyébként tutira jól működik.Annak így kell.
És igen.Tutira központi záras.Mindegyik az.
A kulcsot újra kéne tanítani.le van itt írva hogy hogyan kell és akkor menne a távirányítóval.Persze kulccsal akkor sem nyilna de úgy nem is kell.
mrdani Elküldve: 2012-02-20 15:15 alapjárat leesik, ingadozik
mrdani Elküldve: 2012-02-20 14:55 Most vettem BMW-t
seta írta:mrdani írta: A másik problémám az hogy nem tudom a kulccsal kinyitni egy ik ajtot se ( vezető oldali, anyós ülés oldali.
De ha bezárom a csomagtartót kulccsal akkor bezár mindenhol egyszerre.
mármint ugy h beledugod a kulcsot és elfordítod, vagy távirányítóval?
mrdani Elküldve: 2012-02-19 19:01 Most vettem BMW-t
mrdani Elküldve: 2011-02-16 09:17 Benzintank és tartalék
pneurob írta:mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám lenne, hogy a üzemanyag mérő a műszerfalon a fele előtt van egy rublikával akkor leáll az autó mert kifogyott a tank.Holott a tankba van bőven üzemanyag.A tank két részre van osztva az egyikbe egy szivattyú, illetve szintmérő a másikba csak egy szintmérő.Elviekben a szivattyú a másik tankba nyomja át az üzemanyagot.Na de akkor miért adja meg magát a kocsi?
A tank azért van kettéosztva, mert ott megy a kardán. A két fél közötti szintkiegyenlítésről egy folyadéksugár szivattyú gondoskodik, amit az üzemanyag szivattyú működtet. Az egyik lehetséges hiba, hogy lecsúszott a tömlő a szivattyúról, a másik pedig, hogy fennakadt a szintjelződ
mrdani Elküldve: 2011-02-13 16:50 Benzintank és tartalék