pati fórum hozzászólásai

pati Elküldve: 2006-09-26 11:30 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

Katalizátort majdnem én is cseréltem aztán mosás miatt le kellett szednem az alsó mûanyag burkolatot és megszûnt a zizegés. ugyanis a burkolat és a rá ragasztott mûanyag réteg közé rengeteg kosz fészkelte be magát.

pati Elküldve: 2006-06-26 13:13 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

reset: nyomva tartod a nullázo gombot a mûszerfalon közben ráfordítasz a kulcsra egyet,5 másodpercig nyomva tartod. megint 5 másodpecig nyomva tartod, majd megint nyomsz egyet rajta. asszem ennyi. már rég csináltam, ja ás a mûveletet kétszer kell megcsinálni mert elsõre nem mindig fogadja el. lehet vele kisérletezni mert kárt nem lehet tenni benne ahhoz computer kell.

pati Elküldve: 2006-06-04 15:57 Ablaktörlõ probléma

nekem a kihangosító csinálja ugyanezt szerintem az agya a beteg.

pati Elküldve: 2006-05-15 21:51 Kézifék

Szerintem nem fog. ha behúzod a mechanika (rugó,lengõkar stb) csak kicsit mozdul és csak akkor nyikorog. Nagyobb mozgásnál álltalában nem jelentkezik ez a tünet. Régen a nagyapám a Trabiját tél elején átfújta fáradt olajjal ezzel megelõzte ezeket kis korrozios elváltozásokat. De ezek a verdák mégse Trabik, úgyhogy had nyikorogjon!!!!

pati Elküldve: 2006-05-14 13:05 Kézifék

Hát ez ilyen!

pati Elküldve: 2006-05-14 12:51 Légtömegmérõ

ja és ne tisztítsd semmi értelme. és ne fogd meg az érzékelõt mert utánna dobhatod el!

pati Elküldve: 2006-05-14 12:48 Légtömegmérõ

Hi! Nekem utángyártott volt beszerelve,és az elsõ 200 km után már torpan a motor. 30-e km után kuka. a fogyasztásom soha nem érte el a 7-et pedig padlón megyek altalában. ára 40e Ft.

pati Elküldve: 2006-05-12 19:49 Automata ajtózárás

Ja az nekem is jó lenne. Meg ha van akármilyen okosság a programozással kapcsolatban irjátok le. pl a belsõ világítást is ki lehet kapcsolni pár másdoperces nyomva tartással. Néha az is jól jön...
HajRá!!!!

pati Elküldve: 2006-05-11 23:48 Kézifék

Sziasztok!
Az Apró hibáknál már leírtam mit lehet tenni a kézifékkel hogy jó legyen. Rozsdaoldó, csavarhúzó! Ennyi. (Szétszedegeted, lekenegeted, összerakosgatod, beállítgatod,kipróbálgatod ha nem jó ráállítasz vagy visszaállítasz kicsit) Szerintem!
jó szöszmötölést (akinek van hozzá türelme)!

pati Elküldve: 2006-04-16 15:41 Apró hibák

alfatone: én a fékpofákat szétnyomó mechanika rozsdásodására (jó kis szó) gonoltam, nem a ferrodolokra. nekem az ragadt ki. a Te esetedben talán csak utánna kellene állítani a pofa alap állapotán. azt úgy tudod megcsinálni, hogy egy csavart kitekersz a kerékböl és a megfelelö pontra forgatod a kereket. kis lámpával be tudsz világítni hogy láss. aztán csavarhúzóval tekersz párat lelfelé,addig míg a kereket picit megfogja, majd egyet vissza. csak jobb lehet utána

pati Elküldve: 2006-04-14 15:48 Apró hibák

alfatone: ROZSDAOLDÓ a megoldás. szétszeded apró darabokra, lefújod, bekened vékonyan hõálló kenõanyaggal, azután szépen mindent visszateszel a helyére. kicsit macera újra állítani a fékpofákat, és össszehangolni a karral. megéri.

pati Elküldve: 2006-04-13 20:26 Apró hibák

Sziasztok!

Gáz van a légbefóvó ventillátorral. (autom.klíma) Állandóan erölködik hol erösen fúj hol meg gyengén, másodpercenént változik.Akkor is ha a sebességét én választom ki. Valaki találkozott ár ilyennel? hogyan javítható?
És még valami. Nemrég beragadt a kézifék az egyik oldalon mert elég fura megoldás az egész mechanika. Ezért ajánlatos néha lekezelni, nem csak fékpofát cserélni. Elég húzós volt a trélert kifizetni! 4 éves kocsinál ez kicsit gáz!

pati Elküldve: 2006-04-01 18:18 Apró hibák

Kösz a tippeket!

Én váltó olajra tippeltem elöször, majd a hardira, ami nagyon rendben van. A bakok is jók nem koppan. Hidegen nem csinálja.
Vannak fontos alkatrészek, amiböl csak gyárit rakok be. Lemfölder cuccokat veszek általában.

pati Elküldve: 2006-03-30 16:44 Apró hibák

hoppá! a hardy 26e ft, a bak 16e ft/db ahogy nézem. nincs valami más ötlet?

pati Elküldve: 2006-03-30 16:17 Apró hibák

320d. (2001.06) ha esetleg tipushiba lenne. mert miota megvan ezt csinálja.