autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 17:32


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Díszlécemet nemsokára kicseréltetem.Elötte a fényezést kell megcsináltatnom.Egy fél centis részen lejött a lakk.A festék nem sérült.Csak a lakk.Elvittem egy szakihoz,aki azt mondta,hogy ezt újra kell csak lakkozni.Kicsit becsiszolja a lakksérülésnél,és fuj rá lakkot.Majd egybepolírozza.Ennyi.Ez tényleg ilyen egyszerű?Nem fog ez onnét hamar lejönni?A márkaszervízben teljes elem cserét fújnának újra 60-80 000 ft-ért...Ami azért kivitte a hajam.Ez a srác(maszek fényező) azt mondta 3000 ft lesz kb,és 2 óra.Higgyek neki?Mármint tényleg csak ennyi a javítása ennek?Az egész elemet én sem akarom lefújatni ezért.Csak azért kérdezem,mert nem értek a fényezéshez kicsit sem.Bátran vigyem el hozzá?


most mondhatnám, hogy túl fújod a dolgot, túl pörögsz rajta...
persze, hogy a márkaszerviz azt akarja, hogy minél több haszna legyen. elmész egy olajcserére, a végére teljes motorgenerál lesz.
ha nem sikerült a festék, csak a lakk, azt mélységtől függően lehet elég csak polírozni.
az hogy fúj rá egy kis lakkot, az inkább a mester igényességére utal.
szóval simán elviheted jó lesz.
/de lehet rosszat akarok neked, szóval jól gondold meg/
ha többen is az én véleményemen lesznek (már ha valaki akar válaszolni), lehet ő is rosszat akar majd nehéz dió lesz. "mondjuk a drágább mindig sokkal jobb" - tartja a mondás. én nem fizetnék érte az tutti.


Köszi Yellow a választ.Az a baj,hogy a lakk full lejött(lehámlott) egy fél-centis részen.Ezen a polír nem segítene.Ezért aggódok annyira.De ezek szerint ujra lehet tényleg lakkozni,majd egybepolírozni,és nem kell festeni ha nem sérült a festékréteg ugye? Bocs ha láma vagyok.


azért szokták becsiszolni a lepattanást, hogy ne legyen pereme, hanem síkba essen. itt mikronokról beszélünk, de fontos. aztán lakozza, majd egymásba polírozza.
festék leverődést is csinálnak így, ha jól kikeverik a színt, észre sem venni, hogy csak 3cm-es körben volt javítva. jó szakember tudja mit csinál.
haverom off autójára (passat) lengyelek horogkeresztet karcoltak, full mélyen. kitöltötték festékkel, majd bepolírozták. észre sem venni. ha nagyon nagyon durván nézed, jó megvilágításban, talán egy picit látni.


Köszi Yellow.Kicsit megnyugodtam.Egy kérdésem lenne még.Színt ezek szerint csak akkor kell fújni,ha megsérült a festékréteg is ugye?Nálam az nem sérült.A mester csak lakkot fuj rá,majd 1-2 nap mulva megpolírozza.Csak eléggé félek.Nehogy rondább legyen,mint most.De ha nem para,akkor viszem pénteken.Szerinted?


kisebb festék sérülésnél, karc, ahol mélyebb a sérülés is van, hogy csak políroznak. számít a karc szélessége, mélysége. nem vagyok fényező, nem tudom jól megfogalmazni, de az a festék egy dolgozható anyag egy bizonyos szintig.
nem tudom ki a szakember, hogy dolgozik, nagyobb kárt nem fog csinálni ez biztos.


Köszönöm szépen.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 17:32


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Díszlécemet nemsokára kicseréltetem.Elötte a fényezést kell megcsináltatnom.Egy fél centis részen lejött a lakk.A festék nem sérült.Csak a lakk.Elvittem egy szakihoz,aki azt mondta,hogy ezt újra kell csak lakkozni.Kicsit becsiszolja a lakksérülésnél,és fuj rá lakkot.Majd egybepolírozza.Ennyi.Ez tényleg ilyen egyszerű?Nem fog ez onnét hamar lejönni?A márkaszervízben teljes elem cserét fújnának újra 60-80 000 ft-ért...Ami azért kivitte a hajam.Ez a srác(maszek fényező) azt mondta 3000 ft lesz kb,és 2 óra.Higgyek neki?Mármint tényleg csak ennyi a javítása ennek?Az egész elemet én sem akarom lefújatni ezért.Csak azért kérdezem,mert nem értek a fényezéshez kicsit sem.Bátran vigyem el hozzá?


most mondhatnám, hogy túl fújod a dolgot, túl pörögsz rajta...
persze, hogy a márkaszerviz azt akarja, hogy minél több haszna legyen. elmész egy olajcserére, a végére teljes motorgenerál lesz.
ha nem sikerült a festék, csak a lakk, azt mélységtől függően lehet elég csak polírozni.
az hogy fúj rá egy kis lakkot, az inkább a mester igényességére utal.
szóval simán elviheted jó lesz.
/de lehet rosszat akarok neked, szóval jól gondold meg/
ha többen is az én véleményemen lesznek (már ha valaki akar válaszolni), lehet ő is rosszat akar majd nehéz dió lesz. "mondjuk a drágább mindig sokkal jobb" - tartja a mondás. én nem fizetnék érte az tutti.


Köszi Yellow a választ.Az a baj,hogy a lakk full lejött(lehámlott) egy fél-centis részen.Ezen a polír nem segítene.Ezért aggódok annyira.De ezek szerint ujra lehet tényleg lakkozni,majd egybepolírozni,és nem kell festeni ha nem sérült a festékréteg ugye? Bocs ha láma vagyok.


azért szokták becsiszolni a lepattanást, hogy ne legyen pereme, hanem síkba essen. itt mikronokról beszélünk, de fontos. aztán lakozza, majd egymásba polírozza.
festék leverődést is csinálnak így, ha jól kikeverik a színt, észre sem venni, hogy csak 3cm-es körben volt javítva. jó szakember tudja mit csinál.
haverom off autójára (passat) lengyelek horogkeresztet karcoltak, full mélyen. kitöltötték festékkel, majd bepolírozták. észre sem venni. ha nagyon nagyon durván nézed, jó megvilágításban, talán egy picit látni.


Köszi Yellow.Kicsit megnyugodtam.Egy kérdésem lenne még.Színt ezek szerint csak akkor kell fújni,ha megsérült a festékréteg is ugye?Nálam az nem sérült.A mester csak lakkot fuj rá,majd 1-2 nap mulva megpolírozza.Csak eléggé félek.Nehogy rondább legyen,mint most.De ha nem para,akkor viszem pénteken.Szerinted?


kisebb festék sérülésnél, karc, ahol mélyebb a sérülés is van, hogy csak políroznak. számít a karc szélessége, mélysége. nem vagyok fényező, nem tudom jól megfogalmazni, de az a festék egy dolgozható anyag egy bizonyos szintig.
nem tudom ki a szakember, hogy dolgozik, nagyobb kárt nem fog csinálni ez biztos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 17:21


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Díszlécemet nemsokára kicseréltetem.Elötte a fényezést kell megcsináltatnom.Egy fél centis részen lejött a lakk.A festék nem sérült.Csak a lakk.Elvittem egy szakihoz,aki azt mondta,hogy ezt újra kell csak lakkozni.Kicsit becsiszolja a lakksérülésnél,és fuj rá lakkot.Majd egybepolírozza.Ennyi.Ez tényleg ilyen egyszerű?Nem fog ez onnét hamar lejönni?A márkaszervízben teljes elem cserét fújnának újra 60-80 000 ft-ért...Ami azért kivitte a hajam.Ez a srác(maszek fényező) azt mondta 3000 ft lesz kb,és 2 óra.Higgyek neki?Mármint tényleg csak ennyi a javítása ennek?Az egész elemet én sem akarom lefújatni ezért.Csak azért kérdezem,mert nem értek a fényezéshez kicsit sem.Bátran vigyem el hozzá?


most mondhatnám, hogy túl fújod a dolgot, túl pörögsz rajta...
persze, hogy a márkaszerviz azt akarja, hogy minél több haszna legyen. elmész egy olajcserére, a végére teljes motorgenerál lesz.
ha nem sikerült a festék, csak a lakk, azt mélységtől függően lehet elég csak polírozni.
az hogy fúj rá egy kis lakkot, az inkább a mester igényességére utal.
szóval simán elviheted jó lesz.
/de lehet rosszat akarok neked, szóval jól gondold meg/
ha többen is az én véleményemen lesznek (már ha valaki akar válaszolni), lehet ő is rosszat akar majd nehéz dió lesz. "mondjuk a drágább mindig sokkal jobb" - tartja a mondás. én nem fizetnék érte az tutti.


Köszi Yellow a választ.Az a baj,hogy a lakk full lejött(lehámlott) egy fél-centis részen.Ezen a polír nem segítene.Ezért aggódok annyira.De ezek szerint ujra lehet tényleg lakkozni,majd egybepolírozni,és nem kell festeni ha nem sérült a festékréteg ugye? Bocs ha láma vagyok.


azért szokták becsiszolni a lepattanást, hogy ne legyen pereme, hanem síkba essen. itt mikronokról beszélünk, de fontos. aztán lakozza, majd egymásba polírozza.
festék leverődést is csinálnak így, ha jól kikeverik a színt, észre sem venni, hogy csak 3cm-es körben volt javítva. jó szakember tudja mit csinál.
haverom off autójára (passat) lengyelek horogkeresztet karcoltak, full mélyen. kitöltötték festékkel, majd bepolírozták. észre sem venni. ha nagyon nagyon durván nézed, jó megvilágításban, talán egy picit látni.


Köszi Yellow.Kicsit megnyugodtam.Egy kérdésem lenne még.Színt ezek szerint csak akkor kell fújni,ha megsérült a festékréteg is ugye?Nálam az nem sérült.A mester csak lakkot fuj rá,majd 1-2 nap mulva megpolírozza.Csak eléggé félek.Nehogy rondább legyen,mint most.De ha nem para,akkor viszem pénteken.Szerinted?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 17:05


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Díszlécemet nemsokára kicseréltetem.Elötte a fényezést kell megcsináltatnom.Egy fél centis részen lejött a lakk.A festék nem sérült.Csak a lakk.Elvittem egy szakihoz,aki azt mondta,hogy ezt újra kell csak lakkozni.Kicsit becsiszolja a lakksérülésnél,és fuj rá lakkot.Majd egybepolírozza.Ennyi.Ez tényleg ilyen egyszerű?Nem fog ez onnét hamar lejönni?A márkaszervízben teljes elem cserét fújnának újra 60-80 000 ft-ért...Ami azért kivitte a hajam.Ez a srác(maszek fényező) azt mondta 3000 ft lesz kb,és 2 óra.Higgyek neki?Mármint tényleg csak ennyi a javítása ennek?Az egész elemet én sem akarom lefújatni ezért.Csak azért kérdezem,mert nem értek a fényezéshez kicsit sem.Bátran vigyem el hozzá?


most mondhatnám, hogy túl fújod a dolgot, túl pörögsz rajta...
persze, hogy a márkaszerviz azt akarja, hogy minél több haszna legyen. elmész egy olajcserére, a végére teljes motorgenerál lesz.
ha nem sikerült a festék, csak a lakk, azt mélységtől függően lehet elég csak polírozni.
az hogy fúj rá egy kis lakkot, az inkább a mester igényességére utal.
szóval simán elviheted jó lesz.
/de lehet rosszat akarok neked, szóval jól gondold meg/
ha többen is az én véleményemen lesznek (már ha valaki akar válaszolni), lehet ő is rosszat akar majd nehéz dió lesz. "mondjuk a drágább mindig sokkal jobb" - tartja a mondás. én nem fizetnék érte az tutti.


Köszi Yellow a választ.Az a baj,hogy a lakk full lejött(lehámlott) egy fél-centis részen.Ezen a polír nem segítene.Ezért aggódok annyira.De ezek szerint ujra lehet tényleg lakkozni,majd egybepolírozni,és nem kell festeni ha nem sérült a festékréteg ugye? Bocs ha láma vagyok.


azért szokták becsiszolni a lepattanást, hogy ne legyen pereme, hanem síkba essen. itt mikronokról beszélünk, de fontos. aztán lakozza, majd egymásba polírozza.
festék leverődést is csinálnak így, ha jól kikeverik a színt, észre sem venni, hogy csak 3cm-es körben volt javítva. jó szakember tudja mit csinál.
haverom off autójára (passat) lengyelek horogkeresztet karcoltak, full mélyen. kitöltötték festékkel, majd bepolírozták. észre sem venni. ha nagyon nagyon durván nézed, jó megvilágításban, talán egy picit látni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 16:47


YELLOW írta:
Bitu79 írta: Díszlécemet nemsokára kicseréltetem.Elötte a fényezést kell megcsináltatnom.Egy fél centis részen lejött a lakk.A festék nem sérült.Csak a lakk.Elvittem egy szakihoz,aki azt mondta,hogy ezt újra kell csak lakkozni.Kicsit becsiszolja a lakksérülésnél,és fuj rá lakkot.Majd egybepolírozza.Ennyi.Ez tényleg ilyen egyszerű?Nem fog ez onnét hamar lejönni?A márkaszervízben teljes elem cserét fújnának újra 60-80 000 ft-ért...Ami azért kivitte a hajam.Ez a srác(maszek fényező) azt mondta 3000 ft lesz kb,és 2 óra.Higgyek neki?Mármint tényleg csak ennyi a javítása ennek?Az egész elemet én sem akarom lefújatni ezért.Csak azért kérdezem,mert nem értek a fényezéshez kicsit sem.Bátran vigyem el hozzá?


most mondhatnám, hogy túl fújod a dolgot, túl pörögsz rajta...
persze, hogy a márkaszerviz azt akarja, hogy minél több haszna legyen. elmész egy olajcserére, a végére teljes motorgenerál lesz.
ha nem sikerült a festék, csak a lakk, azt mélységtől függően lehet elég csak polírozni.
az hogy fúj rá egy kis lakkot, az inkább a mester igényességére utal.
szóval simán elviheted jó lesz.
/de lehet rosszat akarok neked, szóval jól gondold meg/
ha többen is az én véleményemen lesznek (már ha valaki akar válaszolni), lehet ő is rosszat akar majd nehéz dió lesz. "mondjuk a drágább mindig sokkal jobb" - tartja a mondás. én nem fizetnék érte az tutti.


Köszi Yellow a választ.Az a baj,hogy a lakk full lejött(lehámlott) egy fél-centis részen.Ezen a polír nem segítene.Ezért aggódok annyira.De ezek szerint ujra lehet tényleg lakkozni,majd egybepolírozni,és nem kell festeni ha nem sérült a festékréteg ugye? Bocs ha láma vagyok.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 16:39


Bitu79 írta: Díszlécemet nemsokára kicseréltetem.Elötte a fényezést kell megcsináltatnom.Egy fél centis részen lejött a lakk.A festék nem sérült.Csak a lakk.Elvittem egy szakihoz,aki azt mondta,hogy ezt újra kell csak lakkozni.Kicsit becsiszolja a lakksérülésnél,és fuj rá lakkot.Majd egybepolírozza.Ennyi.Ez tényleg ilyen egyszerű?Nem fog ez onnét hamar lejönni?A márkaszervízben teljes elem cserét fújnának újra 60-80 000 ft-ért...Ami azért kivitte a hajam.Ez a srác(maszek fényező) azt mondta 3000 ft lesz kb,és 2 óra.Higgyek neki?Mármint tényleg csak ennyi a javítása ennek?Az egész elemet én sem akarom lefújatni ezért.Csak azért kérdezem,mert nem értek a fényezéshez kicsit sem.Bátran vigyem el hozzá?


most mondhatnám, hogy túl fújod a dolgot, túl pörögsz rajta...
persze, hogy a márkaszerviz azt akarja, hogy minél több haszna legyen. elmész egy olajcserére, a végére teljes motorgenerál lesz.
ha nem sikerült a festék, csak a lakk, azt mélységtől függően lehet elég csak polírozni.
az hogy fúj rá egy kis lakkot, az inkább a mester igényességére utal.
szóval simán elviheted jó lesz.
/de lehet rosszat akarok neked, szóval jól gondold meg/
ha többen is az én véleményemen lesznek (már ha valaki akar válaszolni), lehet ő is rosszat akar majd nehéz dió lesz. "mondjuk a drágább mindig sokkal jobb" - tartja a mondás. én nem fizetnék érte az tutti.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 16:14


Díszlécemet nemsokára kicseréltetem.Elötte a fényezést kell megcsináltatnom.Egy fél centis részen lejött a lakk.A festék nem sérült.Csak a lakk.Elvittem egy szakihoz,aki azt mondta,hogy ezt újra kell csak lakkozni.Kicsit becsiszolja a lakksérülésnél,és fuj rá lakkot.Majd egybepolírozza.Ennyi.Ez tényleg ilyen egyszerű?Nem fog ez onnét hamar lejönni?A márkaszervízben teljes elem cserét fújnának újra 60-80 000 ft-ért...Ami azért kivitte a hajam.Ez a srác(maszek fényező) azt mondta 3000 ft lesz kb,és 2 óra.Higgyek neki?Mármint tényleg csak ennyi a javítása ennek?Az egész elemet én sem akarom lefújatni ezért.Csak azért kérdezem,mert nem értek a fényezéshez kicsit sem.Bátran vigyem el hozzá?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Sinyesz

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. október 20. szombat, 19:27


Lenne egy kis problémám így ide írok!

Az anyós ülés alatti kis doboz ajtaja mindig lenyílik. Megnéztem, sajnos hiányzik belőle a pici rugó illetve el is van repedve. Ilyen kis fület honnan tudnék beszerezni? Vagy esetleg van valakinek aki megválna tőle?

Nekem csak a kis retesz szerűség kéne amit megfogunk kinyitáskor.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. június 06. szerda, 20:22


aprilia07 írta: Segitségeteket kérném nem rég vettem egy 520D automata váltos autot ,és lejött a váltó mellett lévő matrica ,azt szeretném tudni honnan lehet ilyet beszerezni?


Külön matricát nem tudsz beszerezni mint a fokozatjelzőt, hanem csak egyben a kerettel.

Itt látható mire gondolok (11 vagy 12-es elem)


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz aprilia07

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. június 06. szerda, 20:10


Segitségeteket kérném nem rég vettem egy 520D automata váltos autot ,és lejött a váltó mellett lévő matrica ,azt szeretném tudni honnan lehet ilyet beszerezni?


Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 20:48


6-7-8-9-10-11-12 alkatrészekre lenne szükségem, mert eddig úgy volt felragasztva a rendszám, de most vettem hozzá keretet és csak 2db 6lapú lyuk van magán a csomagtartó ajtón ahova csavarozni lehetne de így nem tudok semmit csinálni max visszaragasztani a keretet....


csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. április 03. kedd, 09:08


[quote="Tano"]
csavargo írta: Tiszteletem! az e46 csomagtartó kárpittal van gondom ugyanis szétszedtem a lengéscsillapito miatt és a hátsó ülés hátulján lévő kárpitot nem fogta semmi eddig talán a szentlélek a kérdés: mivel van oda fogatva? patent? mert patent helyét sem találom de gyári a kárpit.


A felső részét be tudod akasztani a kasztni nyílásaiba, valamint a két szélén van rögzítve tiplivel az oldalsó kárpitelemekhez.[/quote

ment a köszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. április 03. kedd, 08:50


csavargo írta: Tiszteletem! az e46 csomagtartó kárpittal van gondom ugyanis szétszedtem a lengéscsillapito miatt és a hátsó ülés hátulján lévő kárpitot nem fogta semmi eddig talán a szentlélek a kérdés: mivel van oda fogatva? patent? mert patent helyét sem találom de gyári a kárpit.


A felső részét be tudod akasztani a kasztni nyílásaiba, valamint a két szélén van rögzítve tiplivel az oldalsó kárpitelemekhez.

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. április 03. kedd, 08:31


Tiszteletem! az e46 csomagtartó kárpittal van gondom ugyanis szétszedtem a lengéscsillapito miatt és a hátsó ülés hátulján lévő kárpitot nem fogta semmi eddig talán a szentlélek a kérdés: mivel van oda fogatva? patent? mert patent helyét sem találom de gyári a kárpit.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. március 30. péntek, 16:09


ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
Alesi írta:
Szabi46 írta: E46-hoz hogyan lehet rögzíteni rendszámtábla keretet hátra? Mert nekem úgy van felragasztva szerintem 2oldalú ragasztóval a rendszám, és nem szeretném elhagyni, kicsit drága mulatság lenne.


Nekem 3 éve van odaragasztva kétoldalúval, és max feszítővassal lehetne őket leszedni


milyen ragasztó? csak mert nekem is tetszik a felragasztott rendszám, de parázok én is, hogy leesik. Jársz gépi mosóban?


a neve TESA tükörragasztó pl. nekem egy nehéz tükröt tart a falon, én se akartam hinni benne, de működik. gondolom arra kell nagyon figyelned h jól zsírtalanatíts!



Biztos van az angoloknak valami speckó ragasztójuk erre is.Bár ott műanyag a rendszám