peetie Elküldve: 2007-07-09 13:28 Csal a km órám
silver_e46 írta: Melyik funkciógombbal lehet kiíratni digitálisan a sebességet?Titkos menüben a 7.3-as pont elvileg a pillanatnyi sebesség.
peetie Elküldve: 2007-07-09 13:28 Csal a km órám
silver_e46 írta: Melyik funkciógombbal lehet kiíratni digitálisan a sebességet?Titkos menüben a 7.3-as pont elvileg a pillanatnyi sebesség.
peetie Elküldve: 2007-07-08 21:22 XENON utólag
peetie Elküldve: 2007-07-08 21:16 XENON utólag
alfatone írta: Sokaknak van itt utólagos xenon szettje. Volt olyan köztetek, akinek magyarázkodni kellett rendõr elõtt miatta? És ha igen, hogyan magyarázta ki?
peetie Elküldve: 2007-07-08 19:09 XENON utólag
Bombolo írta:
Van a lámpán belül egy fehér kis állító, azt átkattintva állítható a törés a vetített képen. Én BMW lámpákat adok el, és volt már olyan "profi" fényszórómagasságállító mûhely, ahol azt javasolták, hogy hozzák vissza hozzám a lámpát, mert amerikai. Persze ott virított benne az "E" jel. Ha nem találod meg, akkor lefényképezem neked, hogy hol keresd.
Általánosságban én is inkább a gyári xenont javaslom, mert a halogén E46 foncsorba beépített xenon izzó nagyon szórja a fényt, rendkívül zavaró a szembejövõknek, egy rendõr szerintem messzirõl kiszúrja, ha kötözködni akar. A legtöbb gyári xenon projektoros, amelyik nem, azon van kis kupak (pl. Pug 607) a xenon izzón.
A Modicolás 2001/9 hó után sem kötelezõ, van olyan kis fekete dobozom, amely becsapja az LKM-et, így nem lesz a xenonból stroboszkóp, nincs hibaüzenet a mûszerfalon és megmarad a magasságállítás is a belsõ tekerentyûvel.
Bömbölö (www.mobilgumi.hu)
peetie Elküldve: 2007-07-06 12:32 Lökhárító
Idézet:Áthoztam ide ezt az apró hibákból, itt válaszolok inkább: szóval megnéztem a kerékjárat ívénél elõl a sárvédõ mûanyagot rögzítõ csavar valószínûleg tört, mert lóg, kézzel is lehet forgatni. A bepattintást sejtem hogy lehet, mert valami pöcköket látok ha benézek a sárvédõ meg a lökhárító közé, bár az lehet nem az. Na mind1, ezzel én otthon úgy sem tudok mit kezdeni, de köszönöm a sok hasznos tippet és infót. Egyre inkább kezd érdekelni ez az autószerelés otthon, csak tudás és szerszámok híján nem merek belevágni, pláne nem ilyen autón
Nekem-8:
Lököst levenni nem egy nagy mutatvány. Csak pl: elöl a nyulványnál lévõ 2 hosszú fõtertó csavar elég spéci. Külsõ torx.
No a sárvédõnél úgy illeszkedik, hogy van egy nagyobb mûanyag darab és abba csúszik bele (ha elõrõl felhelyezed a lököst) a lökhárítõ 2 füle. Ez vagy kiakadt (jobb esett) vagy letört és emiatt lóg. Másrészt a sárvédõ-lökös közt pedig sima bepattintós módszer van, elmagyarázni kicsit nehéz, de az pl. simán ki tud akadni, lehet csak vissz kell pattintani.
peetie Elküldve: 2007-07-06 12:25 Lökhárító
Diabolica írta:Jaja, karosszériásra gondoltam énis, Egerben van egy havernak ilyen ismerõse. Igen, jól látod ott alul az a pár pötty, ahol a rücskös betonpadka elkapta, leharapta a festéket. De csak azon a pár ponton, ennyi miatt nem akarnám az egészet fényeztetni. A többi sima kosz rajtapeetie írta: Köszi a tippet!! Akkor nem fognak hülyének nézni, ha a szerelõknek majd mondom hogy ki kellene húzni, nekik biztos megvan hozzá a felszerelés.
lökhárítóshoz kellene vinned, mert õk foglalkoznk ilyesmivel a szerelõk általában nem. Az enyém egy handzsárral volt összeverve és lyukak is voltak rajta - simán megcsinálták aprópénzért, de fényezni kellet (de a kép alapján a Tiéden sem maradt meg a fény, ha jól látszik az amit annak gondolok)
peetie Elküldve: 2007-07-06 12:20 A váltókar nem ugrik vissza nyugalmi helyzetbe
bocika írta: Kár, hogy nem lehet képet feltölteni a hozzászóláshoz, mert is TIS-ben minden javítási mozzanat le is van fényképezve, szívesen felraknám...Töltsd fel a http://media.proxnet.hu/ -ra és onnan linkeld be! Én is így csináltam.
peetie Elküldve: 2007-07-04 21:27 Apró hibák
peetie Elküldve: 2007-06-30 13:06 TURBÓ - Érdekes jelenség
peetie Elküldve: 2007-06-29 16:10 320d Motor
peetie Elküldve: 2007-06-29 15:57 XENON utólag
peetie Elküldve: 2007-06-28 17:52 bc