Ez egy archivált weboldal! bővebben
peetie fórum hozzászólásai

peetie Elküldve: 2007-07-09 13:28 Csal a km órám

silver_e46 írta: Melyik funkciógombbal lehet kiíratni digitálisan a sebességet?
Titkos menüben a 7.3-as pont elvileg a pillanatnyi sebesség.

peetie Elküldve: 2007-07-08 21:22 XENON utólag

A modicolást amúgy vissza lehet csinálni az eredetire? Bombolo, mennyiért van a kis fekete doboz?

peetie Elküldve: 2007-07-08 21:16 XENON utólag

alfatone írta: Sokaknak van itt utólagos xenon szettje. Volt olyan köztetek, akinek magyarázkodni kellett rendõr elõtt miatta? És ha igen, hogyan magyarázta ki?

Mikor megvettem a gépet, egybõl feljebb tekertem a lámpát mert nem láttam vele, akkor csak minden 3. autó villogott szembõl Na ebben az állapotban bent a városban elmentem egy rendõr mellett, de nem jött utánam, pedig biztos az arcába világítottam hátulról

peetie Elküldve: 2007-07-08 19:09 XENON utólag

Bombolo írta:
Van a lámpán belül egy fehér kis állító, azt átkattintva állítható a törés a vetített képen. Én BMW lámpákat adok el, és volt már olyan "profi" fényszórómagasságállító mûhely, ahol azt javasolták, hogy hozzák vissza hozzám a lámpát, mert amerikai. Persze ott virított benne az "E" jel. Ha nem találod meg, akkor lefényképezem neked, hogy hol keresd.

Általánosságban én is inkább a gyári xenont javaslom, mert a halogén E46 foncsorba beépített xenon izzó nagyon szórja a fényt, rendkívül zavaró a szembejövõknek, egy rendõr szerintem messzirõl kiszúrja, ha kötözködni akar. A legtöbb gyári xenon projektoros, amelyik nem, azon van kis kupak (pl. Pug 607) a xenon izzón.
A Modicolás 2001/9 hó után sem kötelezõ, van olyan kis fekete dobozom, amely becsapja az LKM-et, így nem lesz a xenonból stroboszkóp, nincs hibaüzenet a mûszerfalon és megmarad a magasságállítás is a belsõ tekerentyûvel.

Bömbölö (www.mobilgumi.hu)

Hm, majd megnézem azt a fehér állítókát, de nem vagyok egy nagy autózseni, ha lefényképeznéd azt megköszönném A szerelõ nekem is mondta, hogy eléggé szór ez a lámpa, de most mit csináljak, így vettem. Amúgy a korrekt beállítás után (a vonal alatt volt a képe), még tekernem kellett vissza rajta párat, mert midnen szembejövõ villogott este

peetie Elküldve: 2007-07-06 12:32 Lökhárító

Idézet:
Nekem-8:
Lököst levenni nem egy nagy mutatvány. Csak pl: elöl a nyulványnál lévõ 2 hosszú fõtertó csavar elég spéci. Külsõ torx.
No a sárvédõnél úgy illeszkedik, hogy van egy nagyobb mûanyag darab és abba csúszik bele (ha elõrõl felhelyezed a lököst) a lökhárítõ 2 füle. Ez vagy kiakadt (jobb esett) vagy letört és emiatt lóg. Másrészt a sárvédõ-lökös közt pedig sima bepattintós módszer van, elmagyarázni kicsit nehéz, de az pl. simán ki tud akadni, lehet csak vissz kell pattintani.
Áthoztam ide ezt az apró hibákból, itt válaszolok inkább: szóval megnéztem a kerékjárat ívénél elõl a sárvédõ mûanyagot rögzítõ csavar valószínûleg tört, mert lóg, kézzel is lehet forgatni. A bepattintást sejtem hogy lehet, mert valami pöcköket látok ha benézek a sárvédõ meg a lökhárító közé, bár az lehet nem az. Na mind1, ezzel én otthon úgy sem tudok mit kezdeni, de köszönöm a sok hasznos tippet és infót. Egyre inkább kezd érdekelni ez az autószerelés otthon, csak tudás és szerszámok híján nem merek belevágni, pláne nem ilyen autón

peetie Elküldve: 2007-07-06 12:25 Lökhárító

Diabolica írta:
peetie írta: Köszi a tippet!! Akkor nem fognak hülyének nézni, ha a szerelõknek majd mondom hogy ki kellene húzni, nekik biztos megvan hozzá a felszerelés.


lökhárítóshoz kellene vinned, mert õk foglalkoznk ilyesmivel a szerelõk általában nem. Az enyém egy handzsárral volt összeverve és lyukak is voltak rajta - simán megcsinálták aprópénzért, de fényezni kellet (de a kép alapján a Tiéden sem maradt meg a fény, ha jól látszik az amit annak gondolok)
Jaja, karosszériásra gondoltam énis, Egerben van egy havernak ilyen ismerõse. Igen, jól látod ott alul az a pár pötty, ahol a rücskös betonpadka elkapta, leharapta a festéket. De csak azon a pár ponton, ennyi miatt nem akarnám az egészet fényeztetni. A többi sima kosz rajta

peetie Elküldve: 2007-07-06 12:20 A váltókar nem ugrik vissza nyugalmi helyzetbe

bocika írta: Kár, hogy nem lehet képet feltölteni a hozzászóláshoz, mert is TIS-ben minden javítási mozzanat le is van fényképezve, szívesen felraknám...
Töltsd fel a http://media.proxnet.hu/ -ra és onnan linkeld be! Én is így csináltam.

peetie Elküldve: 2007-07-05 17:13 Lökhárító

Köszi a tippet!! Akkor nem fognak hülyének nézni, ha a szerelõknek majd mondom hogy ki kellene húzni, nekik biztos megvan hozzá a felszerelés.

peetie Elküldve: 2007-07-05 09:37 Lökhárító

Sziasztok! Az apró hibákban már írtam róla, egy padka megigazította az elsõ lökhárítóm jobb oldalát. Így néz ki:
Vissza lehet ezt hajlítani, vagy csak cserével lehetne megoldani (amit azért ennyi miatt nem szeretnék)?

Köszi! Üdv,P.

peetie Elküldve: 2007-07-04 21:27 Apró hibák

Fennakadt egy patkán az elsõ lökhárítóm jobb elejének az alja (az a mûanyag) és most úgy néz ki van egy fél centis rés a sárvédõ meg a lökös közt. Valszeg eltört valami patentet, vagy jobb esetben csak kiakadt. Nem tudjátok, mi tartja a lököst, lehet ezeket a patenteket cserélni? Gondolom le kell majd venni hozzá Pitsába.

Szerk: na ma megnéztem, nem is lesz ez olyan apró dolog, mert megnyomódott a lökhárító alja is. A kerékjáratnál azt a mûanyagot tartó patentot vagy csavart meg biztos ki lehet cserélni.

peetie Elküldve: 2007-06-30 13:06 TURBÓ - Érdekes jelenség

Valahol volt már errõl szó. A turbó 1500as fordulat körül kapcsol rá a rendszerre, és már 2000nél is több tízezres fordulattal pörög. Én egy fél percet még városban is várok vele, ha nem volt hajtva akkor is.

peetie Elküldve: 2007-06-29 16:10 320d Motor

Hallottatok már olyanról, hogy minden 3. tankolásnál érdemes 2deci kétütemû olajat betölteni a tankba, és úgy telitankolni? Elvileg hosszabbítja az élettartamot.

peetie Elküldve: 2007-06-29 15:57 XENON utólag

Nah, érdekes az én xenonom...Voltam beállítattni és megmutatta a szerelõ, hogy az enyémnek egyenes a lámpa képe, nem az a ferde, aki már látott ilyen mûszert az biztos tudja mire gondolok. Tippre azt mondta, hogy ez lehet az amerikai szabványú. Csak azt felejtettem el megkérdezni, hogy mi: az izzó, vagy a türkör, vagy mi. Mert mûszakin így gond lehet...Szerintetek?

peetie Elküldve: 2007-06-29 08:11 bc

rico írta: Lehet, hogy én tudom rosszul, de nem a 19-es menü a rejtett menü?
Bocs, ha nagyon nagy hülyeséget írtam!
De, az a titkos menü, oda be is léptem, unlockoltam ahogy írva vagyon. Ekkor elérhetõ a többi menüpont. Már amelyik...

peetie Elküldve: 2007-06-28 17:52 bc

Kezd idegesíteni az átlagfogyasztás mutató a bc-n. Több mint 1 literrel kevesebbet mutat. Ma megtankoltam a gépet, 58,7 liter ment bele, 960km után, ez 6,1l, a compi meg mutat 4,6-ot Fajin. Már az eddigi tankolásoknál is láttam hogy legalább 1 litert csal a kis dög.

Namost beléptem a titkos menübe, hogy állítsak a korrekciós tényezõn, viszont a 20.0-s menüben nem ír ki semmit csak a ------ jelet, és nem is tudok az almenükbe továbbmenni Ugyanezt írja a hibatárolónál is, ott sem lehet lentebb menni. De pl a tank tartalmát mutatja, igaz 57l-nek, mikor tele van, de ezt írtátok már hogy ilyen. Ezzel találkozott már valaki?