rhantos fórum hozzászólásai

rhantos Elküldve: 2007-02-23 22:01 Eladó cuccok

Fanyuvo írta: Nah az volt a tortenet, hogy mikor felrakta a gumis a kereket es visszavittem, hogy raz akkor rarakta a gepere es mondta, hogy nezzem en is. Tokeletesen futott. Azt mondta, hogy ez a felni nem razhat. Utana felhivtam a gumibolt.hu-t es mondtam, hogy ez lenne es kene nekem hozza ilyen ET novelo lap. Mert lehet ilyet kapni. Mondta, hogy az enyemnel 1mm az elteres asszem, amit kapni nem lehet csak csinaltatni (az elore elkeszitettek muanyagbol vannak ezt pedig fembol kene csinalni a vastagsaga miatt). Van is ilyen hely ahol megcsinaltak volna, de vegul megse mentem el. Mikor emlitettem neki, hogy raz. Szo szerint hulyenek nezett, hogy nem csodalja, hogy raz. Mivel a kerek mozog az agyon vagy mi. Nah ennyi a tortenet.


Akkor nem az ET miatt rázott, hanem azért mert a tehermentesítõ átmérõje az e39-en nagyobb, mint az e46-on. 72,4 az e46 és 74-es az e39.
Ettõl tud rázni

rhantos Elküldve: 2007-02-20 22:09 BMW extrák_

Sikerült ritka felszerelési cikkekel bõvítenem az autóm felszereltségét

Gyári toronymerevítõ, ez nem olcsó cserébe elemenként lehet rendelni, így akinek nem tetszik a középsõ csõbõl hajlított merevítõ, az csináltathat trendi aluminiumot, mellesleg a legdrágább alkotóeleme az egésznek





Gyári tûzoltókészülék, ez 16 400,- kompletten, azt hiszem ennyit megér, hogy ha valami dráma van, akkor esetleg tudok valamit tenni azért, hogy ne legyen hamu a kocsiból.

rhantos Elküldve: 2007-02-20 00:22 M-frontspoiler - Szárny?

Handras írta: Engem is erdekelne, hogy 320D-re mennyire macera felvarazsolni egy M-es lokharitot? Ugyebar alul mindenfele muanyaglemez van a motorhoz vezetve a jo hutes miatt..


Nem olyan vészes felrakni, elõl a két dobbetétet kell kicserélni, meg ha faceliftes a kocsid, akkor a két szélsõ lökhárítótartót, ill. a két féklevegõ csövet kell kicserélni. Az intercoolerhez vezetõ csövet elég megnyirbálni.
Hátul semmi extra, csak fel kell rakni

rhantos Elküldve: 2007-02-05 23:02 Eladó cuccok

Ismét eladó kacatok)

- 16:9-es kijelzõ e46-hoz, irányár 110 ezer
- E46 coupé motorháztetõ kis hibával, de javítható 20 ezer

rhantos Elküldve: 2007-02-05 12:09 Eladó cuccok

Jobb elsõ ködlámpám az van. A koptatót szerintem újban érdemesebb.

rhantos Elküldve: 2007-02-05 09:04 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

Ez a Pyle szerintem nem kommunikál az autóval, ez csak egy kijelzõ, és valahol van egy fejegység is, ami vezérli. CarPC-t még nem láttam, de érdekel, hogy miként is mûködik

rhantos Elküldve: 2007-02-05 00:26 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

Most nézem, oda van írva, hogy PYLE

rhantos Elküldve: 2007-02-05 00:25 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

Valami utólagos, nem gyári, de így elég nehéz megmondani, hogy miféle.

rhantos Elküldve: 2007-02-03 22:51 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

Szili írta: Megnéztem, MK3-as!
Akkor csak a klimával szoptam meg! Ahhoz hol tudok cuccokat szerezni? Tudsz valakit aki összegyúrja a cuccot nekem ha meglesz minden?


Akár én is megoldom neked
A többit PÜ-ben

rhantos Elküldve: 2007-02-03 22:13 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

Szili írta: Kissé elvagyok tájolva, úgy tudtam, hogy átdogom a kezelópanelt és kész, mivel nem mechanikusok a gombok. Még egy kérdés ,hova van ráírva,hogy milyen tipusú a rechnerem?


http://bmw.e39.hu/naviazonositas.htm

rhantos Elküldve: 2007-02-03 21:48 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

Szili írta: Az szép!

Tekerõs a klima,de már intézem a digitálisat. CD olvasóm van ,gondolom akkor az is mehet a kukába, kábelostól. A tiéd is ilyen volt? 2002-ben jött be a DVD alapu navi 4:3 ill. 16:9-es kijelzõvel ,nem? Gondolom mindent kikell szórnom.


AZt tudod, hogy a digitesítéshez nem elég csak a klímapanel? Kell még hozzá pár kábel és 3 szervomotor.
CD-bõl van 3 féle, de e46-ban csak MK2 és MK3 volt cd alapúban. Ha MK3-asod van, akkor megoldható a magyarítás, és az egyedi logó, ill. fel kell majd kódolni képernyõre, mert a rádiónavi mûködése más. Kábel az marad benne, az kell. DVD csak 16:9-el volt.
Az enyém gyárilag 16:9 volt, ez az elõzõ kocsim belseje, ez DVD alapú volt, rádiónavival

rhantos Elküldve: 2007-02-03 21:25 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

Szili írta: Beszarás, épp olyan mint az enyém belül!

Ja ,ezeket a cuccokat akarom kiszórni belõle, a fejegység már megvan 1 M3-asból, csak elkell hoznom. Akkor elvileg összelehet hozni,nem?


Így már nem olyan egyszerû a helyzet, azt hittem 4:3-asod van.
Hátul milyen a navi olvasód?

Elsõ körben kell egy kábel szett az utólagos navihoz, mert a kijelzõ, az valóban csak egy kijelzõ, meg egy kazettás vagy cd-s egység, nem generál képet, sem pedig hangot. A kép a navi rechnerbõl érkezik, ami hátul van, a hanghoz pedig kell egy rádiómodul, különben nem lesz még rádiód sem, nemhogy cd-d. Aztán ha tekerõs klímád van, az nem fog belemenni az alsó tartóba, oda csak a digitpanel fér be, úgy van kiképezve, persze bele lehet faragni nagyjából.

rhantos Elküldve: 2007-02-03 21:00 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

Szili írta: Nincs tévém, csak egszerü infocenter, 16:9-es kissé primitív nyilakkal navigál , a klimavezérlõt simán belehet építení a napszemüvegtartó helyére????

Ha összejön a mutatvány, engem is érdekelnének a képek ill. a magyar menü!

GUT?


Akkor ezek szerint rádió navid van?

http://img2.tar.hu/rhantos/img/18835249.jpg#3

rhantos Elküldve: 2007-02-03 20:27 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

yoko írta: És hogyan implementálódik bele, amit megtervez az ember?


Na ez az üzleti titok, de megoldható minden, akár a magyar menü is!

rhantos Elküldve: 2007-02-03 20:26 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira

Szili írta: Sziasztok!

Most vettem ilyen kijelzõt a gépembe, 2001/9-es évjáratu , tudja valaki,hogy mi kell a beépítéséhez? Kazetta-navi fejegység van most benne CD-s lemezolvasóval. Kábelek, esetleg DVD olvasóra kell váltanom???

Egyébként f...ák a képek!


Semmi nem kell hozzá alapvetõen, csak kicseréled és kész, milyen rechnered van, MK2 vagy MK3? Ha MK2, akkor a 4:3-as képarány megmarad
TV van a kocsiban? Ha van, akkor át kell programozni 16:9-re, ezt sajnos nekem is meg kellett csinálnom, mert ami TV modult vettem, az 4:3-asé volt.