rhantos fórum hozzászólásai

rhantos Elküldve: 2007-01-08 22:31 Fullad, ugrál, visszaránt... mi ez?!

Nem nagy, csak bosszantó

rhantos Elküldve: 2007-01-08 22:18 TURBÓ - Érdekes jelenség

Szinte biztos, hogy valahol szelel a rendszer. Jó alaposan át kell nézni, mert nem mindig lehet észrevenni azonnal. Valszeg nem a kipuff rendszerben, és nem is a kipufogógáz visszavezetésnél lesz a hiba, mert a kormosodás miatt azt már észrevetted volna, amikor régebben megnézted.

rhantos Elküldve: 2007-01-08 22:13 Fullad, ugrál, visszaránt... mi ez?!

paci írta: 316ti


Ahha

Valahol falsot szív, a szívósor és a légtömegmérõ közötti részen. Elsõre a gumi szívócsõ (faltenbalg) elszakadására gyanakszom, de lehet más is.

rhantos Elküldve: 2007-01-08 21:40 Fullad, ugrál, visszaránt... mi ez?!

Benzines az autód?

rhantos Elküldve: 2007-01-08 21:36 Apró hibák

mboy írta: Sziasztok!
Ilyen enyhe idõben megszüntek a dolgok majdnem de félõ rossz idõben folytatódni fog.Ablakemelõsínt nem tudtok baráti áron?vagy szervízbe kell megvennem?Ha lelépek a gázról 800-900környéke hátul berezonál mi lehet?Ja bal elsõ ajtógumi cserére lenne még szükségem könyök magasságban elhasadt/kidörzsölõdött??/javaslat ötlet?????
Köszi


9 800,- az új ajtókéder. Kipufogó tud berezonálni, esetleg valamihez hozzáér. Ablakemelõsín alatt mit értesz?
V-Power Diesel tényleg jobb, de kb. ez olyan, mint a németekenél a sima gázolaj.

rhantos Elküldve: 2007-01-05 10:22 320d:5 perc alapjárat után dõl a fehér füst... miért?

Enyém is büdös, mint a penetra, de ez abból adódik, hogy kat-os, ezeknek a kat-os dízeleknek iszonyat szaguk van. Amúgy ha kellõ ideig állsz egy helyben, akkor még az aszfalt is szép nedves lesz.

rhantos Elküldve: 2007-01-04 20:57 320d:5 perc alapjárat után dõl a fehér füst... miért?

Nekem is hidegen kondenzgõz hegyek vannak, ha hosszasan járatom alapjáraton.
Kérdés, hogy mit jelent az üzemmeleg motor Guesswho-nál. Ha csak épp beállt középre a hõfokmérõ, attól még a kipuff rendszer nem melegedett át, és a meleg kipuffgáz a hideg kipuffogóban ugyanúgy kondenzvizet fog létrehozni ami gõzzé válik. Ha autópályás 100km után is ilyet produkál, esetleg akkor lehet elkezdeni aggódni, de szerintem még nem kell parázni, csúnyán sok km kell ahhoz, hogy a motornak komoly problémája legyen.
Az enyémben 210ezer van és még minden a gyári benne.

rhantos Elküldve: 2007-01-03 23:39 Nem megy az autó!

puca írta: hali!

mai tapasztalat:nincs füst,de ugyanúgy nem megy.most egy kicsit haragszom rá


Akkor így látatlanban vákumcsõ, vagy turbo nyomásszabályzó szelep, esetleg nyomásszenzor (ami a szívósor végében van). Viszont ha nem találod a problémát szemmel, akkor elkél egy modicolás.

rhantos Elküldve: 2007-01-02 21:51 Nem megy az autó!

puca írta: Hi!

Magasabb fordulaton megjön az ereje.


Alacsony fordulaton ha nyomod neki, akkor füstöl?

rhantos Elküldve: 2007-01-02 20:10 Nem megy az autó!

puca írta: Sziasztok!

Boldog új évet mindenkinek!

Ma reggel beültem a verdába(2000.,320D),és olyan érzésem volt,mintha nem lenne turbó.Magasabb seb.fokozatokban megtaposva gyengébben gyorsult az autó,mint egy ócska szívódízel.Megállva,immár meleg motornál hallgatóztam,és megy a turbó,de gázelvételkor a kipufogóból visszahörgõ,kicsit durrogó hang hallatszik.Alapjáraton egy kicsit instabilabb a motor járása.Valakinek van valami tippje,hogy mi a rák lehet ez?Elõre is kösz!


Elsõ körben a vákumcsöveket nézd meg, ha ott minde tuti, akkor még lehet turbonyomás szabályzó szelep, vagy maga a turbó, az hogy forog még nem biztos, hogy jó.
Nézd meg, hogy 3500-as fordulat felett megjön-e az ereje vagy sem.

rhantos Elküldve: 2007-01-02 20:10 Nem megy az autó!

puca írta: Sziasztok!

Boldog új évet mindenkinek!

Ma reggel beültem a verdába(2000.,320D),és olyan érzésem volt,mintha nem lenne turbó.Magasabb seb.fokozatokban megtaposva gyengébben gyorsult az autó,mint egy ócska szívódízel.Megállva,immár meleg motornál hallgatóztam,és megy a turbó,de gázelvételkor a kipufogóból visszahörgõ,kicsit durrogó hang hallatszik.Alapjáraton egy kicsit instabilabb a motor járása.Valakinek van valami tippje,hogy mi a rák lehet ez?Elõre is kösz!


Elsõ körben a vákumcsöveket nézd meg, ha ott minde tuti, akkor még lehet turbonyomás szabályzó szelep, vagy maga a turbó, az hogy forog még nem biztos, hogy jó.
Nézd meg, hogy 3500-as fordulat felett megjön-e az ereje vagy sem.

rhantos Elküldve: 2007-01-02 11:15 Nem árt ha tudjátok!!!!

Programozás kérdése, hogy ha kulcsal nyitod, akkor kikapcsolja-e a risztót, vagy ne. Alapból ha jól tudom úgy van programozva, hogy kikapcsolja.

rhantos Elküldve: 2006-12-31 11:13 Apró hibák

mboy írta: Sziasztok!
rhantos mi köze van a flexicsõnek ehez és mi az a livedata?Jobban kifigyeltem a dolgot még nem egészen meleg motornál az alapjárat nagyon finoman ugrál,fordulatmérõ be-be mozdul egy kicsit,üzeminél semmi.800-900 fordulatra visszaesik hidegen több helyen berezonál,melegen csak hátulról hallom 1 kicsit.A bal elsõ ablakemelõm a minuszokban megakadt kézzel kell rásegíteni valszeg a sín ment ki,tud valaki jó áron vagy megoldást ?Lámpamosós de teljesen elengedi a folyadékot a szerelö szerint az ablakmosómotor pereme engedett el, motorcsere vagy ez lehuzás?S.O.S.minden problémámra S.O.S.Szfváron vagy környékén tud valaki megbízható szerelõt?Elõre is köszi.BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK
mboy


A gyári flexicsõ lágyabb, mint amit utólag lehet beszerezni, így ha az cserélõdik, akkor picit remegõsebb lesz a rendszer. Ez hidegen bizonyos fordulaton nagyobb remegést okoz.
Ha nem a kipuff remeg be, akkor még a motor lehet, ott meg nagy választás nincs, vagy valami vákumcsõ fáradt el, de azt észreveszed a teljesítményen is, ill. az valszeg melegen is meg lenne, vagy valamelyik csúcs már nem 100-as és azért van remegés.
Az ablakemelõnél az szokott lenni, hogy a két csúszkából az elsõ eltörik, mert senki sem szokta beszilikonozni a gumit, amiben az üveg fut, így szorul az üveg, és egy idõ után elfárad a csúszka. Még most sem késõ a kenés, mert egy csúszkával is vígan üzemel, ha kap egy jó adag szilikont.

Ha szemmel látható, hogy hol folyik, ill. látszik, hogy az ablakmosómotornál szivárog, akkor az csere. Nem a peremével van a baj, hanem a tengelynél belül van egy mini szimmering, ami elfáradt, és mellette szépen elszivárog a víz. Én már futottam egy pár kört, de nem sikerült szereznem ilyen kis szimmeringet
O gyûrût sikerült vennem, hasonló méretût, de ki még nem próbáltam

BUÉK Mindenkinek!

rhantos Elküldve: 2006-12-28 11:28 Apró hibák

rudo írta: Szevasztok!
Még új vagyok, ma jelenkeztem be elöször, üdvözlök mindenkit.
Van egy e46 320DA, nekem is beráz ha alapjáratra visszaáll.
Lenne egy kérdésem ha valaki tudna rá választ az jó lenne.
Kaptam gyári cd tárat, vettem gyári kábelt a wallisnál(5000 Ft),összekötöttem a business rádioval de hiába nyomkodom a MODE gombot nem ismeri fel.Lehet hogy kell valamit állítani rajta?
Elõre is köszi ha válaszoltok.

rudo


A tápkábelt is megvetted, vagy csak az adatkábelt?
Van egy 3 vezetékes tápkábel, amin kap egy pluszt, minuszt és van egy szál, amin kommunikál a kocsival. Ez a kábel kb. 3k.

rhantos Elküldve: 2006-12-28 11:00 Apró hibák

mboy írta: Sziasztok!
Új vagyok,3hetes gazdája vagyok egy 2003-as 320da-nak /150LE/ 94000km,a problémám kicsivel hidegebb lett az idõ és hidegen berezonál alapjáraton,menet közben 800-900körül.Ha bemelegszik semmi hang. Ja kétszer töltöttem fel az elsõ ablakmosómat két nap után kijelzett majdnem csontszáraz lett,javaslat?Elõre is köszi ha hülyeségeket kérdeznék bocsi nem vagyok mûszaki zseni szoknom kell még a gépet.Van valakinek tapasztalata mernnyit eszik egy ilyen gép/bár tök mind1 ugyis marad nagyon jó már belenyomtam majd 2000-ret szegény asszony alig vezette csak csorog a nyála/mboy


Lehet, hogy volt már cserélve a flexitag a kipuffon, akkor tud ilyet csinálni.
Fényszórómosód van?