halipapa írta:
Hali!
A következő lenne a kérdésem, szóban forgó autó E46 Turi 320D 2004/06, talpalás közben a turbó feltölt 1,5 BAR nyomásig és elenged vissza 1 BAR-ra, és ezt legjobban a hosszú fokozatokban 3-4-ben érezni mikor folyamatosan huzatom a kocsit 3500-ig monjuk többször feltölt majd elenged és érezni szabályosan hogy ún. lyukak vannak a mikor gyorsítok/huzatom, computer segítségével néztük (a szaki azt mondta azért nem dob elvileg hibakódot mert nem esik 1 BAR alá, ő turbó cserét javasolt én még azért körbejárnám a dolgot mielőtt beruházok mert nem kis pízz.). Van-e valakinek ötlete miért szökhet el a nyomásom és nem dob hibakódot. turbó csövek és intercooler sehol sem engedi a nyomást megnéztem 1 csepp olaj folyás sincs sehol sem. Valaki mondott nekem olyan hogy wastgate-et nézzem meg illetve turbó nyomás szabályzó szelepet mivel a nyomás eléggé nagyot esik a probléma következtében nem pici lyuk kell ahhoz hogy a nyomás elmenjen lehetséges hogy a wastegate valamiért kiengedi...Köszi előre is a válaszokat!
Üdv, hali.p.
Szia!
Nekem soknak tűnik az a 1.5bar én úgy tudom normál keretek között 0.8-1.2bar között dolgozik a turbónk,de nézzetek Dis-el egy turbó tesztet..
Az általad leírt "lyuk" szerintem turbó leragadás lesz ami a sok koromtól lehet keress egy jó turbóst aki kitisztítja neked a turbót.Nekem is volt a régi 20d-nél szintén 3000-től felfele sőt néha a mostaninál is előjön akkor szoktam pályán rendesen kihúzatni pár km keresztül sajnos a turbó nem szereti a városi közlekedést és hajlamos a sok korom lerakodni benne.
Üdv D.