Ez egy archivált weboldal! bővebben
szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2013-04-17 22:10 320d vagy 320i ?

Bero írta: Nekem egy kis motoros benzinesem van,de vezettem már 320I-annyira nem nyűgözött le.. Akkor már egy 328I-330I-vagy M3 azok mennek. Mondjuk ez élményautózásra jó kevés kilométerrel. Amúgy,ha sok km-t mennék akkor tuti dieselt vennék.


Azért nekem volt szerencsém kipróbálni szombaton egy fl e46 20i-t ami egy picit meg volt piszkálva hát..nagyon is jó volt,tetszett.

Köszi Peti a reggeli élmény autózást

szotakdavid Elküldve: 2013-04-17 21:33 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

Szombat reggel 9-kor találkozó Budakalászi mekinél.

Indulás 9.30-kor

Mindenkit várunk szeretettel!!!

szotakdavid Elküldve: 2013-04-17 20:13 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

hancurozo írta:
Balu088 írta: Sziasztok!
Én megyek a kirándulásra , viszont motorral jönnék hanem gond , mert a kocsim most lesz darabokra szedve ( tavaszi generál )
Remélem nem gond


Sziasztok. Én is csatlakoznék Visegrádon (szintén motorral, ha nem gond)


Sziasztok!

várunk Titeket is szeretettel

szotakdavid Elküldve: 2013-04-15 20:18 Társalgó

ateszka86 írta: sziasztok...erről mit gondoltok? féknyereg takaró, hőálló, bekened ragasztóval felnyomod és kész is....


30d féket rá

szotakdavid Elküldve: 2013-04-14 21:38 E46 Óra

jons írta:
hun_tigoo írta:
Előre is köszönöm!


Utólag is szivesen

Ha az emlékem nem csal(bár hülye vagyok és mindig elfelejtem, pedig volt már róla szó xlzx autójánál), akkor a bal hátsó ABS szenzorból veszi a sebességjelet a komputer.
Szóval ha van jel, akkor mivel úgy van beállítva a komfort elektronika, ezért lezárja az ajtókat.
A fogyasztásmérő meg a km óra is, mint írtam ezzel van összefüggésben, ha nincs sebesség jel nincs kijelzés se...
A csatlakozóját hátsó keréknél megtalálod. Érdemes széthúzni, kitakarítani a csatlakozót. Az enyémnél bal elöl kellett ezt a játékot eljátszani.

Az óracsoport csere az már nem ilyen egyszerű. A km óra állás nem fog csak úgy átíródni. Amit nem m35080-as chippel szereltek azt még átírni sem lehet forrasztás nélkül.
A nullás sikertelenségét, hogy érted? Megnyomod a gombot és úgy nem változik a kijelzés?


Igen a bal hátsó abs jeladóból veszi a jelet nem felejtesz Ha nyomod a gombot és úgy nem változik semmi akkor a gomb van eltörve nekem is elvolt törve

szotakdavid Elküldve: 2013-04-14 18:13 320d Motor

valter320d írta:
YELLOW írta:
hun_tigoo írta: Olyat produkál a motrom hogy alig akar elindulni de csak néha..
Gondolok itt arrra hogy tegnap moziztunk az arénába és mikor vége lett a filmnek akkor alig akarta beinditani a kocsit az akksi...
Elhalványult még a kilométerórám ais mikor inditottam...
Valaki tapasztalt ilyesmit?
A töltésre rámértünk inditáskor 10-re megy le de ammikor jár a motor 13-14 a töltésem...
Izzitógyertya lehet ludas?
Privátot irjatok légyetek szivesek, előre is köszönöm!


valószínű akksi lesz. biztos régi már. a 10V elég kevés indítózás közben. még lakatfogóval egy áramerősséget is lehetne mérni, lehet az önindító túl nagy áramot vesz fel.


Úgy emlékszem nem rég vett új akksit...De hány Ah????


Önindító lesz a ludas vagy az aksiban alacsony az inditóáram vagy mind2 együtt nálam ez volt.

szotakdavid Elküldve: 2013-04-12 23:37 Turbo

halipapa írta:
szotakdavid írta:
halipapa írta:
HA valóban letapadás akkor az mit jelent és hogyan kell orvosolni ?



Felkeresel egy turbóst és kitakarítják neked.Egy barátom úgy fogalmazott olyan a turbós mint a nőgyógyász nagyon megbízhatónak kell lennie


Ok, akkor megfogadom...még 1 dolog felmerült bennem egr el tud koszolódni és tud ilyent okozni?



Az egr szelepet kitudod magadnak is takarítani,én tavasszal és ősszel szoktam,érdemes mert sok korom lerakódik ott.szerintem nem okozhatja egr elkoszolódása a problémádat.

szotakdavid Elküldve: 2013-04-12 23:23 Turbo

halipapa írta:
HA valóban letapadás akkor az mit jelent és hogyan kell orvosolni ?



Felkeresel egy turbóst és kitakarítják neked.Egy barátom úgy fogalmazott olyan a turbós mint a nőgyógyász nagyon megbízhatónak kell lennie

szotakdavid Elküldve: 2013-04-12 22:48 Turbo

halipapa írta:
szotakdavid írta:
halipapa írta: Hát akkor majd még 1x meg computerezzük és le csekkolom ,hogy valóban 1,5 vagy 1,4...
Azt olvastam hogy a turbó úgy van felépítve hogy pörögne az a végtelenségig több BAR-ig, de a wastegate, folyamatosan szabályozza hogy stabilan tartsa a 1,4-1,5 BAR nyomást, de ettől eltekintve az autót mióta megvettem azaz 1,5 éve így használom és semmit sem romlott az állapota tehát a 1,5 év alatt nem erősödött a jelenség de nem is szűnt meg, nem vagyok egy nagy turbó szakértő de ha ez turbó gond lenne akkor romlana az állapota és nem csak 1 BAR-ig esne vissza és dobna turbó hibakódot, az pedig hogy meg kéne talpalnom mert lekokszosodott az kizárt mert megszoktam de nincs változás...ha lyuk lenne a rendszeren ami kizárt mert már jó párszor átnéztem akkor az szintén romlana és nagyobb lenne a levegő elszökés mert a lyukak általában egy idő után tágulnak, majd eldurrannak a csövek....
További ötletek?


Milyen progival néztétek?????


Egy BMW-re szakosodott service-ben néztük nem vagyok felük tegező viszonyban csak kuncsaft voltam náluk nem árulták el, de egy haverom említette tud a környéken valakit ajánlani most elmegyek őhozzá...



Nem kell nagy progi hozzá dis-ben van külön turbó teszt.érdemes lenne megnézni vele,de én még mindig tartanám a turbo letapadásos verziómat azt nem nagyon fogja neked semmi kijelezni.

szotakdavid Elküldve: 2013-04-12 22:34 Turbo

halipapa írta: Hát akkor majd még 1x meg computerezzük és le csekkolom ,hogy valóban 1,5 vagy 1,4...
Azt olvastam hogy a turbó úgy van felépítve hogy pörögne az a végtelenségig több BAR-ig, de a wastegate, folyamatosan szabályozza hogy stabilan tartsa a 1,4-1,5 BAR nyomást, de ettől eltekintve az autót mióta megvettem azaz 1,5 éve így használom és semmit sem romlott az állapota tehát a 1,5 év alatt nem erősödött a jelenség de nem is szűnt meg, nem vagyok egy nagy turbó szakértő de ha ez turbó gond lenne akkor romlana az állapota és nem csak 1 BAR-ig esne vissza és dobna turbó hibakódot, az pedig hogy meg kéne talpalnom mert lekokszosodott az kizárt mert megszoktam de nincs változás...ha lyuk lenne a rendszeren ami kizárt mert már jó párszor átnéztem akkor az szintén romlana és nagyobb lenne a levegő elszökés mert a lyukak általában egy idő után tágulnak, majd eldurrannak a csövek....
További ötletek?


Milyen progival néztétek?????

szotakdavid Elküldve: 2013-04-12 22:18 Turbo

igazad van az max 1.4-n dolgozik

szotakdavid Elküldve: 2013-04-12 22:01 Turbo

halipapa írta: Hali!

A következő lenne a kérdésem, szóban forgó autó E46 Turi 320D 2004/06, talpalás közben a turbó feltölt 1,5 BAR nyomásig és elenged vissza 1 BAR-ra, és ezt legjobban a hosszú fokozatokban 3-4-ben érezni mikor folyamatosan huzatom a kocsit 3500-ig monjuk többször feltölt majd elenged és érezni szabályosan hogy ún. lyukak vannak a mikor gyorsítok/huzatom, computer segítségével néztük (a szaki azt mondta azért nem dob elvileg hibakódot mert nem esik 1 BAR alá, ő turbó cserét javasolt én még azért körbejárnám a dolgot mielőtt beruházok mert nem kis pízz.). Van-e valakinek ötlete miért szökhet el a nyomásom és nem dob hibakódot. turbó csövek és intercooler sehol sem engedi a nyomást megnéztem 1 csepp olaj folyás sincs sehol sem. Valaki mondott nekem olyan hogy wastgate-et nézzem meg illetve turbó nyomás szabályzó szelepet mivel a nyomás eléggé nagyot esik a probléma következtében nem pici lyuk kell ahhoz hogy a nyomás elmenjen lehetséges hogy a wastegate valamiért kiengedi...Köszi előre is a válaszokat!
Üdv, hali.p.


Szia!

Nekem soknak tűnik az a 1.5bar én úgy tudom normál keretek között 0.8-1.2bar között dolgozik a turbónk,de nézzetek Dis-el egy turbó tesztet..

Az általad leírt "lyuk" szerintem turbó leragadás lesz ami a sok koromtól lehet keress egy jó turbóst aki kitisztítja neked a turbót.Nekem is volt a régi 20d-nél szintén 3000-től felfele sőt néha a mostaninál is előjön akkor szoktam pályán rendesen kihúzatni pár km keresztül sajnos a turbó nem szereti a városi közlekedést és hajlamos a sok korom lerakodni benne.

Üdv D.

szotakdavid Elküldve: 2013-04-12 21:45 Társalgó

YELLOW írta:
szotakdavid írta: Nem fogtok kapni kezelésit mert magyarországon csak 2003-tól tudnak adni kezelésit,mint írták már jönni fog egy levél h sajnálják,de nem tudnak küldeni


nekem a 2003-as is jó


Szerintem írjátok az autótok évjáratához 2004-t szerintem az tuti jó lehet

szotakdavid Elküldve: 2013-04-12 21:38 Társalgó

Nem fogtok kapni kezelésit mert magyarországon csak 2003-tól tudnak adni kezelésit,mint írták már jönni fog egy levél h sajnálják,de nem tudnak küldeni

szotakdavid Elküldve: 2013-04-12 21:31 Tolótetõ - Schiebedach

Nekem-8 írta:
Még nem, de azóta lett vele valami nyűg, mert bukóra működik, hátrafelé meg megszorul 5 centinél. Visszafelé is ilyenkor erőlködik. Most nézek rá másikat.

KÉRDÉS: belemegy az E46 Limóba az E46 Cupé tető? Mert a Realoem szerint más a cikkszám. Tényleg 2 féle tetőt gyártottak? Csak mert hirtelen ez lenne jó áron.

baranykak írta: Szia!
Érdeklődöm, hogy megoldódott ez a problémád? Ha igen, mi volt a gond?
Nekem ugyanez a bajom a tetőablakkal.

Köszi






Kasza barátomnál találsz sedanhoz valót jó áron