Ez egy archivált weboldal! bővebben
szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2013-03-25 11:11 Heeelp...!

YELLOW írta:
valter320d írta: Van egy problémám egy kicsit zavar.
Mitől van az hogy az első biztonsági övek nem húznak vissza csak nagyon lassan?
Miért van ez,mit lehet csinálni?
köszi a válaszokat!


túl van csillapítva. balesetes volt az autó

a zsírtól. át kell törölni valami szappanos vízzel, elvileg az megoldja. de óvatosan durva vegyszereket nem szabad használni. nekem is elég lassú, és néha meg is tekeredik. ha kicsit merevebb lenne, lehet jobb lenne.


Jól beszél a Yellow,én is olvastam valahol még régebben h ki kell mosni szappanos vízzel és jó lesz

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 21:56 320d Motor

valter320d írta:
hun_tigoo írta:
valter320d írta:
hun_tigoo írta: helló!
milyen a generátor?
szénkefés vagy milyen?
Lehet hogy ezért csinálja hogy hideg van és inditanék akkor nem indul merült hangot ad...
De ha beviszem a melegre az akksit akkor 1-2 óra múlva berakom akkor inditja...
Sajnos tegnap a tunning show után inditottam volna de nem indult be kellett tolni 3.-ba ugy indult.
Tudom dieselt nem lehet de valahogy haza kellett jutnunk..
Ötlet?
Alig volt -1 és ezt csinálja...


Szia
Nos...
Generátorod vajon tölt???
Kisegítő fűtésed működik?
Mennyi ídő alatt éri el a kocsi az üzemit?
Majd leírom mit akarok ebböl kihozni csak válaszolj!
Tudom az akksid új multkor mondtad!


A webasto ki van kötve mert ha ràkötöm füstölög vmikábel alóla szoval ezt hanyagolom...
2 termosztatot cserelnem kell mert rosdz de erre még nem volt keretem...
Augusztustol tudok alkatrészt venni mert addig sok a hitelem...
Generátorra hétvégén ráméretek okvetlen...



Az állófűtésed akkor gázolajos? Ha füstöl akkor valószínű a kipufogója!
Csak az akartam ebből kihozni hogyha a kisegítő fűtésed elektromos és nem jó az ki tudja végezni a generátorod!
Mivel nincs biztosítéka a motorvezérlő vezérli,ez által próbálja ő kapcsolgatni míg zárlatos lesz a generátor!de akkor te gázolajos fűtéses vagy


Elvileg van a 64-es nem? vagy csak gázolajosnak van ott biztije??

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 21:49 320d Motor

hun_tigoo írta:
valter320d írta:
hun_tigoo írta: helló!
milyen a generátor?
szénkefés vagy milyen?
Lehet hogy ezért csinálja hogy hideg van és inditanék akkor nem indul merült hangot ad...
De ha beviszem a melegre az akksit akkor 1-2 óra múlva berakom akkor inditja...
Sajnos tegnap a tunning show után inditottam volna de nem indult be kellett tolni 3.-ba ugy indult.
Tudom dieselt nem lehet de valahogy haza kellett jutnunk..
Ötlet?
Alig volt -1 és ezt csinálja...


Szia
Nos...
Generátorod vajon tölt???
Kisegítő fűtésed működik?
Mennyi ídő alatt éri el a kocsi az üzemit?
Majd leírom mit akarok ebböl kihozni csak válaszolj!
Tudom az akksid új multkor mondtad!


A webasto ki van kötve mert ha ràkötöm füstölög vmikábel alóla szoval ezt hanyagolom...
2 termosztatot cserelnem kell mert rosdz de erre még nem volt keretem...
Augusztustol tudok alkatrészt venni mert addig sok a hitelem...
Generátorra hétvégén ráméretek okvetlen...



Rossz termosztátokkal nem nagyon használnám a kocsit mert folyamatosan túl van hűtve a motor.

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 21:10 Heeelp...!

valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
Én kérek elnézést uram!



Amugy nekem is 10-t mondtak a frissítésre április első hetében viszem az enyémet is


Yesss majd meglátod zsír lesz


Robinson is dicséri

Na de vissza az E34-hez

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 21:07 Heeelp...!

valter320d írta:
Én kérek elnézést uram!



Amugy nekem is 10-t mondtak a frissítésre április első hetében viszem az enyémet is

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 21:04 Heeelp...!

valter320d írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:

Akkor még 1 kérdés e34 kérdés..adott egy m50 150 lovas e34 20i ahogy kezd bemelegedni ugrál a fordulat,a kormányt tekergeted alapjáraton szintén esik a fordulat,ablakfűtést bekapcsolod szintén leesik majd vissza ugrik.töltést alapjáratin 14,5



ez normális, bár attól függ mennyit ugrál. ugye a szervoszivattyút is a főtengely hajtja meg, ha tekeres a szivattyú megy terheli a főtengelyt, ami egy pillanatra megfogja a motort. a tiéd is változik elvileg, titkos menüben figyeld meg.


oké minimálisan kéne ingadozni de ez lemegy 500-ra vissza 1500-re és ha már meleg a motor folyamatosan csinálja


Szia Dávid frissíts szoftvert és 99% hogy megszűnik


E34-ről van szó

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 20:55 Heeelp...!

YELLOW írta:
szotakdavid írta:

Akkor még 1 kérdés e34 kérdés..adott egy m50 150 lovas e34 20i ahogy kezd bemelegedni ugrál a fordulat,a kormányt tekergeted alapjáraton szintén esik a fordulat,ablakfűtést bekapcsolod szintén leesik majd vissza ugrik.töltést alapjáratin 14,5



ez normális, bár attól függ mennyit ugrál. ugye a szervoszivattyút is a főtengely hajtja meg, ha tekeres a szivattyú megy terheli a főtengelyt, ami egy pillanatra megfogja a motort. a tiéd is változik elvileg, titkos menüben figyeld meg.


oké minimálisan kéne ingadozni de ez lemegy 500-ra vissza 1500-re és ha már meleg a motor folyamatosan csinálja

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 20:49 Heeelp...!

YELLOW írta:
jlaci74 írta:
szotakdavid írta: E34-ben honnan kapja a km óra a jelet??


8-as





megelőztél...


Köszönöm szépen.

Akkor még 1 kérdés e34 kérdés..adott egy m50 150 lovas e34 20i ahogy kezd bemelegedni ugrál a fordulat,a kormányt tekergeted alapjáraton szintén esik a fordulat,ablakfűtést bekapcsolod szintén leesik majd vissza ugrik.töltést alapjáratin 14,5

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 20:39 Heeelp...!

E34-ben honnan kapja a km óra a jelet??

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 20:28 Fék

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta: 330I Fék mérete azt hiszem 325. Arra nem megy rá a 16-os felni mert próbáltuk amikor a tél bejött!


azt tudom... hogy arra nem megy rá. arra lettem volna kiváncsi, hogy az enyém és a 330i között van-e más méret.
300-as van, de arra nem váltok, az nem eléggé nagy. akkor 300 és 325 között van még méret?


Tudomásom szerint nincs a 300 és a 325 között méret, tehát ha a 325 nagy és a 300 kicsi, akkor inkább tegyél bele az eredeti nyeregbe egy spéci fékbetétet és nagyobb fékerő növekedést fogsz elérni mint egy picit nagyobb gyári fékkel.
Pl. : Ferodo DS Performance.
http://www.ferodo.com/en-globa...mance.aspx


inkább akkor fékcsöveket cserélnék fémre, ha a fékerőről lenne szó. szerintem a legtöbben azért cserélnek féket, mert a felnijükhöz képest túl kicsinek tűnik... én is emiatt cserélném, bár nekem a 17-es nem egy nagy felni, de bármelyik pillanatban válthatok 18-ra és ott azért a 286 már picikének tűnne nagyon.


A fékcső cserétől nem fog nőni a fékerőd, csak a nyomáspont lesz határozottabb.
Érezhetőbb, adagolhatóbb lesz a rendszer mert kiveszel egy rugalmas elemet belőle.
Ha 17-18"-ban gondolkodsz akkor azok alá befér a 325 -ös tárcsa.
Persze akkor télen is ekkora kerékkel kell járni vagy visszaszerelni a gyári fékszettet. De valamit valamiért ...


Meg oda a kéziféked 325-el

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 20:19 Fék

YELLOW írta:

inkább akkor fékcsöveket cserélnék fémre, ha a fékerőről lenne szó. szerintem a legtöbben azért cserélnek féket, mert a felnijükhöz képest túl kicsinek tűnik... én is emiatt cserélném, bár nekem a 17-es nem egy nagy felni, de bármelyik pillanatban válthatok 18-ra és ott azért a 286 már picikének tűnne nagyon.


Szívemből beszéltél én is ezért cseréltem

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 19:06 Fék

YELLOW írta:
Miscrew írta: 330I Fék mérete azt hiszem 325. Arra nem megy rá a 16-os felni mert próbáltuk amikor a tél bejött!


azt tudom... hogy arra nem megy rá. arra lettem volna kiváncsi, hogy az enyém és a 330i között van-e más méret.
300-as van, de arra nem váltok, az nem eléggé nagy. akkor 300 és 325 között van még méret?


Úgy emlékszem nincsen.

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 19:05 Fék

si3rrabravo írta:
szotakdavid írta:
Van egy Srác aki szintén Kaszától vitt egy fl előtti 316i-re 330i fékeket


Ezt vajon a látvány miatt csinálta? Vagy félt, hogy nem állitja meg a ménest az 1.6 fék?


Kimentél volna hungexpora megnézhetted volna miért rakta fel,én se azért raktam fel mert nem fogta meg a kocsimat a gyári fék!!!

szotakdavid Elküldve: 2013-03-24 16:36 Fék

csatis1 írta:
szotakdavid írta: Szeretném a főfékhengeremet lecserélni a Fl főfékhengerére csinált már valaki hasonlót vagy ilyet??

Köszi Dávid


Miért akarod egyáltalán kicserélni?


Mivel kicsi az enyém a nagy fékekhez,a tied már nagyobb és azért működik rendesen vele.

Van egy Srác aki szintén Kaszától vitt egy fl előtti 316i-re 330i fékeket és neki is úgyon az a baja mint nekem,Etk szerint is különböző a munkahenger.

szotakdavid Elküldve: 2013-03-23 22:11 váltó

YELLOW írta:
Zolee írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni!

Akad a váltóm 1-es és 2-es fokozatban... Van, hogy ha nem figyelek oda, be sem veszi az 1-est! (igaz, ez nagyon nagyon ritka, de előfordult már...)
Miután toltam egy 1-es, majd egy 2-est, utána semmi baja, folyékonyan megy a menetben, viszont, ha eltologatom 5-ig, majd meg kell állnom pl. kanyarban, megint nehéz betolni 1-be!!
Esetleg váltóolaj csere megoldhatja a problémám? Vagy valami alkatrész elkopott?

Köszi!!

Szia,
Hasonló gondjaim voltak-vannak nekem is, amit az olajcsere (Castrol SMX-S) átmenetileg megoldott. Azért írom h átmenetileg, mert ha nem is olyan szinten mint korábban, de kb. 20e km megtételét követően újra előjött a probléma, vagyis én is azt javaslom h ne Castrolt tegyél bele, ha tudsz vegyél MTF-LT2 gyári olajat - 1.1 liter kell a váltódba.


jó neked, hogy átmenetileg. én lecseréltem a szín tiszta gyárit, ami volt benne, SMX-S-re és rögtön szar volt... azt hittem majd alakul, de nem.
ha nem is tud MTF-LT-t venni, akkor megteszi az ATF olaj. alig várom, hogy jobb idő legyen oszt megyen bele az ATF. külföldön is bevállt ez a módszer.


Én is a gyárit javasolnám,Bmw szervizek szoktak adni kimérve,mert csak 20L-es kanna létezik belőle,ha jól emlékszem 6500ft/L környéke MTF--LT2.

Üdv Dávid