Ez egy archivált weboldal! bővebben
valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-01-08 17:02 320d Motor

vidarene1991 írta:
Robinson írta:
vidarene1991 írta:
Robinson írta:
vidarene1991 írta: nem tudom neked hogy álna a szád ha 400000 el basznál a semmire...


Ezt teljes mértékben megértem! Sőt sajnálom stb. Nem lennék a helyedben és egyáltalán. De a reakcióddal nem tudok azonosulni.

Amúgy a vásárlás hogy zajlott? Mikor vetted a kocsit és hogyan? Elérte az ára a másfél millát? Elvitted átvizsgáltatni? (jól látom a videókon, hogy a turbócső is lyukas?)


1 éve vettem 1.6 mil.elöször úgy kezte...hengerfej pakolás fel ment a viz...meg csináltattam + még új szelepek is,ment 2 hetet el ment az ajja meg csináltattam mentem 10000 km itt vaok...söt nem 400000 ba volt mert ebbe még nem számoltam bele a szelepeket...amugy nem jukos a turbócsö nem tudod mit láttal...


Bocs, de nagyon nehéz olvasni amit írsz
Én lassan 5 éve vettem ezt a verdát, nem a legolcsóbbat. 13 éves. facelift előtti és nem vérzik a torka. pedig mostmár 350e km körül van benne. (óra szerint csak 270 nyilván...) Persze néha vannak javítanivalók, de mint írtam, 13 éves. Figyelembe vettem az eladó személyét, az autó laikus szemmel megállapítható állapotát, és elvittem egy alapos kivizsgálásra. Na nem ám csak úgy megrángattatni a kerekeket és megnézni, hogy nincs-e olajfolyás. Persze, költség, de éppen a félmillás javíttatást védtem ki a kezdeti befektetéssel.

Na nem az utólagos okoskodással akarlak fárasztani, de ennyi gondja-baja csak akkor van ennek a tipusnak, ha valami olyan ürgétől vetted, aki a belét is kitaposta, cserébe meg nem szervizelte normálisan. Ez nem a márka hibája én úgy gondolom

(hozzáteszem, én előzőleg egy fiat-al jártam úgy mint Te, azért voltam elővigyázatosabb a vásárláskor, szóval nekem is megvolt a tanulópénz)


amugy valószinü,hogy úgy jártak vele ahogy írod!brum be gyujtottak azt padló...ja persze a szaros pár filléres olajcsere meg kimaradt...de akkor minek vesz ilyen autot a parasztja...amugy nem komolyan nagyon szeretem a kocsit!!!nem gondoltam komolyan ezt a bmw(lemondást)de ez már kész vége besokalok nagyon! végem van


Szia!
Szerintem nyugodj meg és gondold át az egészet.

valter320d Elküldve: 2013-01-07 17:29 Porlasztó

ember84 írta: Ha a e46 320d porlasztóit kiszedem,javíttatom,a helyükre vissza lehet tenni,vagy akkor is kódolni kell?Vagy csak csere esetén??


Valahogy ugy tudom hogy a 150le IMA kód alapján kell,a 136le pedig adagolótérkép és menge adaptáció törléssel.

valter320d Elküldve: 2013-01-05 19:59 320d Motor

hun_tigoo írta:
valter320d írta:
hun_tigoo írta: Sziasztok!
Van itt olyan tulajdonos akinek hegesztették már a hengerfejet az autójá?
Hegesztés , síkolás...
Mik a tapasztalatok tartós ez?


Mitöl félsz? Van valami gond?
Ha hozzáértő jó szakember csinálta és az utánmunkálás is alapos volt akkor semmi gáz nem lesz vele.



Helló!
Csak mert megjelent pár régi puding szerű anyag a hűtőtartály alján és megijedtem...
De a szerelő mondta hogy ez természetes mert még dolgozza ki magából a rendszer...
a visszatérő víz szép tiszta ....csak beparáztam:S:S:S



Megértem az aggodalmad,nem lesz ott semmi gond én is most rendeltem meg a termosztátot meg az olajat. Jövöhéten szerelek!

valter320d Elküldve: 2013-01-05 12:05 320d Motor

hun_tigoo írta: Sziasztok!
Van itt olyan tulajdonos akinek hegesztették már a hengerfejet az autójá?
Hegesztés , síkolás...
Mik a tapasztalatok tartós ez?


Mitöl félsz? Van valami gond?
Ha hozzáértő jó szakember csinálta és az utánmunkálás is alapos volt akkor semmi gáz nem lesz vele.


valter320d Elküldve: 2013-01-04 23:53 Olvasólámpás belsõ világítás

bmw320d4 írta:
valter320d írta:
ateszka86 írta: sziasztok.
2001 BMW e46-om van és gondoltam kicserélem a belső,csomagtér és rendszámtábla világításom LED-re. Meg is vettem a ledeket, bent elöl két szofita,hátul sima T10 foglalatu jár mire beraktam az utolsot hátul, az egész kialudt,utanna visszarktam a sima égőt akkor égett az egész ujra. a csomagtérnél kijelezte h nem égnek a hátsó lámpák, a rendszámnál már nem is világított. csak az a megoldás van h canbusost vegyek és azzal biztos mindenhol fog müködni vagy van valami más megoldás is? köszi szépen a segítséget


Mindenképpen canbus vagy elmész egy autóvillamosságishoz kiméreted mekkora ellenálása van a rendes izzónak és forrasztatol bele egy olyan ellenállást! Nekem ilyesmi baj volt az irányjelzővel mivel az ledes volt és mikor összekötöttem ugy villogott mint egy állat.


KIméretni? Hát ohm bácsi meg feleslegesen járatta a száját?


Na

valter320d Elküldve: 2013-01-04 23:41 Olvasólámpás belsõ világítás

ateszka86 írta: sziasztok.
2001 BMW e46-om van és gondoltam kicserélem a belső,csomagtér és rendszámtábla világításom LED-re. Meg is vettem a ledeket, bent elöl két szofita,hátul sima T10 foglalatu jár mire beraktam az utolsot hátul, az egész kialudt,utanna visszarktam a sima égőt akkor égett az egész ujra. a csomagtérnél kijelezte h nem égnek a hátsó lámpák, a rendszámnál már nem is világított. csak az a megoldás van h canbusost vegyek és azzal biztos mindenhol fog müködni vagy van valami más megoldás is? köszi szépen a segítséget


Mindenképpen canbus vagy elmész egy autóvillamosságishoz kiméreted mekkora ellenálása van a rendes izzónak és forrasztatol bele egy olyan ellenállást! Nekem ilyesmi baj volt az irányjelzővel mivel az ledes volt és mikor összekötöttem ugy villogott mint egy állat.

valter320d Elküldve: 2013-01-04 23:15 Lengéscsillapitó

YELLOW írta:
ute107 írta: Nézegetem én is a hátsó rugókat, és fura dolgot tapasztaltam.

A startauto honlapját néztem, gondoltam megnézem a választékot és beírtam az autóm adatait a webshopba és a kidobott hátsó lengéscsillapítókról azt írták, hogy ezt szerelték e36, e46 és e90-be is.
Monroe, Kayaba, Sachs típusoknál is hozza mind a három generációt!

Lehetséges ez?!


miért ne? E36 futőműve sem sokban tér el... nálunk vannak alu dolgok ennyi. E90-be meg még több. első rugókban van nagyobb eltérés, mert ott a motorok miatt vagy keményebb avgy puhábbakat használtak. a kombi rugólk is keményebbek valamivel....


Ez igaz. Nekem pl e36 touring hátsó rugó van bent!

valter320d Elküldve: 2013-01-02 22:48 Motorolaj

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: nekem ilyen a motorom

Én Longlifét használok


Biztos jó gazdája volt a kocsinak......igy bekokszolt ráadásul benzines biztos 100000 olaj volt benne


Mint egy mozdony, amibe 1 millió kilométer van


Hát körülbelül


Ferkó motorblokkját látnád mellette,mintha most jött volna le a szalagról.
Szerintem ez a kép fogadná mikor leveszi a szelepfedelet, tuti defiblirrátor


Hát én nem is tudom mit gondol az az ember aki szétszedi és meglátja,és mit érez az az ember akit felvilágosítanak és közlik vele a javitás árát?

valter320d Elküldve: 2013-01-02 22:43 Motorolaj

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: nekem ilyen a motorom

Én Longlifét használok


Biztos jó gazdája volt a kocsinak......igy bekokszolt ráadásul benzines biztos 100000 olaj volt benne


Mint egy mozdony, amibe 1 millió kilométer van


Hát körülbelül

valter320d Elküldve: 2013-01-02 22:39 Motorolaj

anubisz írta: nekem ilyen a motorom

Én Longlifét használok


Biztos jó gazdája volt a kocsinak......igy bekokszolt ráadásul benzines biztos 100000 olaj volt benne

valter320d Elküldve: 2013-01-02 22:24 Motorolaj

anubisz írta: Amúgy tényleg csinálnák ilyen tesztet, vennék egyet a BMW től, rendelnék a netről ugyan olyat és úgy, lombikom is lenne, meg hőfokmérő, csak fix 400 fokot nem egyszerű csinálni.
Szerintem se gáz, se villanytűzhely nem csinál annyit, hogy az fix 400 fok legyen a folyadékba. A csávó is csak kiírta, de hogy az tényleg annyi volt azt ki tudja, ezt nehezményezték a kommentelők is.


Azé fúrja az oldalunkat a kiváncsiság!

valter320d Elküldve: 2013-01-02 22:05 Motorolaj

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Imádom az olaj témát, itt aztán nagyon össze lehet veszni


mér veszünk össze? én nem érzem így. csak pro és kontra...


Én se, de valter320d már nagyon feszült volt, szinte láttam, ahogy zúzza a billentyűket


igen már határon volt ugy 400c körül

valter320d Elküldve: 2013-01-02 22:03 Motorolaj

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Imádom az olaj témát, itt aztán nagyon össze lehet veszni




Itt ki lehet engedni a gőzt


Simán

valter320d Elküldve: 2013-01-02 22:01 Motorolaj

anubisz írta: Imádom az olaj témát, itt aztán nagyon össze lehet veszni


valter320d Elküldve: 2013-01-02 21:45 Motorolaj

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta: Ez mondjuk extrém körülmények között mivel az olaj az olajteknőben akár 140-160 C is elérheti henger paláston pedig a többszörösét is ha jobban átgondolod az a 400c lehetséges(extrém körülmények) között!


akkor mész 20 percet a BMW olajjal padlógázon, és beragad a dugattyú, mert iszappá lesz az olaj?


De nem mész 20 percet padlógázon mert nem vagy akkora állat!

Nem igazán tud 400c felmenni az olaj mert állandóan kering igy változik a hőmérséklet,ott ahol nagyobb az igénybevétel ott elérhet bizonyosan magasabb hőmérsékletet!De ott sem állandó!

Ezen gondolkodtál 2 percet, hogy ezt hozzátedd? Akkor minek a 400 fokos teszt? Én azt hittem nem kering az olaj.


Pont azért mert van egy pont a motorban ahol elérheti a 400c!