Ez egy archivált weboldal! bővebben
zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2012-11-14 21:50 ködlámpa

jrtom írta: Itt van ár: http://bmwfans.info/parts/cata...ght_xenon/
280 eurot nem ér

BalaBMW írta:
kempelen írta:
BalaBMW írta: Mostanában sajnos elég sűrűn kell a ködlámpa és így egy kicsit upgradelném. Jelenleg sárgán világít és nagyon elüt a xenon szép fehér színétől.
A kérdéseim:

1) milyen izzót javasoltok bele, hogy szép fehér legyen ez is és jobban is világítson egy kicsit?
2) átalakítani xenonosra mekkora meló lenne? Mi kellene hozzá?



Egy http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=95" target="_blank">xenon retrofit a ködlámpa helyére?



Ez nagyon tetszik! De mondjuk ár nincs feltüntetve. Ez pedig fontos szempont, mert 3-400 €-t nem biztos, hogy megérne.

Amúgy meg osztom zoliika hozzászólását és kérünk még infót! MMMMMÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGG!!!!!!




Hát hülye vagyok ,de nem ennyiremarad az első elképzelés gyári sima ködlámpa 20e huf-ért

zoliika Elküldve: 2012-11-14 21:02 ködlámpa

BalaBMW írta:
kempelen írta:
BalaBMW írta: Mostanában sajnos elég sűrűn kell a ködlámpa és így egy kicsit upgradelném. Jelenleg sárgán világít és nagyon elüt a xenon szép fehér színétől.
A kérdéseim:

1) milyen izzót javasoltok bele, hogy szép fehér legyen ez is és jobban is világítson egy kicsit?
2) átalakítani xenonosra mekkora meló lenne? Mi kellene hozzá?



Egy http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=95" target="_blank">xenon retrofit a ködlámpa helyére?



Ez nagyon tetszik! De mondjuk ár nincs feltüntetve. Ez pedig fontos szempont, mert 3-400 €-t nem biztos, hogy megérne.

Amúgy meg osztom zoliika hozzászólását és kérünk még infót! MMMMMÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGG!!!!!!


Had halljuk,lámpaspecialista

zoliika Elküldve: 2012-11-14 20:51 ködlámpa

kempelen írta:
BalaBMW írta: Mostanában sajnos elég sűrűn kell a ködlámpa és így egy kicsit upgradelném. Jelenleg sárgán világít és nagyon elüt a xenon szép fehér színétől.
A kérdéseim:

1) milyen izzót javasoltok bele, hogy szép fehér legyen ez is és jobban is világítson egy kicsit?
2) átalakítani xenonosra mekkora meló lenne? Mi kellene hozzá?



Egy http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=95" target="_blank">xenon retrofit a ködlámpa helyére?



Na,Uraim akkor ezt vesézzük már ki!Épp a napokban témáztam ezen a ködlámpán.Szóval kell arra amerre járkálok KELL!Ez a retrofit lámpa ez mit tud?Hogy kell bekötni?Nekem nincs xenonom sajnos ,de egy ilyen ködlámpa érdekelne nagyon.Légyszíves csak konyhanyelven ,mert hülye vagyok az elektronikához

zoliika Elküldve: 2012-11-14 18:28 Autóvásárlás

ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


Kis pénzért(újkori ár tizedéért),full extrást,kevés kilóméterrel(lehetőleg még bejáratós legyen)..........és törésmentest
Csatlakozom Alesi-hoz:HAJRÁ!!!!!!!!!

zoliika Elküldve: 2012-11-14 18:26 Autóvásárlás

minimal írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta: Tud valaki esetleg jót-rosszat az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6344121


Megnéztem az autót, 3 helyett 2-kor találkoztunk egy parkolóban. A srác valóban egy fiatal és nem kisebbség. Kezdjük az elején: esztétika. Ami nagyon tetszett, hogy ez tényleg gyári M-es kívül-belül és a futómű is az. Jelenleg a 18-as M-es változó felniszélességű, illetve eltérő felniszélességű kerekek vannak alatta, és gyári az is. Nem olyan rég lett porfúvózva, festve, lakkozva. Sötét grafitszínűre lett fújva, ami szerintem nem a legszebb, már nem a festésre gondolok, hanem magára a színválasztásra. Egy kukacoskodás: a felniközepek elég kopottasak. Kavicsfelverődés nincs az autón, viszont a jobb hátsó keréknél lévő résznél, ahol kezdődik a lökhárító, ott egy patent elengedte magát, mivel tavaly belementek a srácba és rosszul lett visszarakva a lökhárító. Nem feltűnő, de mivel jó a szemészem, így én kiszúrtam egyből. Visszapillantó tükrök és a vese feketére utólagosan le lettek fújva, viszont a hűtőrács a vesén belül krómos. Tetősín is van az autóhoz, de az most nincs felrakva, viszont az is jár az autóhoz, ugyanúgy, mint a 16 colos téli garnitúra. Navigáció nem volt az autóhoz soha, tetőantennája sincs, és annak helye sem, a csomagtartóban megnéztem baloldalt, ahol nekem is van a navigációm és a cd-táram, az teljesen üres, ott soha nem volt semmi, se navigáció, se cd-váltó. Gyári egylemezes business cd volt benne, ami ki lett cserélve egy Pioneer fejegységre telefonkihangosítóval. A hátsó lámpabúra utólag be lett "ködösítve", bár ez szerintem felesleges volt, ami az utólagos fújást illeti, a díszlécek is körbe mindenhol a gyári fekete műanyagokat is lefújták az autó színére. Viszont negyed óra után vettem észre azt, hogy mind a tetőn, illetve a motorháztetőn elemenként 7-8 jégverte mélyedés található az autón. Gyakorlatilag ezek a kis jégverődések olyan picik, hogy alig lehet észrevenni, viszont észre lehet venni. Motortérben nem találtam semmi kivetnivalót, a hegesztések a toronynál mind gyári, sőt kábelkorbácsok, lámpabúrák gyártási dátumai is megfelelnek az autó korának. Az ékszíjtárcsák is rendben, mind indításnál és leállításnál nem nyikkantak, a motor nem remegett be, így gondolom a motortartó bakok is rendben vannak. A xenon gyönyörűen működik, a ködlámpa, minden egyéb elektronikai kütyü, a belseje az autónak ritka és gyönyörű M-es. Küszöb, tetőkárpit, ülések. Az ülések kárpitjára csak annyit, hogy rendkívül ritka és egyedi, gyönyörű állapotban vannak, nincsenek kiülve és persze combtámaszos. Itt azért egy negatívumot megjegyeznék: nincs benne ülésfűtés. De ettől függetlenül tényleg nincs lelakva és nagyon-nagyon szép. A váltógomb valamilyen oknál fogva (ez lehet rossz szokás, lehet nemtörődömség, én a nemtörődömségre gondolok, mint bőrápoló használatának nélkülözése és hogy állandóan fogdosva van a sebváltógomb) kopott a kormányhoz képest. Ami nekem különlegesség volt még az autó belsejében, hogy hátul is vannak légzsákok és hátsó ablakemelő. Eddig amit költött rá a srác, két lengőkar (jobb-bal) csere, olajszerviz, illetve első féktárcsa felszabályzása és fékbetétcsere. A hátsó fékbetét viszont kopott és a boardkomputer be is jelez. Szervizfüzetét megnéztem, az autó Luxemburgból származik, 2008. nyaráig volt vezetve a szervizkönyve, miszerint akkor 118.000 km volt benne. A srác tavaly szeptemberben vette, ő hajtott bele 24-25.000 km-t és németből való az autó. A többit ki kell kalkulálni.
Ha valamit még kihagytam, kérdezz rá nyugodtan, azért nem privátba írtam, hogy fórumtagok is lássák, hogy van még hiteles magyar autótulajdonos, aki nem hazudik egy hirdetésben és nem színezi ki annak szövegét. Még egy magánvélemény: ha én most vennék E46-ot, egy 100-150.000 forintos alkudozás után biztos megvenném, tekintettel az autó felszereltségére és állapotára. Lehet, hogy lehet kapni hasonló állapotút és nem M-eset 1,7-8 millióért, de mire az ember összelapátolja a bontókból a lökhárítókat, xenont, üléseket, küszöbdíszléceket (amiket szerintem bontóban meg sem lehet venni, csak újonnan) tetőkárpitot, hát akkor árban ugyanott vagyunk, sőt... Ez az autó szép és ennyi pénzt megér.





Nekem volt E46 320D gyári m-packet (2004.januári), de szerintem ezeknél a felszereltésghez jár a nagy navi. Én még nem láttam nagy navi nélkülit.









Tévedsz .......opció volt még az M-packethez is

zoliika Elküldve: 2012-11-14 15:10 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta: Tud valaki esetleg jót-rosszat az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6344121


Megnéztem az autót, 3 helyett 2-kor találkoztunk egy parkolóban. A srác valóban egy fiatal és nem kisebbség. Kezdjük az elején: esztétika. Ami nagyon tetszett, hogy ez tényleg gyári M-es kívül-belül és a futómű is az. Jelenleg a 18-as M-es változó felniszélességű, illetve eltérő felniszélességű kerekek vannak alatta, és gyári az is. Nem olyan rég lett porfúvózva, festve, lakkozva. Sötét grafitszínűre lett fújva, ami szerintem nem a legszebb, már nem a festésre gondolok, hanem magára a színválasztásra. Egy kukacoskodás: a felniközepek elég kopottasak. Kavicsfelverődés nincs az autón, viszont a jobb hátsó keréknél lévő résznél, ahol kezdődik a lökhárító, ott egy patent elengedte magát, mivel tavaly belementek a srácba és rosszul lett visszarakva a lökhárító. Nem feltűnő, de mivel jó a szemészem, így én kiszúrtam egyből. Visszapillantó tükrök és a vese feketére utólagosan le lettek fújva, viszont a hűtőrács a vesén belül krómos. Tetősín is van az autóhoz, de az most nincs felrakva, viszont az is jár az autóhoz, ugyanúgy, mint a 16 colos téli garnitúra. Navigáció nem volt az autóhoz soha, tetőantennája sincs, és annak helye sem, a csomagtartóban megnéztem baloldalt, ahol nekem is van a navigációm és a cd-táram, az teljesen üres, ott soha nem volt semmi, se navigáció, se cd-váltó. Gyári egylemezes business cd volt benne, ami ki lett cserélve egy Pioneer fejegységre telefonkihangosítóval. A hátsó lámpabúra utólag be lett "ködösítve", bár ez szerintem felesleges volt, ami az utólagos fújást illeti, a díszlécek is körbe mindenhol a gyári fekete műanyagokat is lefújták az autó színére. Viszont negyed óra után vettem észre azt, hogy mind a tetőn, illetve a motorháztetőn elemenként 7-8 jégverte mélyedés található az autón. Gyakorlatilag ezek a kis jégverődések olyan picik, hogy alig lehet észrevenni, viszont észre lehet venni. Motortérben nem találtam semmi kivetnivalót, a hegesztések a toronynál mind gyári, sőt kábelkorbácsok, lámpabúrák gyártási dátumai is megfelelnek az autó korának. Az ékszíjtárcsák is rendben, mind indításnál és leállításnál nem nyikkantak, a motor nem remegett be, így gondolom a motortartó bakok is rendben vannak. A xenon gyönyörűen működik, a ködlámpa, minden egyéb elektronikai kütyü, a belseje az autónak ritka és gyönyörű M-es. Küszöb, tetőkárpit, ülések. Az ülések kárpitjára csak annyit, hogy rendkívül ritka és egyedi, gyönyörű állapotban vannak, nincsenek kiülve és persze combtámaszos. Itt azért egy negatívumot megjegyeznék: nincs benne ülésfűtés. De ettől függetlenül tényleg nincs lelakva és nagyon-nagyon szép. A váltógomb valamilyen oknál fogva (ez lehet rossz szokás, lehet nemtörődömség, én a nemtörődömségre gondolok, mint bőrápoló használatának nélkülözése és hogy állandóan fogdosva van a sebváltógomb) kopott a kormányhoz képest. Ami nekem különlegesség volt még az autó belsejében, hogy hátul is vannak légzsákok és hátsó ablakemelő. Eddig amit költött rá a srác, két lengőkar (jobb-bal) csere, olajszerviz, illetve első féktárcsa felszabályzása és fékbetétcsere. A hátsó fékbetét viszont kopott és a boardkomputer be is jelez. Szervizfüzetét megnéztem, az autó Luxemburgból származik, 2008. nyaráig volt vezetve a szervizkönyve, miszerint akkor 118.000 km volt benne. A srác tavaly szeptemberben vette, ő hajtott bele 24-25.000 km-t és németből való az autó. A többit ki kell kalkulálni.
Ha valamit még kihagytam, kérdezz rá nyugodtan, azért nem privátba írtam, hogy fórumtagok is lássák, hogy van még hiteles magyar autótulajdonos, aki nem hazudik egy hirdetésben és nem színezi ki annak szövegét. Még egy magánvélemény: ha én most vennék E46-ot, egy 100-150.000 forintos alkudozás után biztos megvenném, tekintettel az autó felszereltségére és állapotára. Lehet, hogy lehet kapni hasonló állapotút és nem M-eset 1,7-8 millióért, de mire az ember összelapátolja a bontókból a lökhárítókat, xenont, üléseket, küszöbdíszléceket (amiket szerintem bontóban meg sem lehet venni, csak újonnan) tetőkárpitot, hát akkor árban ugyanott vagyunk, sőt... Ez az autó szép és ennyi pénzt megér.



zoliika Elküldve: 2012-11-14 13:06 Felni csere

zoliika Elküldve: 2012-11-13 11:19 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta: Tud valaki esetleg jót-rosszat az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6344121


Megnézzem?Én K.méti vagyok!Egyébként néha láttam már a városban!A tulajt azt nem ismerem egyébként.......


Ilyennel nem szeretnék senkit zaklatni,de ha épp van kedved és nem esik nehezedre nem beszéllek le róla, persze ha értesz is hozzá!
Gyárilag adtak ki ilyet h színre vannak fújva a díszlécek?
Mondjuk már régóta hirdetik,legelőször navi is volt benne.
Esetleg tudtok olyan fórumosról akinek ilyen lenne és megválna tőle?



Rendben ,ma vagy holnap megnézem!
Fejlemény:most hívtam fel,holnap találkozunk 3-órakor.Egyébként a hangjából ítélve nem volt "rezes" elég intelligens volt!



zoliika Elküldve: 2012-11-12 22:27 manuális váltó

BarG írta:
zoliika írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: , hogy az 1-est szándékosan nem engedi venni nagy tempónál


Nem kötözködöm Yellow: de nem szándékosan, hanem mert a szerencsétlen képtelen szinkronizálni....

Meg kellene tanulni végre sokaknak (köztük az én ismerőseimnek is, bár ezt most rossz helyre mondom) hogy az 1. fokozatot csak az autó állóhelyzetéből történő megmozdítására használjuk és onnantól kezdve csak minimum a másodikat.

Elnézést mindenkitől aki úgy gondolja, hogy itt most önhatalmúlag oktatást tartok.



Egyébként ez tényleg így van,álló helyzetből lévő elindulásnál lehet használni csak az 1-es fokozatot.Ezt 1997-ben még,mikor leraktam a autós jogsimat akkor egy életre megtanultam(majdnem meghúztak ezért vizsgán).


Élethelyzet: céges kapuhoz gurulok, lassulok, mert le kell húzni a kártyákat. 40!-nél berakom egyesbe, nem azért, hogy motorfékezzek, a kuplungot majd csak akkor engedem fel, ha indulok. A váltó simán veszi az egyest, mert így kell neki. Ha nem, akkor az hibás!
Csóközön


Egyébként Én sem értem ezt a váltóakadásos problémát.........Igen,hidegindításkor mikor berakom 1.be akkor kicsit nehezen veszi,de aztán semmi gond vele

zoliika Elküldve: 2012-11-12 22:00 Dühöngő - 18+! :)

bd93 írta: múlt héten lelopták a BMW-s szelepsapkáimat
nem tudom milyen okból tették 650ft a boltba és nem is az idegesít hogy lelopták hanem hogy hozzányúlnak a kicsikémhez és főleg hogy akkor amikor nem látom
most már figyelek és ha meglátom ....


Nekem a gumis lopta le tavaly....

zoliika Elküldve: 2012-11-12 21:41 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta: Tud valaki esetleg jót-rosszat az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6344121


Megnézzem?Én K.méti vagyok!Egyébként néha láttam már a városban!A tulajt azt nem ismerem egyébként.......

zoliika Elküldve: 2012-11-12 21:03 manuális váltó

kempelen írta:
YELLOW írta: , hogy az 1-est szándékosan nem engedi venni nagy tempónál


Nem kötözködöm Yellow: de nem szándékosan, hanem mert a szerencsétlen képtelen szinkronizálni....

Meg kellene tanulni végre sokaknak (köztük az én ismerőseimnek is, bár ezt most rossz helyre mondom) hogy az 1. fokozatot csak az autó állóhelyzetéből történő megmozdítására használjuk és onnantól kezdve csak minimum a másodikat.

Elnézést mindenkitől aki úgy gondolja, hogy itt most önhatalmúlag oktatást tartok.



Egyébként ez tényleg így van,álló helyzetből lévő elindulásnál lehet használni csak az 1-es fokozatot.Ezt 1997-ben még,mikor leraktam a autós jogsimat akkor egy életre megtanultam(majdnem meghúztak ezért vizsgán).

zoliika Elküldve: 2012-11-12 20:51 Üzemanyag fogyasztás

[quote="anubisz"]Nem saját videó, de tanulságos!!


YouTube videó

Igen,ezt láttam délelőtt!Van egy autóoktató ismerősöm és Toyota Auris-al "oktat" most a napokban 68e km-nél 3 porlasztója beállt 480e HUF.Amióta megvan neki az autója csak és kizárólag az Auchan töltőállomáson tankolt amit gyakorlatilag számlákkal igazolni is tud és megállapították egyértelműen a szakszervizben,hogy üzemanyag probléma volt.

zoliika Elküldve: 2012-11-10 22:08 Autóvásárlás

jrtom írta: Nelegyél szerelmes mert ez eléggé rommá volt törve, asszem valami elég mély árokból szedték ki. Meg milyen aktív kormány, M-esbe soha nem volt!

zoliika írta: Szerelmes vagyok ebbe a dögbe




Szóval elég "beteg"agyú vagyok,de csak csurgatom a nyálam természetesen ennyi lóvém nincs,hogy fent tartsak egy ilyen gépszörnyet.Kizárólag csak dieselben gondolkozhatok,de abban már döntöttem,hogy mit veszek..........
Csak hát ez ,hófehér és Touring és M5

zoliika Elküldve: 2012-11-10 21:22 Autóvásárlás