andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. augusztus 03. hétfő, 08:45


papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:

A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?


Be van ragadva az előtöltés szabályzószelep! Vagy nincs jó helyen az adagoló.


Az előtöltést a szolenoid szelep szabályozza? mert mikor beindítom a diag először -45fokot ír majd mikor elcsendesedik akkor lesz -15 fok ez kb 2-3mp, esetleg egy képet tudnál mutatni a szabályzó szelepről? Az autó egyébként nem füstöl.


-15 fokkal be se indulna,gyári géppel kell nézni. Adagoló oldalában van a szabályzószelep.


sajnos még nem volt időm szétszedni az autót mert mindent meg akarok nézni rajta, viszont most egy kis idő után visszadugtam rá a gépet és ezeket kaptam:
42- Digitális diesel elektronika vezérlő modul (EEPROM és konfiguráció)
65- Levegőnyomás töltés vezérlés

ezek mik lehetnek? A 65-ös lehet légtömeg mérő? vagy a szívósoron lévő érzékelő az? vagy turbó szabályzó?
a 42-esről elképzelésem sincs mi lehet.


Szia, a hibakód kiolvasás sajnos csak nagyon pici része egy diagnosztikának. Támpontnak jó de, meg kell látni az összefüggéseket. Tapasztalatból mondom hogy, nagyon sok pénzt tudsz megspórolni ha elviszed egy olyan szerelőhöz aki érti is a diag lényegét. Nagyon sokan cserélik ki a fél kocsit úgy, hogy a hibát nem találják meg. Ez csak egy tanács, nem muszáj megfogadni. Szotakdavid fórumtársad biztosan tud neked segíteni.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 02. vasárnap, 21:26


szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:

A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?


Be van ragadva az előtöltés szabályzószelep! Vagy nincs jó helyen az adagoló.


Az előtöltést a szolenoid szelep szabályozza? mert mikor beindítom a diag először -45fokot ír majd mikor elcsendesedik akkor lesz -15 fok ez kb 2-3mp, esetleg egy képet tudnál mutatni a szabályzó szelepről? Az autó egyébként nem füstöl.


-15 fokkal be se indulna,gyári géppel kell nézni. Adagoló oldalában van a szabályzószelep.


sajnos még nem volt időm szétszedni az autót mert mindent meg akarok nézni rajta, viszont most egy kis idő után visszadugtam rá a gépet és ezeket kaptam:
42- Digitális diesel elektronika vezérlő modul (EEPROM és konfiguráció)
65- Levegőnyomás töltés vezérlés

ezek mik lehetnek? A 65-ös lehet légtömeg mérő? vagy a szívósoron lévő érzékelő az? vagy turbó szabályzó?
a 42-esről elképzelésem sincs mi lehet.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. július 13. hétfő, 19:52


papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:

A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?


Be van ragadva az előtöltés szabályzószelep! Vagy nincs jó helyen az adagoló.


Az előtöltést a szolenoid szelep szabályozza? mert mikor beindítom a diag először -45fokot ír majd mikor elcsendesedik akkor lesz -15 fok ez kb 2-3mp, esetleg egy képet tudnál mutatni a szabályzó szelepről? Az autó egyébként nem füstöl.


-15 fokkal be se indulna,gyári géppel kell nézni. Adagoló oldalában van a szabályzószelep.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. július 13. hétfő, 19:30


szotakdavid írta:
papamaci199 írta:

A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?


Be van ragadva az előtöltés szabályzószelep! Vagy nincs jó helyen az adagoló.


Az előtöltést a szolenoid szelep szabályozza? mert mikor beindítom a diag először -45fokot ír majd mikor elcsendesedik akkor lesz -15 fok ez kb 2-3mp, esetleg egy képet tudnál mutatni a szabályzó szelepről? Az autó egyébként nem füstöl.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. július 13. hétfő, 18:36


papamaci199 írta:

A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?


Be van ragadva az előtöltés szabályzószelep! Vagy nincs jó helyen az adagoló.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. július 13. hétfő, 10:05


Tano írta:
papamaci199 írta:
papamaci199 írta: a turbó nyomás szabályzó kitakarításához le kell venni a turbót is? megnéztem a vákuum csöveket nekem nem engedi el szóval gondolom azok rendben vannak, a szívósort is kitakarítottam, esetleg azt tudja valaki ami abban van szenzor az mit néz vagy mire jó?


áhhh bocsi megnéztem mi is az a turbó nyomás szabályzó szelep azt hogy lehet kitakarítani? , hétvégén azt is kiszedtem belefújtam az egyik csőbe és a másikból alig de jött levegő. ez alaphelyzetben zárt lenne?


Ez egy elektromos szelep, ami szabályozza, hogy mennyi vákum kerüljön a turbó geometria állító mechanikára. A rajta lévő dobozkában van egy szűrő, egyebet nem nagyon tudsz tisztítgatni rajta.
A szívósoron lévő szenzor méri a beömlőben lévő nyomást, vagyis a töltőnyomást, illetve a légköri nyomást kikapcsolt motornál.


A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 02. kedd, 15:33


papamaci199 írta:
papamaci199 írta: a turbó nyomás szabályzó kitakarításához le kell venni a turbót is? megnéztem a vákuum csöveket nekem nem engedi el szóval gondolom azok rendben vannak, a szívósort is kitakarítottam, esetleg azt tudja valaki ami abban van szenzor az mit néz vagy mire jó?


áhhh bocsi megnéztem mi is az a turbó nyomás szabályzó szelep azt hogy lehet kitakarítani? , hétvégén azt is kiszedtem belefújtam az egyik csőbe és a másikból alig de jött levegő. ez alaphelyzetben zárt lenne?


Ez egy elektromos szelep, ami szabályozza, hogy mennyi vákum kerüljön a turbó geometria állító mechanikára. A rajta lévő dobozkában van egy szűrő, egyebet nem nagyon tudsz tisztítgatni rajta.
A szívósoron lévő szenzor méri a beömlőben lévő nyomást, vagyis a töltőnyomást, illetve a légköri nyomást kikapcsolt motornál.


papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. június 02. kedd, 15:10


papamaci199 írta:
abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta: Sziasztok.
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy amikor odataposom neki 1600-1700-as fordulatnál megindul majd 2000-es fordulat körül megtorpan az autó mintha elveszítené a turbó nyomást majd 2300-as fordulat körül újra megindul. Eddig nem csinált ilyet. Motor diagnosztika ezt írta ki: 5 - tűelmozdulás érzékelő
Ez az egy hibaüzenet jött fel, esetleg tudja valaki mitől lehet ez?
Az autó 2000-es évjáratú e46 320d lépcsőshátú


Szia!

Jeladós porlasztó hiba,cseréld ki és jó lesz.
Van 1db jeladós porlasztóm,ha érdekelne.

Üdv D.


esetleg tudod hogy lehet kimérni, hogy maga a jeladó a rosz vagy a kábel szakad?


Nem javitható,cserélni kell!


Sikerült kicserélnem a jeladós porlasztót valóban rossz volt mivel 102 ohm-ot kellet volna mérni a kábel 2 érintkezőén viszont szakadást mutatott vettem egy másikat ami már jó volt és annyit változott, ha bekapcsolom a klímát már nem ugrál a fordulat.
Viszont a torpanás még nem szűnt meg esetleg van e valami ötlet hozzá? Menet közben csak 4. és 5. sebességben megtorpan a pillanatnyi fogyasztás mérő is vissza esik picit abban a pillanatban. maga a fordulat nem esik vissza csak mintha nem kapna elég anyagot.

Szia ugyan ezzel küzdöttem, kicseréltük a vákum csöveket illetve kitakarítottuk a turbónyomás szabályzót és jó lett.


a turbó nyomás szabályzó kitakarításához le kell venni a turbót is? megnéztem a vákuum csöveket nekem nem engedi el szóval gondolom azok rendben vannak, a szívósort is kitakarítottam, esetleg azt tudja valaki ami abban van szenzor az mit néz vagy mire jó?


áhhh bocsi megnéztem mi is az a turbó nyomás szabályzó szelep azt hogy lehet kitakarítani? , hétvégén azt is kiszedtem belefújtam az egyik csőbe és a másikból alig de jött levegő. ez alaphelyzetben zárt lenne?

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. június 02. kedd, 15:09


abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta: Sziasztok.
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy amikor odataposom neki 1600-1700-as fordulatnál megindul majd 2000-es fordulat körül megtorpan az autó mintha elveszítené a turbó nyomást majd 2300-as fordulat körül újra megindul. Eddig nem csinált ilyet. Motor diagnosztika ezt írta ki: 5 - tűelmozdulás érzékelő
Ez az egy hibaüzenet jött fel, esetleg tudja valaki mitől lehet ez?
Az autó 2000-es évjáratú e46 320d lépcsőshátú


Szia!

Jeladós porlasztó hiba,cseréld ki és jó lesz.
Van 1db jeladós porlasztóm,ha érdekelne.

Üdv D.


esetleg tudod hogy lehet kimérni, hogy maga a jeladó a rosz vagy a kábel szakad?


Nem javitható,cserélni kell!


Sikerült kicserélnem a jeladós porlasztót valóban rossz volt mivel 102 ohm-ot kellet volna mérni a kábel 2 érintkezőén viszont szakadást mutatott vettem egy másikat ami már jó volt és annyit változott, ha bekapcsolom a klímát már nem ugrál a fordulat.
Viszont a torpanás még nem szűnt meg esetleg van e valami ötlet hozzá? Menet közben csak 4. és 5. sebességben megtorpan a pillanatnyi fogyasztás mérő is vissza esik picit abban a pillanatban. maga a fordulat nem esik vissza csak mintha nem kapna elég anyagot.

Szia ugyan ezzel küzdöttem, kicseréltük a vákum csöveket illetve kitakarítottuk a turbónyomás szabályzót és jó lett.


a turbó nyomás szabályzó kitakarításához le kell venni a turbót is? megnéztem a vákuum csöveket nekem nem engedi el szóval gondolom azok rendben vannak, a szívósort is kitakarítottam, esetleg azt tudja valaki ami abban van szenzor az mit néz vagy mire jó?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 08:41


papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta: Sziasztok.
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy amikor odataposom neki 1600-1700-as fordulatnál megindul majd 2000-es fordulat körül megtorpan az autó mintha elveszítené a turbó nyomást majd 2300-as fordulat körül újra megindul. Eddig nem csinált ilyet. Motor diagnosztika ezt írta ki: 5 - tűelmozdulás érzékelő
Ez az egy hibaüzenet jött fel, esetleg tudja valaki mitől lehet ez?
Az autó 2000-es évjáratú e46 320d lépcsőshátú


Szia!

Jeladós porlasztó hiba,cseréld ki és jó lesz.
Van 1db jeladós porlasztóm,ha érdekelne.

Üdv D.


esetleg tudod hogy lehet kimérni, hogy maga a jeladó a rosz vagy a kábel szakad?


Nem javitható,cserélni kell!


Sikerült kicserélnem a jeladós porlasztót valóban rossz volt mivel 102 ohm-ot kellet volna mérni a kábel 2 érintkezőén viszont szakadást mutatott vettem egy másikat ami már jó volt és annyit változott, ha bekapcsolom a klímát már nem ugrál a fordulat.
Viszont a torpanás még nem szűnt meg esetleg van e valami ötlet hozzá? Menet közben csak 4. és 5. sebességben megtorpan a pillanatnyi fogyasztás mérő is vissza esik picit abban a pillanatban. maga a fordulat nem esik vissza csak mintha nem kapna elég anyagot.

Szia ugyan ezzel küzdöttem, kicseréltük a vákum csöveket illetve kitakarítottuk a turbónyomás szabályzót és jó lett.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. május 22. péntek, 18:33


[quote="dave-5"]
Tano írta:
dave-5 írta: sziasztok

sajnos én is ezzel a torpanós problémával szenvedek.az EGR szelepet lehúztam már kipróbáltam semmi változás. Az összes vákum csövet ki cseréltem. A 2 szelepet is megcseréltem nem változott megmaradt a torpanás de a szelepeket nem cseréltem vissza úgy hagytam. de halottam olyat is hogy adoptációs törlést kellet volna csinálni a szelep cserénél de én ezt nem csináltam meg de viszont nem cseréltem vissza így meg kellet volna tanulnia az új értéket vagy tévedek? mi a következő teendő szerintetek? vegyek 1 új szelepet és próbáljam meg azzal? Mindent ki akarok zárni a turbó felújítás előtt!! segítsetek mit lehet még ki próbálni??


Amikor anno nekem volt torpanásos jelenségem, akkor egy szoftverfrissítés megoldotta. Egy próbát megérhet neked is.[/quote



de ez a frissítés mit frissít egyébként és miért segít? Ez a gyári értékre állít mindent és újra tanul az egész?



Ha a régi szoft van a motorvezérlőn mindenféleképpen érdemes frissíteni. Teljesen más
lesz.

Alkatrész cserélgetés előtt egy diagot kéne csinálni!!

Üdv Dávid

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz dave-5

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. május 22. péntek, 12:12


[quote="Tano"]
dave-5 írta: sziasztok

sajnos én is ezzel a torpanós problémával szenvedek.az EGR szelepet lehúztam már kipróbáltam semmi változás. Az összes vákum csövet ki cseréltem. A 2 szelepet is megcseréltem nem változott megmaradt a torpanás de a szelepeket nem cseréltem vissza úgy hagytam. de halottam olyat is hogy adoptációs törlést kellet volna csinálni a szelep cserénél de én ezt nem csináltam meg de viszont nem cseréltem vissza így meg kellet volna tanulnia az új értéket vagy tévedek? mi a következő teendő szerintetek? vegyek 1 új szelepet és próbáljam meg azzal? Mindent ki akarok zárni a turbó felújítás előtt!! segítsetek mit lehet még ki próbálni??


Amikor anno nekem volt torpanásos jelenségem, akkor egy szoftverfrissítés megoldotta. Egy próbát megérhet neked is.[/quote





de ez a frissítés mit frissít egyébként és miért segít? Ez a gyári értékre állít mindent és újra tanul az egész?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 22. péntek, 12:13

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. május 22. péntek, 00:13


dave-5 írta: sziasztok

sajnos én is ezzel a torpanós problémával szenvedek.az EGR szelepet lehúztam már kipróbáltam semmi változás. Az összes vákum csövet ki cseréltem. A 2 szelepet is megcseréltem nem változott megmaradt a torpanás de a szelepeket nem cseréltem vissza úgy hagytam. de halottam olyat is hogy adoptációs törlést kellet volna csinálni a szelep cserénél de én ezt nem csináltam meg de viszont nem cseréltem vissza így meg kellet volna tanulnia az új értéket vagy tévedek? mi a következő teendő szerintetek? vegyek 1 új szelepet és próbáljam meg azzal? Mindent ki akarok zárni a turbó felújítás előtt!! segítsetek mit lehet még ki próbálni??


Amikor anno nekem volt torpanásos jelenségem, akkor egy szoftverfrissítés megoldotta. Egy próbát megérhet neked is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz dave-5

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 21:18


sziasztok

sajnos én is ezzel a torpanós problémával szenvedek.az EGR szelepet lehúztam már kipróbáltam semmi változás. Az összes vákum csövet ki cseréltem. A 2 szelepet is megcseréltem nem változott megmaradt a torpanás de a szelepeket nem cseréltem vissza úgy hagytam. de halottam olyat is hogy adoptációs törlést kellet volna csinálni a szelep cserénél de én ezt nem csináltam meg de viszont nem cseréltem vissza így meg kellet volna tanulnia az új értéket vagy tévedek? mi a következő teendő szerintetek? vegyek 1 új szelepet és próbáljam meg azzal? Mindent ki akarok zárni a turbó felújítás előtt!! segítsetek mit lehet még ki próbálni??

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. május 18. hétfő, 16:56


SP_323i írta: Kérdés azokhoz, aki már cserélt légtömegmérőt:
kell e tanítani az új légtömegmérőre a vezérlést vagy csak beteszem a régi helyére és megyek tovább?


Ha azonos cikkszámú kerül be elég egy adaptáció törlés.