nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 08:50


kovax írta:
BarG írta:
kovax írta: Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!


- vízpumpa csere?
- eldugulófélben lévő kipuffogó?
- azért azzal a termosztáttal csak futnék még egy-két kört


A vízpumpa kb 25000km-rel ezelött lett cserélve,a kipufogó eldugulása alatt azt érted hogy városi használat mellett lerakódik a korom akkor nem valószínü,mert havi 3000-4000km megyek pályán vele!A termosztát na azt most már biztos hogy cserélem!


az hogy ki lett cserélve még nem jelenti hogy tökéletesen működik is.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz kovax

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 08:47


BarG írta:
kovax írta: Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!


- vízpumpa csere?
- eldugulófélben lévő kipuffogó?
- azért azzal a termosztáttal csak futnék még egy-két kört


A vízpumpa kb 25000km-rel ezelött lett cserélve,a kipufogó eldugulása alatt azt érted hogy városi használat mellett lerakódik a korom akkor nem valószínü,mert havi 3000-4000km megyek pályán vele!A termosztát na azt most már biztos hogy cserélem!

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 08:47


kovax írta: Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!


Nálam egyszer hasonló probléma volt, a megoldás pofon egyszerű volt "utólag" ki kell cserélni a vízpumpát mert, a vízpumpa lapátja elforog a tengelyen igy nem keringeti a vizet.

Egy melegedés után nézd meg, a hűtő felületét hogy egyenletesen meleg mindenhol vagy csak középen.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz kovax

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 08:41


anubisz írta:
kovax írta: Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!


Amúgy azt miből állapították meg,hogy jó a termosztát? Mert ugye nekem is jó, de aztán mégse jó. Be is írja minden indításkor. Csak nálam lassabban melegszik a víz. Ma a melegbe,90-99 között mozgott. Télen meg mentem vagy 15Km mire középre állt a mutató,kikapcsolt fűtéssel. Ha ráteszem,lehet sosem melegszik fel -15 fokba.Én meg belefagyok a kocsiba.


Igen azt nem tudhatom hogy tökéletes-e a thermosztát de kipróbálták és arra jutottak hogy időben kapcsol be ergo nem rossz!Városban és mellékutakon még nem tapasztaltam a problémát csak pályán,nagyobb sebességnél kezdi el!Bár nem egy nagy tétel a cseréje szerintem azért egy próbát megér!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 16:05


kovax írta: Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!


Amúgy azt miből állapították meg,hogy jó a termosztát? Mert ugye nekem is jó, de aztán mégse jó. Be is írja minden indításkor. Csak nálam lassabban melegszik a víz. Ma a melegbe,90-99 között mozgott. Télen meg mentem vagy 15Km mire középre állt a mutató,kikapcsolt fűtéssel. Ha ráteszem,lehet sosem melegszik fel -15 fokba.Én meg belefagyok a kocsiba.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 15:09


kovax írta: Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!


- vízpumpa csere?
- eldugulófélben lévő kipuffogó?
- azért azzal a termosztáttal csak futnék még egy-két kört

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz kovax

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 13:44


Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!