- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60
- Kivitel: Sedan
- Modell: 520i
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2017. április 01. szombat, 16:44
E60 520i néztem ki automata váltósat szerviz papíros.Kérdésem az automata váltoval szokott baj lenni ?
Elküldve: 2017. április 01. szombat, 16:44
Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 13:23
hancurozo írta:YELLOW írta:don80 írta:jons írta:jol evettétek a kedvem a bmw vásárlástol.akkor marad ez ami van.azért köszi a tanácsokat!!!don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.
A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.
ha E39-ben gondolkozol, akkor szerintem manuális váltósat nehéz lesz találni. illetve inkább külföldön kell nézelődni.
az olcsó autóknak, meg nem véletlen annyi az ára. ezért nincs piaca a gépeknek, mert van 1-2-sok xar, ilyen millió körül, aztán a kedves vásárló mindet annyiért akarja megkapni. most akinek kell a pénz, vagy eladja anyniért, vagy kitartja az árat, de akkor lehet sosem adja el. mint ahogy írták ha 1 millióért akarsz BMW-t, akkor abban csalódni fogsz, így bele se vágj.
vagy marad külföld, ha sikerül kifogni egyet.
Azok amik itthon lepukkanva állnak szinte mind külföldről jött. Nem tudom miért hiszi mindenki, hogy a külföldi autó jobb állapotban van.
Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 13:13
YELLOW írta:don80 írta:jons írta:jol evettétek a kedvem a bmw vásárlástol.akkor marad ez ami van.azért köszi a tanácsokat!!!don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.
A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.
ha E39-ben gondolkozol, akkor szerintem manuális váltósat nehéz lesz találni. illetve inkább külföldön kell nézelődni.
az olcsó autóknak, meg nem véletlen annyi az ára. ezért nincs piaca a gépeknek, mert van 1-2-sok xar, ilyen millió körül, aztán a kedves vásárló mindet annyiért akarja megkapni. most akinek kell a pénz, vagy eladja anyniért, vagy kitartja az árat, de akkor lehet sosem adja el. mint ahogy írták ha 1 millióért akarsz BMW-t, akkor abban csalódni fogsz, így bele se vágj.
vagy marad külföld, ha sikerül kifogni egyet.
Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 13:03
don80 írta:jons írta:jol evettétek a kedvem a bmw vásárlástol.akkor marad ez ami van.azért köszi a tanácsokat!!!don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.
A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.
Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 12:55
jons írta:jol evettétek a kedvem a bmw vásárlástol.akkor marad ez ami van.azért köszi a tanácsokat!!!don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.
A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.
Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 00:07
Elküldve: 2012. május 19. szombat, 22:21
don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.
Elküldve: 2012. május 19. szombat, 20:49
Coyote írta:ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.erre a v6-ra is azt mondja a szerelöm hogy örök élet meg 1nap.igaz nem vagyok troger igy mnidig idöben van szervizbe.most kicsit elvettétek a kedvem.nem gondoltam hogy ennyire rossz véleményeitek lesznek.jons írta:don80 írta: sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.
1 millióért ne vegyél se e39-et se e46-ot. Vagy csak úgy, hogy legalább még a fele ott van zsebben.
Az 1 milliós BMW-knek az a típusbetegsége, hogy vagy végelgyengülésig használod karbantartás nélkül (mint a gennyláda cigók) vagy rátolsz még egy félmillát, mire rendbevágod.
Ez tulajdonképpen típusfüggetlen, az 1 millióért árult BMW mind megkapta már a magáét. Nem kell rögtön motorhibákra gondolni, de pl. egy teljes futómű-felújítás simán benne van a pakliban.
Elküldve: 2012. május 19. szombat, 19:58
Coyote írta:
vagy rátolsz még egy félmillát, mire rendbevágod.
Elküldve: 2012. május 19. szombat, 19:48
jons írta:don80 írta: sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.
1 millióért ne vegyél se e39-et se e46-ot. Vagy csak úgy, hogy legalább még a fele ott van zsebben.
Elküldve: 2012. május 19. szombat, 19:48
jons írta:ezt kicsit kifejtenéd miért is ne?milyen gondok lehetnek vele?don80 írta: sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.
1 millióért ne vegyél se e39-et se e46-ot. Vagy csak úgy, hogy legalább még a fele ott van zsebben.
Elküldve: 2012. május 19. szombat, 17:56
don80 írta: sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.
Elküldve: 2012. május 19. szombat, 16:01
Elküldve: 2009. augusztus 29. szombat, 18:45
Elküldve: 2009. augusztus 29. szombat, 18:18
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszi szépen srácok!Asszem igazatok van,túlságosan beindultam mert csupán egy másik klímás autó!De azért most délután megnézem a 320i-t kivi vagyok olyan e mint amilyennek mondják!Este beszámolok a fejleményekrõl!