« előző12következő »
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz tintoverano

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2020. október 03. szombat, 08:44


John írta:
tintoverano írta:
John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

Köszi.Töröltem F7-az Adaptáció Viszont új kérdésem is lenne



igyekszem megválaszolni

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. október 02. péntek, 18:16


tintoverano írta:
John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

Köszi.Töröltem F7-az Adaptáció Viszont új kérdésem is lenne



autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz tintoverano

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2020. október 02. péntek, 08:27


John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. október 01. csütörtök, 16:24


tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz tintoverano

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2020. október 01. csütörtök, 13:47


John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. szeptember 30. szerda, 22:04


Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. szeptember 28. hétfő, 20:50


chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett

Sziasztok.Nekem is elég magas volt Pénteken a Műszaki,viszont melyik szondát húzta le az illető akinek megjavult első vagy hátsót? ---> "Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös."




John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 16:10


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



Ha hideg a motor,akkor kicsit várni kell(pár percet),hogy az érték jó legyen.Ezt is vedd figyelembe.Hideg motornál ugye dúsabb a keverék.

Tavaly a műszakin meleg volt a motor még mondta is a vizsgáztató hogy tartsam a 2000-es fordulatot és azt mondta magas a lambda meg a Co,aztán csaltunk annyit hogy másik autó kipujának az adatait rögzítette hogy átmehessen a vizsgán (Remélem nincs köztünk Rendőr... )Viszont Co mérőm nincs,gondolom Inpa olyat nem tud mérni hogy Co kibocsátás? Szóval csak az elsőt kell lehúzni? Egyedül amit tudok mérni szerintem az az "Befecskendezési mennyiség 1-ütemre vetítve" aminek 7-es a max értéke de azon is túl megy mert kb tűz forró mocinál ez az érték nekem a legalacsonyabb is 90 Mg/As/Zyl... )97.33 fokos motornál,airmass Kgh:9.00 és a Beszívott levegő hőmérséklet amit a Légtömeg érzékel:24.36 fokos,bár ez tavalyi mérés nemtom milyen évszak volt,valami miatt sokat tol szerintem neki és ezért még szaga is van a kipunak,bár fogyi megáll 6.6.3 lityó körül vegyesben,nem lehet hogy hidegnek érzi a mocit a szonda vagy a légtömeg?

Valahogy nekem ez a 24 fokos levegő nem reális a 97 fokos mototorral,hidegnek érzi a légtömeg és bedúsít meleg mocinál is az létezik???



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 15:30


Bitu79 írta:
John írta:
chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



Ha hideg a motor,akkor kicsit várni kell(pár percet),hogy az érték jó legyen.Ezt is vedd figyelembe.Hideg motornál ugye dúsabb a keverék.

Tavaly a műszakin meleg volt a motor még mondta is a vizsgáztató hogy tartsam a 2000-es fordulatot és azt mondta magas a lambda meg a Co,aztán csaltunk annyit hogy másik autó kipujának az adatait rögzítette hogy átmehessen a vizsgán (Remélem nincs köztünk Rendőr... )Viszont Co mérőm nincs,gondolom Inpa olyat nem tud mérni hogy Co kibocsátás? Szóval csak az elsőt kell lehúzni? Egyedül amit tudok mérni szerintem az az "Befecskendezési mennyiség 1-ütemre vetítve" aminek 7-es a max értéke de azon is túl megy mert kb tűz forró mocinál ez az érték nekem a legalacsonyabb is 90 Mg/As/Zyl... )97.33 fokos motornál,airmass Kgh:9.00 és a Beszívott levegő hőmérséklet amit a Légtömeg érzékel:24.36 fokos,bár ez tavalyi mérés nemtom milyen évszak volt,valami miatt sokat tol szerintem neki és ezért még szaga is van a kipunak,bár fogyi megáll 6.6.3 lityó körül vegyesben,nem lehet hogy hidegnek érzi a mocit a szonda vagy a légtömeg?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 15:06


John írta:
chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



Ha hideg a motor,akkor kicsit várni kell(pár percet),hogy az érték jó legyen.Ezt is vedd figyelembe.Hideg motornál ugye dúsabb a keverék.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 01. kedd, 15:12

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 14:58


chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2009. március 04. szerda, 10:57


Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett

státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2009. február 25. szerda, 21:05


Rudus írta: Nekem off autóban a biztitábla mögött voltak a relék. A mûszerész megnézte és szar volt. Nekemazért volt szar mert egy felverõdött kavics szétzúzta a szondát. Miután cseréltük nem javult meg teljesen, akkor terelõdött relére a gyanu.



a LEGSZEBB MOST NÉZTEM EZEN AZ OLDALON
http://www.rkf.hu/hulladek/publikus.jsp

ÉS MÁR 207.03 BAN IS VOLT SIKERTELEN ZÖLDKARI PRÓBA.
SZVSZ EZ NEM UJKELETÛ DOLOG

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2009. február 25. szerda, 20:20


Nekem off autóban a biztitábla mögött voltak a relék. A mûszerész megnézte és szar volt. Nekemazért volt szar mert egy felverõdött kavics szétzúzta a szondát. Miután cseréltük nem javult meg teljesen, akkor terelõdött relére a gyanu.

státusz chiccoka

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2009. február 25. szerda, 19:02


Rudus írta: Nekem is ez volt régi automnál, lambda szonda csere majd utána a relét is kellett, mert beégett.


A lambda ok de milyen relé?

is mibe kostál ez a játék?

« előző12következő »