státusz Fish

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2006. március 30. csütörtök, 16:22


pati írta: 320d. (2001.06) ha esetleg tipushiba lenne. mert miota megvan ezt csinálja.


Szerintem válto+motortartó bakokat nem ártana megnézetni esetleg hardi-ra gondolok még talán kuplung de majdnem biztos hogy valami hasonló miatt csinálja...nézesd meg mielött valami rosszabb történik..

Fish

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. március 30. csütörtök, 16:17


320d. (2001.06) ha esetleg tipushiba lenne. mert miota megvan ezt csinálja.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. március 30. csütörtök, 14:24


Akkor kezdjük ott, hogy benzines vagy dízel?

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. március 30. csütörtök, 12:14


Sziasztok!

Miért van az, hogy ha sokat tökölök a dugóban, elinduláskor úgy remeg a kaszni ,hogy majd szét szakad?

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. február 03. péntek, 20:20


Csatlakoznék a kérdéshez. Én éppen azért vagyok itt mert nem tudom, hogy a klimaventilátor tetején lévõ relét hova kellene bekötni. A csatlakozóból kifut két barna vezeték (negatítv) egy sárga és egy kék. Ezek hova mennek? Légyszi nézze már meg valaki, mert az enyém meg nem akar elindulni.....

E46 323 Ci - 1999

peterFL írta: sziasztok

uj regisztralt vagyok !

lenne egy kerdesem van egy 1999 es 323i m e 46 !
A problemaja hogy a legkondicionalonak a ventillatora nem akar leallni , menne orakon keresztul az auto leallitasa utan is . ha valaki talalkozott mar ilyen hibaval vagy van valami leirasa ezzek kapcsolatban , a segitseget kernem !
Koszonom elore is
udv Peter


státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. február 03. péntek, 20:13


Nagyon egyszerû!

A kézifék a kardánboxhoz van lecsavarozva, ez tartja, ennek a rögzítését kell felhasználnod, 3 helyen, 1.5 centivel hosszabb csavarokat kell betenned a régiek helyett. A könyöklõhöz más mûanyagkeret tartozik (ez az amiben a hamuzó, meg a rekesz, illetve a kézifékkivágás van), ilyet is venned kell.
Én építek két ilyen kocsit, fél éve hetente látogatom a lelõhelyeket, és fél év volt mire találtam egy makulátlan fekete bõr könyöklõt - szóval szerintem annyira nem egyszerû a beszerzése, persze lehet, hogy Te ügyesebb leszel, ha kell adok telefonszámot esélyes helyre.

Diabolica

Buschmann írta: Szaasztok!

Lenne még egy kis apróság nem tudja valaki hogy lehet berakni könyöklõt e46 ba gyárira gondoltam.
Beszerzése szerintem nem lenne nagy probléma csak nem tom hogyan van az felfogatva és hova.
Együt van a váltó mögötti tároló rekesszel?

ha valaki tud lécci segitsen.
kössz! jó csapatást


státusz turbo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2006. február 03. péntek, 16:48


sziasztok !!!
most vásároltam egy 320d 150le BMW-t .az lenne a kérdésem hogy hideg motornál nagyon rázza a kasznit ,de miutbemelegedett kisimul a járása. Rendeltetésszerü e ez vagy valami gond van vele ??? 92000 km van benne frissen van szervizelve.


státusz peterFL

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2005. július 19. kedd, 00:20


sziasztok

uj regisztralt vagyok !

lenne egy kerdesem van egy 1999 es 323i m e 46 !
A problemaja hogy a legkondicionalonak a ventillatora nem akar leallni , menne orakon keresztul az auto leallitasa utan is . ha valaki talalkozott mar ilyen hibaval vagy van valami leirasa ezzek kapcsolatban , a segitseget kernem !
Koszonom elore is
udv Peter

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2005. június 04. szombat, 22:29


Szeva!

Szerintem egybõl németben próbálom meg.Ha magyarban törik totálkárra a gépet még azt is ujá varázsolják és piacra dobják ugyhogy szerintem itthon nem sok esélye van a dolognak.
Az üvegzörgést meg szerintem szintén a fasza magyar utak számájára irhatjuk, megoldáson még nem gondolkodtam komolyabban csak megfigyeltem néha elmulik, pl amikor megvettem a próbauton is felfigyeltem a jobb oldali zörgött, de mára már mindkettõ csinálja.
Hiába a német precizitás az anyagnak akkor is engednie kell.
na majd kiokoskodunk valamit van itt még rajtunk kivûl pár csóka hátha valamelyikbe beleüt az isteni szikra.


státusz Jim

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2005. június 04. szombat, 01:50


Hello!

Próbáld bontóból, biztos olcsóbb, bár szerintem nem lesz könnyû beszerezni...Viszont ami az írásodból feltûnt, az az ablaknyikorgás.Az nálam is jelentkezik, mikor nagyobb gödrökbe hajtok! K..va idegesítõ!!!!Ha rájövök a megoldásra, elárulom.Szerencsés vadászást a bontókban, üdv!!!

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2005. június 03. péntek, 22:39


Hello

Kössz a választ .
Szerintem sem lehet nagy eltérés a két box között csak valami átalakitó konzol lehet .Az a legtisztább ha szerzek egy bontottat és szétkapom és akkor kiderül mi van benne majd összerakom és felszerelem.

Gondolom nem olyan árban van bontva mint a szalonban az extrtalistán.
Majd kiderül.
A kopogást most deritettük fel ami a futómû felõl jött.
A lengõkart a belsõ oldalról hátul tartó bak szilentje van egy kicsit kikopva
amit nem cseréltünk ki amikor az egész lengõkart cseréltük mert azt hittük csak azzal van a baj, hát most rá kellet jönnünk hogy nem. De végülis nem egy horrorisztikus összeg, 7000 körül van mindenestöl.
Ugyhogy a tapasztalatot továbbadva cseréljetek le mindent a futómüben ha valamit is cseréltek mert a többi része is hamarosan galyramegy., éshát elég azt egyszer leszedni.

Mégegyszer köszönöm Jim!

státusz Jim

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2005. június 03. péntek, 20:37


Szia!

Megnéztem a könyöklõt a vasban.Nem tudom milyen a középsõ rész az olyanban,amelyikben nincs, de az enyémben úgy van,hogy a hátsó hamutállal van egyben,illetve az elõtt egy csuklós résszel integrálva.Ahogy néztem, lehet, hogy a k.féktõl kell cserélni,bár ebben nem lennék biztos.Nem akartam szétszedni, de szerintem pár csavar + patent tartja. Lehet, hogy nem lettél okosabb, de próbáltam érthetöen leírni.....Sok szerencsét!

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2005. június 02. csütörtök, 21:58


Szaasztok!

Lenne még egy kis apróság nem tudja valaki hogy lehet berakni könyöklõt e46 ba gyárira gondoltam.
Beszerzése szerintem nem lenne nagy probléma csak nem tom hogyan van az felfogatva és hova.
Együt van a váltó mögötti tároló rekesszel?

ha valaki tud lécci segitsen.
kössz! jó csapatást

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2005. június 01. szerda, 20:30


Sziasztok!

Nemrég lettem én is Bmw-s......... szerintem eddigi életem egyik meghatározó élménye és elõnye hogy mindennap átélem.
De mint mindennek vannak árnyoldalai is.
A gépem 320d 2002.-es.
A motorja télleg nyomatékos és mindig széles vigyorral konstatálok egy egy kigyorsitást.
Németböl behozott de kereskedésbõl vettem át lett nézve rendesen de apróbb hibák átcsusztak a rostán.Mint pl.: jó pár kavicsfelverõdés disziti az elejét nem feltünõ csak ha az ember direkt hibát keresgél ugyan ez a szélvédõben , ami kicsit bosszantób amikor nappal szemben megy az ember és a sok nagyon apró kavicsfelverõdés elõször pornak látszódott alapos mosás után derült ki hogy az biz nem por hanem homokszemnyi kavicsfelverõdés.
A másik az a futómû ami nálam is felütötte a fejét én kicseréltem az elsõ jobb oldali lengõkart mert ugye szilenteket csak ugy cserélgetni nem lehet hanem csak az egészet egyben, kicserélés után javult a helyzet de rossz uton (mondjuk minden ut az itt kis hazánkban) de földúton még mindig kopog valami de még nem tudtunk rájönni hogy mi, a stabilizátor pálca nem mert azt is rendesen átnéztük ugyhogy még keressük a hibát.A harmadik hiba az elsõ oldalüvegek kopogása amire szintén nem találtunk gyógyirt, próbálkoztunk szilikonnal nem segitett.
Egyébként csak ajánlani tudom az alkatrész árak se olyan horribilisek mint azt rebesgetik, bár kinek hogy.Ezektõl a kis hibáktól ami csak az autó használtsága miatt vannak más ellenérvet nem tudok felhozni ellene, egyszerüen tökéletes, ugy utfekvésben mint dinamikában pazar.Biztos lehet rajta finomitani holmi sportfutómûvekkel meg ilyen olyan tuningal de ha valaki egy dinamiku és gyönyörû autót szeretne annak szerintem nem kell tovább keresgélnie.Ja és az elismerõ tekintetek kárpótolnak szerintem mindenféle anyagi sarcot és kiadást.