andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. március 20. szerda, 19:55


szotakdavid írta: Sziasztok!

Egy jó barátom szeretné eladni e46 330d-jét.
Az autót jól ismerem,ha kérdésed van írhatsz nekem is vagy hívhatsz is.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-6694969

06204692125

Üdv Dávid


Kimegyek ma a parkolóba és egy fl előtti touring áll mellettem. Kijön a tulaj és gondoltam megkérdezem h milyen a verda, erre a válasz háát vannak bajai de ez 30d, 500.000 van benne, a motorhoz még nem nyúltak és 6.2 az átlag. Beindította és halljátok hihetetlen csendes és egyenletesen jár. De azért nem tudta kinyitni csak kulccsal az utas meg átmászott mert csak a vezető és a csomi nyílt ki. De az a motor hang
Bocs a mesedélutánért.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 20. szerda, 17:40


Sziasztok!

Egy jó barátom szeretné eladni e46 330d-jét.
Az autót jól ismerem,ha kérdésed van írhatsz nekem is vagy hívhatsz is.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-6694969

06204692125

Üdv Dávid

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 22:47


OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta: Sziasztok!


Szerintem mind1,megvan mindnek az előnye és hátránya is!
Ha jót fogsz ki szeretni fogod ha rosszat kicsit több idő még megszereted

Az E36 is jól néz ki.
Akkor ugy kérdezem az E-36-ban még a hagyományos TD motorok vannak és az E46-ban már közös nyomócsöves, estleg csak késöbbiek azok? A hagyományos TD igaz hogy öregek, de problémamentek szoktak lenni. Vagy a BMW-nél nem volt probléma késöbbieknél sem?



E36-ból van 318 tds 4 henger,és 325tds 6henger, meg 325td 6henger ez kicsit régebbi mint a tds!Ezek mind adagolósak!
E46 nál 320d ből van 136 lovas amit kb. 2001ig gyártottak ezek még adagolósak és van 150lovas ami már common rail rendszer.Meg van e46 318d meg persze 330d ebből is 2 fajta.
Lehet még ki is hagytam vmit...
Mindegyiknek megvan a saját típushibája,de inkább úgy fogalmaznák h használatból adódóan sajnos néha van ami tönkremegy és ki kell cserélni.Mivel használtat veszel sajnos nem tudni az előző gazdák hogyan tartották rendben, olyat vegyél amilyen tetszik, vagyis amire van pénzed.




Ok akkor nekem az E46-os 136 Le-s a legszinpatikusabb. Már uj kaszni, de még nem common rail. (csak nyilván ezekből kevés van ami nem futott nagyon sokat.)



Nem kell félni a common rail-től,alkatrész árak kb.ugyan ott vannak!
Kaszánál Székesfehérvárom minden van hozzá.
Ne km. meg évjárat alapján nézd hanem az állapotát külső belső,ezek elmennek a világ végére is és még vissza is hoznak.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 17. vasárnap, 22:51

státusz OldPiet

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 21:55


Köszönöm jlaci!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 20:36


OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta: Sziasztok!


Szerintem mind1,megvan mindnek az előnye és hátránya is!
Ha jót fogsz ki szeretni fogod ha rosszat kicsit több idő még megszereted

Az E36 is jól néz ki.
Akkor ugy kérdezem az E-36-ban még a hagyományos TD motorok vannak és az E46-ban már közös nyomócsöves, estleg csak késöbbiek azok? A hagyományos TD igaz hogy öregek, de problémamentek szoktak lenni. Vagy a BMW-nél nem volt probléma késöbbieknél sem?



E36-ból van 318 tds 4 henger,és 325tds 6henger, meg 325td 6henger ez kicsit régebbi mint a tds!Ezek mind adagolósak!
E46 nál 320d ből van 136 lovas amit kb. 2001ig gyártottak ezek még adagolósak és van 150lovas ami már common rail rendszer.Meg van e46 318d meg persze 330d ebből is 2 fajta.
Lehet még ki is hagytam vmit...
Mindegyiknek megvan a saját típushibája,de inkább úgy fogalmaznák h használatból adódóan sajnos néha van ami tönkremegy és ki kell cserélni.Mivel használtat veszel sajnos nem tudni az előző gazdák hogyan tartották rendben, olyat vegyél amilyen tetszik, vagyis amire van pénzed.




Ok akkor nekem az E46-os 136 Le-s a legszinpatikusabb. Már uj kaszni, de még nem common rail. (csak nyilván ezekből kevés van ami nem futott nagyon sokat.)



A 136 Le-s gyenge pontja az adagoló. Ha ilyet szeretnél venni nagyon alaposan nézd / nézesd át, persze ez bármelyik modellre igaz. Figyeld ,hogy melegen hogy indul mert ha sokat teker mire bepöccen az biztos jele a kopott adagolónak.
Egy komplett felújítás 300e körül is lehet ...



státusz OldPiet

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 20:22


ZoleeSRB írta:
OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta: Sziasztok!


Szerintem mind1,megvan mindnek az előnye és hátránya is!
Ha jót fogsz ki szeretni fogod ha rosszat kicsit több idő még megszereted

Az E36 is jól néz ki.
Akkor ugy kérdezem az E-36-ban még a hagyományos TD motorok vannak és az E46-ban már közös nyomócsöves, estleg csak késöbbiek azok? A hagyományos TD igaz hogy öregek, de problémamentek szoktak lenni. Vagy a BMW-nél nem volt probléma késöbbieknél sem?



E36-ból van 318 tds 4 henger,és 325tds 6henger, meg 325td 6henger ez kicsit régebbi mint a tds!Ezek mind adagolósak!
E46 nál 320d ből van 136 lovas amit kb. 2001ig gyártottak ezek még adagolósak és van 150lovas ami már common rail rendszer.Meg van e46 318d meg persze 330d ebből is 2 fajta.
Lehet még ki is hagytam vmit...
Mindegyiknek megvan a saját típushibája,de inkább úgy fogalmaznák h használatból adódóan sajnos néha van ami tönkremegy és ki kell cserélni.Mivel használtat veszel sajnos nem tudni az előző gazdák hogyan tartották rendben, olyat vegyél amilyen tetszik, vagyis amire van pénzed.




Ok akkor nekem az E46-os 136 Le-s a legszinpatikusabb. Már uj kaszni, de még nem common rail. (csak nyilván ezekből kevés van ami nem futott nagyon sokat.)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 19:11


Padre323i írta:
m_attila írta:

Egyik sem 1 vanosos !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


Én úgy tudom hogy 23i-ből csak 1 vanosos van.28i-ből van 1 és dupla vanos,a 25i csak m54 dupla vanos.

Szerk:ha jól látom van 23i-ből is dupla vanos...




igen M54 csak dupla Vanos

viszont M52-nek van a TU változata, ami a régi M52-es blokk, de már az új M54 hengerfej, vezérlés. tulajdonképpen ha úgy vesszük ez tesztelésvolt az M54 blokk számára.

M54 már volt 2000-ben, de M52TU még volt 2001-ben. szóval szerintem a jó isten sem mondja meg. igen a sima Vanos-szal tévedtem sorry.

szerk.: jah az sima M52-esnél lehet megcsinálni a dolgot, amit írtam. az meg nem ment E46-ba. párdon.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 17. vasárnap, 19:46


Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 18:36


m_attila írta:

Egyik sem 1 vanosos !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


Én úgy tudom hogy 23i-ből csak 1 vanosos van.28i-ből van 1 és dupla vanos,a 25i csak m54 dupla vanos.

Szerk:ha jól látom van 23i-ből is dupla vanos...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 17. vasárnap, 18:40

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 18:22


OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta: Sziasztok!


Szerintem mind1,megvan mindnek az előnye és hátránya is!
Ha jót fogsz ki szeretni fogod ha rosszat kicsit több idő még megszereted

Az E36 is jól néz ki.
Akkor ugy kérdezem az E-36-ban még a hagyományos TD motorok vannak és az E46-ban már közös nyomócsöves, estleg csak késöbbiek azok? A hagyományos TD igaz hogy öregek, de problémamentek szoktak lenni. Vagy a BMW-nél nem volt probléma késöbbieknél sem?



E36-ból van 318 tds 4 henger,és 325tds 6henger, meg 325td 6henger ez kicsit régebbi mint a tds!Ezek mind adagolósak!
E46 nál 320d ből van 136 lovas amit kb. 2001ig gyártottak ezek még adagolósak és van 150lovas ami már common rail rendszer.Meg van e46 318d meg persze 330d ebből is 2 fajta.
Lehet még ki is hagytam vmit...
Mindegyiknek megvan a saját típushibája,de inkább úgy fogalmaznák h használatból adódóan sajnos néha van ami tönkremegy és ki kell cserélni.Mivel használtat veszel sajnos nem tudni az előző gazdák hogyan tartották rendben, olyat vegyél amilyen tetszik, vagyis amire van pénzed.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. március 17. vasárnap, 18:42

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 16:01


m_attila írta:
jrtom írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...


2001-ben még volt M52-es. annyi, hogy M54-est nem tettek 23i-be már, vagyis ez a típusjelzés megszünt az új blokkal. szóval ha mindkettő 1 Vanos-os, akkor ugyanaz.


Egyik sem 1 vanosos !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


Igen elég sokmindenben pl: a 25i az már elektomos folytószeleppel rendelkezik, mint minden M54.


de megint a monyák.. vegyél egy valamit tegyél rá ezt azt és jobb lesz mintha megvetted volna az igazit


Ez az, bírom az ilyet én is . Szegény srác meg megvesz egy 23i-t és Yellow-t zaklatja, hogy mit hogyan cseréljen ki, hogy legyen egy 25i-je

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 15:36


jrtom írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...


2001-ben még volt M52-es. annyi, hogy M54-est nem tettek 23i-be már, vagyis ez a típusjelzés megszünt az új blokkal. szóval ha mindkettő 1 Vanos-os, akkor ugyanaz.


Egyik sem 1 vanosos !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


Igen elég sokmindenben pl: a 25i az már elektomos folytószeleppel rendelkezik, mint minden M54.


de megint a monyák.. vegyél egy valamit tegyél rá ezt azt és jobb lesz mintha megvetted volna az igazit

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 15:34


m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...


2001-ben még volt M52-es. annyi, hogy M54-est nem tettek 23i-be már, vagyis ez a típusjelzés megszünt az új blokkal. szóval ha mindkettő 1 Vanos-os, akkor ugyanaz.


Egyik sem 1 vanosos !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


Igen elég sokmindenben pl: a 25i az már elektomos folytószeleppel rendelkezik, mint minden M54.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 15:02


YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...


2001-ben még volt M52-es. annyi, hogy M54-est nem tettek 23i-be már, vagyis ez a típusjelzés megszünt az új blokkal. szóval ha mindkettő 1 Vanos-os, akkor ugyanaz.


Egyik sem 1 vanosos !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 14:59


m_attila írta:
YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...


2001-ben még volt M52-es. annyi, hogy M54-est nem tettek 23i-be már, vagyis ez a típusjelzés megszünt az új blokkal. szóval ha mindkettő 1 Vanos-os, akkor ugyanaz.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 14:53


YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...