Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 06:58


Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. szeptember 14. péntek, 07:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Hege08

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. szeptember 09. vasárnap, 16:47


Sziasztok! Autó vásárlás elött állok. Bmw e61 lci a kiszemelt. A motort illetőleg vagyok bizonytalan. 520d 177 le vagy 525d 197 le? 200.000 km-t futott autókat nézek manuális váltóval. Szeretném ha segítenétek és megosztanátok a tapasztalataitokat.
Előre is Köszönöm!!!

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 03. hétfő, 19:23


Rendben köszönöm!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 03. hétfő, 19:18


Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!
Van egy 330i, amit lehet "eltulajdonítanék" de egy-két videó elbizonytalanított. 2010-2012 tájáról vannak fent videók cinkotai gyorsulásról, állítólag kompresszoros volt a gép 400 közeli pacival, majd kikönyökölt blokkal. Gondolom motorcsere után túl adtak rajta. Most kompresszor nélküli, állítólag jó állapotú, minden kopó-mozgó-csörgő alkatrész kicserélve és üzembiztos, gyári állapotban, elvileg a lámpa se piros már.
Képek:


Szerintetek mennyit érhet? Elvileg gyári Mtech 1.

Köszönöm a válaszotokat!
Üdv


hát nem tűnik teljesnek az M-tech. egy alvázszám utolsó 7 karakteréből ki lehetne deríteni mi az igazság. mennyit érhet? ez relatív. így azt tudom mondani, hogy meg kell nézni mennyiért mennek a hasonlóak.


Hasonlók...1-1.8M-ig van hahun, de az mind olyan is, azért vannak fent fél-1 éve. Viszont 2 milliót (vagy picivel többet) ha kiadok egy ilyen autóért, akkor nem tudom, hogy okos döntés-e egy ilyen autó vásárlása..


állapot függő. minden esetre a hátsó toronymerevítő arra utal, hogy csapattak vele rendesen. tehát futómű, kaszni kaphatott. motort már eleve cseréltek. szóval nekem ez olyan hülyegyerek autónak tűnik. így képekről nem tudok mit mondani, de egy jó állapotú FL előtti 30i-nek reálisnak tűnhet egy 1,5-1,8 milla, de ahhoz tényleg patikának kell lennie. szerintem nézz meg mást is. de élőben, szánd rá azt a kis pénzt, hogy legyen összehasonlítási alapod.


Ha lenne hasonló állapotú autó, akkor már holnap mennék megnézni. Amelyeket hirdetnek azok nekem nagyon nem tetszenek állapotra/felszereltségre.
Esetleg van M felszereltségre "thread" nyitva itt a fórumon? Értem ezalatt, hogy pontosan mik az M packet és Mtech kiegészítők/különbségek stb.?

Köszi!


több helyen szóba került már. én úgy tudom az M-tech-be minden beletartozott. a képen nincs M-es taposó, a kormány sem az, pl.
mivel a hátsó lámpa is FL-es, így kitudja hány autóból lett összepakolva. ebben csak az alvázszám segítene. mert FL előttieknél lehet nem pont olyan az M-tech. szóval a biztosat a VIN kód alapján lekért adatok mondanák meg.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 03. hétfő, 19:14


YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!
Van egy 330i, amit lehet "eltulajdonítanék" de egy-két videó elbizonytalanított. 2010-2012 tájáról vannak fent videók cinkotai gyorsulásról, állítólag kompresszoros volt a gép 400 közeli pacival, majd kikönyökölt blokkal. Gondolom motorcsere után túl adtak rajta. Most kompresszor nélküli, állítólag jó állapotú, minden kopó-mozgó-csörgő alkatrész kicserélve és üzembiztos, gyári állapotban, elvileg a lámpa se piros már.
Képek:


Szerintetek mennyit érhet? Elvileg gyári Mtech 1.

Köszönöm a válaszotokat!
Üdv


hát nem tűnik teljesnek az M-tech. egy alvázszám utolsó 7 karakteréből ki lehetne deríteni mi az igazság. mennyit érhet? ez relatív. így azt tudom mondani, hogy meg kell nézni mennyiért mennek a hasonlóak.


Hasonlók...1-1.8M-ig van hahun, de az mind olyan is, azért vannak fent fél-1 éve. Viszont 2 milliót (vagy picivel többet) ha kiadok egy ilyen autóért, akkor nem tudom, hogy okos döntés-e egy ilyen autó vásárlása..


állapot függő. minden esetre a hátsó toronymerevítő arra utal, hogy csapattak vele rendesen. tehát futómű, kaszni kaphatott. motort már eleve cseréltek. szóval nekem ez olyan hülyegyerek autónak tűnik. így képekről nem tudok mit mondani, de egy jó állapotú FL előtti 30i-nek reálisnak tűnhet egy 1,5-1,8 milla, de ahhoz tényleg patikának kell lennie. szerintem nézz meg mást is. de élőben, szánd rá azt a kis pénzt, hogy legyen összehasonlítási alapod.


Ha lenne hasonló állapotú autó, akkor már holnap mennék megnézni. Amelyeket hirdetnek azok nekem nagyon nem tetszenek állapotra/felszereltségre.
Esetleg van M felszereltségre "thread" nyitva itt a fórumon? Értem ezalatt, hogy pontosan mik az M packet és Mtech kiegészítők/különbségek stb.?

Köszi!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 03. hétfő, 19:10


Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!
Van egy 330i, amit lehet "eltulajdonítanék" de egy-két videó elbizonytalanított. 2010-2012 tájáról vannak fent videók cinkotai gyorsulásról, állítólag kompresszoros volt a gép 400 közeli pacival, majd kikönyökölt blokkal. Gondolom motorcsere után túl adtak rajta. Most kompresszor nélküli, állítólag jó állapotú, minden kopó-mozgó-csörgő alkatrész kicserélve és üzembiztos, gyári állapotban, elvileg a lámpa se piros már.
Képek:


Szerintetek mennyit érhet? Elvileg gyári Mtech 1.

Köszönöm a válaszotokat!
Üdv


hát nem tűnik teljesnek az M-tech. egy alvázszám utolsó 7 karakteréből ki lehetne deríteni mi az igazság. mennyit érhet? ez relatív. így azt tudom mondani, hogy meg kell nézni mennyiért mennek a hasonlóak.


Hasonlók...1-1.8M-ig van hahun, de az mind olyan is, azért vannak fent fél-1 éve. Viszont 2 milliót (vagy picivel többet) ha kiadok egy ilyen autóért, akkor nem tudom, hogy okos döntés-e egy ilyen autó vásárlása..


állapot függő. minden esetre a hátsó toronymerevítő arra utal, hogy csapattak vele rendesen. tehát futómű, kaszni kaphatott. motort már eleve cseréltek. szóval nekem ez olyan hülyegyerek autónak tűnik. így képekről nem tudok mit mondani, de egy jó állapotú FL előtti 30i-nek reálisnak tűnhet egy 1,5-1,8 milla, de ahhoz tényleg patikának kell lennie. szerintem nézz meg mást is. de élőben, szánd rá azt a kis pénzt, hogy legyen összehasonlítási alapod.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 03. hétfő, 19:06


YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!
Van egy 330i, amit lehet "eltulajdonítanék" de egy-két videó elbizonytalanított. 2010-2012 tájáról vannak fent videók cinkotai gyorsulásról, állítólag kompresszoros volt a gép 400 közeli pacival, majd kikönyökölt blokkal. Gondolom motorcsere után túl adtak rajta. Most kompresszor nélküli, állítólag jó állapotú, minden kopó-mozgó-csörgő alkatrész kicserélve és üzembiztos, gyári állapotban, elvileg a lámpa se piros már.
Képek:


Szerintetek mennyit érhet? Elvileg gyári Mtech 1.

Köszönöm a válaszotokat!
Üdv


hát nem tűnik teljesnek az M-tech. egy alvázszám utolsó 7 karakteréből ki lehetne deríteni mi az igazság. mennyit érhet? ez relatív. így azt tudom mondani, hogy meg kell nézni mennyiért mennek a hasonlóak.


Hasonlók...1-1.8M-ig van hahun, de az mind olyan is, azért vannak fent fél-1 éve. Viszont 2 milliót (vagy picivel többet) ha kiadok egy ilyen autóért, akkor nem tudom, hogy okos döntés-e egy ilyen autó vásárlása..




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 03. hétfő, 19:03


Bal1 írta: Üdv!
Van egy 330i, amit lehet "eltulajdonítanék" de egy-két videó elbizonytalanított. 2010-2012 tájáról vannak fent videók cinkotai gyorsulásról, állítólag kompresszoros volt a gép 400 közeli pacival, majd kikönyökölt blokkal. Gondolom motorcsere után túl adtak rajta. Most kompresszor nélküli, állítólag jó állapotú, minden kopó-mozgó-csörgő alkatrész kicserélve és üzembiztos, gyári állapotban, elvileg a lámpa se piros már.
Képek:


Szerintetek mennyit érhet? Elvileg gyári Mtech 1.

Köszönöm a válaszotokat!
Üdv


hát nem tűnik teljesnek az M-tech. egy alvázszám utolsó 7 karakteréből ki lehetne deríteni mi az igazság. mennyit érhet? ez relatív. így azt tudom mondani, hogy meg kell nézni mennyiért mennek a hasonlóak.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 03. hétfő, 18:59


Üdv!
Van egy 330i, amit lehet "eltulajdonítanék" de egy-két videó elbizonytalanított. 2010-2012 tájáról vannak fent videók cinkotai gyorsulásról, állítólag kompresszoros volt a gép 400 közeli pacival, majd kikönyökölt blokkal. Gondolom motorcsere után túl adtak rajta. Most kompresszor nélküli, állítólag jó állapotú, minden kopó-mozgó-csörgő alkatrész kicserélve és üzembiztos, gyári állapotban, elvileg a lámpa se piros már.
Képek:
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...e=8571.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...e=8295.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...e=8669.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...e=4138.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...e=2682.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...e=3804.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...e=2033.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...e=8037.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...e=3736.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...=24110.jpg

Első lökös nincs a helyén/lóg/berhelt..azzal mit lehet tenni? Cserés, mert deformálódott vagy van olcsóbb megoldás rá?

Szerintetek mennyit érhet? Elvileg gyári Mtech 1.

Köszönöm a válaszotokat!
Üdv

Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2018. szeptember 03. hétfő, 19:03

státusz Edmond

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. augusztus 24. péntek, 19:09


YELLOW írta:
Edmond írta: Üdv tagok. A segítségeteket szeretném kérni. Első BMW-m lesz,tehát nem ismerem a típusokat. Adott egy 2003 E46 sorhat 2200ccm, ill. egy 2005 E90 320i.Melyik lenne a szerencsésebb választás,gondolok itt a típusok esetleges hibalehetőségeire,km szinte megegyezik 170 ezer,a tulajok elmondása szerint jó állapotnak örvend mindkettő, mint motorikusan, mint pedig esztétikailag. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.


hát az E90 20i az 4 hengeres. N43 vagy N45 motorkódú, de éppen lehet N46 is. annyira egyik sem jó, főleg, hogy a km mennyire valós.
az E46 2.2-ese 6 hengeres. az olajat szereti enni (a fentebb lévők is ha olyanja van már), de amúgy jó motorok. az olajfogyasztáson kívül, más motorokra is jellemző általános dolgok fordulhatnak elő. trafó hiba, de az jellemző már minden autóra.
ha nem számít, hogy újabb típus legyen és az E46 állapota is olyan, én akkor azt választanám.
nekem az E90 nem ad többet, de lehet csak engem nem győzött meg. mindenképp állapot alapján válassz szerintem, de az E46-ot én jobbnak tartom.




Köszönöm a részletes leírást.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. augusztus 24. péntek, 16:45


Edmond írta: Üdv tagok. A segítségeteket szeretném kérni. Első BMW-m lesz,tehát nem ismerem a típusokat. Adott egy 2003 E46 sorhat 2200ccm, ill. egy 2005 E90 320i.Melyik lenne a szerencsésebb választás,gondolok itt a típusok esetleges hibalehetőségeire,km szinte megegyezik 170 ezer,a tulajok elmondása szerint jó állapotnak örvend mindkettő, mint motorikusan, mint pedig esztétikailag. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.


hát az E90 20i az 4 hengeres. N43 vagy N45 motorkódú, de éppen lehet N46 is. annyira egyik sem jó, főleg, hogy a km mennyire valós.
az E46 2.2-ese 6 hengeres. az olajat szereti enni (a fentebb lévők is ha olyanja van már), de amúgy jó motorok. az olajfogyasztáson kívül, más motorokra is jellemző általános dolgok fordulhatnak elő. trafó hiba, de az jellemző már minden autóra.
ha nem számít, hogy újabb típus legyen és az E46 állapota is olyan, én akkor azt választanám.
nekem az E90 nem ad többet, de lehet csak engem nem győzött meg. mindenképp állapot alapján válassz szerintem, de az E46-ot én jobbnak tartom.

státusz Edmond

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. augusztus 24. péntek, 16:05


Üdv tagok. A segítségeteket szeretném kérni. Első BMW-m lesz,tehát nem ismerem a típusokat. Adott egy 2003 E46 sorhat 2200ccm, ill. egy 2005 E90 320i.Melyik lenne a szerencsésebb választás,gondolok itt a típusok esetleges hibalehetőségeire,km szinte megegyezik 170 ezer,a tulajok elmondása szerint jó állapotnak örvend mindkettő, mint motorikusan, mint pedig esztétikailag. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.

státusz Vj181

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. augusztus 24. péntek, 07:46


ckrisz írta:
Vj181 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni.
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.


2005-ben még talán lehetett M54-es blokk, csak a műanyag burkolat változott, de lehet már az is az N-es motorkódú.
ha M54, érdemes lehet megvenni, igaz olajfogyasztás lehet ott is, de amúgy baja nincs általában, csak a szokásos, ami minden más motor esetén lehet probléma.


N52 vagy N53 as motor ami benne van, ezek nagyon elvannak rontva?

Szia!
Nekem ugyan ilyen 325i-m van N52 motorral már több mint 2 éve de semmi panaszom nem volt a motorra eddig.És a legfontosabb, hogy az olajat sem fogyasztja. Akinek volt M54 motoros gépe az tudja hogy ez nem kis dolog.Tehát a benne lévő motor ne tartson vissza, vedd meg ha jó az állapota.



Szia!
Köszönöm megnyugtató válaszod, ugynezki holnap elmegyek kipróbálni. Ja és szép az autód!

ckrisz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2009

státusz ckrisz

Újonc

Elismertség: 33% (4 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. augusztus 22. szerda, 20:28


Vj181 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni.
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.


2005-ben még talán lehetett M54-es blokk, csak a műanyag burkolat változott, de lehet már az is az N-es motorkódú.
ha M54, érdemes lehet megvenni, igaz olajfogyasztás lehet ott is, de amúgy baja nincs általában, csak a szokásos, ami minden más motor esetén lehet probléma.


N52 vagy N53 as motor ami benne van, ezek nagyon elvannak rontva?

Szia!
Nekem ugyan ilyen 325i-m van N52 motorral már több mint 2 éve de semmi panaszom nem volt a motorra eddig.És a legfontosabb, hogy az olajat sem fogyasztja. Akinek volt M54 motoros gépe az tudja hogy ez nem kis dolog.Tehát a benne lévő motor ne tartson vissza, vedd meg ha jó az állapota.



státusz Vj181

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. augusztus 22. szerda, 10:57


YELLOW írta:
Pocses írta:
Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni.
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.


2005-ben még talán lehetett M54-es blokk, csak a műanyag burkolat változott, de lehet már az is az N-es motorkódú.
ha M54, érdemes lehet megvenni, igaz olajfogyasztás lehet ott is, de amúgy baja nincs általában, csak a szokásos, ami minden más motor esetén lehet probléma.


N52 vagy N53 as motor ami benne van, ezek nagyon elvannak rontva?