YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 22:14


Olivier1982 írta:
JANI77 írta: igaz-igaz....fájhatott...mint ahogy a "munkagép" nekem)))azert a hathengeres diesel nagyon szépen szól....persze lehet itt filózgatni ezen a kérdésen akár napokig de kicsit visszább olvasgattam és hát enyhén szólva is nevetséges amiket az Oliver írt japán autóhoz hasonlítani,meg ha már most azt kezdi,hogy mennyit kell szervizeltetni!! szóval ébresztő!!! a bmw egy nagyon jó autó,de minden autót szervizelni kell!!!!!!!ehhez kell pénztárca és kész..ebbe nem lehet szar olajat rakni és egy e 46 nak nem lesz olcsó a szervizelése Angliában!!Szerintem egy g astra 1,7 dti /annak tényleg munkagép szerű hangja van/ és keveset fogyaszt és vauxhall_ként /vagy hogy írják/ még olcsóbb.......



Egyebkent nyilvan nem szar olajat rakok bele, penztarca miatt se aggodj, 3 havonta vehetnek egy ilyen kocsit, csak pont az a lenyeg amit te is irtal, a szervizeles.. Nem szeretnem havonta hordani, ezt kerdeztem eredetileg, hogy ilyen idosen is megbizhato autok e?


hát ha havonta vehetnél ilyen autót, akkor nem értem mit izgulsz a szervíz miatt. rongyrázás. most már értem minek kell BMW. valaki korábban írta is. én innentől kiszálok a témából...

Olivier1982
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Olivier1982

Újonc

Elismertség: 10% (2 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 22:07


JANI77 írta: igaz-igaz....fájhatott...mint ahogy a "munkagép" nekem)))azert a hathengeres diesel nagyon szépen szól....persze lehet itt filózgatni ezen a kérdésen akár napokig de kicsit visszább olvasgattam és hát enyhén szólva is nevetséges amiket az Oliver írt japán autóhoz hasonlítani,meg ha már most azt kezdi,hogy mennyit kell szervizeltetni!! szóval ébresztő!!! a bmw egy nagyon jó autó,de minden autót szervizelni kell!!!!!!!ehhez kell pénztárca és kész..ebbe nem lehet szar olajat rakni és egy e 46 nak nem lesz olcsó a szervizelése Angliában!!Szerintem egy g astra 1,7 dti /annak tényleg munkagép szerű hangja van/ és keveset fogyaszt és vauxhall_ként /vagy hogy írják/ még olcsóbb.......



Egyebkent nyilvan nem szar olajat rakok bele, penztarca miatt se aggodj, 3 havonta vehetnek egy ilyen kocsit, csak pont az a lenyeg amit te is irtal, a szervizeles.. Nem szeretnem havonta hordani, ezt kerdeztem eredetileg, hogy ilyen idosen is megbizhato autok e?


JANI77
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2005

státusz JANI77

Újonc

Elismertség: 14% (5 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 21:41


Értem de akkor is fáj...)miért is mosolyogtál Rob???jahh és nekem is volt nagymotorral szerelt benyásom de amikor rákerültek a 19 es kerekek,plussz bepakoltunk pár dolgot és még a klímát is bemertem kapcsolni.../ami érdekes módon lóerő ide vagy oda fogott ám rajta/
Nohh akkor egy Köln-Budapest/1300 km/ út 4 szer tank 160 tempomat ez egy 2,8 as benzines Audi volt
Mai állás :
Friedrichshafen-Budapest /1100 km/ tempomat 160 egy tank gázolaj........ezek tények ,nem amit a számítógép kiír.... nahh ez meg a Bömbi...))


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 21:19


JANI77 írta: azért ha Angliából egyszer haza akarsz jönni és lehetőséget kapnál egyszer egy 3000 es dieselel vagy 1.6 benzinnel,éreznéd azt a különbséget amit itt meg akarok említeni.....főleg ha tartani szeretsz egy normálisnak mondható 160 as tempót.....hozzáteszem anno nekem is benzines autóim voltak.....



Azért a 30d-ben én is mosolyogtam rendesen.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 21:16


JANI77 írta: igaz-igaz....fájhatott...mint ahogy a "munkagép" nekem)))azert a hathengeres diesel nagyon szépen szól....persze lehet itt filózgatni ezen a kérdésen akár napokig de kicsit visszább olvasgattam és hát enyhén szólva is nevetséges amiket az Oliver írt japán autóhoz hasonlítani,meg ha már most azt kezdi,hogy mennyit kell szervizeltetni!! szóval ébresztő!!! a bmw egy nagyon jó autó,de minden autót szervizelni kell!!!!!!!ehhez kell pénztárca és kész..ebbe nem lehet szar olajat rakni és egy e 46 nak nem lesz olcsó a szervizelése Angliában!!Szerintem egy g astra 1,7 dti /annak tényleg munkagép szerű hangja van/ és keveset fogyaszt és vauxhall_ként /vagy hogy írják/ még olcsóbb.......



én most a munkagépet nem úgy értem, hogy traktor. hanem ha a munkámhoz kellene, mert sokat kell járni. így értem a munkagépet. saját használatra, hogy vezetgessek nem kellene.

JANI77
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2005

státusz JANI77

Újonc

Elismertség: 14% (5 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 21:09


igaz-igaz....fájhatott...mint ahogy a "munkagép" nekem)))azert a hathengeres diesel nagyon szépen szól....persze lehet itt filózgatni ezen a kérdésen akár napokig de kicsit visszább olvasgattam és hát enyhén szólva is nevetséges amiket az Oliver írt japán autóhoz hasonlítani,meg ha már most azt kezdi,hogy mennyit kell szervizeltetni!! szóval ébresztő!!! a bmw egy nagyon jó autó,de minden autót szervizelni kell!!!!!!!ehhez kell pénztárca és kész..ebbe nem lehet szar olajat rakni és egy e 46 nak nem lesz olcsó a szervizelése Angliában!!Szerintem egy g astra 1,7 dti /annak tényleg munkagép szerű hangja van/ és keveset fogyaszt és vauxhall_ként /vagy hogy írják/ még olcsóbb.......



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 20:58


JANI77 írta: azért ha Angliából egyszer haza akarsz jönni és lehetőséget kapnál egyszer egy 3000 es dieselel vagy 1.6 benzinnel,éreznéd azt a különbséget amit itt meg akarok említeni.....főleg ha tartani szeretsz egy normálisnak mondható 160 as tempót.....hozzáteszem anno nekem is benzines autóim voltak.....



de most mér pont 1.6 benzinest említesz egy 30d-vel szemben? ebben nincs realitás.
30i vagy 30d? ez már jobb. ha angliából kellene hazajárni, egyértelmű fogyasztás miatt dízel. de jobb kormányos autó meg... ezé nem megyek én angliába.
amúgy angliába marha olcsóak az autók, szóval én egy benyásat simán bevállalnék nagy motorral.


JANI77
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2005

státusz JANI77

Újonc

Elismertség: 14% (5 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 20:55


azért ha Angliából egyszer haza akarsz jönni és lehetőséget kapnál egyszer egy 3000 es dieselel vagy 1.6 benzinnel,éreznéd azt a különbséget amit itt meg akarok említeni.....főleg ha tartani szeretsz egy normálisnak mondható 160 as tempót.....hozzáteszem anno nekem is benzines autóim voltak.....



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 20:47


YELLOW írta:
Olivier1982 írta:
YELLOW írta:
a 4 és a 6 hengeresek között nagyobb a különbség, viszont 6 hengeresek között már kisebb, sőt egy 25i még kevesebbet is fogyaszt mint a 20i. márha benyásokról beszélünk.


Na akkor meg vmi, Diesel vagy Benzin? Pro kontra ha lehet


én nem vagyok dízel párti. viszont van olyan, aki szintén ilyen volt, és mióta ült egy 30d-ben azóta az kell neki. dízel BMW-t nem vezettem túl sokat. kinek mi. nekem személy szerint nem kellene dízel, csak munkagépnek. engem kifejezetten zavar az a járáskultúra. valakinek meg ez jön be, nyomaték meg minden. a dízelnek ha baja van, akkor drágább motorikusan javítani, mint a benyást. és a dízelek hamarabb is adják be az unalmast, motor-hajtás. én így látom.





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 20:40


Olivier1982 írta:
YELLOW írta:
a 4 és a 6 hengeresek között nagyobb a különbség, viszont 6 hengeresek között már kisebb, sőt egy 25i még kevesebbet is fogyaszt mint a 20i. márha benyásokról beszélünk.


Na akkor meg vmi, Diesel vagy Benzin? Pro kontra ha lehet


én nem vagyok dízel párti. viszont van olyan, aki szintén ilyen volt, és mióta ült egy 30d-ben azóta az kell neki. dízel BMW-t nem vezettem túl sokat. kinek mi. nekem személy szerint nem kellene dízel, csak munkagépnek. engem kifejezetten zavar az a járáskultúra. valakinek meg ez jön be, nyomaték meg minden. a dízelnek ha baja van, akkor drágább motorikusan javítani, mint a benyást. és a dízelek hamarabb is adják be az unalmast, motor-hajtás. én így látom.

Olivier1982
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Olivier1982

Újonc

Elismertség: 10% (2 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 20:23


YELLOW írta:
a 4 és a 6 hengeresek között nagyobb a különbség, viszont 6 hengeresek között már kisebb, sőt egy 25i még kevesebbet is fogyaszt mint a 20i. márha benyásokról beszélünk.


Na akkor meg vmi, Diesel vagy Benzin? Pro kontra ha lehet


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 19:38


Olivier1982 írta: Igen, itt elek kint Angliaban, ezert is mernem megvenni, hisz azert itt kicsivel azert jobban keresnek az emberek, es tobben is szervizeltetik az autot, normalisan! Arrol nem beszelve, hogy a klima miatt, itt nem suru a ho, ha van is akkor sem soznak, ami meg nem utolso szempont. Meg irtam par "szakinak", kivancsi vagyok a velemenyekre, de valahogy nem akar elengedni ez a modell! Nagyon tetszik.. Jam jut eszembe, mennyire eltero a 318-320-325 fogyasztasa? Mert ha gyari adatokat neztem nem valami nagy.


a 4 és a 6 hengeresek között nagyobb a különbség, viszont 6 hengeresek között már kisebb, sőt egy 25i még kevesebbet is fogyaszt mint a 20i. márha benyásokról beszélünk.

Olivier1982
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Olivier1982

Újonc

Elismertség: 10% (2 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 19:29


Igen, itt elek kint Angliaban, ezert is mernem megvenni, hisz azert itt kicsivel azert jobban keresnek az emberek, es tobben is szervizeltetik az autot, normalisan! Arrol nem beszelve, hogy a klima miatt, itt nem suru a ho, ha van is akkor sem soznak, ami meg nem utolso szempont. Meg irtam par "szakinak", kivancsi vagyok a velemenyekre, de valahogy nem akar elengedni ez a modell! Nagyon tetszik.. Jam jut eszembe, mennyire eltero a 318-320-325 fogyasztasa? Mert ha gyari adatokat neztem nem valami nagy.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 19:21


YELLOW írta:


sajnos el kell mondjam a mostani japán autók sem olyanok már mint régen. kb 2000-2002 óta már a toyoták sem olyanok. arról nem beszélve, hogy sokat már törökországban gyártanak. én nem beszéllek rá a BMW-re, de ha japán, akkor inkább Mazda 6, azok még echte japánok. (persze nem a legújabbra gondolok)
BMW-nél ki kell fogni. sajnos magyarországon forgalomba helyezett BMW-knél elég nehéz kifogni szupert. sokan azé vettek újonnan mert volt pénz, nem is kímélték, mert tudták 3-4 évre vesznek. ha jó BMW-t akarsz célszerűbb németbe menni. észak németországban még olcsóbb is, igaz messzebb van.
minden autónak van baja, csak nem minden márkának vannak fanatikusai, akik fórumba tömörülnek, és megosztják tapasztalataikat. talán ezért nem olvasni más márkákról "rémeket".[/quote]

Sziasztok és BUÉK!
A srác mintha azt írta volna, hogy Angliában él, akkor meg nem gondolnám, hogy németeknél fog autót venni.

Az Ő kérdésére, hogy miért drágább: miért drágább egy 10 éves RR egy 5 éves japónál???
Na ezért kell többet fizetni egy Bimmerért.
Nehogy már egy Bömöst egy lapon lehessen említeni egy Japánnal





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 01. vasárnap, 19:22

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 18:43


Olivier1982 írta:
kabec írta: Másrészt aki az autó árát is sokalja nem hiszem, hogy nagyon tuningba fogja verni magát szóval neki tök mind1 lehet-e kapni hozzá tuning alkatrészt.


Nem sokaltam az arat, csak megjegyeztem, hogy 4-5 evvel fiatalabb autot kapnek az ar 2/3-ert. Itt tenyleg csak errol van szo, imadom tetszik, csak nem akarom szervizeltetni 2 hetente, hisz nem mai auto.... Ennyi... Jo mas auto is elromlik, de egy 4-5 evvel fiatalabnal azert kisebb a hibalehetoseg, de lehet en vagyok tajekozatlan, bar ezt kozoltem az elejen, es BMW ugy ossze van rakva, hogyha egy jot fogsz ki akkor feler egy 4-5 evvel fiatalabb autoval???




sajnos el kell mondjam a mostani japán autók sem olyanok már mint régen. kb 2000-2002 óta már a toyoták sem olyanok. arról nem beszélve, hogy sokat már törökországban gyártanak. én nem beszéllek rá a BMW-re, de ha japán, akkor inkább Mazda 6, azok még echte japánok. (persze nem a legújabbra gondolok)
BMW-nél ki kell fogni. sajnos magyarországon forgalomba helyezett BMW-knél elég nehéz kifogni szupert. sokan azé vettek újonnan mert volt pénz, nem is kímélték, mert tudták 3-4 évre vesznek. ha jó BMW-t akarsz célszerűbb németbe menni. észak németországban még olcsóbb is, igaz messzebb van.
minden autónak van baja, csak nem minden márkának vannak fanatikusai, akik fórumba tömörülnek, és megosztják tapasztalataikat. talán ezért nem olvasni más márkákról "rémeket".