Ez egy archivált weboldal! bővebben

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 17:34


BMW_Noob83 írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-7729236

Ezzel szemezgetek. Mi a véleményetek róla? Ez az igényeimnek 100%-ban megfelel, túl is teljesíti, csak a dízelsége gond, de ezzel nincs mit tenni. Vigyázok rá, s lehet 2-3 év múlva lecserélem egy E60-ra. (Azok között persze még kevesebb a benzines).

Tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy szerintetek érdemes-e egyáltalán agyalni rajta. Aztán ha komolyra fordul a dolog, akkor persze úgyis bevizsgáltatom egy független szervizben (ha engedik, de ha meg nem engedik, akkor alapból felejtős, mert ott tuti sáros valami), de előzetesen kíváncsi vagyok a véleményetekre, mielőtt bejelentkeznék megnézni.


Képek alapján zsír (ha nagyon kiugró balhé lett volna korábban, HD-képek sem lennének, de végignézve korrekt darab), ha ilyesmire vágynék, tuti elmennék megnézni.
Költeni valószínűleg kellhet rá (folyadékok cseréje, ilyesmik), ha szépen jár és a váltó is rendben akkor lehet akár tuti vétel is.
(Ettől függetlenül nem akarnék dízelt, de megértelek :roll



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 16. szerda, 17:35

státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 17:32


YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-7729236

Ezzel szemezgetek. Mi a véleményetek róla? Ez az igényeimnek 100%-ban megfelel, túl is teljesíti, csak a dízelsége gond, de ezzel nincs mit tenni. Vigyázok rá, s lehet 2-3 év múlva lecserélem egy E60-ra. (Azok között persze még kevesebb a benzines).

Tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy szerintetek érdemes-e egyáltalán agyalni rajta. Aztán ha komolyra fordul a dolog, akkor persze úgyis bevizsgáltatom egy független szervizben (ha engedik, de ha meg nem engedik, akkor alapból felejtős, mert ott tuti sáros valami), de előzetesen kíváncsi vagyok a véleményetekre, mielőtt bejelentkeznék megnézni.


kép alapján nem tűnik rossznak. bár a vezető ülés lapján meglátszik a sok ki/beszállás, de nem mondanám vészesnek. képről ok, én azt mondom.


Köszi!

Szerk: így megnézve amit mondtál, hát még messze ennek az autónak van a leginkább rendben a kárpitja - beleértve a vezetőülést is - azok közül, amiket itthon kapni. (És/vagy amiket eddig én láttam)

Még egyszer köszi a segítséget!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. április 16. szerda, 17:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 17:27


BMW_Noob83 írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-7729236

Ezzel szemezgetek. Mi a véleményetek róla? Ez az igényeimnek 100%-ban megfelel, túl is teljesíti, csak a dízelsége gond, de ezzel nincs mit tenni. Vigyázok rá, s lehet 2-3 év múlva lecserélem egy E60-ra. (Azok között persze még kevesebb a benzines).

Tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy szerintetek érdemes-e egyáltalán agyalni rajta. Aztán ha komolyra fordul a dolog, akkor persze úgyis bevizsgáltatom egy független szervizben (ha engedik, de ha meg nem engedik, akkor alapból felejtős, mert ott tuti sáros valami), de előzetesen kíváncsi vagyok a véleményetekre, mielőtt bejelentkeznék megnézni.


kép alapján nem tűnik rossznak. bár a vezető ülés lapján meglátszik a sok ki/beszállás, de nem mondanám vészesnek. képről ok, én azt mondom.

státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 17:21


http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-7729236

Ezzel szemezgetek. Mi a véleményetek róla? Ez az igényeimnek 100%-ban megfelel, túl is teljesíti, csak a dízelsége gond, de ezzel nincs mit tenni. Vigyázok rá, s lehet 2-3 év múlva lecserélem egy E60-ra. (Azok között persze még kevesebb a benzines).

Tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy szerintetek érdemes-e egyáltalán agyalni rajta. Aztán ha komolyra fordul a dolog, akkor persze úgyis bevizsgáltatom egy független szervizben (ha engedik, de ha meg nem engedik, akkor alapból felejtős, mert ott tuti sáros valami), de előzetesen kíváncsi vagyok a véleményetekre, mielőtt bejelentkeznék megnézni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 16:38


BMW_Noob83 írta:
YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Köszönöm a tegnapi hozzászólásokat, próbáltam benzines 5-t keresni. Tudjátok mire jutottam? 204 darab dízel 5-re jutott 13 benzines. Na ebből nem lesz benzines bömbi, azt már most mondom.
Marad az éventkénti olajcsere, a motoradalékanyag, az előmelegítés, és az extra óvatos vezetési stílus. Plusz hétvégente kiruccanok vele valahova. Jobbat nem tudok. Mission impossible ma benzines 5-t venni...


és az nem jutott eszedbe, vajon miért dízel van több eladó?
mert km marha sok van bennük, és sokat kellene már rájuk költeni. a legtöbb eladó autó azért eladó, mert valami kínja van. aztán jön az, hogy másik autót akar venni az illető, de ez kis %. a kettő között vannak a hiteles autók, amiknél ha hitelre nem futotta, akkor alkatrészre, szervizelésre vajon?
Te dolgod.


Én ezt értem, de ha egyszer NINCS választék benzinesből? Ami meg eladó az vagy leharcolt (már szemre is), vagy giga nagy motorral van, ami benzintemető. Én is szeretnék egy jó kis 525i-t, de szinte lehetetlen találni egy olyat, ami magasan extrázott, és nincs széthajtva. Nem csak Mo-n. Tegnap sokan rágták a fülem, hogy külföld, külföld, hát nem hiszem, hogy abba belemennék, de azért kicsit körülnéztem Mobile.de-n, ott sem sokkal nagyobb a benzines paletta, és ha mégis akad olyan, amire rámondanám az áment, akkor tuti drágább, mint amit szánok rá, plusz regadó, anyám kínja. Egyszerűen nincs választásom, marad a dízel. Ki kell fogni egy jót. Ennyit lehet tenni az ügy érdekében.
Azér a 204 vs 13 az brutálisan szar arány, szerintem.


igen brutális, és ha azt nézzük a 204-ből könnyebb kifogni egy "jót" mint a 13-ból.
viszont megint az a baj, bár Te azért nagyobb árat lőttél be legalább, de ami jó az drágább. viszont kint akkor is könnyebb találni, mert a német (magánszemély) általában azért árulja, mert újat akar venni, vagy már meg van az új és nem akarja, hogy ott álljon. ezeket jó áron is meg lehet venni, de ezekre a hiénák lecsapnak rögtön, aztán jóval drágábban hirdetik.
figyi lehet fogsz olcsóbban dízel BMW-t venni, csak nehogy utána az olcsóbb drágább legyen, ahogy szokták mondani.
sok sikert hozzá. esetleg ha lesz kiszemelt azért linkeld be, hátha látunk rajta valamit, vagy valaki ismeri az autót közelebbről.

státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 16:24


YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Köszönöm a tegnapi hozzászólásokat, próbáltam benzines 5-t keresni. Tudjátok mire jutottam? 204 darab dízel 5-re jutott 13 benzines. Na ebből nem lesz benzines bömbi, azt már most mondom.
Marad az éventkénti olajcsere, a motoradalékanyag, az előmelegítés, és az extra óvatos vezetési stílus. Plusz hétvégente kiruccanok vele valahova. Jobbat nem tudok. Mission impossible ma benzines 5-t venni...


és az nem jutott eszedbe, vajon miért dízel van több eladó?
mert km marha sok van bennük, és sokat kellene már rájuk költeni. a legtöbb eladó autó azért eladó, mert valami kínja van. aztán jön az, hogy másik autót akar venni az illető, de ez kis %. a kettő között vannak a hiteles autók, amiknél ha hitelre nem futotta, akkor alkatrészre, szervizelésre vajon?
Te dolgod.


Én ezt értem, de ha egyszer NINCS választék benzinesből? Ami meg eladó az vagy leharcolt (már szemre is), vagy giga nagy motorral van, ami benzintemető. Én is szeretnék egy jó kis 525i-t, de szinte lehetetlen találni egy olyat, ami magasan extrázott, és nincs széthajtva. Nem csak Mo-n. Tegnap sokan rágták a fülem, hogy külföld, külföld, hát nem hiszem, hogy abba belemennék, de azért kicsit körülnéztem Mobile.de-n, ott sem sokkal nagyobb a benzines paletta, és ha mégis akad olyan, amire rámondanám az áment, akkor tuti drágább, mint amit szánok rá, plusz regadó, anyám kínja. Egyszerűen nincs választásom, marad a dízel. Ki kell fogni egy jót. Ennyit lehet tenni az ügy érdekében.
Azér a 204 vs 13 az brutálisan szar arány, szerintem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 16:17


BMW_Noob83 írta: Köszönöm a tegnapi hozzászólásokat, próbáltam benzines 5-t keresni. Tudjátok mire jutottam? 204 darab dízel 5-re jutott 13 benzines. Na ebből nem lesz benzines bömbi, azt már most mondom.
Marad az éventkénti olajcsere, a motoradalékanyag, az előmelegítés, és az extra óvatos vezetési stílus. Plusz hétvégente kiruccanok vele valahova. Jobbat nem tudok. Mission impossible ma benzines 5-t venni...


és az nem jutott eszedbe, vajon miért dízel van több eladó?
mert km marha sok van bennük, és sokat kellene már rájuk költeni. a legtöbb eladó autó azért eladó, mert valami kínja van. aztán jön az, hogy másik autót akar venni az illető, de ez kis %. a kettő között vannak a hiteles autók, amiknél ha hitelre nem futotta, akkor alkatrészre, szervizelésre vajon?
Te dolgod.


státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 16:11


Köszönöm a tegnapi hozzászólásokat, próbáltam benzines 5-t keresni. Tudjátok mire jutottam? 204 darab dízel 5-re jutott 13 benzines. Na ebből nem lesz benzines bömbi, azt már most mondom.
Marad az éventkénti olajcsere, a motoradalékanyag, az előmelegítés, és az extra óvatos vezetési stílus. Plusz hétvégente kiruccanok vele valahova. Jobbat nem tudok. Mission impossible ma benzines 5-t venni...

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 10:18


Szabi46 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 Limo (vagy Touringot) keresnék (323), 325 vagy 328i-t, manuális váltóval, ÜLÉS FŰTÉSSEL, rozsdamentes állapotban.
Előny: rendezett előélet és magyar okmányok (nem sok időm van KPM vizsgákra), vonóhorog, sperr difi,

Ami nem érdekel:dízel, automata váltós, ülésfűtés nélküli, lila és zöld színű, zöld utasterű, coupe, compakt, 316-318-320

Tehát nem olyan modellt keresek aminek az alja olyan, mint egy szita, hanem gondos odafigyelő tulajtól, aki törődött is vele.



E36-hoz képest kicsit nagy igény a rozsda mentesség
meg nem csapatós autót akarsz? mintha arra céloztál volna.
nem tudom menniyt szánsz rá, meg a jelenlegit mennyiért tudod eladni, de ha valóban oylan a géped mint ahogy leírtad én nem adnám el. most tulajdonképpen egy régebbi autót akarsz, plussz ajtókkal a jelenlegi helyett, hogy maradjon egy kis plussz lóvé? nem értem
bocs, hogy beleszóltam, majd rakd ki újra, csak nem bírtam megállni, hogy ne kérdezzek rá.

Ha minden igaz holnap viszik el az én autómat. A rozsda mentességet nem úgy értem, hogy 20 éves pörsenés mentes legyen a festés, hanem mint általában a jó tulaj javítja a hibákat, így gondoltam valaki csak kijavítja a saját autóján a festést is ha rozsdásodik. Nem kizárólag csapatós autót akarok, hanem olyat amivel lehet (Mert a sajátom nem erre volt). Igen 4 ajtó kell, és a pénz miatt adtam el, tehát millió fölé nem megyek (autó viszont kell, de nem is akarok rákölteni mindjárt a vétel után egyből, mondjuk küszöb csere miatt..)




Igazából az sem lehetetlen hogy egy E36 rozsdamentes legyen (az enyém is az , 2 évig kerestem mire meglett és törekszem arra hogy minél tovább az is maradjon) de tény hogy ritka és egyre ritkább



Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 18:14


YELLOW írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 Limo (vagy Touringot) keresnék (323), 325 vagy 328i-t, manuális váltóval, ÜLÉS FŰTÉSSEL, rozsdamentes állapotban.
Előny: rendezett előélet és magyar okmányok (nem sok időm van KPM vizsgákra), vonóhorog, sperr difi,

Ami nem érdekel:dízel, automata váltós, ülésfűtés nélküli, lila és zöld színű, zöld utasterű, coupe, compakt, 316-318-320

Tehát nem olyan modellt keresek aminek az alja olyan, mint egy szita, hanem gondos odafigyelő tulajtól, aki törődött is vele.



E36-hoz képest kicsit nagy igény a rozsda mentesség
meg nem csapatós autót akarsz? mintha arra céloztál volna.
nem tudom menniyt szánsz rá, meg a jelenlegit mennyiért tudod eladni, de ha valóban oylan a géped mint ahogy leírtad én nem adnám el. most tulajdonképpen egy régebbi autót akarsz, plussz ajtókkal a jelenlegi helyett, hogy maradjon egy kis plussz lóvé? nem értem
bocs, hogy beleszóltam, majd rakd ki újra, csak nem bírtam megállni, hogy ne kérdezzek rá.

Ha minden igaz holnap viszik el az én autómat. A rozsda mentességet nem úgy értem, hogy 20 éves pörsenés mentes legyen a festés, hanem mint általában a jó tulaj javítja a hibákat, így gondoltam valaki csak kijavítja a saját autóján a festést is ha rozsdásodik. Nem kizárólag csapatós autót akarok, hanem olyat amivel lehet (Mert a sajátom nem erre volt). Igen 4 ajtó kell, és a pénz miatt adtam el, tehát millió fölé nem megyek (autó viszont kell, de nem is akarok rákölteni mindjárt a vétel után egyből, mondjuk küszöb csere miatt..)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 15. kedd, 18:18

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 18:11


Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 Limo (vagy Touringot) keresnék (323), 325 vagy 328i-t, manuális váltóval, ÜLÉS FŰTÉSSEL, rozsdamentes állapotban.
Előny: rendezett előélet és magyar okmányok (nem sok időm van KPM vizsgákra), vonóhorog, sperr difi,

Ami nem érdekel:dízel, automata váltós, ülésfűtés nélküli, lila és zöld színű, zöld utasterű, coupe, compakt, 316-318-320

Tehát nem olyan modellt keresek aminek az alja olyan, mint egy szita, hanem gondos odafigyelő tulajtól, aki törődött is vele.



E36-hoz képest kicsit nagy igény a rozsda mentesség
meg nem csapatós autót akarsz? mintha arra céloztál volna.
nem tudom menniyt szánsz rá, meg a jelenlegit mennyiért tudod eladni, de ha valóban oylan a géped mint ahogy leírtad én nem adnám el. most tulajdonképpen egy régebbi autót akarsz, plussz ajtókkal a jelenlegi helyett, hogy maradjon egy kis plussz lóvé? nem értem
bocs, hogy beleszóltam, majd rakd ki újra, csak nem bírtam megállni, hogy ne kérdezzek rá.

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 18:02


Sziasztok!
E36 Limo (vagy Touringot) keresnék (323), 325 vagy 328i-t, manuális váltóval, ÜLÉS FŰTÉSSEL, rozsdamentes állapotban.
Előny: rendezett előélet és magyar okmányok (nem sok időm van KPM vizsgákra), vonóhorog, sperr difi,

Ami nem érdekel:dízel, automata váltós, ülésfűtés nélküli, lila és zöld színű, zöld utasterű, coupe, compakt, 316-318-320

Tehát nem olyan modellt keresek aminek az alja olyan, mint egy szita, hanem gondos odafigyelő tulajtól, aki törődött is vele.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 15. kedd, 18:03

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 13:05


duend írta:
De a tiedben nincs kettöstömegü... Amugy mit mondanak, mi van benne a 320e-ben?
A tiedben mennyi km van "nagyjäbol"?


Persze, hogy nincs. De a legtöbb újabb benzinesben van (volt 307-esem, 1.6 benzin, abban is az volt...), automatáknál értelemszerűen nincs.
Olyan 200e körül lehet benne, pontosat nem tudni, ~180e km-rel volt utoljára márkaszervizben 2011 végén, a hirdetésben 190e volt (mert állítólag az elmúlt egy-másfél évben max. ovijáratot csinál napi 4-5km-ben), az órájában 177e... Ha ezt elhisszük, akkor ja, 200e körül, talán, max. 250e.

A váltós az olajat/szűrőt megnézve azt mondta, semmi reszelék nincs az öreg olajban, szerinte jócskán van még a váltó élettartamából hátra, a felújítás 320e lenne, erre írtam hogy kéziváltósnál is lehet ennyit ráküldeni egy kuplung-lendkerék-váltó kombinációra, csak abban nem minden cserélsz ki ennyiért, hanem ami rossz; automatánál a nagyfelújítást követően ~0km-es a váltó.

Szerintem a 320-as E46-ban is GM váltó van, itt lehet ellenőrizni alvázszám alapján akár.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 12:58


YELLOW írta:
nem érted.
azt írta, hogy nem szereti ha állandóüan a váltóhoz kell nyúlni. most ha van egy dugó egy városban, akkor ha megállsz kirakod üresbe nem? tehát oda kell nyúlni a karhoz ugyanúgy. oké kevesebebt mert fokozatoknál nem kell. nem tudom, hogy működnek az újabb automaták, de régebben ha nem akartad kirakni üresbe, akkor a féket nyomni kellett. és ez szerintem nem olyan jó, ha a rendszer folyamatos nyomás alatt van. nem azt mondtam, hogy elromlik a váltó.


De, értem - SOHA nem veszem ki D-ből forgalmi szituáció miatt... Nyomni kell a féket (van kúszás, ~hagyományos hidrodinamikus váltó full elektromos vezérléssel az enyémben lévő GM 5 fokozatú). Korábban volt E280-as Mercim (még régebbi 4 fokozatú automatával), azt sem vettem ki soha, semmi baja nem lett; úgy van kitalálva hogy bírja ezt.

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 12:06


Totyasrac írta:
városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod

Hogy mi?!?!
Semmi baja nem lesz... Hosszú évtizedek óta működnek ezek, és kiborult volna a bili ha ezt nem bírná.

Amúgy meg mennyi egy kuplungcsere, megfejelve egy váltószinkron-javítással? 200e? Pláne kettőstömegűvel... Az enyémre 320e Ft-ot mondott a szerelő, ha lenne baja, de nincs... Kapott egy olajcserét, és ennyi. Ha meg fel kell újítani, ennyi pénzből lesz egy 0km-es váltóm, szóval én is maradok az automatánál


De a tiedben nincs kettöstömegü... Amugy mit mondanak, mi van benne a 320e-ben?
A tiedben mennyi km van "nagyjäbol"?