Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 18:17


ezen is lehetne hibát keresni
http://www.hasznaltauto.hu/aut...lt-7573810



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 22. szerda, 18:30

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz RyanWest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 18:15


szotakdavid írta:
RyanWest írta: Üdv Fanok!
Szerintem ez gyanusan olcsó! Valakinek vélemény?! Nem sok képet közöltek a gépről
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ar-7583886

Autó váráslás előtt állok... és még csak keresgélek nézelődök érdeklődök.


El kell menni megnézni!


Ja az lesz ugyis megyek Pestre megnézni egy másikat is

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 18:06


RyanWest írta: Üdv Fanok!
Szerintem ez gyanusan olcsó! Valakinek vélemény?! Nem sok képet közöltek a gépről
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ar-7583886

Autó váráslás előtt állok... és még csak keresgélek nézelődök érdeklődök.


El kell menni megnézni!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz RyanWest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 17:57


Üdv Fanok!
Szerintem ez gyanusan olcsó! Valakinek vélemény?! Nem sok képet közöltek a gépről
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ar-7583886

Autó váráslás előtt állok... és még csak keresgélek nézelődök érdeklődök.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 22. szerda, 17:57

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 16:16


Totyasrac írta:
Umberto írta:
Mi a baj a kézi dízellel?


Én személy szerint nem szeretem. Sokat járok Bp-en, a benzinesekkel kevesebbet kell váltani (ne kezdjünk hitvitát De nekem a 2-es jó 20-90km/h közt, a 3-as 25-110 közt pl., nem sok ilyen dízelt ismerek), de amúgy is automata kocsit szeretnék - és lehetőleg benzinest, azt viszont a kevesebb hibalehetőség miatt.
Egy szép benzines E46 318i vagy attól felfelé... No olyanra vágyom most


20d-nél 30-110ig használom én is a 3.at

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 16:08


Umberto írta:
Mi a baj a kézi dízellel?


Én személy szerint nem szeretem. Sokat járok Bp-en, a benzinesekkel kevesebbet kell váltani (ne kezdjünk hitvitát De nekem a 2-es jó 20-90km/h közt, a 3-as 25-110 közt pl., nem sok ilyen dízelt ismerek), de amúgy is automata kocsit szeretnék - és lehetőleg benzinest, azt viszont a kevesebb hibalehetőség miatt.
Egy szép benzines E46 318i vagy attól felfelé... No olyanra vágyom most

Umberto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Umberto

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 15:56


Totyasrac írta:
csbalu írta: kisbarátom ismét árulja a 20d kópáját.

2 misit kér érte és nem többet, vagy hiteátvállalás

http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-7277260


Kár, hogy nem automata (és nem benzines bár kivételes állapotban el tudnék attól tekinteni, de kézi dízel soha még egyszer)...


Mi a baj a kézi dízellel?


Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 14:51


csbalu írta: kisbarátom ismét árulja a 20d kópáját.

2 misit kér érte és nem többet, vagy hiteátvállalás

http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-7277260


Kár, hogy nem automata (és nem benzines bár kivételes állapotban el tudnék attól tekinteni, de kézi dízel soha még egyszer)...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 14:20


Neo954 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta: azért ez jobbnak tűnik, bár nem sárga, de olcsóbb és fiatalabb, ami lehet akár gyanús is.
nekem azért furcsa, hogy egy 28i-n még elfér a 15-ös kerék, keveslem a féket.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7538829


E36-on csak az M3-akon volt 286mm-nél nagyobb fék így a 15-ös pont jó sőt az volt az alap mindhez


ez kicsit gáz nem? ezt nem tudtam, azt tudtam, hogy a 20i-n 286 volt, de azt hittem azért a nagyob típusra nagyobbat raktak. azt tudtam, hogy E34-nél azonos volt, mondjuk ot a V8-asokon nagyobb volt tán.


Miért gáz? Megáll a nagyobb-nehezebb is ezekkel a fékekkel vígan. Szerintem a tervezésnél kinézhettek egy középutat aztán így lett mindegyiken ekkora a fék.

Üdv.:Neo


jó csak mégiscsak BMW, ne ezen spóroljanak.
amin minap többentem meg, talán valami skoda yeti vagy f@sz tudja minek a cikkjét olvastam, és amúgy nagyobb autó, de hátul dobfék van rajta. 2014-ben így gyártanak autót. azé megdöbbentem. mert oké kis takony autokra felteszik. én ezt a dobféket már 10 évvel ezelőtt száműztem volna, még rögzítő fék funkcióból is.
no moindjuk az vicces szokott lenni, mikor off autóknál, ilyen kalibra meg hasonló nagy motorosk és írják ráraktuk a nagy fékeket 276-280mm. ilyenkor beögrik az a meme kép a göndör szőkéről, hogy na igazán mesélj még. mikor az én szaros 16-imen nagyobb van gyárilag. tehát akár lehet azt mondani, hogy a BMW túltervezte, biztosra ment, akkor viszont nem szóltam. mert tényleg nagyobbak a fékek mint azonos kat. off autóban. viszont sok off autóban sokkal vastagabbak a tárcsák, ez megint furcsa nekem.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 14:11


YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta: azért ez jobbnak tűnik, bár nem sárga, de olcsóbb és fiatalabb, ami lehet akár gyanús is.
nekem azért furcsa, hogy egy 28i-n még elfér a 15-ös kerék, keveslem a féket.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7538829


E36-on csak az M3-akon volt 286mm-nél nagyobb fék így a 15-ös pont jó sőt az volt az alap mindhez


ez kicsit gáz nem? ezt nem tudtam, azt tudtam, hogy a 20i-n 286 volt, de azt hittem azért a nagyob típusra nagyobbat raktak. azt tudtam, hogy E34-nél azonos volt, mondjuk ot a V8-asokon nagyobb volt tán.


Csak az M3-akon volt 315mm-es

A'80-as években amikor az E36-ot tervezték még elég lehetett a 286mm

Ezért teszik fel az E46 328 (300mm) vagy 330 (325mm) fékeit mert 1 az 1-be passzol ( a 330 nál a kézifékkel kell variálni és főfékhengert is szoktak cserélni)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 22. szerda, 14:11

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 14:11


YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta: azért ez jobbnak tűnik, bár nem sárga, de olcsóbb és fiatalabb, ami lehet akár gyanús is.
nekem azért furcsa, hogy egy 28i-n még elfér a 15-ös kerék, keveslem a féket.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7538829


E36-on csak az M3-akon volt 286mm-nél nagyobb fék így a 15-ös pont jó sőt az volt az alap mindhez


ez kicsit gáz nem? ezt nem tudtam, azt tudtam, hogy a 20i-n 286 volt, de azt hittem azért a nagyob típusra nagyobbat raktak. azt tudtam, hogy E34-nél azonos volt, mondjuk ot a V8-asokon nagyobb volt tán.


Miért gáz? Megáll a nagyobb-nehezebb is ezekkel a fékekkel vígan. Szerintem a tervezésnél kinézhettek egy középutat aztán így lett mindegyiken ekkora a fék.

Üdv.:Neo


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 13:59


laleeboy írta:
YELLOW írta: azért ez jobbnak tűnik, bár nem sárga, de olcsóbb és fiatalabb, ami lehet akár gyanús is.
nekem azért furcsa, hogy egy 28i-n még elfér a 15-ös kerék, keveslem a féket.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7538829


E36-on csak az M3-akon volt 286mm-nél nagyobb fék így a 15-ös pont jó sőt az volt az alap mindhez


ez kicsit gáz nem? ezt nem tudtam, azt tudtam, hogy a 20i-n 286 volt, de azt hittem azért a nagyob típusra nagyobbat raktak. azt tudtam, hogy E34-nél azonos volt, mondjuk ot a V8-asokon nagyobb volt tán.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 13:57


YELLOW írta: azért ez jobbnak tűnik, bár nem sárga, de olcsóbb és fiatalabb, ami lehet akár gyanús is.
nekem azért furcsa, hogy egy 28i-n még elfér a 15-ös kerék, keveslem a féket.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7538829


E36-on csak az M3-akon volt 286mm-nél nagyobb fék így a 15-ös pont jó sőt az volt az alap mindhez

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 13:22


kisbarátom ismét árulja a 20d kópáját.

2 misit kér érte és nem többet, vagy hiteátvállalás

http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-7277260

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 13:10


YELLOW írta: azért ez jobbnak tűnik, bár nem sárga, de olcsóbb és fiatalabb, ami lehet akár gyanús is.
nekem azért furcsa, hogy egy 28i-n még elfér a 15-ös kerék, keveslem a féket.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7538829


Coupét soha többet első autónak