Neo954 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
azért ez jobbnak tűnik, bár nem sárga, de olcsóbb és fiatalabb, ami lehet akár gyanús is.
nekem azért furcsa, hogy egy 28i-n még elfér a 15-ös kerék, keveslem a féket.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7538829
E36-on csak az M3-akon volt 286mm-nél nagyobb fék így a 15-ös pont jó sőt az volt az alap mindhez
ez kicsit gáz nem? ezt nem tudtam, azt tudtam, hogy a 20i-n 286 volt, de azt hittem azért a nagyob típusra nagyobbat raktak. azt tudtam, hogy E34-nél azonos volt, mondjuk ot a V8-asokon nagyobb volt tán.
Miért gáz? Megáll a nagyobb-nehezebb is ezekkel a fékekkel vígan. Szerintem a tervezésnél kinézhettek egy középutat aztán így lett mindegyiken ekkora a fék.
Üdv.:Neo
jó csak mégiscsak BMW, ne ezen spóroljanak.
amin minap többentem meg, talán valami skoda yeti vagy f@sz tudja minek a cikkjét olvastam, és amúgy nagyobb autó, de hátul dobfék van rajta. 2014-ben így gyártanak autót. azé megdöbbentem. mert oké kis takony autokra felteszik. én ezt a dobféket már 10 évvel ezelőtt száműztem volna, még rögzítő fék funkcióból is.
no moindjuk az vicces szokott lenni, mikor off autóknál, ilyen kalibra meg hasonló nagy motorosk és írják ráraktuk a nagy fékeket 276-280mm. ilyenkor beögrik az a meme kép a göndör szőkéről, hogy na igazán mesélj még. mikor az én szaros 16-imen nagyobb van gyárilag. tehát akár lehet azt mondani, hogy a BMW túltervezte, biztosra ment, akkor viszont nem szóltam. mert tényleg nagyobbak a fékek mint azonos kat. off autóban. viszont sok off autóban sokkal vastagabbak a tárcsák, ez megint furcsa nekem.