Ez egy archivált weboldal! bővebben

gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 21:09


Nekem Faterom dolgozott szalonban (VW hivatalos márkaképviselet).
Vett egy VW Passatot, újonnan, 4 hónapot várt rá, 0 km-rel.
Eltelt három év, semmi gáz, majd egy előzésnél egy kamionos fickó bealudt és ráhúzta a kormányt...
Hála az égnek, anyagi káron kívül nem lett semmi gáz, DE!!!

Itt ott fényezni kellett, majd kiderült, hogy az első lökhárítójának NEM fekete a gyári színe, mint ugye az autó színe, hanem SÖTÉTKÉK!!!
Még a kollégái is csak néztek, mint hal a szatyorban...
És ez nem fikció!!!


Kedvenc részem Becsületesnepper megmondásából, ennyit a szervízkönyv vezetéséről:

"Szervizkönyves Punto 1.2

Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább.

A vezérműszíj idő előtt lecserélve a haver által, nehogy baj legyen, és így lett a 90 ezret futott autó harmincezret futott, szervizkönyves álom. Nyilván a fenti példa kirívó eset, de az elkövető magánszemély. Ismerik a bölcseletet, elhangzott már sokszor a belsőségen, „hozzáértők” által: autót csak magánszemélytől veszünk, mert a szemét nepper becsap."

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 21:07


Darius írta:
hancurozo írta:


Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.


Te kifogtad en nem nalam cserelni kellett...Ettol fuggetlenul makulatlan volt az autom.Felesleges masszirozni a semmit....mert amiket irsz(tok) fikcio.


A te km. állásod is lehet fikció. Ráadásul az, hogy egy autó drága, nem garancia arra, hogy jó is. Régi trükk 2 hasonló autó egymás mellett. Az egyik lehetőleg valami alap szín (pl. ezüst) a másik valami kevésbé elterjedt vagy feltűnő (grafit, fekete stb.) Az ezüst marad normál állapotban a piaci árnál picit olcsóbban, a másik felpolírozva áttörölgetett motortérrel, piaci ár környékén (picit fölé kalkulálva). A kiglancoltnál tekert óra, szervizkönyv stb. A vevő nézi az olcsót, de kinézetre akkora a különbség a 2 autó között, hogy elviszi a drágábbat.
Sokan nem az olcsó kategóriát keresik, hanem a drágábbat, mert az biztos, hogy jobb.

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:43


[quote="hancurozo"]
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt


Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.


mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.




Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?



Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.

Te kifogtad en nem nalam cserelni kellett...Ettol fuggetlenul makulatlan volt az autom.Felesleges masszirozni a semmit....mert amiket irsz(tok) fikcio.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:39


hancurozo írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt


Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.


mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.




Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?



Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.


az a baj, mint már írtam, amiben bíznak az emberek, azt ki is hazsnálják azok, akik ki akarják. lehet az BMW kereskedés, ha el akar adni valamit, akkor úgy intézi, hogy az olyan legyen, hogy eladható. és mivel BMW kereskedés, így hajlamosabbak az emberek elhinni. hasonlatképp ott vannak a ügyfélközpontok, úgyis az ügyfél lesz a hülye, mert elhiszik amit mondanak. 100emberből 99-nél bejön, 1 meg nem hagyja magát aztán kiderül a szolgáltató a hülye, a saras. az is igaz, hogy én nem annyira vagyok bizakodó semmivel szemben, ez sem jó, de így kevésbbé ér meglepetés.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:33


Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt


Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.


mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.




Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?



Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.

gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:30


nickname írta:
gzu11 írta:
Darius írta:
ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).




Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...

Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...



Ja ha új gumival meg fékbetéttel árulod azt meg nem akarják megfizetni.






Persze, hogy nem...
Én mikor vettem, az eladó, előző nap cserélt benne stabilizátor rudat (őszintén bevallotta)...
Nem fizettem neki többet, sőt még akkor is alkudni akartam...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:21


Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt


Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.


mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.




Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?



közben írtam az előző kommenthez!
igen vezettem.
jó akkor neked cseréltek 137ezernél és nem többnél, ámen!


Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:20


YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt


Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.


mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.




Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?



Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:11


m_attila írta:
Superpippo írta:
m_attila írta:
Superpippo írta:
Neo954 írta:
Harkh írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, úgyhogy elnézést, ha már korábban volt ilyesmi kérdés.
Autóvásárlás előtt állok, ebben szeretnék segítséget kérni. Alapvetően dízeles voltam eddig, de a "paramétereim" mellett, márkától függetlenül több szervizes, barát és kolléga meglátásai alapján is egyértelműen benzinessel járnék jobban. Két japán, illetve a 320i maradt a körben, kombi. Abban nem tudok dönteni, hogy E46-ot vagy E91-et akarjak inkább. Egy szép állapotú E46 nekem jobban tetszik kívül-belül, illetve a sorhatos jobban megdobogtatná a szívemet, az E91 mellett pedig az szól, hogy valamivel nagyobb (elsősorban csomagtér), fiatalabb, illetve statisztikák alapján 1-1,5 literrel kevesebbel is beéri. E46-ból a késeieket nézem, E91-ből 2005-2007-esek azok, amik kb beleférnének a keretbe, olyan 110-130e km körüliek. (Tekert meg törött példányok kizárva).
Érdekelnének a vélemények, különös tekintettel arra, hogy fenntarthatóság/gazdaságosság szempontjából melyik a jobb, típushibák, gyenge pontok vannak-e, melyikkel járnék jobban.
(pl. úgy tudom, hogy az E46 320i láncos vezérlésű, jól tudom?)

Köszi!


Szia!

Az E46 M52 és M54-es motoros is láncos vezérlésűek.
A keresett típusokhoz nem nagyon értek, de egy jótanács , ha megfogadod : Soha ne kilométert vegyél, hanem állapotot. Nem biztos, hogy az elején kiderül a tekerés, és ha nálad az autó akkor már késő.
Nem kell félni a kicsit több kilométerrel árult autóktól, át kell vizsgáltatni, és ha nincs baja akkor nyugodtan belevághatsz.
Sok sikert!

Üdv.:Neo


Hello! Én mindenképpen a helyedben e46 320i-t vennék nem pedig E91et.
Ha kifogsz egy karbantartott példányt akkor kimegy a világból.A fogyasztás városba kb 10-12 liter körül van.
Ahogy Neo kolléga mondja ne Km állást hanem állapotot vegyél!Sok sikert!!


miért "mindenképpen" ?

Harkh
Amúgy ha 110-150 ezer km es autóban gondolkozol..akkor mindenképpen tekert órásban gondolkozol.. amit amúgy kizártál.


Nincs bajom az E90-E91-el de ha már 20i-t akar akkor 6hengeres legyen ne 4.Ha jól tudom az E90-91 20i csak 4hengeres.Meg speciel nekem az E46 műszerfala jobban bejön de ez szubjektív.Lehet neki az E90-91 bele jön be jobban.


Mi a baj a 4 hengerrel?
n46b20 ismered?



Véleményem szerint és tapasztalatom szerint...6 hengeres BMW az 6 hengeres BMW...mint benzinesben mint dízelben.Más feeling mint a 4 henger...Ettől függetlenül a 4 hengeresek is nagyon jók.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:07


Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt


Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.


mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.

szerk.: ja és ezt nem én állítom, hanem akik sokkal jobban értenek hozzá. ráadásul 18d-d van aminek erőátviteli rendszere az mind a 20d-nek, de kisebb a nyomaték, ergó még tovább kéne, hogy bírja.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 09. csütörtök, 20:18

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:04


nickname írta:
gzu11 írta:
Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...

Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...



Ja ha új gumival meg fékbetéttel árulod azt meg nem akarják megfizetni.




hát az új fék/gumi tulajdonképpen nem igazán kéne, hogy felárat képezzen. hisz ugye normális esetben amúgy vennie kéne, ha elkopik. ha nem tudja eladni, akkor úgyis kell. viszont ha szar állapotban van, akkor simán lehet alku alap. ugye normális esetben úgy kellene lennie, hogy az ember ha elad valamit, az műszakilag okés legyen. ha valami új benen, az max jó pont, eladhatóbb lesz tőle az autó, de nem felárért úgy gondolom.

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:02


YELLOW írta:
Darius írta:
ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt


Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 09. csütörtök, 20:03

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 19:58


gzu11 írta:
Darius írta:
ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).




Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...

Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...



Ja ha új gumival meg fékbetéttel árulod azt meg nem akarják megfizetni.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 09. csütörtök, 19:59

gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 19:13


Darius írta:
ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).




Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...

Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...

Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 18:29


ZoleeSRB írta:
Harkh írta:
ZoleeSRB írta:

persze semmi harag,no para!
Az előző hozzászólásomat,véleményemet de inkább azt mondanám elméletemet csak leírtam,mivel mindenki fél a sok km-es autóktól. Szóval senki felé sem irányult, mindenki olyat vesz amilyet akar vagy tud!


Nem is az, hogy félek, de jobbnak sem tartok egy autót azért, mert több km van benne. A nő meg idős tulajjal egyetértek


Nem is arra akartam kilyukadni,hogy jobb egy több km-es autó,de az tény,hogy néha rosszabb egy kevés km-es,hanem inkább arra,hogy állapotot nézzünk ne km-ert és akkor nincs nagy csalódás!
Azt vágom ,hogy te a km-ert is nézed de hajlandó vagy meg is fizetni


Nekem az a véleményem, hogy bár ez legtöbbször lehetetlen,de ha az ember tudná ki használta előtte az autót és hogyan mire valamint milyen gazdája volt az érné a legtöbbet.például:Hosszabb távon használták, vagy csak vásárolni jártak vele 1-2kmre meg az, hogy normálisan karbantartották.Az elöző tulaj nagyon sokat elárul!
Plusz az alap igazság: Olcsón nem lehet jót venni.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. január 09. csütörtök, 18:44