Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2010. február 12. péntek, 14:33


lacaca írta:
hanzi3 írta: Ez a téma egy olyan matematikai egyenlet aminek nincs megoldasa mindaddig amig egyik vagy masik oldal meg nem szünik létezni.Az emberek érzésböl vagy számitásból választanak autot vagy mindkettöböl egyszerre. Kompromisszumot kötnek és hasznaljak. Én elfogattam az autom átlag 10,5 literes fogyasztasat, viszont kárpótol a menetteljesitmény es a 6 henger üvöltése 4000-es fordulattol felfelé.
Nyilván a dieselek is iszonyat jol mennek hosszu uton sokkal rugalmasabbak a benzinesnel és ezt a távot kisebb kõltséggel teszik meg. A jozan ész ezt helyezné elötérbe , de jön egyes embereknél a benzin bekodoltság és bukik a jozan esz.


Én a bekódoltságot inkább magyarra fordítanám: butaság
Ugyanis,ha venné a fáradságot az a sok buta dízelgyûlölõ és utánanézne ,akkor megtudná,hogy az általa imádott" benzines " kipufogógáza sokkal mérgezõbb mint a dízelé! De ugye sokkal egyszerûbb az interneten "nick" nevek mögé bújva emeletes marhaságokat írogatni!



Én egy valamitõl vagyok rosszul ha valaki megakar tériteni, hanzi3 olyan szépen leirta a véleményét mindenki maga dönti el mit helyez elötérbe,ez nem adhat okot senkinek hogy sértegesse a másik felet! ez az én véleményem!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. február 12. péntek, 14:12


hanzi3 írta: Ez a téma egy olyan matematikai egyenlet aminek nincs megoldasa mindaddig amig egyik vagy masik oldal meg nem szünik létezni.Az emberek érzésböl vagy számitásból választanak autot vagy mindkettöböl egyszerre. Kompromisszumot kötnek és hasznaljak. Én elfogattam az autom átlag 10,5 literes fogyasztasat, viszont kárpótol a menetteljesitmény es a 6 henger üvöltése 4000-es fordulattol felfelé.
Nyilván a dieselek is iszonyat jol mennek hosszu uton sokkal rugalmasabbak a benzinesnel és ezt a távot kisebb kõltséggel teszik meg. A jozan ész ezt helyezné elötérbe , de jön egyes embereknél a benzin bekodoltság és bukik a jozan esz.


Én a bekódoltságot inkább magyarra fordítanám: butaság
Ugyanis,ha venné a fáradságot az a sok buta dízelgyûlölõ és utánanézne ,akkor megtudná,hogy az általa imádott" benzines " kipufogógáza sokkal mérgezõbb mint a dízelé! De ugye sokkal egyszerûbb az interneten "nick" nevek mögé bújva emeletes marhaságokat írogatni!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. február 12. péntek, 12:20


Ez a téma egy olyan matematikai egyenlet aminek nincs megoldasa mindaddig amig egyik vagy masik oldal meg nem szünik létezni.Az emberek érzésböl vagy számitásból választanak autot vagy mindkettöböl egyszerre. Kompromisszumot kötnek és hasznaljak. Én elfogattam az autom átlag 10,5 literes fogyasztasat, viszont kárpótol a menetteljesitmény es a 6 henger üvöltése 4000-es fordulattol felfelé.
Nyilván a dieselek is iszonyat jol mennek hosszu uton sokkal rugalmasabbak a benzinesnel és ezt a távot kisebb kõltséggel teszik meg. A jozan ész ezt helyezné elötérbe , de jön egyes embereknél a benzin bekodoltság és bukik a jozan esz.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. február 12. péntek, 09:37


bmw3 írta:
kempelen írta: Ohh well.....már vártam a cikket és olvastam is.


kempelen, a tamoxifen miert rakkeltol? osztrogen blokkolo hatasa miatt mellrakosoknak (is) adjak. mit tudsz amit en nem errol?


Semmit nem tudok, mivel nem vagyok orvos és dunsztom sincs arról mi a rákkeltõ. De ahogy te is írod mellrákosoknak adják és ennek ellenére már ebben a témában is megpendítették azt a témát, hogy mégsem olyan jó.

Itt olvashatsz róla például:

http://www.femina.hu/egeszseg/5_durva_rakkelto

Nézzétek. Nem vonom kétségbe, hogy nem egészséges a dízel füstje, de itt élünk ezen a bolygón hat milliárdan és legalább milló dolog van a világon ami rákkeltõ. Nálam az dobta be a törölközõt, amikor a totalcar cikkjének hozzászólói között megjelent olyan írás, mely arra buzdít - ha magánvéleményként is - hogy be kell tiltani a dízelt vagy meg kell adóztatni, de nagyon. Mondom én normális az ilyen? Végiggondolta mit bugyog? Ennek a bolygónak az gazdasága, ipara a dízelre épül, mi lenne ha nem lenne többet nem hogy személyautó dízelben, de semmi furgon, kamion, daru vagy bármilyen egyéb ipari gép sem. Dízel generátortól elkezdve a mozdonyokig. Persze tudom. Sokkal egészségesebb lenne a bolygó, ez igaz! De ez egyenlõre nem kivitelezhetõ íly hírtelen ebben a formában. Hírtelen legyen minden benzines? Úristen mit zabálnának azok ekkora méretben? És nem csak a fogyasztás, hanem a környezetterhelés és a fogyasztás iránti igény. Az nem lenne környezetszennyezõ és rákkeltõ ha egyszerre többszörös nagyságrendben indulna meg a benzines motorok felhasználása? Szóval agyrém, amikor valaki kiragad egy dolgot a nagy közösbõl és mindenki azon csámcsog, hogy jaja, igaz a rohadt életbe a dízel az oka annak hogy ilyen a világ...és be kell tiltani és a hasonlóak.
Még egyszer mondom, nem állítom, hogy egészséges, sõt azt is elhiszem, hogy van (lehet) köze akár a rákos megbetegedésekhez is, nade könyörgöm ezek a hozzászólások? Ezek szerint a mamut is azért halt ki, mert az õsember megsütötte a húsát, rákos lett és kinyirták egy hülye miatt? Mert ugye a rák nagyjából akkor kezdõdött, amikor az elsõ hülye rájött, hogy a sült hús finomabb, mint a nyers. Már ha figyelembe vesszük akár már a kicsit odaégett húsban lévõ rákkeltõ anyagokat is.....

Szerintem a rák a bolygó mûködésének vagy az emberi tevékenységek összességében van jelen és nem lehet egy dologra mondani 100%-ban hogy rákos. Ennyi erõvel a benzinesek ellen is lehetne indítani valami kampányt, mert CO-t azaz szén-monoixidot termel és az már nem rákkeltõ, hanem egyenesen gyilkos méreg... Mégsem írnék a kommentek közé olyat, hogy tiltsuk be.... (Persze ez ebben a formában sem így igaz, hiszen ott is elenyészõ már a CO ami a kipufogóvégen kijön és rengeteg segédberendezés/megoldás létezik a csökkentésére.)
Csak példaként: Nagyapám napont két és fél doboz cigit szívott. Ma úgy hívnánk láncdohányos volt. Mégsem a cigi miatt halt meg öreg korában...
Mint írtam is jópár hozzászólással elõbb mindegyik üzemmódnak megvan a gazdasági és mûködésbeli elõnye/hátránya és ugyanígy az egészségre gyakorolt negatív hatása....
Csökkenteni kell a hatását. Zárjuk dobozba vagy bármi másba. Jó példa erre hogy holnaptól használjunk hibrid autókat. Sõt villanyautókat és írtsuk ki az összes benzin/dízel jármûparkot. Jah, hogy az akkuk gyártása és környezetre gyakorolt hatása még veszélyesebb? Oopsz akkor melyik újjamba harapjak, hogy egészeség legyen a földön? Csak egy megoldás lehetne. KInyirni mindent és nem felcserélni semmire. Akkor boldogan élhetnénk, mint 400 évvel ezelött. Lenne egy kis füst télvíz idején a kályhában. De le lehetne mondani, számítógéprõl, mobilról, bármirõl is ami a mai kor technikai színvonalát jelenti. Ezzel egyetért az aki egyszerûen betiltana mindent, ami káros?
No befejeztem tényleg végre. Számomra mindkét üzemmód benzin/dízel elfogadható és szerethetõ. Egyik ezért, másik azért. Már maga a mûködésük is csoda, azért nem tagadom meg egyiket sem, de nem is ítélem el el õket... Mindkét fajtából van és jól megvagyok velük. Tudni kell melyiknél mire lehet számítani,de az már egy másik téma...

státusz bmw3

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. február 12. péntek, 01:03


kempelen írta: Ohh well.....már vártam a cikket és olvastam is.


kempelen, a tamoxifen miert rakkeltol? osztrogen blokkolo hatasa miatt mellrakosoknak (is) adjak. mit tudsz amit en nem errol?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. február 11. csütörtök, 21:31


SoundkeY írta:
Tjani írta:
hil írta: Nem találtam a benzines/dizel topikat, ide teszem, de nem vitaindítónak szánom, csak elolvasásra!!!
http://totalcar.hu/kozosseg/rs...hozzaszol/


Van egy jó duma Benzin vs dízel szövegben: csak az vesz dízel autót aki megelékszik a jóval kisebb teljesítménnyel : :
Ez a faszi milyen dízel masinába ülhetett, esetleg dízel Smart
Érdemes lenne megautóztatni egy 35d vel


Ebbõl is kitûnik,hogy ebben a kis országban mennyi nagy marha van!!


Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. február 11. csütörtök, 21:20


kempelen írta: Ohh well.....már vártam a cikket és olvastam is.

Egy kis cirkuszt a népnek, bedobjuk a témát az oroszlánok közé, hadd feszüljenek egymásnak a benzin - dízel fanok, hiszen valamivel fent kell tartani az érdeklõdést...

Rákkeltõ:

- cigaretta
- aszpartám
- E betûs élelmiszer kiegészítõk
- étolaj
- fenoftalein
- tamoxifen
- mobiltelefonok
- Mcdonalds & BurgerKing
- azbeszt (még a tetõn a pala is)
- légfrissítõ
- napsugár
- minden szinten, szinte minden



Milyen jó is nyugodtan hátradõlni este, hogy benzines autóm van és ezek a rohadt kurva dízelesek miatt döglik meg a világ. De bezzeg én tettem a környezetért, mert benzint tankolok ami alapvetõen is már szinte vitamin a környezetnek.... minezt tudományosan alátámasztva, hiszen minden nap szinte iszom a tudományosan alátámasztott cikkeket és olyan inteligensen, felkészülten és okosan látom a világ mûködését.

Nem állítom az ellenkezõjét, nem okos dolog leszívni a dízel kipufogócsövet, de így kiragadni valamit és ezen csámcsogni....
Node nem folytatom tovább a mondandómat. Máshol sem tettem, itt sem fogom. Azért szépen csendben, meghunyászkodva továbbra is eljárok a dízellel és egyenes derékkal büszkén a másik OFF benzinessel...

Ohh jah, majd elfelejtettem mondani. A toyota pedig szar autókat gyárt. Milliónyi autót hívtak vissza a szar gázpedál és a szar szõnyeg miatt. Ohh jah és nem is mondtam amerikában..... Nah végre ezek is megkapták....mármint a toyota. A szakember ott is válaszolt???!!!!??? (irónia)


kempelen! Te nagyon nagyot írtál Ezt a szöveget el kellet, hogy mentsem


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. február 11. csütörtök, 20:42


Ohh well.....már vártam a cikket és olvastam is.

Egy kis cirkuszt a népnek, bedobjuk a témát az oroszlánok közé, hadd feszüljenek egymásnak a benzin - dízel fanok, hiszen valamivel fent kell tartani az érdeklõdést...

Rákkeltõ:

- cigaretta
- aszpartám
- E betûs élelmiszer kiegészítõk
- étolaj
- fenoftalein
- tamoxifen
- mobiltelefonok
- Mcdonalds & BurgerKing
- azbeszt (még a tetõn a pala is)
- légfrissítõ
- napsugár
- minden szinten, szinte minden



Milyen jó is nyugodtan hátradõlni este, hogy benzines autóm van és ezek a rohadt kurva dízelesek miatt döglik meg a világ. De bezzeg én tettem a környezetért, mert benzint tankolok ami alapvetõen is már szinte vitamin a környezetnek.... minezt tudományosan alátámasztva, hiszen minden nap szinte iszom a tudományosan alátámasztott cikkeket és olyan inteligensen, felkészülten és okosan látom a világ mûködését.

Nem állítom az ellenkezõjét, nem okos dolog leszívni a dízel kipufogócsövet, de így kiragadni valamit és ezen csámcsogni....
Node nem folytatom tovább a mondandómat. Máshol sem tettem, itt sem fogom. Azért szépen csendben, meghunyászkodva továbbra is eljárok a dízellel és egyenes derékkal büszkén a másik OFF benzinessel...

Ohh jah, majd elfelejtettem mondani. A toyota pedig szar autókat gyárt. Milliónyi autót hívtak vissza a szar gázpedál és a szar szõnyeg miatt. Ohh jah és nem is mondtam amerikában..... Nah végre ezek is megkapták....mármint a toyota. A szakember ott is válaszolt???!!!!??? (irónia)

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. február 11. csütörtök, 20:28


Tjani írta:
hil írta: Nem találtam a benzines/dizel topikat, ide teszem, de nem vitaindítónak szánom, csak elolvasásra!!!
http://totalcar.hu/kozosseg/rs...hozzaszol/


Van egy jó duma Benzin vs dízel szövegben: csak az vesz dízel autót aki megelékszik a jóval kisebb teljesítménnyel : :
Ez a faszi milyen dízel masinába ülhetett, esetleg dízel Smart
Érdemes lenne megautóztatni egy 35d vel


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. február 11. csütörtök, 20:27


hil írta: Nem találtam a benzines/dizel topikat, ide teszem, de nem vitaindítónak szánom, csak elolvasásra!!!
http://totalcar.hu/kozosseg/rs...hozzaszol/


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. december 30. kedd, 13:31


Robinson a turbotopikban írta:
Úgy veszem észre, ez a téma mindenhol elõjön, közben az igazi benzin vs dízel topic meg teljesen eltûnt a süllyesztõben


Itt engem nem is nagyon fogsz látni/olvasni.

Nem fogok belemenni egy olyan vitába, ahol az egyiknek vannak elõnyei és hátrányai, a másiknak meg hátrányai és elõnyei...

Minden szentnek maga fele hajlik a keze...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. november 16. vasárnap, 20:07


kwai írta: Üdv!

Elég régóta hezitálok már rajta, hogy milyen autó is lenne a megfelelõ akár családi autónak is. Öszintén szólva gyerekkori álmom teljesülne, ha egy BMW-be ülhetnék. Jövõ tavasszal szeretnénk megvenni. Egyszerûen nem tudok jobb alternatívát a 320d tõl. 2005-ös autókat nézegetem! Mi az ami még elviselhetõ km egy használtnál, mármint amivel még érdemes megvenni? Esetleg hogy szûrhetõ ki a tekergetett órás autó? Amit tetszik pl, nagy üzemanyagtank, nem kéne mindig a kútnál állni... stb. Nyomaték (szeretek sportosan vezetni). Egybe van ez az autó, nah. A kérdésem az lenne igazából, hogy mégis hogy kezdjek hozzá egy autó kiválasztásához, mivel kell felszerelkezni, ha autót megyek nézni? Miket fontos megnézni egy ilyen autón (ha nem akarok rögtön a szerelõhöz menni), illetve sokan riasztanak, hogy készülj fel, egy bmw nem olcsó mulatság - drága fenntartás! Valóban drága? Esetleg jó volna, ha néhány elfogulatlan tippet is tudnátok adni, hogy mit-hol érdemes megvenni (alkatrészeket+szerelõi tippek) Örülnék, ha részleteibe menõen megosztanátok a tapasztalatotokat velem...


Én azt javasolnám, hogy elõször válaszd ki a neked megfelelõ típust + felszereltséget. Utólag nem olyan egyszerû bizonyos dolgokat pótolni. Aztán, ha van esetleg a környezetedben olyan autó, vizsgáld át nyugodt környezetben, esetleg próbáld is ki. Sokat számít, ha úgy mész el autót venni, hogy már láttál olyat közelrõl.
Szerintem egy jó 320d tökéletes családi autó lehet. A szervizelése se vészes. A futott km fontos, de a körülmények is számítanak!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. november 16. vasárnap, 19:41


Ja. Amúgy nem tudom mennyire vagy diesel vagy benzin párti, nekem az elsõ dízelem. Nagyon húz az autó meg minden, de azért hiányzik a benzines dinamikája/hangja stb, és nem fogyaszt sokkal többet. Azért egy sor6-os... én meggondolnám

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. november 16. vasárnap, 19:40


kwai írta: Üdv!

Elég régóta hezitálok már rajta, hogy milyen autó is lenne a megfelelõ akár családi autónak is. Öszintén szólva gyerekkori álmom teljesülne, ha egy BMW-be ülhetnék. Jövõ tavasszal szeretnénk megvenni. Egyszerûen nem tudok jobb alternatívát a 320d tõl. 2005-ös autókat nézegetem! Mi az ami még elviselhetõ km egy használtnál, mármint amivel még érdemes megvenni? Esetleg hogy szûrhetõ ki a tekergetett órás autó? Amit tetszik pl, nagy üzemanyagtank, nem kéne mindig a kútnál állni... stb. Nyomaték (szeretek sportosan vezetni). Egybe van ez az autó, nah. A kérdésem az lenne igazából, hogy mégis hogy kezdjek hozzá egy autó kiválasztásához, mivel kell felszerelkezni, ha autót megyek nézni? Miket fontos megnézni egy ilyen autón (ha nem akarok rögtön a szerelõhöz menni), illetve sokan riasztanak, hogy készülj fel, egy bmw nem olcsó mulatság - drága fenntartás! Valóban drága? Esetleg jó volna, ha néhány elfogulatlan tippet is tudnátok adni, hogy mit-hol érdemes megvenni (alkatrészeket+szerelõi tippek) Örülnék, ha részleteibe menõen megosztanátok a tapasztalatotokat velem...


Bár nem ez a topic a legmegfelelõbb a kérdésedre, de amit én tudok: Nekem szerelõ azt mondta, hogy ezeknek a kocsiknak a motorja ha 200e km körül veszed, még ki fogja bírni, míg le nem cseréled Fontos, hogy a turbó ne sípoljon, illetõleg a kocsi ne dobjon se fekete/kékes/ se fehér füstöt mikor használod. Nagyobb gázadásnál természetesen a dízel mivoltjának köszönhetõen lehet kis korom, az még normális. Gyakori hiba az ablakemelõk mechanikájának recsegése/ropogása, azt próbáld ki mindenképpen. Azt, hogy mennyi van tekerve a km órán, több helyrõl is ki lehet deríteni: amikor átállítják a BC-n, akkor nem gondolnak arra, hogy vannak még a kocsiban helyek, ahol tárolja a megtett km-ek számát. Nem tudom hirtelen hol, de szervizben úgyis megmondják/megnézik, ennek a meglesése elkerülhetetlen. A többi meg szerintem általános vásárlási szabályok a futómû, fényezésen rétegvastagság mérés stb. Én úgy vettem az enyémet, hogy 175.000km volt a bc-n, de a szervizben mondták, hogy az valójában 220.000, de még így is megéri. Ennyi jutott most eszembe, de ha keresel a fórumon, akkor találsz még infót, mert volt róla szó többször is. Pl. mikor én vettem júliusban, akkor is át lett rágva az egész

státusz kwai

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2008. november 16. vasárnap, 18:52


Üdv!

Elég régóta hezitálok már rajta, hogy milyen autó is lenne a megfelelõ akár családi autónak is. Öszintén szólva gyerekkori álmom teljesülne, ha egy BMW-be ülhetnék. Jövõ tavasszal szeretnénk megvenni. Egyszerûen nem tudok jobb alternatívát a 320d tõl. 2005-ös autókat nézegetem! Mi az ami még elviselhetõ km egy használtnál, mármint amivel még érdemes megvenni? Esetleg hogy szûrhetõ ki a tekergetett órás autó? Amit tetszik pl, nagy üzemanyagtank, nem kéne mindig a kútnál állni... stb. Nyomaték (szeretek sportosan vezetni). Egybe van ez az autó, nah. A kérdésem az lenne igazából, hogy mégis hogy kezdjek hozzá egy autó kiválasztásához, mivel kell felszerelkezni, ha autót megyek nézni? Miket fontos megnézni egy ilyen autón (ha nem akarok rögtön a szerelõhöz menni), illetve sokan riasztanak, hogy készülj fel, egy bmw nem olcsó mulatság - drága fenntartás! Valóban drága? Esetleg jó volna, ha néhány elfogulatlan tippet is tudnátok adni, hogy mit-hol érdemes megvenni (alkatrészeket+szerelõi tippek) Örülnék, ha részleteibe menõen megosztanátok a tapasztalatotokat velem...