csu2 írta:
kedves lepke!
nem tépem a szám többször, turbóst csak turbóssal, duplaturbóst csak duplaturbóssal, szívót csak szivóval. azt írtam, a d-re, nem tetszik a füst. továbbra sem. vezettem 30d, meg 30i-t, tudom mi a különbség. mitõl lenne más ha mindkettõn dupla turbó van? amúgy mennyit költöttél szervízre az elmúlt két évben? és mennyit fogsz, ha megmarad még két évig? Úgy tudom, a 535d-vel amúgy sok a szervizes probléma... de lehet vigyázol rá, és a tiéddel másképp van. A hajtás ellen semmi kifogásom.üdv!ja, igen, nem arról szól az egész, hogy az enyém vagy a te lovad, hanem, hogy a csíkos vagy a kockás. Szóval nem kellene mellre szívni, mert mindamellett, hogy hangoztatjátok, úgy érzem, titeket érzékenyebben érint mint engem. ti éltek a tiétekkel én az enyémmel.nekem semmi gondom.remélem nektek sincs.
Helo csu2
Mint ahogyan leírtam az elõbbiekben mivel TE még nem mentél 35d-vel ezért nem kell összehasonlítani olyan kocsikat X kocsikkal amirõl FINGOD nincs
Elmondanám kedves barátom ha egy kicsit tájékozott lennél a teljesítményekkel akkor tudnád hogy mi a különbség a kettõ között
EZER méteren a 645i és a 35dezsõ egyforma idõt ért el
26 s. -> Porsche 911 Cabriolet 272 cv.
26 s. -> Audi S6 Avant 328 cv.
26 s. -> Jaguar XKR 395 cv.
26.1 s. -> Subaru Impreza WRX Sti 265 cv.
26.1 s. -> Porsche 944 Turbo 250 cv.
26.1 s. -> Audi S4 265 cv.
26.1 s. -> TVR Chimaera 400 240 cv.
26.1 s. -> Subaru Impreza GT 211 cv.
26.1 s. -> BMW 645 Ci Cab 333 cv.
26.1 s. -> Renault Megane II R26 R 230 cv.
26.1 s. -> BMW 535d 272 cv.
26.2 s. -> TVR Chimaera 400 228 cv.
26.2 s. -> Nissan 350 Z 280 cv.
26.2 s. -> Chrysler 300 C 5.7 Hemi 340 cv.
26.2 s. -> Toyota Celica Gt4 242 cv.
26.2 s. -> BMW M5 315 cv.
üdv zoli
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. február 18. csütörtök, 22:39