vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2017-05-19 10:12 Navi frissítés

YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Grafikailag kb 6-8 évvel le van maradva a térkép megjelenítése


igazából tök felesleges a csicsa. régen én is úgy voltam, hogy legyen minden, mutasson mindent, legyenek épületek, akármi, iGO, telefonon van GPS-en. de csak lassítja a gépet és totálisan felesleges. elég egy utcaszintű rajz, felirat, meg mondja és mutassa merre kell menni. még a sebesség jelzések/táblák is feleslegesek,úgyis nézni kell az utat.
na meg inkább jó és pontos GPS vevője legyen.


Ezzel vitatkoznek annyiban, hogy szerintem nagyon jo dolog, ha kiirja a sebessegkorlatot. Hosszu uton neha elbambulhat az ember es nem veszi eszre, hogy feloldottak a korlatot, vagy eppen lekorlatoztak.


valahol biztos jó, csak az egy adatbázis, ami nem naprakész, és a táblákat naponta cserélgetnek akár, főleg egy nagyobb városban. tehát ugyanúgy figyelned kell az út szélét.
viszont a google navigáció az eléggé napra kész, az azt is jelzi ha valahol baleset van. de ugye ahhoz mobilnet kell.
arra utaltam, hogy felesleges csicsák, meg effektek feleslegesek, mert csak lassítja a GPS-t, én ezt tapasztalom.
inkább legyen funkcionális valami, mint jól kinéző.


mondjuk inkabb az autopalyakra gondoltam, hogy fontos latni a korlatozo tablakat.

vsop14 Elküldve: 2017-05-19 09:13 Navi frissítés

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Grafikailag kb 6-8 évvel le van maradva a térkép megjelenítése


igazából tök felesleges a csicsa. régen én is úgy voltam, hogy legyen minden, mutasson mindent, legyenek épületek, akármi, iGO, telefonon van GPS-en. de csak lassítja a gépet és totálisan felesleges. elég egy utcaszintű rajz, felirat, meg mondja és mutassa merre kell menni. még a sebesség jelzések/táblák is feleslegesek,úgyis nézni kell az utat.
na meg inkább jó és pontos GPS vevője legyen.


Ezzel vitatkoznek annyiban, hogy szerintem nagyon jo dolog, ha kiirja a sebessegkorlatot. Hosszu uton neha elbambulhat az ember es nem veszi eszre, hogy feloldottak a korlatot, vagy eppen lekorlatoztak.

vsop14 Elküldve: 2017-05-19 09:11 Navi frissítés

Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta:
Kabi írta:

Nagykijelző a prof. kicsi a business navi, siman megy ha verbatim-ra irod elvileg, mondjuk a nekem a "kedvencek gombos" prof. navim van , nincs vele bajom, simán olvassa.


Kipróbáltam és működött is, aztán még aznap délután már nem olvasta a dvd-t csak írta, hogy insert disc.
Másnap megint beolvasta, utána megint nem.... Verbatim-ra írtam 1x-esen, de próbáltam más fajtával is.
Szerintem marad a telefon... ha épp nem olvassa... ha igen akkor nem rossz cucc végülis.
Grafikailag kb 6-8 évvel le van maradva a térkép megjelenítése


Közben kiderült, hogy valószínűleg a dvd olvasó haldoklik.
Nem tudjátok esetleg, hogy hol érdemes szétnézni? Illetve mennyiért lehet cserélni?
Vagy hagyjam inkább? Annyira végülis nem fontos, mert a Navi-n kívül másra nem kell...egyelőre




szerintem erdemesebb a lezer fejet kicserelni. Akkor tuti jo lesz megint vagy 10 evig En is azt csinaltam az e39-en.

vsop14 Elküldve: 2017-02-17 15:03 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta: egyébként minden után gyártott ha azt vesszük, mert gondolom sehol nem áll 10-15 éves cucc a raktárban.


Az utangyartott az nem azt jelenti, hogy valamilyen idopont utan lett gyartva Hanem, hogy nem az autogyartotol szarmazo alkatresz. (persze, kb semmit nem gyart a gyar egyebkent...)

vsop14 Elküldve: 2017-02-17 14:58 Ékszíj tárcsa

laci320d írta:
b_imi írta:
Jumper írta:
waveson írta: https://www.youtube.com/watch?v=ET_N6D8W5xQ

Indulásnál kicsit nyekken, de amit leállításkor művel, pár hete csinálja.
Ez mi a jóó isten...


Ez engem is erdekelne!hasonlot hallok en is


Gyári szíjat kell venni.


Pontosan és megoldódik a probléma!



sosem volt gyari szijam, megsem hallottam ilyet...

vsop14 Elküldve: 2016-11-23 11:45 Mi lehet a baj?

spencer írta:
Hello, nem hallottam még ilyet hogy bűzérzékelő. Ez pontosabban hol van vagy hogy tudom ezt a hiba lehetőséget kizárni, diaggal vagy nem tudodo mivel?
Köszi.


LINK

vsop14 Elküldve: 2016-11-23 10:16 Navi frissítés

Jozso írta: sziasztok
volna egy olyan problémám hogy a kocsimban(2004 e60) lévő ccc professional navi nem akarja olvasni az írott navi lemezt.kell hozzá frissíteni,ha igen akkor honnan tudom letölteni. vagy mi lehet a baj?


1. jo fajta terkepet irtal hozza? a kulonbozo rendszerekhez kulonbozo fajta terkep valo.
2. ha jo fajta terkepet irtal, akkor lehet, h rosszul irtad ki. Mode 2-ben kell irni a DVD-t (pl cd burner xp nevu programmal)
3. ha a terkep dvd mukodik egy masik UGYANOLYAN navival rendelkezo kocsiban, akkor haldoklik az lezerfejed az olvasoban

vsop14 Elküldve: 2015-11-23 17:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

asbi írta: Ha a Carly for BMW azt írja kódolásnál, hogy az én ECU-m nem lehet írni, akkor ez csak a "vegyél tőlünk kábelt" akció megint, vagy létezik, hogy a 2003-as autóm nem lehet programozni? Csak egy nyavalyás komfort index kéne nekem.

Van NCS Expertem is, de ezzel egy katt lett volna, meg előbbihez nem találtam épkézláb leírást pont ehhez a dologhoz, csak hogy ezt kéne módosítanom:
CYCL_TI_BLK 1-touch turn signal number of blinks einmal/zweimal/dreimal


na, nem is tudtam, hogy az e46 tud ilyet, de most utánanéztem.
a gm5 modulban kell módosítani ezt:
CYCL_TI_BLK;1 = 1-szer villant
CYCL_TI_BLK;2 = 2-szer villant
CYCL_TI_BLK;1 = 3-szor villant

vsop14 Elküldve: 2015-11-23 17:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csatis1 írta: Ez vajon mit jelent? Vezérműtengelyek, himbák lettek cserélve (S54B32) és utána "kaptam"...
"A" Camshaft Position - Timing over-retarded


rosszul lett összerakva a vezérlés??

vsop14 Elküldve: 2015-11-23 06:48 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta: Yellow.Lejjebb írtad,hogy nincs a toppon a kocsid kaszni ügyileg.Én a képek alapján nem látom,hogy bármi baja lenne
Nekem van 1 negyed centis buborékom pont ott,ahol a rendszámtáblavilágítás háza(amit ugye fogsz,amikor csomitartót nyitsz)és a karosszéria találkozik.Azt ennyi.
Tiéd sem lehet sok helyen rozsdás,biztos csak eltúlzod.




Küldök egyet Dávidnak is csak úgy,mert ma köszcsi nap van
Amúgy enyémnek is vannak apróbb hibái még.
De melyik kocsinak nincs
Amit használnak,azon úgyis lesz.
Még ha keveset is,sajnos.


most akkor mégsem full patika?

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 18:46 Autóvásárlás

Tomi88 írta:
vsop14 írta:
Tomi88 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat?
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...







Megveszed 1,5 millióért. Szerzel valakit aki tud németül és mindent elintéz, kiutazással és saját bérével együtt 100 ezerért. Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra. Utána első szerviz becsületesen elvégezve 100 ezer. Apróságok, elsőre nem látott hibák javítása 100 ezer. Járulékos költségek (pályamatricák, üzemanyag, étkezés) 70 ezer.
Így lesz az 5 ezer eurós kocsiból 2 millió feletti.
Ez az én esetem, csak segítségként írtam le, úgyhogy nem kérem megmagyarázni, hogy elbasztam mert sokba volt. Tudom, mindenki tud olcsóbban alkatrészt, meg ingyen szerelőt, és van akit nem izgat ha pár extra nem működik.
Az is igaz, hogy lassan egy éve nálam van az autó, gondolom azóta az áruk is lentebb ment.


amit leírtál az 2.090.000 Ft. Az itthoni ár pedig állítólag 2.5m volt. 200-at pedig le is vonhatsz, mert az itthoni autónál is lesznek nem látott hibák, illetve azt is le kell szervizelni. Ja meg a regadó sem 320. Szerintem Te az egész lepapírozásra gondoltál. Abban pedig benne van az átírás is, amit itthoni autónál is ki kell fizetned.

Én 2x vettem kint saját használatra autót és nem bántam meg. Mindkettőre kellett természetesen költeni rögtön, de ezt itthoninál is úgyanúgy meg kell tenni.


Nekem 2,19 millióra jön ki összeadva. És igen: "Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra." Nem azt írtam, hogy a regadó annyi.
Mindegy, én nem akarok vitatkozni, itt segíteni sem érdemes. Mindenki vegyen amit akar, vagy amire telik neki.

Nem értem amúgy a gondod. Nem azt mondtam, hogy bagóért tudsz kint kocsit venni... De a 2,19 millió is olcsóbb, mint a 2,5 millió -amit ugye emlegettek, mint határt, hogy az alatt nem lehet jó 325i-t kapni. Vagy most neked mi a gondod? Úgy írod azt, hogy neked 2,19-be lett a kocsi, mintha arra számítottál volna 1,19-be lesz.
Tudod a vételárat, a regadó és minden sarc árát, ki tudod számolni kb, hogy mennyi lesz az út ára, stb...

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 18:33 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A link neve

Kezdek szerelmes lenni

Esetleg valami céget tudnátok ajánlani,akik intéznék helyettem a külföldi autóvásárlást megbízás alapján?
Lehet tényleg lépnem kéne,amíg lehet.

Szia!
Amennyiben számít a fogyasztás, akkor számolj azzal, hogy a 320i sokkal többet fog fogyasztani mint a mostani autód


Az nem baj.
De ez megyis,főleg a kézi váltós.
A legésszerűbb váltás a 20i nekem.A 170 pacis változat.Ennél nem is kell nekem több.
Ki tudna nekem segíteni külföldi autóvásárlásban,mert nem beszélek németül.Komoly a kérdés.Találnom kellene valakit,aki tud németül,és el tudna velem jönni autót nézni.



csak nem támadnak, hogy a 4 hengeres nem is BMW?
mert én egy 20i-re nem váltanék. 25i-re már igen, ha nagyon akarnék.
ha valóban egy olyan über hibátlan autóm lenne, mint neked és nem vágnék bele egy ??? ismereten előéletű autóba. lehet 1x volt csak szerencséd. ha lenne rá vevőm, ha nem. abba kell belegondolni, hogy az egyk lehet még 10 év múlva is autó lesz, hobátlan, míg a másikkal lehet szívni fogsz folyamatosan.
az, hogy a jelenlegi nem elég dinamikus (mikor mást állítottál visszább), erre hivatkozol, az kevés. itt más si van a háttérben, amit nagyon jól tudsz. te dolgod.

Yellow ne hidd,hogy valami baja van a gépemnek,és azért akarom eladni.
1.6-oshoz képest nagyon jó.
De vennék egy igazán sportos gépet.
Kicsit kezd elmenni a kedvem az egésztől,mert ez a külföldi autóvásárlás nehéz ügy.
Csak annyi a háttér,hogy váltanék,ha lehetne nagyobbra.
Nézegetem az http://automobile.hu weboldalt.
Kicsit sokért "dolgoznak"
Közel 400 000 ft-ért hozzák be a kocsit,és 300 000 ft-ért segítenek :/
Enyhén durva...

Feljebb linkeltem a fekete Bömöst ugye
Itt az árkalkuláció...

Nettó ár: Bruttó ár:
Külföldi ár: — 1.052.398 HUF
Hazaszállítási költség: 165.000 HUF 209.550 HUF
Forgalomba helyezés: — 96.100 HUF
Regisztrációs adó: — 137.800 HUF
Vagyonszerzési illeték: — 81.250 HUF
Autóimport díja: 309.620 HUF 393.217 HUF
Honosítva összesen: 1.965.455 HUF

Ha én intézném,akkor gondolom az autóimport ára megmaradna,az a 400 000 ft.Igy kijönne ez a kocsi másfél misi körül tuti.
Rendberakásra maradna 250-300 000-em.



hát igen. ha ismerőssel nem tudod megoldani, akkor el tudnak szállni az árak szépen

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 18:30 Autóvásárlás

Tomi88 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat?
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...







Megveszed 1,5 millióért. Szerzel valakit aki tud németül és mindent elintéz, kiutazással és saját bérével együtt 100 ezerért. Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra. Utána első szerviz becsületesen elvégezve 100 ezer. Apróságok, elsőre nem látott hibák javítása 100 ezer. Járulékos költségek (pályamatricák, üzemanyag, étkezés) 70 ezer.
Így lesz az 5 ezer eurós kocsiból 2 millió feletti.
Ez az én esetem, csak segítségként írtam le, úgyhogy nem kérem megmagyarázni, hogy elbasztam mert sokba volt. Tudom, mindenki tud olcsóbban alkatrészt, meg ingyen szerelőt, és van akit nem izgat ha pár extra nem működik.
Az is igaz, hogy lassan egy éve nálam van az autó, gondolom azóta az áruk is lentebb ment.


amit leírtál az 2.090.000 Ft. Az itthoni ár pedig állítólag 2.5m volt. 200-at pedig le is vonhatsz, mert az itthoni autónál is lesznek nem látott hibák, illetve azt is le kell szervizelni. Ja meg a regadó sem 320. Szerintem Te az egész lepapírozásra gondoltál. Abban pedig benne van az átírás is, amit itthoni autónál is ki kell fizetned.

Én 2x vettem kint saját használatra autót és nem bántam meg. Mindkettőre kellett természetesen költeni rögtön, de ezt itthoninál is úgyanúgy meg kell tenni.

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 13:46 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta: A link neve

Erre a kocsira még mennyi költség jönne rá,mire hozzámkerülne Németből?

Az autó árára még rászámolhatok úgy 500 000-et kábé ugye?

Igy talán tudnék feljebb lépni.De még így is elég para megválni a 100 %-os kocsimtól...
Tanácsot azért adhatnátok,hogy merjem e eladni...




MAX. 250e a papírozás


Lehet agyalok még akkor az eladáson.
Tetszenek a 6 hangeres benyások.
Amiket linkeltem nem tűnnek rossznak.


Tanácsot elég nehéz lenne neked adni. De most őszintén: Van egy patika 16i-d és azt 0 ráköltéssel akarod cserélni egy hasonlóan patika 6 hengeresre? Nekem nem jön ki a matek.



Valahogy így.
Ezt ugye el tudnám adni 1.9 M-ért
De már vannak egész jó e46-osok nagyobb mocival olcsóbban is.

Pl. ez:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-9557696


az előbb egyeztünk meg abban, hogy 2,5m alatt csak sok kilóméteres fostengerek vannak. Nem?

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 13:39 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta: A link neve

Erre a kocsira még mennyi költség jönne rá,mire hozzámkerülne Németből?

Az autó árára még rászámolhatok úgy 500 000-et kábé ugye?

Igy talán tudnék feljebb lépni.De még így is elég para megválni a 100 %-os kocsimtól...
Tanácsot azért adhatnátok,hogy merjem e eladni...




MAX. 250e a papírozás


Lehet agyalok még akkor az eladáson.
Tetszenek a 6 hangeres benyások.
Amiket linkeltem nem tűnnek rossznak.


Tanácsot elég nehéz lenne neked adni. De most őszintén: Van egy patika 16i-d és azt 0 ráköltéssel akarod cserélni egy hasonlóan patika 6 hengeresre? Nekem nem jön ki a matek.