- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2014. június 27. péntek, 18:10
YELLOW írta:Szirtimorc írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne:
2 távirányítós kulcs van az E46-omhoz. Az egyik zárás/nyitás nyomva tartásakor szépen mozgatja az ablakokat, a másik nem. Próbáltam újra tanítani a kulcsokat, de nem történt változás. Mintha az egyiknél le lenne tiltva ez a funkció. Mit kellene tennem, hogy újra jó legyen?
Köszönöm!
programozni kell laptop-pal. CKM téma (CarKeyMemory). ezt magad nem tudod meg. kell DIS, vagy NCS expert, kábelzet, meg egy ámítógép. meg aki ért hozzá.
de most neked milyen autód is van? ha E23, akkor passz. legalább azt írd le hol laksz, hogy van-e a közeledben valaki, aki tud segíteni.
Elküldve: 2014. június 27. péntek, 17:31
Szirtimorc írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne:
2 távirányítós kulcs van az E46-omhoz. Az egyik zárás/nyitás nyomva tartásakor szépen mozgatja az ablakokat, a másik nem. Próbáltam újra tanítani a kulcsokat, de nem történt változás. Mintha az egyiknél le lenne tiltva ez a funkció. Mit kellene tennem, hogy újra jó legyen?
Köszönöm!
Elküldve: 2014. június 27. péntek, 16:59
Elküldve: 2014. június 25. szerda, 11:10
immumeo írta:immumeo írta:YELLOW írta:immumeo írta: Sziasztok!
Segítség kellene, mégpedig:
A kulcs akku cseréje és tanítás után "távirányítóval" nem zár az autó.
A másik 2 gomb működik.
A tanítás során kell használni a középső gombot, a tanítási folyamat végig lefut rendben, tehát érzékeli ezt a gombot, ergo működik, de mégsem zár.
Tapasztalt már valaki ilyet?
tehát a tanítás végén, zár és nyit rendesen, lemegy a pöcök, meg vissze.
ha manuálisan kulccsal zárod elfordítva, akkor zár?
Ahogy írod. Mintha minden oké lenne de mégsem zár.
Az egyik kulcsban egy éve cseréltem, akkor nem érdekelt, hogy nem zár, mert volt másik.
Most abban is lemerült és már egyik sem zár.
Így már bosszant.
Elküldve: 2014. június 23. hétfő, 05:45
csbalu írta:jgbobo írta:YELLOW írta:jgbobo írta:YELLOW írta:jgbobo írta: Hali!
Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU
Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.
Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.
Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.
Remélem segíthet a jövőben valakinek.
itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.
Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?
pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.
Azt is próbáltam, de semmi nem volt. Sőtt próbáltam azt, hogy szétszedve kicseréltem az eegyik mikro kapcsolót és raktam bele másikat, azt is hogy távolságot forrasztok a lapka és az akku közé. De semmi. Gagyi az akku. Gyárit vissza a panelbe és working well.
Most örülök mint majom a farkának mert végre csináltam egy jó távirányítót és mindig reagál. Féltem hogy a grundmodul a szar, de nem. Jókedvemben be is programoztam az autót, hogy csipogjon ha zárom és ha nyitom, meg kulcsra is kapcsolja be a riasztót.
Érdekesség: Te tudtad, hogy amíg a közelében van a távirányító addig nem riszt be? Elvittem 15 méterre a távirányítót és benyúltam az ablakon és besípolt.
Ezt a közel van a kulcs nem riaszt be nem értem. Szerintem nem kommunikál állandóan az autó a kulccsal.
Elküldve: 2014. június 22. vasárnap, 19:46
jgbobo írta:YELLOW írta:jgbobo írta:YELLOW írta:jgbobo írta: Hali!
Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU
Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.
Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.
Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.
Remélem segíthet a jövőben valakinek.
itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.
Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?
pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.
Azt is próbáltam, de semmi nem volt. Sőtt próbáltam azt, hogy szétszedve kicseréltem az eegyik mikro kapcsolót és raktam bele másikat, azt is hogy távolságot forrasztok a lapka és az akku közé. De semmi. Gagyi az akku. Gyárit vissza a panelbe és working well.
Most örülök mint majom a farkának mert végre csináltam egy jó távirányítót és mindig reagál. Féltem hogy a grundmodul a szar, de nem. Jókedvemben be is programoztam az autót, hogy csipogjon ha zárom és ha nyitom, meg kulcsra is kapcsolja be a riasztót.
Érdekesség: Te tudtad, hogy amíg a közelében van a távirányító addig nem riszt be? Elvittem 15 méterre a távirányítót és benyúltam az ablakon és besípolt.
Elküldve: 2014. június 21. szombat, 20:59
YELLOW írta:jgbobo írta:YELLOW írta:jgbobo írta: Hali!
Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU
Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.
Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.
Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.
Remélem segíthet a jövőben valakinek.
itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.
Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?
pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.
Elküldve: 2014. június 21. szombat, 17:44
jgbobo írta:YELLOW írta:jgbobo írta: Hali!
Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU
Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.
Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.
Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.
Remélem segíthet a jövőben valakinek.
itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.
Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?
Elküldve: 2014. június 21. szombat, 16:08
YELLOW írta:jgbobo írta: Hali!
Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU
Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.
Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.
Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.
Remélem segíthet a jövőben valakinek.
itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.
Elküldve: 2014. június 21. szombat, 14:26
jgbobo írta: Hali!
Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU
Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.
Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.
Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.
Remélem segíthet a jövőben valakinek.
Elküldve: 2014. június 21. szombat, 14:17
Elküldve: 2014. június 17. kedd, 15:30
baleez írta:YELLOW írta:baleez írta: Sziasztok,
e90-nél hogy megy a kulcstanítás? Kicseréltem az elemet, mert nem működött, de még most sem jó.
Please help.
közben találtam neked egy ilyet:
YouTube videó
Kösz, ez elég egyszerűnek tünik, délután kipróbálom. (hogy nem akadtam rá, pedig tényleg kerestem youtube-on is...)
Ha jól értem kétszer meg kell ismételni az indítást-leállítást egymás után, úgy hogy a két alkalom között ki kell venni a kulcsot.
Elküldve: 2014. június 13. péntek, 20:00
Pocses írta:Prof írta: Üdv
E91/E91/E92 tulajok
Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.
- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.
Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?
Szia!
Igaz nekem E46 van, de csinált olyat, hogy az 1ik győri meKKinél parkolás után már csak mechanikusan nyitotta / zárta a központi zárat a kulcs. Valami rádiósfrekvencia vagy nem tom mi zavarhatta be. Itthon újratanítása után, azóta tökéletesen működik.
Üdv.: Pocses
Elküldve: 2014. június 13. péntek, 19:40
Prof írta: Üdv
E91/E91/E92 tulajok
Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.
- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.
Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?