YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 18:23


Szirtimorc írta:
A szívem csücske az E23 745i (1986-os), de az napi használatra túl költséges (és összesen 42.000 km van benne).


42ezer km? ááááhhhhh.... rakhatnál fel képet, had olvadjunk



autója adatai
Széria: 7
Típus: E23
Kivitel: Sedan
Modell: 745i
Évjárat: 1986

státusz Szirtimorc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 18:10


YELLOW írta:
Szirtimorc írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne:
2 távirányítós kulcs van az E46-omhoz. Az egyik zárás/nyitás nyomva tartásakor szépen mozgatja az ablakokat, a másik nem. Próbáltam újra tanítani a kulcsokat, de nem történt változás. Mintha az egyiknél le lenne tiltva ez a funkció. Mit kellene tennem, hogy újra jó legyen?

Köszönöm!


programozni kell laptop-pal. CKM téma (CarKeyMemory). ezt magad nem tudod meg. kell DIS, vagy NCS expert, kábelzet, meg egy ámítógép. meg aki ért hozzá.

de most neked milyen autód is van? ha E23, akkor passz. legalább azt írd le hol laksz, hogy van-e a közeledben valaki, aki tud segíteni.



A szívem csücske az E23 745i (1986-os), de az napi használatra túl költséges (és összesen 42.000 km van benne). A jelenlegi utcai bömös egy e46 316i 1.9.
A kulcsra visszatérve az az érdekes, hogy eleinte tudta (másfél hónapja járok vele), kb. három hete nem megy. A szerelőnek akihez járok (Érd) van egy GT1 DIS-e, de nem rég óta, és még inkább csak tanulja. Ha valaki a budai oldalon meg tudja olcsón csinálni, akkor az az egyszerűbb megoldás.
Köszönöm!

M



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 27. péntek, 18:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 17:31


Szirtimorc írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne:
2 távirányítós kulcs van az E46-omhoz. Az egyik zárás/nyitás nyomva tartásakor szépen mozgatja az ablakokat, a másik nem. Próbáltam újra tanítani a kulcsokat, de nem történt változás. Mintha az egyiknél le lenne tiltva ez a funkció. Mit kellene tennem, hogy újra jó legyen?

Köszönöm!


programozni kell laptop-pal. CKM téma (CarKeyMemory). ezt magad nem tudod meg. kell DIS, vagy NCS expert, kábelzet, meg egy ámítógép. meg aki ért hozzá.

de most neked milyen autód is van? ha E23, akkor passz. legalább azt írd le hol laksz, hogy van-e a közeledben valaki, aki tud segíteni.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. június 27. péntek, 17:34

autója adatai
Széria: 7
Típus: E23
Kivitel: Sedan
Modell: 745i
Évjárat: 1986

státusz Szirtimorc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 16:59


Sziasztok!

Kérdésem lenne:
2 távirányítós kulcs van az E46-omhoz. Az egyik zárás/nyitás nyomva tartásakor szépen mozgatja az ablakokat, a másik nem. Próbáltam újra tanítani a kulcsokat, de nem történt változás. Mintha az egyiknél le lenne tiltva ez a funkció. Mit kellene tennem, hogy újra jó legyen?

Köszönöm!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. június 25. szerda, 11:10


immumeo írta:
immumeo írta:
YELLOW írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Segítség kellene, mégpedig:
A kulcs akku cseréje és tanítás után "távirányítóval" nem zár az autó.
A másik 2 gomb működik.
A tanítás során kell használni a középső gombot, a tanítási folyamat végig lefut rendben, tehát érzékeli ezt a gombot, ergo működik, de mégsem zár.
Tapasztalt már valaki ilyet?


tehát a tanítás végén, zár és nyit rendesen, lemegy a pöcök, meg vissze.
ha manuálisan kulccsal zárod elfordítva, akkor zár?



Ahogy írod. Mintha minden oké lenne de mégsem zár.

Az egyik kulcsban egy éve cseréltem, akkor nem érdekelt, hogy nem zár, mert volt másik.

Most abban is lemerült és már egyik sem zár.
Így már bosszant.







jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 23. hétfő, 05:45


csbalu írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.


Azt is próbáltam, de semmi nem volt. Sőtt próbáltam azt, hogy szétszedve kicseréltem az eegyik mikro kapcsolót és raktam bele másikat, azt is hogy távolságot forrasztok a lapka és az akku közé. De semmi. Gagyi az akku. Gyárit vissza a panelbe és working well.
Most örülök mint majom a farkának mert végre csináltam egy jó távirányítót és mindig reagál. Féltem hogy a grundmodul a szar, de nem. Jókedvemben be is programoztam az autót, hogy csipogjon ha zárom és ha nyitom, meg kulcsra is kapcsolja be a riasztót.
Érdekesség: Te tudtad, hogy amíg a közelében van a távirányító addig nem riszt be? Elvittem 15 méterre a távirányítót és benyúltam az ablakon és besípolt.




Ezt a közel van a kulcs nem riaszt be nem értem. Szerintem nem kommunikál állandóan az autó a kulccsal.


Zárást követően egy ideig biztosan kapcsolatban vannak, mert ha mellette állok nem riszt be. Én is csodálkoztam. Kipróbáltuk cimbinek a 320D-jével és neki is ugyan az a szitu. Kell 10-15 méter távolság zárást követően és a belső mozgásérzékelő csak akkor riaszt ha megvan a távolság. Ettől függetlenül ott is adáskörzeten belül van, tehát nyitható, zárható az autó, de onnantól beriaszt. Érdekes dolog. De teszteltük párszor és nekünk így működik, OBD2-es programozás nélkül gyárilag.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 22. vasárnap, 19:46


jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.


Azt is próbáltam, de semmi nem volt. Sőtt próbáltam azt, hogy szétszedve kicseréltem az eegyik mikro kapcsolót és raktam bele másikat, azt is hogy távolságot forrasztok a lapka és az akku közé. De semmi. Gagyi az akku. Gyárit vissza a panelbe és working well.
Most örülök mint majom a farkának mert végre csináltam egy jó távirányítót és mindig reagál. Féltem hogy a grundmodul a szar, de nem. Jókedvemben be is programoztam az autót, hogy csipogjon ha zárom és ha nyitom, meg kulcsra is kapcsolja be a riasztót.
Érdekesség: Te tudtad, hogy amíg a közelében van a távirányító addig nem riszt be? Elvittem 15 méterre a távirányítót és benyúltam az ablakon és besípolt.




Ezt a közel van a kulcs nem riaszt be nem értem. Szerintem nem kommunikál állandóan az autó a kulccsal.


jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 20:59


YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.


Azt is próbáltam, de semmi nem volt. Sőtt próbáltam azt, hogy szétszedve kicseréltem az eegyik mikro kapcsolót és raktam bele másikat, azt is hogy távolságot forrasztok a lapka és az akku közé. De semmi. Gagyi az akku. Gyárit vissza a panelbe és working well.
Most örülök mint majom a farkának mert végre csináltam egy jó távirányítót és mindig reagál. Féltem hogy a grundmodul a szar, de nem. Jókedvemben be is programoztam az autót, hogy csipogjon ha zárom és ha nyitom, meg kulcsra is kapcsolja be a riasztót.
Érdekesség: Te tudtad, hogy amíg a közelében van a távirányító addig nem riszt be? Elvittem 15 méterre a távirányítót és benyúltam az ablakon és besípolt.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 21. szombat, 21:01

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 17:44


jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 16:08


YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 14:26


jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 14:17


Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz baleez

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 17. kedd, 15:30


baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
e90-nél hogy megy a kulcstanítás? Kicseréltem az elemet, mert nem működött, de még most sem jó.
Please help.


közben találtam neked egy ilyet:

YouTube videó



Kösz, ez elég egyszerűnek tünik, délután kipróbálom. (hogy nem akadtam rá, pedig tényleg kerestem youtube-on is...)
Ha jól értem kétszer meg kell ismételni az indítást-leállítást egymás után, úgy hogy a két alkalom között ki kell venni a kulcsot.


Csak infó másoknak, E90-nél már nincs kulcstanítás.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. június 13. péntek, 20:00


Pocses írta:
Prof írta: Üdv

E91/E91/E92 tulajok

Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.

- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.


Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?


Szia!

Igaz nekem E46 van, de csinált olyat, hogy az 1ik győri meKKinél parkolás után már csak mechanikusan nyitotta / zárta a központi zárat a kulcs. Valami rádiósfrekvencia vagy nem tom mi zavarhatta be. Itthon újratanítása után, azóta tökéletesen működik.

Üdv.: Pocses


nálunk munkahelyen programozunk vevőegységet, majd utána törlésre kerül a program, de nem frekivel, azzal csak ellenőrzésre kerül a kártya, szimulálunk egy kulcsot, hogy működik-e. bár igaz, hogy ki van rakva a teszter közelében, hogy autókolcsut és kapunyitot nem szabad a közelébe vinni az állomásnak. volt már nálam a kulcs, de nem lett még baja. ráadásul maga a teszterbe se be se ki nem jön rádiójel, le van szigetelve.
olyan lehet, hogy éppen nem nyit, vagy zár, de átprogramozni nem fogja a kulcsot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. június 13. péntek, 19:40


Prof írta: Üdv

E91/E91/E92 tulajok

Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.

- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.


Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?


Szia!

Igaz nekem E46 van, de csinált olyat, hogy az 1ik győri meKKinél parkolás után már csak mechanikusan nyitotta / zárta a központi zárat a kulcs. Valami rádiósfrekvencia vagy nem tom mi zavarhatta be. Itthon újratanítása után, azóta tökéletesen működik.

Üdv.: Pocses