
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90 LCI
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2010. augusztus 01. vasárnap, 15:19
Ha a hangszóród romlott el, nekem van.
Elküldve: 2010. augusztus 01. vasárnap, 15:19
Elküldve: 2010. augusztus 01. vasárnap, 09:31
Tano írta:laja írta: Értem köszi!
Még 1 kérdés:az ajtó kárpitot hogy kell levenni,mivel elkezdett recsegni a 16cm-es hangszóróm? üdv.Lalee
Idézve egy másik témából:csu2 írta: Ajtókárpit levétel:
0. Az ablakot célszerû leengedni, nem aggat, egyébként felhúzva is szétszedhetõ.
1. Kilincs mûanyag konzoljában lévõ pici,kerek mûanyag fedélt ovatosan kibillentve kiszeded, kicsavarod alatta a csavart.
3. A karfában 3 csavar található, kicsavarod õket.
4. Az ajtó aljánál csavarhúzóval ovatosan a kárpit alá nyúlsz és megfeszíted határozottan, amig kipattan néhány patent, aztán tovább a csavarhúzúval dolgozol ugyanigy, majd ha az alján már nem fogja, mehet kézzel is. Amig az ajtó a kezedben nem marad.
5. A kilincs flex rudazatát kiakasztod a kilincsbõl.
6. A hangszóró kábeleket széthúzgálod, és az ajtó levehetõ. (a légzság az ajtón van, nem a kárpiton, így azt nem fogod bolygatni a kárpit levételével.
ui.: A vezetõ oldali kárpitnál van még a tükörállító kapcsoló, ezt a az ajtó levétele után ki tudod belülrõl nyomni, és le tudod róla szedni szépen a kábelt.
Nagyjából ennyi.
Elküldve: 2010. július 31. szombat, 15:54
laja írta: Értem köszi!
Még 1 kérdés:az ajtó kárpitot hogy kell levenni,mivel elkezdett recsegni a 16cm-es hangszóróm? üdv.Lalee
csu2 írta: Ajtókárpit levétel:
0. Az ablakot célszerû leengedni, nem aggat, egyébként felhúzva is szétszedhetõ.
1. Kilincs mûanyag konzoljában lévõ pici,kerek mûanyag fedélt ovatosan kibillentve kiszeded, kicsavarod alatta a csavart.
3. A karfában 3 csavar található, kicsavarod õket.
4. Az ajtó aljánál csavarhúzóval ovatosan a kárpit alá nyúlsz és megfeszíted határozottan, amig kipattan néhány patent, aztán tovább a csavarhúzúval dolgozol ugyanigy, majd ha az alján már nem fogja, mehet kézzel is. Amig az ajtó a kezedben nem marad.
5. A kilincs flex rudazatát kiakasztod a kilincsbõl.
6. A hangszóró kábeleket széthúzgálod, és az ajtó levehetõ. (a légzság az ajtón van, nem a kárpiton, így azt nem fogod bolygatni a kárpit levételével.
ui.: A vezetõ oldali kárpitnál van még a tükörállító kapcsoló, ezt a az ajtó levétele után ki tudod belülrõl nyomni, és le tudod róla szedni szépen a kábelt.
Nagyjából ennyi.
Elküldve: 2010. július 31. szombat, 14:37
Tano írta:laja írta: Szia!
Köszi az infokat!
A gyári csatit le kell húznom a beépített magnóról,vagy van külön is egy?
köszi.L.
Természetesen a gyárira megy rá. Azért kell az átalakítókábel, hogy a gyári csatlakozóra rá tudd kötni a saját egységet. De azt előbb nézd meg, hogy melyik fajta csatlakozód van az autóban, mert ebben is változtattak az idők során, szóval számít a gyártási idő.
Elküldve: 2010. július 30. péntek, 23:37
laja írta: Szia!
Köszi az infokat!
A gyári csatit le kell húznom a beépített magnóról,vagy van külön is egy?
köszi.L.
Elküldve: 2010. július 30. péntek, 20:26
Tano írta:laja írta: Sziasztok!
Van egy Kenwood mp3-as cd fejegységem,hogyan lehetne betenni az autóba,mivel a cd táram nem mp3-as.
Van valami keret amibe be lehet építeni?
Mennyire bonyolult?
üdv.Lalee
Szia!
Lehet kapni 1DIN-es keretet E46 hoz, pl ezen az oldalon is az RKB-2 jelű. Ezenkívül kell még BMW-ISO átalakítókábel a csatlakoztatáshoz, és elméletileg így már működni fog. Ha olyan a fejegység, akkor a CD-tárat is rá tudod csatlakoztatni, meg ha van multikormányod akkor azt is lehet hogy tudja kezelni. Ez már a fejegységtől függ.
Elküldve: 2010. július 29. csütörtök, 22:21
laja írta: Sziasztok!
Van egy Kenwood mp3-as cd fejegységem,hogyan lehetne betenni az autóba,mivel a cd táram nem mp3-as.
Van valami keret amibe be lehet építeni?
Mennyire bonyolult?
üdv.Lalee
Elküldve: 2010. július 29. csütörtök, 16:36
Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 21:06
Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi
Elküldve: 2010. július 10. szombat, 10:20
kempelen írta: Mintha egyszer Miki azt mondta volna, hogy más bus-on kommunikál a kettő az autóval...
Elküldve: 2010. július 10. szombat, 06:16
Elküldve: 2010. július 09. péntek, 22:19
Robinson írta:Zolee írta:Robinson írta:Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi
mert ez formáját tekintve passzol az e46-ba?
Miért szted nem passzol?!
Te is tudod h a kérdés nem a fizikai méretekre, hanem az elektromos működésre vonatkozott
Tudom, hogy az elektromos részére vonatkozott, de engem tényleg érdekelne, hogy formára is passzol-e, mert jobban néz ki
Elküldve: 2010. július 09. péntek, 21:12
Zolee írta:Robinson írta:Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi
mert ez formáját tekintve passzol az e46-ba?
Miért szted nem passzol?!
Te is tudod h a kérdés nem a fizikai méretekre, hanem az elektromos működésre vonatkozott
Elküldve: 2010. július 09. péntek, 20:21
Robinson írta:Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi
mert ez formáját tekintve passzol az e46-ba?
Elküldve: 2010. július 09. péntek, 19:43
Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi