« előző123456789101112következő »

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 18:28


Diabolica írta: A három szilent 12ezer volt Rhantosnál.
Otthon cseréltem magamnak, a munka ingyen volt.

A szilent miatt biztos nem állt meg a kocsid. A difi egy aránylag egyszerû valami (váltóhoz képest) de egy óra alatt véglegesre nem lehet megcsinálni, ennyi szinte csak a tisztításával elmegy. Ha ott szétforgácsolódott bármi (pl ricni a kardán végénél) és azt nem vakarják utána szépen tisztára, akkor a napjai meg vannak számlálva.
Szvsz erre utólag nem nagyon lehet rájönni, hogy mit csináltak vagy mi lehetett a hiba - én emiatt aggódnék a legjobban, különösen ha kérték, hogy kanyarban ne csapass vele saját érdekedben.



silver_e46 írta:
Diabolica írta:
silver_e46 írta: Köszi a gyors választ.

A lengéscsillapítót nem érzem rossznak, szerintem csak a szilenteket és a gumibakot cserélem elsõ körben. Végülis az miatt állhatott meg a kocsi, hogy a szilentbõl kifordult a gumi?


Én is most cseréltem, nekem mindhárom szilent teljes egészében át volt szakadva, de kocsi ettõl még megy. Kopogó hangot hallottam, ennek a hangja volt.


Mennyi idõ kicserélni? Munkadíj?


megvan a hiba: bal hátsó féltengely kiugrik a helyérõl.

Tud valaki bontottat vagy újat?

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 14:30


A három szilent 12ezer volt Rhantosnál.
Otthon cseréltem magamnak, a munka ingyen volt.

A szilent miatt biztos nem állt meg a kocsid. A difi egy aránylag egyszerû valami (váltóhoz képest) de egy óra alatt véglegesre nem lehet megcsinálni, ennyi szinte csak a tisztításával elmegy. Ha ott szétforgácsolódott bármi (pl ricni a kardán végénél) és azt nem vakarják utána szépen tisztára, akkor a napjai meg vannak számlálva.
Szvsz erre utólag nem nagyon lehet rájönni, hogy mit csináltak vagy mi lehetett a hiba - én emiatt aggódnék a legjobban, különösen ha kérték, hogy kanyarban ne csapass vele saját érdekedben.



silver_e46 írta:
Diabolica írta:
silver_e46 írta: Köszi a gyors választ.

A lengéscsillapítót nem érzem rossznak, szerintem csak a szilenteket és a gumibakot cserélem elsõ körben. Végülis az miatt állhatott meg a kocsi, hogy a szilentbõl kifordult a gumi?


Én is most cseréltem, nekem mindhárom szilent teljes egészében át volt szakadva, de kocsi ettõl még megy. Kopogó hangot hallottam, ennek a hangja volt.


Mennyi idõ kicserélni? Munkadíj?


státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 11:24


alfatone írta: Én még nem értem, mitõl állt meg a kocsi.


Én sem értem, mert a kinti BMW-sek nem beszéltek jól angolul.

Másfél óra alatt összerakták a diffit, tettek bele 1l olajat, és mehettem tovább.

Azt mondták, hogy kanyarban kíméljem a kocsit, és haza tudok jönni vele.

Valami kicsúszhatott a diffiben, ami az erõt átviszi a kerekekhez...

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 08:48


Én még nem értem, mitõl állt meg a kocsi.

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 08:22


Diabolica írta:
silver_e46 írta: Köszi a gyors választ.

A lengéscsillapítót nem érzem rossznak, szerintem csak a szilenteket és a gumibakot cserélem elsõ körben. Végülis az miatt állhatott meg a kocsi, hogy a szilentbõl kifordult a gumi?


Én is most cseréltem, nekem mindhárom szilent teljes egészében át volt szakadva, de kocsi ettõl még megy. Kopogó hangot hallottam, ennek a hangja volt.


Mennyi idõ kicserélni? Munkadíj?

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2008. május 08. csütörtök, 18:58


peetie írta:
Diabolica írta:
Én is most cseréltem, nekem mindhárom szilent teljes egészében át volt szakadva, de kocsi ettõl még megy. Kopogó hangot hallottam, ennek a hangja volt.

Folyamatosan kopogott mikor mentél?


Nem, csak indulásnál, amikor kitámasztotta magát, akkor koppant egyet. Utána a nyomaték összepréselte a leszakadt darabokat és csendben volt.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. május 08. csütörtök, 17:59


Diabolica írta:
Én is most cseréltem, nekem mindhárom szilent teljes egészében át volt szakadva, de kocsi ettõl még megy. Kopogó hangot hallottam, ennek a hangja volt.

Folyamatosan kopogott mikor mentél?


státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2008. május 08. csütörtök, 17:43


silver_e46 írta: Köszi a gyors választ.

A lengéscsillapítót nem érzem rossznak, szerintem csak a szilenteket és a gumibakot cserélem elsõ körben. Végülis az miatt állhatott meg a kocsi, hogy a szilentbõl kifordult a gumi?


Én is most cseréltem, nekem mindhárom szilent teljes egészében át volt szakadva, de kocsi ettõl még megy. Kopogó hangot hallottam, ennek a hangja volt.

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2008. május 08. csütörtök, 11:56


Köszi a gyors választ.

A lengéscsillapítót nem érzem rossznak, szerintem csak a szilenteket és a gumibakot cserélem elsõ körben. Végülis az miatt állhatott meg a kocsi, hogy a szilentbõl kifordult a gumi?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. május 08. csütörtök, 10:52


silver_e46 írta: Külföldi utazásom során egyik pillanatról a másikra megállt az autóm, hiába raktam bármilyen sebességi fokozatba, a kuplung kiengedése után csak egy helyben álltam (motor járt hibátlanul, fordulatszám emelkedett, viszont az autó nem tudott megindulni, megszûnt az erõátvitel). Nem hallatszódott elõtte semmilyen búgás, vagy reccsenés. Kiderült, hogy a differenciálmûben valami szétesett, elkopott vagy eltört...

A kinti BMW szervíz valahogy összerakta a diffit, de azt tanácsolták, hogy itthon nézessem meg és felírták, hogy milyen alkatrészek kellenek hozzá.

Valaki meg tudná nézni , hogy mit jelentenek a differenciálmûben ezek a cikkszámok? Árak is érdekelnek.

33 176 751 808
33 176 770 788
33 526 759 099
33 521 136 283
33 506 757 368
33 521 092 362

Elõre is köszönöm.



33 176 751 808 gumibak 7.090,-
33 176 770 788 szilentblokk 2280,-
33 526 759 099 lengéscsillapító 24.310,-gyári (20.000,-sachs)
33 521 136 283 porvédõ 543,-
33 506 757 368 csillapító 2950,-
33 521 092 362 támcsapágy 4440,-

szerintem csak felfedezték, hogy a hátsó lengéscsillapítóid is szarok
üdv

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2008. május 08. csütörtök, 09:19


Külföldi utazásom során egyik pillanatról a másikra megállt az autóm, hiába raktam bármilyen sebességi fokozatba, a kuplung kiengedése után csak egy helyben álltam (motor járt hibátlanul, fordulatszám emelkedett, viszont az autó nem tudott megindulni, megszûnt az erõátvitel). Nem hallatszódott elõtte semmilyen búgás, vagy reccsenés. Kiderült, hogy a differenciálmûben valami szétesett, elkopott vagy eltört...

A kinti BMW szervíz valahogy összerakta a diffit, de azt tanácsolták, hogy itthon nézessem meg és felírták, hogy milyen alkatrészek kellenek hozzá.

Valaki meg tudná nézni , hogy mit jelentenek a differenciálmûben ezek a cikkszámok? Árak is érdekelnek.

33 176 751 808
33 176 770 788
33 526 759 099
33 521 136 283
33 506 757 368
33 521 092 362

Elõre is köszönöm.

« előző123456789101112következő »