Zoli01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 21:21


hil írta:
Zoli01 írta:
hil írta:
Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!


Difi hátulján keresztben lévő szilent!


Konkrétan melyikre gondolsz?



33176751808 az én autómban
Ez egy lengőkar szilent.





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 21:16


Zoli01 írta:
hil írta:
Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!


Difi hátulján keresztben lévő szilent!


Konkrétan melyikre gondolsz?



33176751808 az én autómban



Zoli01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 21:07


hil írta:
Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!


Difi hátulján keresztben lévő szilent!


Konkrétan melyikre gondolsz?



Zoli01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 21:05


spree írta:
spree írta:
Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!



Szia!

Bár itt kopter vagyok de a leírt gondod nálam is megvolt anno, még egy E36-nál.
Amatőr, de kezdeném a legalapabbal, legolcsóbbal:
1-Hardy tárcsa
2-Csavarok nyomatékra húzása (ott is kotyoghat)
3-A felfogatásoknál a szilentek állapota
4-A hátsó kardántengely ricnijének kopása ami bemegy a diffibe
5-Féltengelyek, gumiharangok

Ha szerelő vagy nem is altatlak több ilyen f..ggal, ám nekem a sok kálvária megjárása után kiderült, hogy a kardánom kiegyetlensúlyozás miatt ütött egy minimálisat, ám ez idővel szétverte az első felfogatáson a szilentet, és ott kopogott amikor is a tengely a nyomatékváltozástól hirtelen lassul vagy gyorsul már a vason kezdett forogni.
Új szilentet kapott valamint kicentíroztattam a tengelyt és hibátlan lett.
Én még megnézném a váltótartó bakot is mert az is ha gatya, gázadásnál és elvételkor bebólinthat eléggé, és ilyenkor megfeszíti vagy meglöki hátrébb az egész cuccot magával.
Remélem segítettem valamit naívitásommal...


Ja az autóm most ugyanez, remélem megírod majd ha meg lett a bibi.



Szia!
Köszönöm szépen a jótanácsaidat!Remélem meglesz a hiba mert már nagyon kopog.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 19:13


Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!


Difi hátulján keresztben lévő szilent!



spree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz spree

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 19:12


spree írta:
Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!



Szia!

Bár itt kopter vagyok de a leírt gondod nálam is megvolt anno, még egy E36-nál.
Amatőr, de kezdeném a legalapabbal, legolcsóbbal:
1-Hardy tárcsa
2-Csavarok nyomatékra húzása (ott is kotyoghat)
3-A felfogatásoknál a szilentek állapota
4-A hátsó kardántengely ricnijének kopása ami bemegy a diffibe
5-Féltengelyek, gumiharangok

Ha szerelő vagy nem is altatlak több ilyen f..ggal, ám nekem a sok kálvária megjárása után kiderült, hogy a kardánom kiegyetlensúlyozás miatt ütött egy minimálisat, ám ez idővel szétverte az első felfogatáson a szilentet, és ott kopogott amikor is a tengely a nyomatékváltozástól hirtelen lassul vagy gyorsul már a vason kezdett forogni.
Új szilentet kapott valamint kicentíroztattam a tengelyt és hibátlan lett.
Én még megnézném a váltótartó bakot is mert az is ha gatya, gázadásnál és elvételkor bebólinthat eléggé, és ilyenkor megfeszíti vagy meglöki hátrébb az egész cuccot magával.
Remélem segítettem valamit naívitásommal...


Ja az autóm most ugyanez, remélem megírod majd ha meg lett a bibi.




spree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz spree

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 19:10


Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!



Szia!

Bár itt kopter vagyok de a leírt gondod nálam is megvolt anno, még egy E36-nál.
Amatőr, de kezdeném a legalapabbal, legolcsóbbal:
1-Hardy tárcsa
2-Csavarok nyomatékra húzása (ott is kotyoghat)
3-A felfogatásoknál a szilentek állapota
4-A hátsó kardántengely ricnijének kopása ami bemegy a diffibe
5-Féltengelyek, gumiharangok

Ha szerelő vagy nem is altatlak több ilyen f..ggal, ám nekem a sok kálvária megjárása után kiderült, hogy a kardánom kiegyetlensúlyozás miatt ütött egy minimálisat, ám ez idővel szétverte az első felfogatáson a szilentet, és ott kopogott amikor is a tengely a nyomatékváltozástól hirtelen lassul vagy gyorsul már a vason kezdett forogni.
Új szilentet kapott valamint kicentíroztattam a tengelyt és hibátlan lett.
Én még megnézném a váltótartó bakot is mert az is ha gatya, gázadásnál és elvételkor bebólinthat eléggé, és ilyenkor megfeszíti vagy meglöki hátrébb az egész cuccot magával.
Remélem segítettem valamit naívitásommal...



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 19:02


Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!


2 dolog lehet. Egyik a kardán felfogató csapágy gumifelfüggesztése. Vagy a difinek a szilentje. Szerintem utóbbi, nálam is csinálja kicsit. Ha valaki hátul ül, akkor "érzi" a koppanást is.
Nem drága a javítási költség, de vélemény szerint k..va nehéz kicserélni.
Valaki megoszthatná a csere leírását...

Zoli01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 18:27


Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!

Tom22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2010. november 24. szerda, 11:07


Sziasztok!Tegnap arra lettem figyelmes hogy a jobb oldali féltengelyemnél a diffi olajpárás... ne foglalkozzak velle..vagy kezdjek gondolkodni a szimering cserén?

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 14:56


Üdv mindenki!Valaki meg tudná adni egy olyan embernek a számát,aki sperr diffiket csinál?Megvolt egy embernek valamikor nekem a száma,de nem találomVagy ha tud valaki 540 alá sperr diffit,azt se bánomKöszönöm előre is!

státusz Attyla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 09:52


haló
Könnyen el tudod dönteni hogy mi a hangos... nekem a bal hátsó csapággyal volt múltkor gond.
Menj egyenes úton....nézz körbe senki a közelben és olyan 80as tempóval óvatosan szlalomozz az úton..ugye így billeg kicsit a kocsi....és közben hallgasd a hangot, mikor erõsödik, mikor nem, nekem asszem mikor balra húzódtam szlalom közben akkor volt hangosabb. Megemeltük a kocsit és üresberaktam, megforgattuk kézzel a balhátsó kereket..már lehetett is hallani azt a hangot. Szerencsére lehet külön csapágyat rendelni hozzá, nem kell több alkatrésszel együtt megvenni hátulra.
Üdv

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 09:31


Menet közben zúgást hallok. Nem tudom eldönteni, hogy a gumik vagy difi...

225-ös gumik vannak rajta. Az elõzõ autómon is amikor kicseréltem a kerekeket nagyobbra, megállásnál olyan hangja volt mint a villamosnak, de azt tudtam biztosan, hogy gumi, mert az autó zsír új volt.

Most nem tudom eldönteni, tud valaki segíteni, esetleg megnyugtatni...???

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 19:33


Az elég komoly....

És mi ennek az oka? Azt is kiderítetted már?
Annyira nem szabadna neki azért.....

Mondjuk kétségtelen magyarázata annak, hogy miért állt egy helyben a kocsi


silver_e46 írta:
Diabolica írta: A három szilent 12ezer volt Rhantosnál.
Otthon cseréltem magamnak, a munka ingyen volt.

A szilent miatt biztos nem állt meg a kocsid. A difi egy aránylag egyszerû valami (váltóhoz képest) de egy óra alatt véglegesre nem lehet megcsinálni, ennyi szinte csak a tisztításával elmegy. Ha ott szétforgácsolódott bármi (pl ricni a kardán végénél) és azt nem vakarják utána szépen tisztára, akkor a napjai meg vannak számlálva.
Szvsz erre utólag nem nagyon lehet rájönni, hogy mit csináltak vagy mi lehetett a hiba - én emiatt aggódnék a legjobban, különösen ha kérték, hogy kanyarban ne csapass vele saját érdekedben.



silver_e46 írta:
Diabolica írta:
silver_e46 írta: Köszi a gyors választ.

A lengéscsillapítót nem érzem rossznak, szerintem csak a szilenteket és a gumibakot cserélem elsõ körben. Végülis az miatt állhatott meg a kocsi, hogy a szilentbõl kifordult a gumi?


Én is most cseréltem, nekem mindhárom szilent teljes egészében át volt szakadva, de kocsi ettõl még megy. Kopogó hangot hallottam, ennek a hangja volt.


Mennyi idõ kicserélni? Munkadíj?


megvan a hiba: bal hátsó féltengely kiugrik a helyérõl.

Tud valaki bontottat vagy újat?


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 19:23


Hú b..... Ilyet még nem is hallottam. Eddig a legdurvább történet az E30-ra jellemzõ "rúdugrás" volt, amit a hardi szakadása után a rosszul megtámasztott fõtengely okozott. A hátsó futómû ilyenkor tõbõl kiszakadt.

A kiesõ féltengely sem hangzik túl jól. Részvétem.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2008. május 09. péntek, 19:41