« előző12következő »
fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 14:54


hancurozo írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Gndolom olajat, szűrővel együtt cseréltél és gyári az olaj, és belevaló. (lehet kicsit sűrűbb a hidegben)


Persze szűrővel együtt és gyári olajjal!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 14:50


fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Gndolom olajat, szűrővel együtt cseréltél és gyári az olaj, és belevaló. (lehet kicsit sűrűbb a hidegben)

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 14:46


fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Ez teljesen normális, az enyém is így viselkedik (D, R), viszont hidegen az enyém ilyet nem csinál, vagyis ugyanúgy mint nyáron, szinte azonnal ulteti, ill. emeli a hátulját, amint D-be vagy R-be rakom.



fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 14:40


hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 12:33


fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)

fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 12:26


Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!

fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2010. november 05. péntek, 11:06


limorent írta: Azért vagyok meglőve mert fölöslegesen nem akarok váltót venni.
Meg egy váltó vagy szar és nem dolgozik vagy működik rendesen.De ez hol működik hol nem.
Volt egy 725-ös TDS BMW-m,annál meg meleg motornál bedadogott az alapjárat.(Néha)
senki sem tudta mi lehet,aztán kiderült,hogy a fordulatszám jeladó a váltóba,az szivat.Már adagolót akartak cseréltetni.


Hi!

Nekem 330d automatám van! 1 hete elrepedt az olajcsövem ami a váltóbol ment a hűtőbe! Elfojt az olajam de műkődött,igaz hogy késve és lomhán kapcsolt de nem tiltott le!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz limorent

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 18:40


Azért vagyok meglőve mert fölöslegesen nem akarok váltót venni.
Meg egy váltó vagy szar és nem dolgozik vagy működik rendesen.De ez hol működik hol nem.
Volt egy 725-ös TDS BMW-m,annál meg meleg motornál bedadogott az alapjárat.(Néha)
senki sem tudta mi lehet,aztán kiderült,hogy a fordulatszám jeladó a váltóba,az szivat.Már adagolót akartak cseréltetni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 18:36


limorent írta: üdv.
Ha valakinek van kis ötlete mi lehet a bibi,orvosolható-e olajcserével?
330 diesel E46-os BMW-n a váltó letilt és csak 1-es fokozatot enged.Max 30 km/ó.Viszont ha kihül a motor akkor észhez tér és tök jól váltogat.Aztán gondol 1-et és letilt.
Én az olajra illetve a szűrőre tippelek,hogy nem cserélték.172000 km van benne ez tuti mert leinformáltuk.Németben végig szakszervízben szerelve.Itt is voltunk,tehát rádugták a komputert és itt azt mondták,már amennyit értettem,hogy 2 ezres fordulatnál valami jeladó beküldi a hibát,mert nem érzékeli a normál ford számot.Mindegy,valakinek ötlete van??
Vagy váltó csere? De az érdekes,hogy néha meg tök jól vált.Mintha szűrő vagy dugulásill.hőmérséklet függő lenne.
Tippeket ötleteket elfogadnám.

Köszike mindenkinek.


Azt a jeladót nem ártana kicserélni. (Gondolom a vezérműtengelyről van szó)



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 18:30


limorent írta: üdv.
Ha valakinek van kis ötlete mi lehet a bibi,orvosolható-e olajcserével?
330 diesel E46-os BMW-n a váltó letilt és csak 1-es fokozatot enged.Max 30 km/ó.Viszont ha kihül a motor akkor észhez tér és tök jól váltogat.Aztán gondol 1-et és letilt.
Én az olajra illetve a szűrőre tippelek,hogy nem cserélték.172000 km van benne ez tuti mert leinformáltuk.Németben végig szakszervízben szerelve.Itt is voltunk,tehát rádugták a komputert és itt azt mondták,már amennyit értettem,hogy 2 ezres fordulatnál valami jeladó beküldi a hibát,mert nem érzékeli a normál ford számot.Mindegy,valakinek ötlete van??
Vagy váltó csere? De az érdekes,hogy néha meg tök jól vált.Mintha szűrő vagy dugulásill.hőmérséklet függő lenne.
Tippeket ötleteket elfogadnám.

Köszike mindenkinek.


Hát én szerintem akkor ha ilyen durván letilt, akkor nem lehet csak ilyen olaj vagy más csekély dolog... Ha a kocsiban 5évig nem cserélsz olajat se tilt le, max csak besül...
Szóval akkor énszerintem valami váltójeladó lesz a ludas ami hibát észlel és letilt.
De ez csak 1 tipp!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz limorent

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 18:27


üdv.
Ha valakinek van kis ötlete mi lehet a bibi,orvosolható-e olajcserével?
330 diesel E46-os BMW-n a váltó letilt és csak 1-es fokozatot enged.Max 30 km/ó.Viszont ha kihül a motor akkor észhez tér és tök jól váltogat.Aztán gondol 1-et és letilt.
Én az olajra illetve a szűrőre tippelek,hogy nem cserélték.172000 km van benne ez tuti mert leinformáltuk.Németben végig szakszervízben szerelve.Itt is voltunk,tehát rádugták a komputert és itt azt mondták,már amennyit értettem,hogy 2 ezres fordulatnál valami jeladó beküldi a hibát,mert nem érzékeli a normál ford számot.Mindegy,valakinek ötlete van??
Vagy váltó csere? De az érdekes,hogy néha meg tök jól vált.Mintha szűrő vagy dugulásill.hőmérséklet függő lenne.
Tippeket ötleteket elfogadnám.

Köszike mindenkinek.

« előző12következő »