ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 22:49


alesi01 írta: hello mindenkinek

az auto 318tds 1996, a problémám ha 120km fellett próbálok haladni akkor egy idő után el kezd melegedni a víz, hideget fúj a fűtés és egy idő után olyan mint ha a turbo sem üzemelne. de ezek a hibák rögtön eltűnnek ha lassítok kb 80km-re és ha 120km alatt maradok nem jönnek elő. a munkám miatt sokat minden nap utazom autópályán, sokat álok fogalomban és se víz se turbo vagy akármi más hibát nem érzékelek. segítségeteket előre is koszonom



Lehet hülyeségnek hangzik,de termosztátot nézted már?
Lehet nem jól mutat az órád mert ez amit leírtál nem igazán ésszerű,h a motor ilyen hidegben melegszik gyors tempónál,viszont fűtés az nincs!
Esetleg még a klíma fűtéscsapot is megnézhetnéd!




autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 523i
Évjárat: 1999

státusz alesi01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 17:11


hello mindenkinek

az auto 318tds 1996, a problémám ha 120km fellett próbálok haladni akkor egy idő után el kezd melegedni a víz, hideget fúj a fűtés és egy idő után olyan mint ha a turbo sem üzemelne. de ezek a hibák rögtön eltűnnek ha lassítok kb 80km-re és ha 120km alatt maradok nem jönnek elő. a munkám miatt sokat minden nap utazom autópályán, sokat álok fogalomban és se víz se turbo vagy akármi más hibát nem érzékelek. segítségeteket előre is koszonom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz gegeman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 16:06


Köszönöm a gyors választ

Remélem sikerül megoldani a problémát és ha esetleg lesz még kérdésem jelentkezek ha valamit nem tudnék.

Köszi mégegyszer


[quote="harmas"]A tömítések csak pár száz forintos tételek. A felsőt ráadásul a helyén is ki lehet cserélni. Ha máshol is folyat, akkor ki kell szerelni. Árak után érdeklődj adagolós szervizben.
Amit azért megnézhetsz: vedd le a burkolatokat (ha van), szívósort, féktisztító sprével mosd le az adagolót (ez levisz mindent, és gyorsan elpárolog), majd járasd a motort, és figyeld meg, h hol szivárog.
A hidegindítást is, és a fogyasztásodat is befolyásolhatja ez a szivárgás (előbb-utóbb folyás lesz belőle)

gegeman írta:
gegeman írta: köszi a választ még egy kérdésem lenne hogy az adagolo felujjitása mennyi pénzt huzna ki a zsebemből.ja és a hideginditásba beleszol e a csepegés?

harmas írta: Adagoló fedél O gyűrű szokott elöregedni. De az adagolós úgyis rá fog beszélni az összes tömítés cseréjére (egyébként helyesen, előbb-utóbb mindegyiknél megindul a csöpögés)

gegeman írta: Hello

Szeretnék egy kis segitséget kérni.Az autom valamiért első inditásra(hidegen) nehezen indul de ha már beindul akkor utána szinte pöcre indul.Tegnap cseréltem a ködlámpába égőt és akkor észrevettem hogy alul az auto tiszta gázolaj és nagyon lassan de csöpögöt le a karterről az üzemanyag. Elkezdtem jobban nézegetni lámpával (nem sokat látni igy a földröl csöppet megelve) de ugy látom hogy az adagolotol könnyezik csak azt nem tudom hogy hol de mintha a hátso részén csepegne.Azt kérdezném hogy az inditást befolyásolja e az adagolobol csöpögö gázolaj vagy nem.A fogyasztást is észrevettem mintha többet enne a kelleténél.Izzito gyertyákat cseréltem azok ujjak és az akksi is jo, a szivattyu cserélve lett a tankban.Mi lenne erre a megoldás ha valaki tudna segitsen!

Előre is köszönöm.









autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. október 14. vasárnap, 18:52


A tömítések csak pár száz forintos tételek. A felsőt ráadásul a helyén is ki lehet cserélni. Ha máshol is folyat, akkor ki kell szerelni. Árak után érdeklődj adagolós szervizben.
Amit azért megnézhetsz: vedd le a burkolatokat (ha van), szívósort, féktisztító sprével mosd le az adagolót (ez levisz mindent, és gyorsan elpárolog), majd járasd a motort, és figyeld meg, h hol szivárog.
A hidegindítást is, és a fogyasztásodat is befolyásolhatja ez a szivárgás (előbb-utóbb folyás lesz belőle)

[quote="gegeman"]
gegeman írta: köszi a választ még egy kérdésem lenne hogy az adagolo felujjitása mennyi pénzt huzna ki a zsebemből.ja és a hideginditásba beleszol e a csepegés?

harmas írta: Adagoló fedél O gyűrű szokott elöregedni. De az adagolós úgyis rá fog beszélni az összes tömítés cseréjére (egyébként helyesen, előbb-utóbb mindegyiknél megindul a csöpögés)

gegeman írta: Hello

Szeretnék egy kis segitséget kérni.Az autom valamiért első inditásra(hidegen) nehezen indul de ha már beindul akkor utána szinte pöcre indul.Tegnap cseréltem a ködlámpába égőt és akkor észrevettem hogy alul az auto tiszta gázolaj és nagyon lassan de csöpögöt le a karterről az üzemanyag. Elkezdtem jobban nézegetni lámpával (nem sokat látni igy a földröl csöppet megelve) de ugy látom hogy az adagolotol könnyezik csak azt nem tudom hogy hol de mintha a hátso részén csepegne.Azt kérdezném hogy az inditást befolyásolja e az adagolobol csöpögö gázolaj vagy nem.A fogyasztást is észrevettem mintha többet enne a kelleténél.Izzito gyertyákat cseréltem azok ujjak és az akksi is jo, a szivattyu cserélve lett a tankban.Mi lenne erre a megoldás ha valaki tudna segitsen!

Előre is köszönöm.








autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz gegeman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. október 14. vasárnap, 14:22



[quote="gegeman"]köszi a választ még egy kérdésem lenne hogy az adagolo felujjitása mennyi pénzt huzna ki a zsebemből.ja és a hideginditásba beleszol e a csepegés?

harmas írta: Adagoló fedél O gyűrű szokott elöregedni. De az adagolós úgyis rá fog beszélni az összes tömítés cseréjére (egyébként helyesen, előbb-utóbb mindegyiknél megindul a csöpögés)

gegeman írta: Hello

Szeretnék egy kis segitséget kérni.Az autom valamiért első inditásra(hidegen) nehezen indul de ha már beindul akkor utána szinte pöcre indul.Tegnap cseréltem a ködlámpába égőt és akkor észrevettem hogy alul az auto tiszta gázolaj és nagyon lassan de csöpögöt le a karterről az üzemanyag. Elkezdtem jobban nézegetni lámpával (nem sokat látni igy a földröl csöppet megelve) de ugy látom hogy az adagolotol könnyezik csak azt nem tudom hogy hol de mintha a hátso részén csepegne.Azt kérdezném hogy az inditást befolyásolja e az adagolobol csöpögö gázolaj vagy nem.A fogyasztást is észrevettem mintha többet enne a kelleténél.Izzito gyertyákat cseréltem azok ujjak és az akksi is jo, a szivattyu cserélve lett a tankban.Mi lenne erre a megoldás ha valaki tudna segitsen!

Előre is köszönöm.






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 21:00


Adagoló fedél O gyűrű szokott elöregedni. De az adagolós úgyis rá fog beszélni az összes tömítés cseréjére (egyébként helyesen, előbb-utóbb mindegyiknél megindul a csöpögés)

gegeman írta: Hello

Szeretnék egy kis segitséget kérni.Az autom valamiért első inditásra(hidegen) nehezen indul de ha már beindul akkor utána szinte pöcre indul.Tegnap cseréltem a ködlámpába égőt és akkor észrevettem hogy alul az auto tiszta gázolaj és nagyon lassan de csöpögöt le a karterről az üzemanyag. Elkezdtem jobban nézegetni lámpával (nem sokat látni igy a földröl csöppet megelve) de ugy látom hogy az adagolotol könnyezik csak azt nem tudom hogy hol de mintha a hátso részén csepegne.Azt kérdezném hogy az inditást befolyásolja e az adagolobol csöpögö gázolaj vagy nem.A fogyasztást is észrevettem mintha többet enne a kelleténél.Izzito gyertyákat cseréltem azok ujjak és az akksi is jo, a szivattyu cserélve lett a tankban.Mi lenne erre a megoldás ha valaki tudna segitsen!

Előre is köszönöm.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz gegeman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 14:32


Hello

Szeretnék egy kis segitséget kérni.Az autom valamiért első inditásra(hidegen) nehezen indul de ha már beindul akkor utána szinte pöcre indul.Tegnap cseréltem a ködlámpába égőt és akkor észrevettem hogy alul az auto tiszta gázolaj és nagyon lassan de csöpögöt le a karterről az üzemanyag. Elkezdtem jobban nézegetni lámpával (nem sokat látni igy a földröl csöppet megelve) de ugy látom hogy az adagolotol könnyezik csak azt nem tudom hogy hol de mintha a hátso részén csepegne.Azt kérdezném hogy az inditást befolyásolja e az adagolobol csöpögö gázolaj vagy nem.A fogyasztást is észrevettem mintha többet enne a kelleténél.Izzito gyertyákat cseréltem azok ujjak és az akksi is jo, a szivattyu cserélve lett a tankban.Mi lenne erre a megoldás ha valaki tudna segitsen!

Előre is köszönöm.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz gyepes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 14:08


gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.


Rendben.Megnézem Ha van akkor ? turbo? ha nincs akkor ? (pesszimista vagyok ) a legrosszabra készülök


ha van, akkor a turbo. ha nincs, akkor... áá szerintem lesz olaj ott. én annyira nem vágom a dízelt, de erre gyanakszom, amit írtam. aztán hátha megcáfolnak.


Köszönöm szépen a helpet a fejleményekről majd irok


még esetleg ami lehet, az a kartergáz szűrő. abban vane gy membrán ha átszakad, akkor onnan nyelhet be olajat. legalábbis E46-nál van ilyen, szerintem itt is van. ha nem is szűrő, akkor lecsapató izé.


na akkor majd nekiesek


Hy Na intercooler lent van nem volt benne olaj azaz nagyon minimális kitakarítottam minden csövet.vákuumcsöveket is beleértve visszapakolásztam,a TIS szerint és lás csodát müködik.LEgalábbis terhelés nélkül azaz alapjáratról felpörög ahogy régen.Majd a próbakör után irok még mi lett a vége.Köszönöm a segitséget ismételten


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz gyepes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 08:24


YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.


Rendben.Megnézem Ha van akkor ? turbo? ha nincs akkor ? (pesszimista vagyok ) a legrosszabra készülök


ha van, akkor a turbo. ha nincs, akkor... áá szerintem lesz olaj ott. én annyira nem vágom a dízelt, de erre gyanakszom, amit írtam. aztán hátha megcáfolnak.


Köszönöm szépen a helpet a fejleményekről majd irok


még esetleg ami lehet, az a kartergáz szűrő. abban vane gy membrán ha átszakad, akkor onnan nyelhet be olajat. legalábbis E46-nál van ilyen, szerintem itt is van. ha nem is szűrő, akkor lecsapató izé.


na akkor majd nekiesek

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 08:22


gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.


Rendben.Megnézem Ha van akkor ? turbo? ha nincs akkor ? (pesszimista vagyok ) a legrosszabra készülök


ha van, akkor a turbo. ha nincs, akkor... áá szerintem lesz olaj ott. én annyira nem vágom a dízelt, de erre gyanakszom, amit írtam. aztán hátha megcáfolnak.


Köszönöm szépen a helpet a fejleményekről majd irok


még esetleg ami lehet, az a kartergáz szűrő. abban vane gy membrán ha átszakad, akkor onnan nyelhet be olajat. legalábbis E46-nál van ilyen, szerintem itt is van. ha nem is szűrő, akkor lecsapató izé.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz gyepes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 08:19


YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.


Rendben.Megnézem Ha van akkor ? turbo? ha nincs akkor ? (pesszimista vagyok ) a legrosszabra készülök


ha van, akkor a turbo. ha nincs, akkor... áá szerintem lesz olaj ott. én annyira nem vágom a dízelt, de erre gyanakszom, amit írtam. aztán hátha megcáfolnak.


Köszönöm szépen a helpet a fejleményekről majd irok


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 08:17


gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.


Rendben.Megnézem Ha van akkor ? turbo? ha nincs akkor ? (pesszimista vagyok ) a legrosszabra készülök


ha van, akkor a turbo. ha nincs, akkor... áá szerintem lesz olaj ott. én annyira nem vágom a dízelt, de erre gyanakszom, amit írtam. aztán hátha megcáfolnak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz gyepes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 08:10


YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.


Rendben.Megnézem Ha van akkor ? turbo? ha nincs akkor ? (pesszimista vagyok ) a legrosszabra készülök


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 08:08


gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz gyepes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 08:02


YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?