
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 15:08
Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 15:08
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 13:10
YELLOW írta:szotakdavid írta:
Minden váltónak van némi lötyögése megnéztem off autónak is van,de a karnak középen kell állni ha elhúzod balra vagy jobbra mindig vissza kell állni középre.
na a visszaállás az más téma! ez is volt téma már itten:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...zetbe.html
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 13:05
szotakdavid írta:
Minden váltónak van némi lötyögése megnéztem off autónak is van,de a karnak középen kell állni ha elhúzod balra vagy jobbra mindig vissza kell állni középre.
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 13:00
Alesi írta:YELLOW írta:szotakdavid írta:
Yellow a kormánynak is van egy normális holtjátéka a váltónak is van egy normális lötyögése nem? valamennyi lötyögés tuti normálispl a váltó kikopására nehéz feltenni 3.-ba vagy mikor hátramenetbe teszed a kart hozzá tudod érinteni a box oldalához de még sok ilyen tünete van azért tudom ezt fixre mert nekem is ilyen volt az elöző meg nem egy barátom küzd ezzel óra 200-t meg 180-t mutatt a váltó meg kuka belőle na akkor h van ez?!
leírom. csak mert már érdekel. videózni nem tudom le vagyok merülve...
szóval veszi a fokozatot rendesen. de pl üresben, illetve 1-esben és 3-asban, mikor bent van a kar, akkor anélkül hogy kivenném a fokozatból oldalra magának a karnak, van egy mozgása, "lötyögése" amit könnyű mozgatni, a páros fokozatokban nem annyira durva, már ha durvának lehet nevezni. kicsit olyan érzet, mintha a kar felső része külön életet élne
mondjuk elég gyorsan váltok, néha sikerült már félreváltani (reccs) páratlan fokozatnál, de én vótam majom. ha feltölt a teló lehetcsinálok vidit.
Nekem ez, es az osszes elozo autom (Peugeot, VW) valtoja mozgott valamennyit sebessegben 3.-ban es 5.-ben. Szerintem nincs ezzel semmi baj, ha nem tudod berakni sebessegbe, az baj.
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:55
Alesi írta:YELLOW írta:szotakdavid írta:
Yellow a kormánynak is van egy normális holtjátéka a váltónak is van egy normális lötyögése nem? valamennyi lötyögés tuti normálispl a váltó kikopására nehéz feltenni 3.-ba vagy mikor hátramenetbe teszed a kart hozzá tudod érinteni a box oldalához de még sok ilyen tünete van azért tudom ezt fixre mert nekem is ilyen volt az elöző meg nem egy barátom küzd ezzel óra 200-t meg 180-t mutatt a váltó meg kuka belőle na akkor h van ez?!
leírom. csak mert már érdekel. videózni nem tudom le vagyok merülve...
szóval veszi a fokozatot rendesen. de pl üresben, illetve 1-esben és 3-asban, mikor bent van a kar, akkor anélkül hogy kivenném a fokozatból oldalra magának a karnak, van egy mozgása, "lötyögése" amit könnyű mozgatni, a páros fokozatokban nem annyira durva, már ha durvának lehet nevezni. kicsit olyan érzet, mintha a kar felső része külön életet élne
mondjuk elég gyorsan váltok, néha sikerült már félreváltani (reccs) páratlan fokozatnál, de én vótam majom. ha feltölt a teló lehetcsinálok vidit.
Nekem ez, es az osszes elozo autom (Peugeot, VW) valtoja mozgott valamennyit sebessegben 3.-ban es 5.-ben. Szerintem nincs ezzel semmi baj, ha nem tudod berakni sebessegbe, az baj.
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:49
YELLOW írta:szotakdavid írta:
Yellow a kormánynak is van egy normális holtjátéka a váltónak is van egy normális lötyögése nem? valamennyi lötyögés tuti normálispl a váltó kikopására nehéz feltenni 3.-ba vagy mikor hátramenetbe teszed a kart hozzá tudod érinteni a box oldalához de még sok ilyen tünete van azért tudom ezt fixre mert nekem is ilyen volt az elöző meg nem egy barátom küzd ezzel óra 200-t meg 180-t mutatt a váltó meg kuka belőle na akkor h van ez?!
leírom. csak mert már érdekel. videózni nem tudom le vagyok merülve...
szóval veszi a fokozatot rendesen. de pl üresben, illetve 1-esben és 3-asban, mikor bent van a kar, akkor anélkül hogy kivenném a fokozatból oldalra magának a karnak, van egy mozgása, "lötyögése" amit könnyű mozgatni, a páros fokozatokban nem annyira durva, már ha durvának lehet nevezni. kicsit olyan érzet, mintha a kar felső része külön életet élne
mondjuk elég gyorsan váltok, néha sikerült már félreváltani (reccs) páratlan fokozatnál, de én vótam majom. ha feltölt a teló lehetcsinálok vidit.
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:43
szotakdavid írta:
Yellow a kormánynak is van egy normális holtjátéka a váltónak is van egy normális lötyögése nem? valamennyi lötyögés tuti normálispl a váltó kikopására nehéz feltenni 3.-ba vagy mikor hátramenetbe teszed a kart hozzá tudod érinteni a box oldalához de még sok ilyen tünete van azért tudom ezt fixre mert nekem is ilyen volt az elöző meg nem egy barátom küzd ezzel óra 200-t meg 180-t mutatt a váltó meg kuka belőle na akkor h van ez?!
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:34
YELLOW írta:szotakdavid írta:halipapa írta:szotakdavid írta:jrtom írta: Hát inkább alulról kell mókolni.
Az enyémben 250 ezer van és úgy áll mint a cövek.Semmi löttyenése sincs. Mondjuk ha városi kocsi volt akkor megértem.
általába 300 körűl szokott beszarni a váltó ez tutko mert haverom a wallisba dolgozik és ő is megerősítette.Lehet a váltóhoz komplett felújító szettet kapni amiben minden műanyag apróság meg pár nagyobb szar benne van,de lehet egyszerübb egy bontott váltót venni.Van ismerősöm aki felújítatta a váltóját a mai napig nem lett olyan mint volt pedig kimondott váltós csínálta.
Tapasztalat:elöző 20d-ben nekem is 300 fölött volt és a váltó szar volt benne.
Negatív... nem feltétele hogy 300K legyen benne hogy ezt csinálja mint írtam!
Sokban függ attól is ki használja és hogyan vált, ez tény. Az enyém városi autó volt.
Nem hinném h 220000-nél lötyögnie kéne a váltónak ha városi ha nem!!Én inkább lehet elgondolkodnék azon h mennyi km lehet valójában a kocsiban
én nem tudom mennyire kéne lötyögnie... vagy sem, mert eddig amit néztem E46 E39, abban mind, kivéve automata
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:27
szotakdavid írta:halipapa írta:szotakdavid írta:jrtom írta: Hát inkább alulról kell mókolni.
Az enyémben 250 ezer van és úgy áll mint a cövek.Semmi löttyenése sincs. Mondjuk ha városi kocsi volt akkor megértem.
általába 300 körűl szokott beszarni a váltó ez tutko mert haverom a wallisba dolgozik és ő is megerősítette.Lehet a váltóhoz komplett felújító szettet kapni amiben minden műanyag apróság meg pár nagyobb szar benne van,de lehet egyszerübb egy bontott váltót venni.Van ismerősöm aki felújítatta a váltóját a mai napig nem lett olyan mint volt pedig kimondott váltós csínálta.
Tapasztalat:elöző 20d-ben nekem is 300 fölött volt és a váltó szar volt benne.
Negatív... nem feltétele hogy 300K legyen benne hogy ezt csinálja mint írtam!
Sokban függ attól is ki használja és hogyan vált, ez tény. Az enyém városi autó volt.
Nem hinném h 220000-nél lötyögnie kéne a váltónak ha városi ha nem!!Én inkább lehet elgondolkodnék azon h mennyi km lehet valójában a kocsiban
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 12:14
halipapa írta:szotakdavid írta:jrtom írta: Hát inkább alulról kell mókolni.
Az enyémben 250 ezer van és úgy áll mint a cövek.Semmi löttyenése sincs. Mondjuk ha városi kocsi volt akkor megértem.
általába 300 körűl szokott beszarni a váltó ez tutko mert haverom a wallisba dolgozik és ő is megerősítette.Lehet a váltóhoz komplett felújító szettet kapni amiben minden műanyag apróság meg pár nagyobb szar benne van,de lehet egyszerübb egy bontott váltót venni.Van ismerősöm aki felújítatta a váltóját a mai napig nem lett olyan mint volt pedig kimondott váltós csínálta.
Tapasztalat:elöző 20d-ben nekem is 300 fölött volt és a váltó szar volt benne.
Negatív... nem feltétele hogy 300K legyen benne hogy ezt csinálja mint írtam!
Sokban függ attól is ki használja és hogyan vált, ez tény. Az enyém városi autó volt.
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 11:44
szotakdavid írta:jrtom írta: Hát inkább alulról kell mókolni.
Az enyémben 250 ezer van és úgy áll mint a cövek.Semmi löttyenése sincs. Mondjuk ha városi kocsi volt akkor megértem.
általába 300 körűl szokott beszarni a váltó ez tutko mert haverom a wallisba dolgozik és ő is megerősítette.Lehet a váltóhoz komplett felújító szettet kapni amiben minden műanyag apróság meg pár nagyobb szar benne van,de lehet egyszerübb egy bontott váltót venni.Van ismerősöm aki felújítatta a váltóját a mai napig nem lett olyan mint volt pedig kimondott váltós csínálta.
Tapasztalat:elöző 20d-ben nekem is 300 fölött volt és a váltó szar volt benne.
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 11:28
jons írta:
Annyira bírnám, ha egyszer kiderülne, hogy a te féltedd óvott, különleges autódban tényleg 300k lenne... Azt a vinnyogást amit levágnál...
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 10:17
jrtom írta: Hát inkább alulról kell mókolni.
Az enyémben 250 ezer van és úgy áll mint a cövek.Semmi löttyenése sincs. Mondjuk ha városi kocsi volt akkor megértem.
Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 09:53
YELLOW írta:jrtom írta: Én az 5-össel kezdeném. Nem vészes a cserélye. Akkor a tiedben is 300 ezer km fölött van.
enyémben 92ezer (tutti) van és 60ezernél is lötyögött. pl berakod sebességbe 81-es, 3-as) és a kar mozog, lötyög. akkó mi van?
Elküldve: 2012. november 03. szombat, 23:43
YELLOW írta:jrtom írta: Én az 5-össel kezdeném. Nem vészes a cserélye. Akkor a tiedben is 300 ezer km fölött van.
enyémben 92ezer (tutti) van és 60ezernél is lötyögött. pl berakod sebességbe 81-es, 3-as) és a kar mozog, lötyög. akkó mi van?