autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. április 10. péntek, 12:34


..oops, látom ott a Vin pár hozzászólással lejjebb, tuti, hogy M47 adagolós moci van benne, és valszeg 100%, hogy elírták a forgalmit.
Egyébként 2003/3-tól van a CR-es M47N motor a 18d-ben.

petike

..2 éve apósom vett egy Touareget, olyan ügyesek voltak az okmányirodában, hogy a teljesítmény helyére az önsújt írták, az öreg meg kapott egy 500.000-es helyi adós csekket ..bement az önkormányzathoz és közölte, hogy márpedig neki nincs az udvaron 1 Nohab-ja sem

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. április 10. péntek, 12:23


...az ETK is hozza mindkét motort, nem tudod megszerezni a kocsi VIN-kódját???

petike

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. április 10. péntek, 12:20


18d 116le volt mindig, de tudtommal eleinte az M47 adagolós motorjának butított verziója volt bennük, és vmikor 2003 végétõl jött a CR.

petike

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. április 10. péntek, 11:49


Elírták volna a forgalmit...hmm. Én inkább motorcserére tippelek, csak a motorkód nem stimmel, mert az alapján 2002/06 gyártású a motor, amikor már nem gyártották ezt a típust.
Csak úgy mellékesen: a 18d-k adagolósak, vagy már CR?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. április 10. péntek, 09:58


sajnos szokás forgalmit elírni, személyesen láttam ilyet, hogy pl a LE értéket írta be kW-nak...
az 1.8 dezsõk nem 90 lovasak? szerintem dízelnél nem volt olyan, hogy nagyobb mocit tettek volna bele... az M47 lehet valós, de érdekes lenne az utána lévõ 3-4 karakter is, mert az utalna a köbcentire... a bal tornyon az adattáblán rajta van a motorkód, onnan kellene az egész, és okosabbak leszünk...

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. április 10. péntek, 09:51


paci

A Realoem ugyanazt hozta ki amit Te leírtál, úgyhogy én úgy gondolom létezik ilyen kocsi. Mi van akkor ha elírták a forgalmit?

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. április 10. péntek, 09:42


Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni egy 318d-vel kapcsolatban. Nem sikerült még napirendre térnem fölötte, hátha valaki többet tudna nekem errõl mondani.

Tehát. 318d. 2003/03 forgalomba helyezésû, de ha minden igaz, akkor 2002/08 gyártású. M47 a motorkódja, a VIN: cj07293
Viszont 100Kw teljesítményû motor van benne, amit sehogy sem értek...akkor már nem gyártották ezt az adagolós 136Le-s motort, amit 2001-ig raktak a 20d-be. Az újabb motorok 2002-tõl 115Le a 18d-be, 150Le a 20d-be.
Motorkód: 89345136204D1
Valaki? Pls!


bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2008. december 17. szerda, 14:06


Komplett leírás:







úgy nézem nem teljes de azért hátha hasznos....

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. december 17. szerda, 13:40


bbali81 írta:
bocika írta: Meg tudnátok mondani mit jelent a motorkód utáni BM53 jelzés?
A neten láttam alkatrészhírdetésben...

E46 328Ci COUPE, M52 (BM53)

Köszi elõre is!


Szia bocika,

A BM53 a "vehicle code" /gépjármû kód.
Írd be ide a VIN számodat és kidobja a Te autód pontos adatait:
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

Üdv:
BBali


Köszönöm a gyors válasz! Szuper ez az oldal!

Az enyém BM51

Nem hiszem, hogy lényeges különbség lenne a BM51 és BM53 között...

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2008. december 17. szerda, 13:14


bocika írta: Meg tudnátok mondani mit jelent a motorkód utáni BM53 jelzés?
A neten láttam alkatrészhírdetésben...

E46 328Ci COUPE, M52 (BM53)

Köszi elõre is!


Szia bocika,

A BM53 a "vehicle code" /gépjármû kód.
Írd be ide a VIN számodat és kidobja a Te autód pontos adatait:
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

Üdv:
BBali

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. december 17. szerda, 12:31


Meg tudnátok mondani mit jelent a motorkód utáni BM53 jelzés?
A neten láttam alkatrészhírdetésben...

E46 328Ci COUPE, M52 (BM53)

Köszi elõre is!

státusz brazil_8

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 140

Elküldve: 2006. május 12. péntek, 16:35


brazil_8 írta: Ja még annyi, hogy a hétvégén lesz BMWPower találkozó Soltvadkerten. Az tõled ~75 km csak, ott biztosan megtudnál 1-2 dolgot a BMW-rõl.
Lehet hogy én is legugrom egy napra, sajna többre nincs idõm a munka miatt. Meg csak ~130 km.

Tényleg lesz ott valaki innen?


A ma esti program pedig ez:
Este Szegedre autózás egy kis "Streetracingre" (mindenki saját felelõsségére!)(Soltvadkert - Szeged ~ 60Km)

Pont neked való

csiatt
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz csiatt

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 101

Elküldve: 2006. május 12. péntek, 14:29


Köszi az infót!

Sok tisztult, de még maradt folt.
Akkor ezek szerint dieselbõl csak a 320dmarad, mert a 2001végitõl gyártott nem az én kategóriám árban. Vagy az E36 318d, amirõl nincsen infóm még.

Jim és Fish neve ismerõs a másik autós oldalról is, és még sokan másoké is.

Persze azért az "R" fórumot olvasom napi rendszerességgel.

státusz brazil_8

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 140

Elküldve: 2006. május 11. csütörtök, 23:23


Ja még annyi, hogy a hétvégén lesz BMWPower találkozó Soltvadkerten. Az tõled ~75 km csak, ott biztosan megtudnál 1-2 dolgot a BMW-rõl.
Lehet hogy én is legugrom egy napra, sajna többre nincs idõm a munka miatt. Meg csak ~130 km.

Tényleg lesz ott valaki innen?

státusz brazil_8

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 140

Elküldve: 2006. május 11. csütörtök, 23:04


csiatt írta: Üdv brazil!

De bizony én vagyok . A kis fehéret elvitték és autó nélkül maradtam. Eredetileg R75-öt szerettem volna a 2000-es BMW dizellel, de reménytelen, hogy találjak minden igényemet kielégítõt. Ebbõl kifolyólag maradt a B variáció, mivel mindig is "hátsókerék" fun voltam.


Kicsi a világ
Kár a kis fehérért, gondolom azért nehéz szivvel váltál meg tõle, fõleg, hogy annyit foglalkoztál vele.
Eredetileg én is R75, R45-öt meg MG ZT nézegettem, de aztán beleültem egy E46-ba és nagyon megtetszett, meg én sem találtam megfelelõt.

Motor kód ügyileg én még nem igazán vagyok képben, de ha itt lesz Fish, akkor biztos segít. Õ is olyan "tunningos" mint te.
Van itt egy "318d-320d különbség??" fórum is. Ebben ezt írta Jim (az adatlapja szerint õ is szegedi):
"Utánanéztem egy picit a kérdésednek,mert én is így tudtam és valóban nem sok a különbség (kivéve a menetteljesítmény).Szóval 3-féle d-t találhatsz:

318d (1951cm3,115LE,280Nm,10.6s/0-100;5.6/100km;közv.befecsk.)
2001.nov-tól-2005-ig

320d (1951cm3,136LE,280Nm, 9.9s/0-100 ;5.7/100km;közv.befecsk.),
1998.aug.-2001.okt kb.(raktáron még lehetett utána is)

320d (1995cm3,150LE,330Nm-1600bar;8.8s/0-100;5.8/100km;2.gen- ós közvetlen befecsk.) 2001.nov.-2005-ig forgalmazták

Szerintem a 318d-t csak 2001.nov-tõl árulják, legalábbis az akkori 4 AUTÓKATALÓGUS alapján.Mintha a 136Le-st "butították" volna le.
1998-tól az E46-ost a 320d-vel hozták ki.
318d elõtte csak az E36-ban volt.
Lehet, hogy nem így van, de én ezt találtam!"


Benzinesek terén sajna nem tudok semmit.
Az biztos, hogy egy 1,8 benyás és egy 2,0 diesel közül én a dieselt választanám

Esetleg meg tudom kérdezni azt a kereskedést, ahonnan én vettem, hogy lesz-e a közeljövõben olyan gépük ami megfelel neked.
De ha van idõd és elég bátor vagy, akkor szerintem úgy jársz a legjobban ha hozol be kintrõl egyet. Ráadásul most hírdetnek mindenféle módszert, hogy amivel külföldi rendszámú lenne az autó => no reg. adó, többet nem tudok, mert nem igazán érdekelt az ügy, de egy probát azért megér.

U.I.: Azért remélem néha-néha visszanézel a másik fórumra is, bár épp most egy kicsit el durvult a légkör, de már nyugszanak a kedélyek