nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. március 08. kedd, 07:31


W1ll1s írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


Az automata váltóról mi az általános vélemény? ...


Határozottan jó "egy megfelelően szervizelt autóban"



státusz W1ll1s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 21:38


lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


Az automata váltóról mi az általános vélemény? ...

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. március 03. csütörtök, 11:59


lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/


Ez érdekes, nekem egészen hasonló ketyegő motorhangom van egy elvileg ebben nem érintett motorral (116i, N43B16). Sem a BMW szalonos állapotfelmérésen, sem a kis magán szerelőm nem mondott semmit erre a hangra.

Szerk.:
Közben kicsit körbeérdeklődtem 1-es fórumon, és egy csomó embernek pont ilyen hangja van mint a videóban. Pedig más motorokról beszélünk

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 03. csütörtök, 17:09

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. március 03. csütörtök, 11:45


lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. március 03. csütörtök, 11:45



Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.

státusz W1ll1s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. március 02. szerda, 22:14


lalada írta:
m87z írta:
W1ll1s írta:
W1ll1s írta: Sziasztok!

Első bmw vásárlás előtt állok, ezért érdeklődnék 1-2 dolog után. A kinézett egy e90/92-es 325i, automata a 2007-2008-as évjáratokból.
Élőszőr is 2,5l vagy 3,0l? Mi a különbség, ha lóerőben egyforma? A fogyasztáson kívül.
Mik a típusnak a hibái ami ilyen korban előfordulhat?
Automata váltóról mit érdemes tudni mik a tapasztalatok?
Németből venném és ott is használnám.

Egyelőre ennyi

Köszi!
W1ll1s



Hát nem nagy az aktivitás errefelé...


Ebből kifolyólag akkor nem sok embernek van itt ilyen típusú autója ezért nincs aktivitás. Amúgy ha tudsz németül akkor inkább ott keresgélj ott sokkal több infót találsz nagyobb motorral szerelt autókról. Náluk olvastam pár dolgot a 325i-ről és engem nem győzött meg igazán 100%-ig, hogy megérné megvenni...

http://www.e90-forum.de/e90-e9...ockenwelle


a legdurvább az hogy a BMW gyár csinált rá módosított hengerfejet, mintegy elismerve a hibát. no comment.



A 2,5 vagy a 3 literesnek?

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. február 29. hétfő, 09:45


m87z írta:
W1ll1s írta:
W1ll1s írta: Sziasztok!

Első bmw vásárlás előtt állok, ezért érdeklődnék 1-2 dolog után. A kinézett egy e90/92-es 325i, automata a 2007-2008-as évjáratokból.
Élőszőr is 2,5l vagy 3,0l? Mi a különbség, ha lóerőben egyforma? A fogyasztáson kívül.
Mik a típusnak a hibái ami ilyen korban előfordulhat?
Automata váltóról mit érdemes tudni mik a tapasztalatok?
Németből venném és ott is használnám.

Egyelőre ennyi

Köszi!
W1ll1s



Hát nem nagy az aktivitás errefelé...


Ebből kifolyólag akkor nem sok embernek van itt ilyen típusú autója ezért nincs aktivitás. Amúgy ha tudsz németül akkor inkább ott keresgélj ott sokkal több infót találsz nagyobb motorral szerelt autókról. Náluk olvastam pár dolgot a 325i-ről és engem nem győzött meg igazán 100%-ig, hogy megérné megvenni...

http://www.e90-forum.de/e90-e9...ockenwelle


a legdurvább az hogy a BMW gyár csinált rá módosított hengerfejet, mintegy elismerve a hibát. no comment.




m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2016. február 29. hétfő, 07:41


W1ll1s írta:
W1ll1s írta: Sziasztok!

Első bmw vásárlás előtt állok, ezért érdeklődnék 1-2 dolog után. A kinézett egy e90/92-es 325i, automata a 2007-2008-as évjáratokból.
Élőszőr is 2,5l vagy 3,0l? Mi a különbség, ha lóerőben egyforma? A fogyasztáson kívül.
Mik a típusnak a hibái ami ilyen korban előfordulhat?
Automata váltóról mit érdemes tudni mik a tapasztalatok?
Németből venném és ott is használnám.

Egyelőre ennyi

Köszi!
W1ll1s



Hát nem nagy az aktivitás errefelé...


Ebből kifolyólag akkor nem sok embernek van itt ilyen típusú autója ezért nincs aktivitás. Amúgy ha tudsz németül akkor inkább ott keresgélj ott sokkal több infót találsz nagyobb motorral szerelt autókról. Náluk olvastam pár dolgot a 325i-ről és engem nem győzött meg igazán 100%-ig, hogy megérné megvenni...

http://www.e90-forum.de/e90-e9...ockenwelle



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 29. hétfő, 07:52

státusz W1ll1s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 22:41


W1ll1s írta: Sziasztok!

Első bmw vásárlás előtt állok, ezért érdeklődnék 1-2 dolog után. A kinézett egy e90/92-es 325i, automata a 2007-2008-as évjáratokból.
Élőszőr is 2,5l vagy 3,0l? Mi a különbség, ha lóerőben egyforma? A fogyasztáson kívül.
Mik a típusnak a hibái ami ilyen korban előfordulhat?
Automata váltóról mit érdemes tudni mik a tapasztalatok?
Németből venném és ott is használnám.

Egyelőre ennyi

Köszi!
W1ll1s



Hát nem nagy az aktivitás errefelé...

státusz W1ll1s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. február 24. szerda, 20:20


Sziasztok!

Első bmw vásárlás előtt állok, ezért érdeklődnék 1-2 dolog után. A kinézett egy e90/92-es 325i, automata a 2007-2008-as évjáratokból.
Élőszőr is 2,5l vagy 3,0l? Mi a különbség, ha lóerőben egyforma? A fogyasztáson kívül.
Mik a típusnak a hibái ami ilyen korban előfordulhat?
Automata váltóról mit érdemes tudni mik a tapasztalatok?
Németből venném és ott is használnám.

Egyelőre ennyi

Köszi!
W1ll1s



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 25. csütörtök, 21:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. február 18. csütörtök, 11:32


juhaszadika írta:
ans777 írta:
ans777 írta: Sziasztok,

a közeljövőben (tavasz-nyár körül) szeretnék továbblépni a mostani E46-ról.
2009-es benzinesben gondolkodom, amiben viszont kérném a tanácsotokat, hogy 318i vagy 320i legyen? Van vmi jó érv és ellenérv az egyikre és a másikra?
Továbbá nagyon szeretném már megtapasztalni az automata váltóját a BMW-nek, szóval 318i vagy 320i automata váltóval, mennyire ördögtől való gondolat? Valószínűleg Németországból lesz megvéve, ott nagyobb a választék azért, több esélyem van kifogni egy jó darabot.

Köszi minden hozzászólást!


Közben kicsit sikerült utánaolvasnom és mint kiderült a 320i ebben az évjáratban már nem 6 hengeres, csak 4 hengeres, így a 318i és a 320i között nagyon kevés különbség van (inkább szoftveres).
Viszont. Általában véve kicsit csalódottak az emberek a 318i-ben, arra hivatkozva, h alig van meg benne a BMW érzés, magyarul nem annyira megy. Nyilván ez szubjektív, de tény, h nem annyira sportos. Ezért elkezdtem számításba venni a 320d-t, (tehát 2009, E90), amiről viszont ódákat zengenek, h mennyire jól megy. A kérdésem, h tényleg van ekkora különbség? Nyilván nem versenyzésre veszem, csak az érdekelne, h mennyire nagy a különbség a kettő között, továbbá, hogy mennyire vannak bajok ezzel a 320d-vel? (A szívósorba épített környezetvédelmi lapkák-on kívül, amit egyből el szoktak távolítani.) Nyugodtabban aludnék egy benzines BMW-vel, de ugyanakkor hiányozna a sportosság. Amire használnám az elég vegyes. Minden héten kétszer megteszem a Győr-Veszprém távolságot, és városban is használnám sokszor rövidebb távra.
Köszönöm!



Van egy teszt neten, amiben egy dízel és egy benzines e90est hasonlítanak össze, keress rá. amennyire emlékszem, a legfő különbség: a dìzel sokkal jobban megy, mint benzines társa, a benzines járáskultúrája viszont sokkal jobb.





Köszi szépen! Az a probléma, h pont az a teszt bizonytalanított el, h lehet jobb lenne a dízel. De más (a cikken kívül) véleményére is nagyon kíváncsi lennék.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. február 18. csütörtök, 10:30


ans777 írta:
ans777 írta: Sziasztok,

a közeljövőben (tavasz-nyár körül) szeretnék továbblépni a mostani E46-ról.
2009-es benzinesben gondolkodom, amiben viszont kérném a tanácsotokat, hogy 318i vagy 320i legyen? Van vmi jó érv és ellenérv az egyikre és a másikra?
Továbbá nagyon szeretném már megtapasztalni az automata váltóját a BMW-nek, szóval 318i vagy 320i automata váltóval, mennyire ördögtől való gondolat? Valószínűleg Németországból lesz megvéve, ott nagyobb a választék azért, több esélyem van kifogni egy jó darabot.

Köszi minden hozzászólást!


Közben kicsit sikerült utánaolvasnom és mint kiderült a 320i ebben az évjáratban már nem 6 hengeres, csak 4 hengeres, így a 318i és a 320i között nagyon kevés különbség van (inkább szoftveres).
Viszont. Általában véve kicsit csalódottak az emberek a 318i-ben, arra hivatkozva, h alig van meg benne a BMW érzés, magyarul nem annyira megy. Nyilván ez szubjektív, de tény, h nem annyira sportos. Ezért elkezdtem számításba venni a 320d-t, (tehát 2009, E90), amiről viszont ódákat zengenek, h mennyire jól megy. A kérdésem, h tényleg van ekkora különbség? Nyilván nem versenyzésre veszem, csak az érdekelne, h mennyire nagy a különbség a kettő között, továbbá, hogy mennyire vannak bajok ezzel a 320d-vel? (A szívósorba épített környezetvédelmi lapkák-on kívül, amit egyből el szoktak távolítani.) Nyugodtabban aludnék egy benzines BMW-vel, de ugyanakkor hiányozna a sportosság. Amire használnám az elég vegyes. Minden héten kétszer megteszem a Győr-Veszprém távolságot, és városban is használnám sokszor rövidebb távra.
Köszönöm!



Van egy teszt neten, amiben egy dízel és egy benzines e90est hasonlítanak össze, keress rá. amennyire emlékszem, a legfő különbség: a dìzel sokkal jobban megy, mint benzines társa, a benzines járáskultúrája viszont sokkal jobb.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 18. csütörtök, 10:32

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 18. csütörtök, 10:27


ans777 írta:
ans777 írta: Sziasztok,

a közeljövőben (tavasz-nyár körül) szeretnék továbblépni a mostani E46-ról.
2009-es benzinesben gondolkodom, amiben viszont kérném a tanácsotokat, hogy 318i vagy 320i legyen? Van vmi jó érv és ellenérv az egyikre és a másikra?
Továbbá nagyon szeretném már megtapasztalni az automata váltóját a BMW-nek, szóval 318i vagy 320i automata váltóval, mennyire ördögtől való gondolat? Valószínűleg Németországból lesz megvéve, ott nagyobb a választék azért, több esélyem van kifogni egy jó darabot.

Köszi minden hozzászólást!


Közben kicsit sikerült utánaolvasnom és mint kiderült a 320i ebben az évjáratban már nem 6 hengeres, csak 4 hengeres, így a 318i és a 320i között nagyon kevés különbség van (inkább szoftveres).
Viszont. Általában véve kicsit csalódottak az emberek a 318i-ben, arra hivatkozva, h alig van meg benne a BMW érzés, magyarul nem annyira megy. Nyilván ez szubjektív, de tény, h nem annyira sportos. Ezért elkezdtem számításba venni a 320d-t, (tehát 2009, E90), amiről viszont ódákat zengenek, h mennyire jól megy. A kérdésem, h tényleg van ekkora különbség? Nyilván nem versenyzésre veszem, csak az érdekelne, h mennyire nagy a különbség a kettő között, továbbá, hogy mennyire vannak bajok ezzel a 320d-vel? (A szívósorba épített környezetvédelmi lapkák-on kívül, amit egyből el szoktak távolítani.) Nyugodtabban aludnék egy benzines BMW-vel, de ugyanakkor hiányozna a sportosság. Amire használnám az elég vegyes. Minden héten kétszer megteszem a Győr-Veszprém távolságot, és városban is használnám sokszor rövidebb távra.
Köszönöm!



Olvass meg jobban utäna. 320 alatt csak 4 hengeres volt,320 felett voltak 6 hengeresek.
2007-es modellfrissiteskor az N46B20 motor helyett megkapta az N43B20 motort a 318i,320i. Ha 6 hengeres kell akkor 323i,vagy felette.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. február 18. csütörtök, 09:59


ans777 írta: Sziasztok,

a közeljövőben (tavasz-nyár körül) szeretnék továbblépni a mostani E46-ról.
2009-es benzinesben gondolkodom, amiben viszont kérném a tanácsotokat, hogy 318i vagy 320i legyen? Van vmi jó érv és ellenérv az egyikre és a másikra?
Továbbá nagyon szeretném már megtapasztalni az automata váltóját a BMW-nek, szóval 318i vagy 320i automata váltóval, mennyire ördögtől való gondolat? Valószínűleg Németországból lesz megvéve, ott nagyobb a választék azért, több esélyem van kifogni egy jó darabot.

Köszi minden hozzászólást!


Közben kicsit sikerült utánaolvasnom és mint kiderült a 320i ebben az évjáratban már nem 6 hengeres, csak 4 hengeres, így a 318i és a 320i között nagyon kevés különbség van (inkább szoftveres).
Viszont. Általában véve kicsit csalódottak az emberek a 318i-ben, arra hivatkozva, h alig van meg benne a BMW érzés, magyarul nem annyira megy. Nyilván ez szubjektív, de tény, h nem annyira sportos. Ezért elkezdtem számításba venni a 320d-t, (tehát 2009, E90), amiről viszont ódákat zengenek, h mennyire jól megy. A kérdésem, h tényleg van ekkora különbség? Nyilván nem versenyzésre veszem, csak az érdekelne, h mennyire nagy a különbség a kettő között, továbbá, hogy mennyire vannak bajok ezzel a 320d-vel? (A szívósorba épített környezetvédelmi lapkák-on kívül, amit egyből el szoktak távolítani.) Nyugodtabban aludnék egy benzines BMW-vel, de ugyanakkor hiányozna a sportosság. Amire használnám az elég vegyes. Minden héten kétszer megteszem a Győr-Veszprém távolságot, és városban is használnám sokszor rövidebb távra.
Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 18. csütörtök, 10:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. február 13. szombat, 16:59


Sziasztok,

a közeljövőben (tavasz-nyár körül) szeretnék továbblépni a mostani E46-ról.
2009-es benzinesben gondolkodom, amiben viszont kérném a tanácsotokat, hogy 318i vagy 320i legyen? Van vmi jó érv és ellenérv az egyikre és a másikra?
Továbbá nagyon szeretném már megtapasztalni az automata váltóját a BMW-nek, szóval 318i vagy 320i automata váltóval, mennyire ördögtől való gondolat? Valószínűleg Németországból lesz megvéve, ott nagyobb a választék azért, több esélyem van kifogni egy jó darabot.

Köszi minden hozzászólást!