Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2020. január 04. szombat, 12:48


pjocit írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

A legutóbbi üzemanyagszűrő cserénél megadta magát a Gázolaj előmelegítő,ami a szűröhöz csatlakozik!

Mivel elég húzos az ára,ezért kiiktattam és kapott egy szimpla e46-os üzemanyag szűrőt!
Semmi változást nem vettem észre a csere óta és hibaüzenetet sem dob!

Van veszélye,hogy nics benne?

Köszönöm!


Szia érdekeln hogy müködött az autó előmelegitő nélkül ? Mivel nemrég vett autót és ebben sincs.


Bocsi, hogy ilyen későn írok, de most vettem észre.
Semmit nem vettem észre, hogy rosszabb lenne.



pjocit
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz pjocit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. szeptember 18. kedd, 21:13


Doxa320d írta: Sziasztok!

A legutóbbi üzemanyagszűrő cserénél megadta magát a Gázolaj előmelegítő,ami a szűröhöz csatlakozik!

Mivel elég húzos az ára,ezért kiiktattam és kapott egy szimpla e46-os üzemanyag szűrőt!
Semmi változást nem vettem észre a csere óta és hibaüzenetet sem dob!

Van veszélye,hogy nics benne?

Köszönöm!


Szia érdekeln hogy müködött az autó előmelegitő nélkül ? Mivel nemrég vett autót és ebben sincs.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 11. szombat, 21:41


Sziasztok,tavaly cseréltem Ac-t és nem merem kidobni a rosszat hátha javítható és lenne tartalékom kérdésem lényege hogy javítható vagy kuka? (haver hozta ház nélkül csak a motor bontva igaz be is szerelte de 30 vagy 35 volt nemtudom reális-e bontottért de így jártam...)A második kérdésem ha már itt vagyok hogy az injektorsor bemenő (benzin befolyó)része menetes fémcső ami meg lefelé a blokk alá,azt oldalra hogy tudom kihúzni a nélkül hogy eltörném vagy görbítgetném? Köszönöm elölre is a választ

Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. február 08. szerda, 09:41


Sziasztok!

A legutóbbi üzemanyagszűrő cserénél megadta magát a Gázolaj előmelegítő,ami a szűröhöz csatlakozik!

Mivel elég húzos az ára,ezért kiiktattam és kapott egy szimpla e46-os üzemanyag szűrőt!
Semmi változást nem vettem észre a csere óta és hibaüzenetet sem dob!

Van veszélye,hogy nics benne?

Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 09. szerda, 05:17


Heka írta: Sziasztok!

Leírom a problémámat, hátha valaki már járt így.

Van egy E46 320ci-m. Mióta megvan, sosem indult rendesen. Ha rögtön indítózok, nem indul. Másodjára rögtön beröffen. Az a taktikám, hogy ráadom a gyújtást, veszek egy nagy levegőt (1-2 mp) és indítok, akkor simán beindul. Utánaolvasgattam, szinte minden forrás az ac-t gyanúsítja. Én is, annál is inkább, mert elkezdtek hibakódok jönni, P0171 és P0174, System too lean bank 1 és 2.
Ma kimentem a bontóba, találtam egy 318-ast és egy 232-ast. Bizonyos források szerint a 320-ban a 318-cal megegyező pumpa van, más források szerint a 323, 325-ösé van benne. Kiszereltem a 323-ast.
Ma kicseréltem. Működik, mentem vagy 20 km-t, eddig semmi hibakód, de ugyanúgy nem indul elsőre vagy csak egy sóhajtásnyi várakozás után. Eddig csinálta, hogy hidegen rázkódott a motor. Kíváncsi vagyok, ez megmaradt-e, reggel kiderül.
Volt-e már valakinek hasonló gondja? Tapasztalat, bármi?
Még valami. Vizsgán felírták, hogy rossz a tanksapka tömítése. Megnéztem és tényleg, eléggé repedezett. Szereztem a bontóból kettőt is, két különböző féle és sajnos mindkettő más, mint a sajátom. Lehet-e gond, hogy nem tömít rendesen? Értem ezalatt, hogy nyomás alatt kell lennie a tanknak vagy ilyesmi.

Másik.
Égett szaga van a motornak. Látszik, hogy a szelepfedél alól szivárog az olaj. Egyenesen a leömlőkre. Néztem videót a cseréről, ott elmondják, hogy annak tömítenie kell, mert a vákuumrendszer része, tömítetlenség esetén falsot szív vagy ilyesmi. Ki fogom cserélni. De okozhatja-e ez az indítási problémáimat?
Esetleg az, hogy a szivárgó szelepfedél-tömítés esetleg áztatja olajjal a gyertyákat. Nem néztem még, nem biztos, de gyanítom.

Köszönettel


én nem tudom. mióta AC pumpás autók vannak, úgy értem tankos szivattyús, én úgy tudom nem célszerű rögtön indítani. eddig amik voltak és vannak autók, gyújtás után mindegyiknél van egy hang, egy nagyon kis zúgás, amolyan elektromos motor hang vagy nem is tudom, amíg az AC előállítja a rendszerben a nyomást. és amikor a hang megszűnik, akkor indítunk.
próbáltam már rögtön indítani, igaz frissen leállított motornál.
én elhiszem, hogy rossz volt a pumpád, csak arra akarok utalni, hogy mint dízelnél az izzítási idő télen, úgy szerintem minden autónál várni kell 1-2 sec-et, amíg a hangot hallod, az indítással.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Heka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. november 09. szerda, 00:43


Sziasztok!

Leírom a problémámat, hátha valaki már járt így.

Van egy E46 320ci-m. Mióta megvan, sosem indult rendesen. Ha rögtön indítózok, nem indul. Másodjára rögtön beröffen. Az a taktikám, hogy ráadom a gyújtást, veszek egy nagy levegőt (1-2 mp) és indítok, akkor simán beindul. Utánaolvasgattam, szinte minden forrás az ac-t gyanúsítja. Én is, annál is inkább, mert elkezdtek hibakódok jönni, P0171 és P0174, System too lean bank 1 és 2.
Ma kimentem a bontóba, találtam egy 318-ast és egy 232-ast. Bizonyos források szerint a 320-ban a 318-cal megegyező pumpa van, más források szerint a 323, 325-ösé van benne. Kiszereltem a 323-ast.
Ma kicseréltem. Működik, mentem vagy 20 km-t, eddig semmi hibakód, de ugyanúgy nem indul elsőre vagy csak egy sóhajtásnyi várakozás után. Eddig csinálta, hogy hidegen rázkódott a motor. Kíváncsi vagyok, ez megmaradt-e, reggel kiderül.
Volt-e már valakinek hasonló gondja? Tapasztalat, bármi?
Még valami. Vizsgán felírták, hogy rossz a tanksapka tömítése. Megnéztem és tényleg, eléggé repedezett. Szereztem a bontóból kettőt is, két különböző féle és sajnos mindkettő más, mint a sajátom. Lehet-e gond, hogy nem tömít rendesen? Értem ezalatt, hogy nyomás alatt kell lennie a tanknak vagy ilyesmi.

Másik.
Égett szaga van a motornak. Látszik, hogy a szelepfedél alól szivárog az olaj. Egyenesen a leömlőkre. Néztem videót a cseréről, ott elmondják, hogy annak tömítenie kell, mert a vákuumrendszer része, tömítetlenség esetén falsot szív vagy ilyesmi. Ki fogom cserélni. De okozhatja-e ez az indítási problémáimat?
Esetleg az, hogy a szivárgó szelepfedél-tömítés esetleg áztatja olajjal a gyertyákat. Nem néztem még, nem biztos, de gyanítom.

Köszönettel

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz e46szia

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. október 29. szombat, 13:45


2004 e46 320d elkezdett egyre erősebben egyre többször búgni a vezető oldali ülés alatt vmi, elősször énis rögtön a szivattyúra gondoltam de nem kell rögtön arra gondolni, kicseréltettem az üzemanyagszűrőt és elmúlt a búgás. annyira el volt tömődve, hogy már a cső is málott szét azt is cserelni kelett a szűrő előtt. 9e ft ért már lehet kapni jó minőségűt én javaslom mindenkinek akinek nem volt rendszeresen cserelve az szűrője.


dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. december 17. szerda, 09:31


YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

M52b28-as motorom van, nemrég cseréltem benne üzemanyagszint jelzőt, az AC felőli oldalon.

Az üzemanyagszint kijelzése megjavult, viszont azóta a következőt csinálja: Több órás állás után csak hosszú intítózásra hajlandó beindulni. Mintha a benzin visszafolyna a tankba, és onnan kéne felpumpálni újra. Rövid állás után nincs ilyen gond, de ha mondjuk reggel indítom, akkor köszörülni kell rendesen. Mit rontottam el?


Köszönöm előre is:

dbpeti


vagy csak az a szelep rossz, ami meggátolná, hogy vissza csurogjon. ha ahsznált pumpa volt, akkor könnyen megeshet.


Pumpát nem cseréltem, csak a rajta lévő üzemanyagszintjelzőt. Ez a szelep hol van pontosan?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. december 17. szerda, 09:29


dbpeti írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

M52b28-as motorom van, nemrég cseréltem benne üzemanyagszint jelzőt, az AC felőli oldalon.

Az üzemanyagszint kijelzése megjavult, viszont azóta a következőt csinálja: Több órás állás után csak hosszú intítózásra hajlandó beindulni. Mintha a benzin visszafolyna a tankba, és onnan kéne felpumpálni újra. Rövid állás után nincs ilyen gond, de ha mondjuk reggel indítom, akkor köszörülni kell rendesen. Mit rontottam el?


Köszönöm előre is:

dbpeti


vagy csak az a szelep rossz, ami meggátolná, hogy vissza csurogjon. ha ahsznált pumpa volt, akkor könnyen megeshet.

dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. december 17. szerda, 09:25


Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

M52b28-as motorom van, nemrég cseréltem benne üzemanyagszint jelzőt, az AC felőli oldalon.

Az üzemanyagszint kijelzése megjavult, viszont azóta a következőt csinálja: Több órás állás után csak hosszú intítózásra hajlandó beindulni. Mintha a benzin visszafolyna a tankba, és onnan kéne felpumpálni újra. Rövid állás után nincs ilyen gond, de ha mondjuk reggel indítom, akkor köszörülni kell rendesen. Mit rontottam el?


Köszönöm előre is:

dbpeti

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 15:01


Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 14:38


anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Köszi a válaszokat! Az a baj,ha jól tudom diag nem mutatja ki az AC hibát. Így marad a kivárás,hogy rosszabb lesz-e! Akksi mondjuk gyanus lehet így belegondolva,mert hideg van,csak városban használom és kb 3-5 km-es utakat teszek meg (kivétel amikor leesett a hó akkor sokat csúszkáltunk). Első körben megnézem az aksit és rátöltök!

Akkor egyszer töltsd fel teljesen töltővel, de akkor is ha gyenge az aksi azt hallod,hogy gyatrán teker már, meg egy benzinesnek azért illik indulni, ha fél szufla is van benne, normálisan. Ha feltöltöd kiderül.


mint írtam számos más dolog van, ami hidegben befolyásolja az indítást, még jó akksi esetén is. szóval ha kicsivel többet teker, tehát nem pöccre indul, hanem mondjuk 2 másodpercre az nem gáz.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 14:22


Bero írta: Sziasztok! Köszi a válaszokat! Az a baj,ha jól tudom diag nem mutatja ki az AC hibát. Így marad a kivárás,hogy rosszabb lesz-e! Akksi mondjuk gyanus lehet így belegondolva,mert hideg van,csak városban használom és kb 3-5 km-es utakat teszek meg (kivétel amikor leesett a hó akkor sokat csúszkáltunk). Első körben megnézem az aksit és rátöltök!

Akkor egyszer töltsd fel teljesen töltővel, de akkor is ha gyenge az aksi azt hallod,hogy gyatrán teker már, meg egy benzinesnek azért illik indulni, ha fél szufla is van benne, normálisan. Ha feltöltöd kiderül.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 14:11


Sziasztok! Köszi a válaszokat! Az a baj,ha jól tudom diag nem mutatja ki az AC hibát. Így marad a kivárás,hogy rosszabb lesz-e! Akksi mondjuk gyanus lehet így belegondolva,mert hideg van,csak városban használom és kb 3-5 km-es utakat teszek meg (kivétel amikor leesett a hó akkor sokat csúszkáltunk). Első körben megnézem az aksit és rátöltök!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 06:53


anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Ebben a hidegben azt vettem észre,hogy nehezebben indul az autó. indítózom és nem egyből indul be,hanem több ideig kell indítóznom,kb 2-3 mp-el többet. Persze,mindig beindult eddig is. Olyan is volt,hogy beindítottam az autót,de nem ment fel a fordulatszám csak kb 500-ig és gázadásra ''éledt'' fel! Ez mitől lehet ? Menet közben semmi baj,se hidegen se melegen csak ez az indítás! Akksi pár hónapos,az önindítót meg teljesen felújítottam! Köszönöm!


Gyanakodj az AC ra, nekem se indult hidegen egyből, vagy nehezen, sőt már 5 fok körül. Pumpa cserével azonnal pöccre indult -10 ben is. Lehet azért lett ilyen zizegős a hangja is. Persze attól még lehet más is, de ezt ellenőrizzétek.


én is az AC-t mondanám, de kiegészíteném azzal, hogy attól, hogy új, újszerű az akksi, még tekerhet többet, nagy hidegekben. az nem hiba. a hideg különös hatással van az elektronokra, na meg ugye az "elektrolit"-ra, ami úgymond benne van az akksiban. illetve a hidegben az olaj is besűrűsödik, főleg ha kitudja valójában milyen meg tudja fogni a főtengelyt.