« előző12következő »
Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 12:34


Megtörtént a csere, és az igazságügyi szakértõi boncolás
A következõ hibát találtam, az ac belsejében.
Lehet hogy anygahiba, de sajna nem tudom pontosan.
A szénkefék közül az egyik, teljesen elkopott, a másik még jó volt.
Ez az oldal még jó:


Ez már nem:


Itt látszik, hogy már a vezetékig kopott az egyik:



Ez meg a forgórész:


A kocsiban garantáltan 130 ezer km van.
Nem nagyon értem, miért ilyen hulladék szénkefés motorral van ez megoldva.
Simán lehetne mágneses elven mûködõ motor, kerámia csapágyakkal.
Ja igen, a fogyasztói társadalom...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. július 30. csütörtök, 14:44

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 23:58


Tiba írta: Na tegnap meg is állt az ac, mint a szög.
Már úton van az új.
A régit megpróbálom felboncolni, hátha rájövök a hibára.
Remélem tényleg ez a gubanc


De ne láncfûrésszel vágd ketté ha lehet kérlek......


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 23:54


Na tegnap meg is állt az ac, mint a szög.
Már úton van az új.
A régit megpróbálom felboncolni, hátha rájövök a hibára.
Remélem tényleg ez a gubanc

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2009. július 22. szerda, 07:00


A légtömegmérõ új ez volt a hiba elsõdleges forrása a computer szerint.. de a szindromák megmaradtak,reggeli indításnál. a motor összevissza jár néhány másodperc.aztán magáhoztér és minden ok a torpanások alacsonyabbfordulatszámnál 3000-ig onnan meg mint aki megtáltosodik... nem értem..keresem a további okokkat....

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 22:58


rabbit írta: Noss kész vagyok minden ok " sajnos" hibát nem találtam ,,és hogy miért is szedtem szét.. mert torpanás van a járgány bannn és gondoltamm az üzemanyagellátás valami okból nem 100%-os de nem találtam se koszmót,se dugulást. úgyhogy megyek elõre szerintem valamelyik gyújtótrafó hülyéskedik mert 4-bõl 3 még eredeti.mindent kössz Tiba.


A torpanás lehet a légtömegmérõtõl is ha már kezd haldokolni.
Nekem is ezt csinálta cserélgettem is dolgokat és a végén a légt.mérõ volt a hunyó.
Ha van lehetõséged valakitõl kérni, hogy kipróbáld akkor mindenképp ted meg.

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 15:18


Persze, mert a dudánál is az volt, hogy mûködni mûködött, de mégsem szólt a duda. Ha a vezeték végén mértünk (5x szedtük szét, az egész lökhárító alját, mindkét oldalon, mert két kürt van......) akkor nem volt hiba. Ezért kezdtem keresni mást, mint a vezeték szakadást, vagy rossz dudákat, kormány kapcsolót.
De mondom, este kipróbálom a relét...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 14:50


Nekem az elsõ dolgom volt, hogy megmértem hogy kap e 12 voltot.
Érdekes, mert amikor ráadom a gyújtást, 2 mp-re hallom az ac-t hogy beindul... gondolom a nyomást csinálja meg a rendszerben.
Amikor rámértem, akkor csak indítózás közben kapta meg a 12 voltot.


státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 14:29


Pontosan. Mindegyik ilyen színû abban a relé panelban.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 12:07


Az valami zöld relé, ha jól tudom.

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 10:51


Szevasztok!

Na, a következõ a helyzet ezzel...
Nekem kezdetektõl (18 ezer km-nél) csinálja azt, hogy reggel nem indul be, csak zötykölõdik a motor, majd leáll. A második indítás után viszont minden jól mûködik.
Kicseréltük a gyertyákat, trafókat, benzinszûrõt, de maradt a hibajelenség. Egyedül a trafó csere után, nem jelentkezett vagy 2 hétig a dolog, de aztán megint.
Szintén az elejétõl nem mûködött a dudám (kérdeztem is a fórumon, hogy mi lehet a baja...), azt viszont kiderítettem, hogy a biztosíték tábla alatti relék közül a legbelsõ a kürtrelé. Kicseréltem, és legnagyobb örömömre megszólalt a duda. (Amúgy 80 ezret mentem duda nélkül, enyhén stresszesen...)
Viszont, és most jön a lényeg: szétszedtem a relét, és az érintkezõk között volt egy baromi nagy fekete összeégett valami. Kitisztítottam és azóta ez a relé is jól mûködik. És, hát ilyen az élet, ma reggel kiderült, hogy az ac reléje ugyanilyen és a kürt reléje mellett van kettõvel...
Csere, beszámoló késõbb...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 09:50


Ha megtalálod a hibát, írd le légyszíves

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 07:45


Noss kész vagyok minden ok " sajnos" hibát nem találtam ,,és hogy miért is szedtem szét.. mert torpanás van a járgány bannn és gondoltamm az üzemanyagellátás valami okból nem 100%-os de nem találtam se koszmót,se dugulást. úgyhogy megyek elõre szerintem valamelyik gyújtótrafó hülyéskedik mert 4-bõl 3 még eredeti.mindent kössz Tiba.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 20. hétfő, 23:24


Üléslapot kiszeded. Az anyós ülés mögötti burkolat alatt van. A másik oldalon is van burkolat, de ott csak a szintmérõ van. Egyébként 2 szintmérõ van, ahol az ac pumpa is van, ott is van egy, egybeépítve vele.
Szóval a stekkert lehúzod. Van egy perforált, leszorító gyûrû, ami mentes. Azt csavarhúzó, és mûanyag kalapács segítségével le tudod tekerni. Biztos van hozzá célszerszám is
A csövet ami a tetejébõl jön, gyári bilincs fogja, amit csak egyszer lehet leszedni, összeszerelésnél avab bilincsel pótolni tudod.
Ha leszerelted a leszorító cuccot, ki tudod emelni. Nem olyan bonyolult. szintmérõ karjára kell csak vigyázni.
Minek akarsz belemászni a tankba ?

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2009. július 20. hétfő, 21:44


szia Tiba mint hogy nekem is 316-í van és holnap szeretnék belemászni a tankba pontosabban az AC-t ki szeretném venni
kéne eggy kis segitség pár mondatbannn tõled .. elõre is kössz.
hogyan fogjak hozzá.....

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 14:17


Tegnap délután haza jöttem, minden oké volt. Este akarok indulni tovább, erre csak az indítómotor forog, és semmi...Hallgatózok, nem hallom az ac zúgását.
Nézem biztit, jó. Na ülés alja, kiszed, stekker lehúz. Belemérek, de kap 12 voltot az indítózásnál.Na ma fogtam magam, szétszedtem az ac-t. Kivettem, és beletettem egy kis lavorba. Öntöttem hozzá benzint, rátettem egy akksira, és elkezdett forogni. Ami meglepett, hogy amikor elkezdte nyomni a benyát, az elején valami fekete cucc jött ki belõle. Sajna nem tudom mi lehetett, mert a csövet mit rátettem ideiglenesen, azt visszavezettem a kannába. Összeszereltem, és láss csodát, a kocsi pöccröff. Ami idegesít, hogy a konkrét hibát nem találtam meg, csak feltételezéseim vannak. Ac alján a szûrõ ahogy néztem tiszta volt.
Esetleg valaki találkozott hasonlóval?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. július 30. csütörtök, 15:18

« előző12következő »