« előző12következő »
anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 03. péntek, 16:31


In Memoriam E85 http://www.fn.hu/ado/20110603/...utosoknak/

„Az E85 üzemanyag és a benzin piaci árának összehasonlítása alapján az E85 - a rosszabb hatásfok miatt indokolt értéknél nagyobb - árelőnyt élvez a benzinnel szemben.” – fogalmaz a kormány pénteki javaslatának indoklása. A javaslat le kívánja csökkenti az árelőnyt, „a rosszabb hatásfok miatt indokolt mértékre”.

hajrá Orbán. Basszam meg anyá.......t.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2011. június 01. szerda, 19:15


YELLOW írta: az E85-tel is annyi a baj, hogy a gyújtást nem tudja utána állítani az ECU, illetve az injektorokból nagyobb kellene, ami nagyobb nyomáson is tudja adni a naftát. pont ezért nő meg a fogyasztás.

Ez a kisebb gond, a nagyobb az, hogy a rez es az alkohol nem jobaratok. Ennek oromere megkerdeztuk -nem hivaalosan ugyan- a bmw mo-tol, hogy mi az allaspont az e85 ugyeben, hatarozott "ne!" volt a valasz. facelift elotti e46 volt a kerdes, de gyanitom az utaniakra is vonatkozik.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. június 01. szerda, 17:34


YELLOW írta: Most lehet megköveztek, de 5 napja tankoltam E85-öt. A lényeg, hogy kb 45 liter 95-öshöz, 8 liter E85-öt tankoltam. arány ügyileg szinte észrevehetetlen. kicsit morgósabb az autó, talán rugalmasabb, de nem emiatt tankoltam. fogyasztást nem érzem rosszabbnak, de egyszer lefulladtam (ami lehet nem is emiatt volt). a lényeg, hogy úgyis cserélek üz.anyag szűrőt, így kicsit áttisztíttatom a rendszert.

pont ma beszéltem egy 1.6-os (M43) kollégával, Ő egyszer sokat tankolt bele, kb 50-50%-os arány lett. neki az volt csak gáz, hogy nem akart menni... szerintem 30%-tól nem érdemes többet, ahogy olvasgattam. a gyári ECU ennyit még el tud kezelni.

nem fogok erre rászokni, csak "tisztítás" végett próbáltam kis arányban.


kb 4 napja fogyott el a keverékem. mint ahogy korábban írtam látszik az arány. ami számomra a leg meglepőbb, hgy a fogyasztásom csökkent, annak ellenére, hogy sokkalta durvábban használtam a gázt mint korábban. ez azért furcsa, mert több ezzel a témával foglalkozó oldalon, fogyasztás többletet írnak. úgy gondolom 50%-os arányban lehet én is tapasztaltam volna. pörgősebb lett az autó, sokkal jobb volt a motorhang, dinamikusabban mozgott. egyszer fulladtam le még az elején, de lehet akkor is én voltam fax. azt mondom, ha ugyanúgy bánok a gázzal, mint korábban, akkor ezzel az aránnyal, egy jó 80 km-rel többet tudok menni. persze nem igen fogok többet tankolni, mert azért egy-két dolog nem hagy nyugodni. a V-Power Racing-gel is hasonlókat tapasztaltam, ám ez E85 jóval olcsóbb megoldás.



Stofi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Stofi

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2011. május 03. kedd, 02:48


gampetibor írta:
BarG írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta: Most lehet megköveztek, de 5 napja tankoltam E85-öt. A lényeg, hogy kb 45 liter 95-öshöz, 8 liter E85-öt tankoltam. arány ügyileg szinte észrevehetetlen. kicsit morgósabb az autó, talán rugalmasabb, de nem emiatt tankoltam. fogyasztást nem érzem rosszabbnak, de egyszer lefulladtam (ami lehet nem is emiatt volt). a lényeg, hogy úgyis cserélek üz.anyag szűrőt, így kicsit áttisztíttatom a rendszert.

pont ma beszéltem egy 1.6-os (M43) kollégával, Ő egyszer sokat tankolt bele, kb 50-50%-os arány lett. neki az volt csak gáz, hogy nem akart menni... szerintem 30%-tól nem érdemes többet, ahogy olvasgattam. a gyári ECU ennyit még el tud kezelni.

nem fogok erre rászokni, csak "tisztítás" végett próbáltam kis arányban.


Az enyém nem szerette. Egyszer kipróbáltam felesbe, nehezen indult indítás után nagyon lomha volt megnőtt a fogyasztás. Ezt a motort nem véletlenül benzinre találták ki.


Akkor mostanában nagyon rád jár a rúd, mert seholse tudsz 4% etanol tartalom alatti tiszta benzint venni!


a 4 százalékkal nincs gond fele fele arányban nem volt jó


Én is gondolkodtam az etanolba,de ismerős szaki azt mondta,felejtős,mert kipucolja az üzemanyagtankot,és a rendszert,aztán okozhat meglepetéseket....
Így marad a 95ös kék benzin,meg ha karácsony van a piros 100as
Nem reckíroztatom kevergetni.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2011. május 02. hétfő, 19:41


BarG írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta: Most lehet megköveztek, de 5 napja tankoltam E85-öt. A lényeg, hogy kb 45 liter 95-öshöz, 8 liter E85-öt tankoltam. arány ügyileg szinte észrevehetetlen. kicsit morgósabb az autó, talán rugalmasabb, de nem emiatt tankoltam. fogyasztást nem érzem rosszabbnak, de egyszer lefulladtam (ami lehet nem is emiatt volt). a lényeg, hogy úgyis cserélek üz.anyag szűrőt, így kicsit áttisztíttatom a rendszert.

pont ma beszéltem egy 1.6-os (M43) kollégával, Ő egyszer sokat tankolt bele, kb 50-50%-os arány lett. neki az volt csak gáz, hogy nem akart menni... szerintem 30%-tól nem érdemes többet, ahogy olvasgattam. a gyári ECU ennyit még el tud kezelni.

nem fogok erre rászokni, csak "tisztítás" végett próbáltam kis arányban.


Az enyém nem szerette. Egyszer kipróbáltam felesbe, nehezen indult indítás után nagyon lomha volt megnőtt a fogyasztás. Ezt a motort nem véletlenül benzinre találták ki.


Akkor mostanában nagyon rád jár a rúd, mert seholse tudsz 4% etanol tartalom alatti tiszta benzint venni!


a 4 százalékkal nincs gond fele fele arányban nem volt jó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. május 02. hétfő, 19:30


BarG írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta: Most lehet megköveztek, de 5 napja tankoltam E85-öt. A lényeg, hogy kb 45 liter 95-öshöz, 8 liter E85-öt tankoltam. arány ügyileg szinte észrevehetetlen. kicsit morgósabb az autó, talán rugalmasabb, de nem emiatt tankoltam. fogyasztást nem érzem rosszabbnak, de egyszer lefulladtam (ami lehet nem is emiatt volt). a lényeg, hogy úgyis cserélek üz.anyag szűrőt, így kicsit áttisztíttatom a rendszert.

pont ma beszéltem egy 1.6-os (M43) kollégával, Ő egyszer sokat tankolt bele, kb 50-50%-os arány lett. neki az volt csak gáz, hogy nem akart menni... szerintem 30%-tól nem érdemes többet, ahogy olvasgattam. a gyári ECU ennyit még el tud kezelni.

nem fogok erre rászokni, csak "tisztítás" végett próbáltam kis arányban.


Az enyém nem szerette. Egyszer kipróbáltam felesbe, nehezen indult indítás után nagyon lomha volt megnőtt a fogyasztás. Ezt a motort nem véletlenül benzinre találták ki.


Akkor mostanában nagyon rád jár a rúd, mert seholse tudsz 4% etanol tartalom alatti tiszta benzint venni!


én azt hallottam, hogy már 6% etanol van benne, de a blokkon, még mindig 4%-nak tüntetik fel.... ezzel is többet vesznek ki a zsebünkből

szerk.: a másik, hogy nem benzinhez lett kifejlesztve? csak a vezérlés és a program nem arra van megírva. pálinkával is elmenne, ha nem lenne cukortartalma. az E85-tel is annyi a baj, hogy a gyújtást nem tudja utána állítani az ECU, illetve az injektorokból nagyobb kellene, ami nagyobb nyomáson is tudja adni a naftát. pont ezért nő meg a fogyasztás.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 02. hétfő, 19:35

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. május 02. hétfő, 19:21


gampetibor írta:
YELLOW írta: Most lehet megköveztek, de 5 napja tankoltam E85-öt. A lényeg, hogy kb 45 liter 95-öshöz, 8 liter E85-öt tankoltam. arány ügyileg szinte észrevehetetlen. kicsit morgósabb az autó, talán rugalmasabb, de nem emiatt tankoltam. fogyasztást nem érzem rosszabbnak, de egyszer lefulladtam (ami lehet nem is emiatt volt). a lényeg, hogy úgyis cserélek üz.anyag szűrőt, így kicsit áttisztíttatom a rendszert.

pont ma beszéltem egy 1.6-os (M43) kollégával, Ő egyszer sokat tankolt bele, kb 50-50%-os arány lett. neki az volt csak gáz, hogy nem akart menni... szerintem 30%-tól nem érdemes többet, ahogy olvasgattam. a gyári ECU ennyit még el tud kezelni.

nem fogok erre rászokni, csak "tisztítás" végett próbáltam kis arányban.


Az enyém nem szerette. Egyszer kipróbáltam felesbe, nehezen indult indítás után nagyon lomha volt megnőtt a fogyasztás. Ezt a motort nem véletlenül benzinre találták ki.


Akkor mostanában nagyon rád jár a rúd, mert seholse tudsz 4% etanol tartalom alatti tiszta benzint venni!


gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2011. május 02. hétfő, 09:19


YELLOW írta: Most lehet megköveztek, de 5 napja tankoltam E85-öt. A lényeg, hogy kb 45 liter 95-öshöz, 8 liter E85-öt tankoltam. arány ügyileg szinte észrevehetetlen. kicsit morgósabb az autó, talán rugalmasabb, de nem emiatt tankoltam. fogyasztást nem érzem rosszabbnak, de egyszer lefulladtam (ami lehet nem is emiatt volt). a lényeg, hogy úgyis cserélek üz.anyag szűrőt, így kicsit áttisztíttatom a rendszert.

pont ma beszéltem egy 1.6-os (M43) kollégával, Ő egyszer sokat tankolt bele, kb 50-50%-os arány lett. neki az volt csak gáz, hogy nem akart menni... szerintem 30%-tól nem érdemes többet, ahogy olvasgattam. a gyári ECU ennyit még el tud kezelni.

nem fogok erre rászokni, csak "tisztítás" végett próbáltam kis arányban.


Az enyém nem szerette. Egyszer kipróbáltam felesbe, nehezen indult indítás után nagyon lomha volt megnőtt a fogyasztás. Ezt a motort nem véletlenül benzinre találták ki.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 20:51


Most lehet megköveztek, de 5 napja tankoltam E85-öt. A lényeg, hogy kb 45 liter 95-öshöz, 8 liter E85-öt tankoltam. arány ügyileg szinte észrevehetetlen. kicsit morgósabb az autó, talán rugalmasabb, de nem emiatt tankoltam. fogyasztást nem érzem rosszabbnak, de egyszer lefulladtam (ami lehet nem is emiatt volt). a lényeg, hogy úgyis cserélek üz.anyag szűrőt, így kicsit áttisztíttatom a rendszert.

pont ma beszéltem egy 1.6-os (M43) kollégával, Ő egyszer sokat tankolt bele, kb 50-50%-os arány lett. neki az volt csak gáz, hogy nem akart menni... szerintem 30%-tól nem érdemes többet, ahogy olvasgattam. a gyári ECU ennyit még el tud kezelni.

nem fogok erre rászokni, csak "tisztítás" végett próbáltam kis arányban.

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 17:04


Sziasztok,

Eltelt egy kis idő, az utolsó hozzászólás óta. Érdekelne, hogy azóta jöttek e ki olyan hibák a motorban, melyek visszavezethetőek az bio-etanol üzemanyagra? Valaki?

Hozzáteszem, csak kíváncsiság!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 21:53


hancurozo írta:

Nekem is próbálta sok ismerős. Tapasztalat off karburátorral 50:50 megette a karbiban a műanyag úszót, tápszivattyú membránját 250km. az úszó és a membrán csere óta hibátlan. másik off (román "4X4")karbis probléma mentes, sőt még a hidegindítás sem volt gond (téli időjárás)off injektoros autó 30%E85 kb 350km motor diag lámpa világít (nem tudta feldolgozni a megválltozott emisziós értékeket) hibatörlés után 2 injektorfejet cserélni kellett a 4-ből. Tiszta benzinnel nincs gond de amint keverte az E85-el motorlámpa világít. 1000km üza szivattyú csere.
De ezek lehet csak a ritka kivételek.



Ha már benzinre találták ki, akkor minek itassak Vele mást. Gondolom, ezek alapján Te sem öntenél bele etanolt, bár most látom, Téged ez nem érint, mert öngyujtósod van







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. július 05. hétfő, 22:29

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 18:54


hil írta:
laleeboy írta: Hali

Tapasztalataim az E85-tel:

Jó olcsó és SEMMI káros hatása mincs . Ha lenne akkor minden autóban hibát okozna mivel a kúton tankolt 95-ös ben is van 5-15% körül . Ha felesbe tankolod 95-össel egy kicsi fogyasztásnövekedést tapasztalhatsz és átalakítás nélkül mehetsz vele. (saját tapasztalat egy OFF-os verdával 3000 km után is jó csak benzinszűrőt kellett cserélnem igaz mikor elkezdtem felesbe használni már 210 ezer volt benne)
Egy barátom 2 BMW be is használja , az egyik egy régi M30B35-ös motor amibe átalakító nélkül megy bele a tiszta E85 és 2500 km után csak az etanolra jellemző nehézkes indítás van hibaként főleg télen mert az E85 hidegben rosszabbul porlasztható mint a benya. A másik egy M60B40 V8 amibe felesbe átalakító nélkül jól szuperál.

Az a 3 kocsi amiről írtam összesen kb 10000 km nyi tapasztalattal csak pozítív

Az átalakító segít kiküszöbölni a hidegindítási problémákat és az erő se fogy el.
A fogyasztásnövekedés abból fakad hogy bár az E85 105 oktános (ami a kompressziótűrés mérőszáma) jobb mint a benya de az energiatartalma kevesebb .

Ha felesbe ankolod nem kell az átalakító és a kb 100 ft - nyi árkülönbséggel 300 ft köröl jön ki egy liter üzemanyag

Hát röviden ennyi

Üdv mindenkinek

laleeboy


Én is hallottam , olvastam sokmindent erről, de igazán hosszútávú tapasztalatok még nincsennek, hogy pl 2 év múltán mi fog történni, mit mar szét (műanyagra, gumira gondolok, mekkora kopások lesznek a motorban, mi fog történni a szelepszár szimeringekkel, stb. Ezek alapján nem merem használni. Ez csak az én véleményem, nem kell elfogadni senkinek.


Nekem is próbálta sok ismerős. Tapasztalat off karburátorral 50:50 megette a karbiban a műanyag úszót, tápszivattyú membránját 250km. az úszó és a membrán csere óta hibátlan. másik off (román "4X4")karbis probléma mentes, sőt még a hidegindítás sem volt gond (téli időjárás)off injektoros autó 30%E85 kb 350km motor diag lámpa világít (nem tudta feldolgozni a megválltozott emisziós értékeket) hibatörlés után 2 injektorfejet cserélni kellett a 4-ből. Tiszta benzinnel nincs gond de amint keverte az E85-el motorlámpa világít. 1000km üza szivattyú csere.
De ezek lehet csak a ritka kivételek.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 05. hétfő, 18:55

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 17:55


laleeboy írta: Hali

Tapasztalataim az E85-tel:

Jó olcsó és SEMMI káros hatása mincs . Ha lenne akkor minden autóban hibát okozna mivel a kúton tankolt 95-ös ben is van 5-15% körül . Ha felesbe tankolod 95-össel egy kicsi fogyasztásnövekedést tapasztalhatsz és átalakítás nélkül mehetsz vele. (saját tapasztalat egy OFF-os verdával 3000 km után is jó csak benzinszűrőt kellett cserélnem igaz mikor elkezdtem felesbe használni már 210 ezer volt benne)
Egy barátom 2 BMW be is használja , az egyik egy régi M30B35-ös motor amibe átalakító nélkül megy bele a tiszta E85 és 2500 km után csak az etanolra jellemző nehézkes indítás van hibaként főleg télen mert az E85 hidegben rosszabbul porlasztható mint a benya. A másik egy M60B40 V8 amibe felesbe átalakító nélkül jól szuperál.

Az a 3 kocsi amiről írtam összesen kb 10000 km nyi tapasztalattal csak pozítív

Az átalakító segít kiküszöbölni a hidegindítási problémákat és az erő se fogy el.
A fogyasztásnövekedés abból fakad hogy bár az E85 105 oktános (ami a kompressziótűrés mérőszáma) jobb mint a benya de az energiatartalma kevesebb .

Ha felesbe ankolod nem kell az átalakító és a kb 100 ft - nyi árkülönbséggel 300 ft köröl jön ki egy liter üzemanyag

Hát röviden ennyi

Üdv mindenkinek

laleeboy


Én is hallottam , olvastam sokmindent erről, de igazán hosszútávú tapasztalatok még nincsennek, hogy pl 2 év múltán mi fog történni, mit mar szét (műanyagra, gumira gondolok, mekkora kopások lesznek a motorban, mi fog történni a szelepszár szimeringekkel, stb. Ezek alapján nem merem használni. Ez csak az én véleményem, nem kell elfogadni senkinek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 11:58


laleeboy írta: Hali

Tapasztalataim az E85-tel:

Jó olcsó és SEMMI káros hatása mincs . Ha lenne akkor minden autóban hibát okozna mivel a kúton tankolt 95-ös ben is van 5-15% körül . Ha felesbe tankolod 95-össel egy kicsi fogyasztásnövekedést tapasztalhatsz és átalakítás nélkül mehetsz vele. (saját tapasztalat egy OFF-os verdával 3000 km után is jó csak benzinszűrőt kellett cserélnem igaz mikor elkezdtem felesbe használni már 210 ezer volt benne)
Egy barátom 2 BMW be is használja , az egyik egy régi M30B35-ös motor amibe átalakító nélkül megy bele a tiszta E85 és 2500 km után csak az etanolra jellemző nehézkes indítás van hibaként főleg télen mert az E85 hidegben rosszabbul porlasztható mint a benya. A másik egy M60B40 V8 amibe felesbe átalakító nélkül jól szuperál.

Az a 3 kocsi amiről írtam összesen kb 10000 km nyi tapasztalattal csak pozítív

Az átalakító segít kiküszöbölni a hidegindítási problémákat és az erő se fogy el.
A fogyasztásnövekedés abból fakad hogy bár az E85 105 oktános (ami a kompressziótűrés mérőszáma) jobb mint a benya de az energiatartalma kevesebb .

Ha felesbe ankolod nem kell az átalakító és a kb 100 ft - nyi árkülönbséggel 300 ft köröl jön ki egy liter üzemanyag

Hát röviden ennyi

Üdv mindenkinek

laleeboy


én amikor felhoztam ezt a témát, mondhatni szépen elhajtottak. holott csak éreklődtem. régebbi autóba biztos tankolnám én is. ismerősöm tankolt E34 25i-be, de inkább nem jár az autóval, azt mondja nem tud dönteni, hogy mert amennyi előny, annyi hátrány... így megy OFF dízellel

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 10:53


Hali

Tapasztalataim az E85-tel:

Jó olcsó és SEMMI káros hatása mincs . Ha lenne akkor minden autóban hibát okozna mivel a kúton tankolt 95-ös ben is van 5-15% körül . Ha felesbe tankolod 95-össel egy kicsi fogyasztásnövekedést tapasztalhatsz és átalakítás nélkül mehetsz vele. (saját tapasztalat egy OFF-os verdával 3000 km után is jó csak benzinszűrőt kellett cserélnem igaz mikor elkezdtem felesbe használni már 210 ezer volt benne)
Egy barátom 2 BMW be is használja , az egyik egy régi M30B35-ös motor amibe átalakító nélkül megy bele a tiszta E85 és 2500 km után csak az etanolra jellemző nehézkes indítás van hibaként főleg télen mert az E85 hidegben rosszabbul porlasztható mint a benya. A másik egy M60B40 V8 amibe felesbe átalakító nélkül jól szuperál.

Az a 3 kocsi amiről írtam összesen kb 10000 km nyi tapasztalattal csak pozítív

Az átalakító segít kiküszöbölni a hidegindítási problémákat és az erő se fogy el.
A fogyasztásnövekedés abból fakad hogy bár az E85 105 oktános (ami a kompressziótűrés mérőszáma) jobb mint a benya de az energiatartalma kevesebb .

Ha felesbe ankolod nem kell az átalakító és a kb 100 ft - nyi árkülönbséggel 300 ft köröl jön ki egy liter üzemanyag

Hát röviden ennyi

Üdv mindenkinek

laleeboy

« előző12következő »