Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 15:26


kempelen írta:
Hori írta:
na ez az aminek most tutira nem állok neki de ki tudja ha más már nem lesz amit beépithetnék...........


No már nem folytatom az égig érõ kommentláncot.

Csináltam pár képet gyorsan, sötétben....

A két piros vonal között látszik a gyári tetõlemez pereme, ráadásul a perem belsõ része még egy lemezzel merevített.

A nyíl mutatja a víz távozását touring esetében hátul. Hogy a nem tetõablakos touringoknak dugó van e ezen a részen vagy lemez azt nem tudom. Értelemszerûen az elsõ vízelvezetõk bemutatásától most eltekintek. Nem borítanám szét a kocsit emiatt.







na igen, a perem fontos mert arra zár rá sikával peremet ragasztani a gyári sima tetömre??????? esetleg.
vagy nem tom, nem eggyszerü az bizt.
lehet inkább kitökölök valami mást amit extrázhatok még

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 15:20


Hori írta:
na ez az aminek most tutira nem állok neki de ki tudja ha más már nem lesz amit beépithetnék...........


No már nem folytatom az égig érõ kommentláncot.

Csináltam pár képet gyorsan, sötétben....

A két piros vonal között látszik a gyári tetõlemez pereme, ráadásul a perem belsõ része még egy lemezzel merevített.

A nyíl mutatja a víz távozását touring esetében hátul. Hogy a nem tetõablakos touringoknak dugó van e ezen a részen vagy lemez azt nem tudom. Értelemszerûen az elsõ vízelvezetõk bemutatásától most eltekintek. Nem borítanám szét a kocsit emiatt.





Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 14:54


kempelen írta:
Hori írta:
kempelen írta:
Csum írta:
Hori írta:
YELLOW írta: szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????




ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/


nah majd ha úgy érzed,hogy el jött ez a pillanat jelezd felém is és viszem az én automat is!!!!!


Basszus, ki igazodik ki ezen a kommenthegyen?

Egy kérdés. A tetõablakot hogyan peremezed be ha kivágtad a tetõablak helyét festés nélkül? Már ha úgy akarjuk megcsinálni, mint a gyárit. Hogyan vezeted el a vizet a tetõablak körül(belül) ha nincs rendesen kidolgozva a tetõlemez? Mert a gyári ki van és bár a gyári tetõablak körül van gumiperem, de korántsem 100%-ig vízálló, ezért van a kasztniból kivezetés vagy vízlevezetés egy vékonka csõvel, különben a nyakadba folyhat a víz könnyedén.
Ez túl egyszerû, ami itt felvázoltatok és még az elméletet is csak éppen hogy súrolja, a gyakorlati megvalósításához egy másik univerzumból kell lakatost hívnotok...

De viccen kívül örülök ha vannak akik ezt kihívásnak veszik és még neki is állnak! Ha ezt szépen megcsinálja valaki festés vagy tetõlemez csere nélkül, akkor a szememben örök és kitörölhetetlen ezermester marad.

Szerintem fogjatok hozzá és szívesen látom a fényképes beszámolót. Most azt hiszitek gúnyolódom, pedig nem. Tényleg szívesen megnézném aki megcsinálja...




háát ha látnám a gyári tetöablakot meg egy gyári tetõt akkor lehet meggondolnám magam. de vannak olyanok akik a csl carbon tetejét rakják rá a coupera ha ebböl indulunk ki akkor a napfénytetõt sem lehetetlen felrakni bizt nehezebb berakni mint egy suzukiba de sztem nem lehetetlen báár ki tudja egy utolagosat bizt egyszerübb lenne bafaragni mint a gyárit


Belehet. Kell egy donor. Annak a tetõlemezét a ponthegesztéseknél szépen leszeded.
Leszeded az alany autó tetõlemezét is, majd a donorét ráhegeszted. Karosszéria tömítõmassza, satöbbi, majd festõ. Így kapott az autó egy másik tetõlemezt. Utána felteszed a komplett tetõablakot, házzal mindenestõl. Bekötöd a hálózatba az eletronyos részt és már kész is.

Jah nem teljesen. A vízelvezetõket is be kell kötnöd, különben szép színes folt jelentkezik idõvel a tetõkárpitod közepén. Ha lesz idõm fényképezgetni, majd csinálok egy képet a tetõlemezrõl hátratolt helyzetben az enyémrõl. Ott majd láthatod, hogy nem egyszerû már csak a tetõlemez sem.




na ez az aminek most tutira nem állok neki de ki tudja ha más már nem lesz amit beépithetnék...........

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 14:51


Hori írta:
kempelen írta:
Csum írta:
Hori írta:
YELLOW írta: szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????




ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/


nah majd ha úgy érzed,hogy el jött ez a pillanat jelezd felém is és viszem az én automat is!!!!!


Basszus, ki igazodik ki ezen a kommenthegyen?

Egy kérdés. A tetõablakot hogyan peremezed be ha kivágtad a tetõablak helyét festés nélkül? Már ha úgy akarjuk megcsinálni, mint a gyárit. Hogyan vezeted el a vizet a tetõablak körül(belül) ha nincs rendesen kidolgozva a tetõlemez? Mert a gyári ki van és bár a gyári tetõablak körül van gumiperem, de korántsem 100%-ig vízálló, ezért van a kasztniból kivezetés vagy vízlevezetés egy vékonka csõvel, különben a nyakadba folyhat a víz könnyedén.
Ez túl egyszerû, ami itt felvázoltatok és még az elméletet is csak éppen hogy súrolja, a gyakorlati megvalósításához egy másik univerzumból kell lakatost hívnotok...

De viccen kívül örülök ha vannak akik ezt kihívásnak veszik és még neki is állnak! Ha ezt szépen megcsinálja valaki festés vagy tetõlemez csere nélkül, akkor a szememben örök és kitörölhetetlen ezermester marad.

Szerintem fogjatok hozzá és szívesen látom a fényképes beszámolót. Most azt hiszitek gúnyolódom, pedig nem. Tényleg szívesen megnézném aki megcsinálja...




háát ha látnám a gyári tetöablakot meg egy gyári tetõt akkor lehet meggondolnám magam. de vannak olyanok akik a csl carbon tetejét rakják rá a coupera ha ebböl indulunk ki akkor a napfénytetõt sem lehetetlen felrakni bizt nehezebb berakni mint egy suzukiba de sztem nem lehetetlen báár ki tudja egy utolagosat bizt egyszerübb lenne bafaragni mint a gyárit


Belehet. Kell egy donor. Annak a tetõlemezét a ponthegesztéseknél szépen leszeded.
Leszeded az alany autó tetõlemezét is, majd a donorét ráhegeszted. Karosszéria tömítõmassza, satöbbi, majd festõ. Így kapott az autó egy másik tetõlemezt. Utána felteszed a komplett tetõablakot, házzal mindenestõl. Bekötöd a hálózatba az eletronyos részt és már kész is.

Jah nem teljesen. A vízelvezetõket is be kell kötnöd, különben szép színes folt jelentkezik idõvel a tetõkárpitod közepén. Ha lesz idõm fényképezgetni, majd csinálok egy képet a tetõlemezrõl hátratolt helyzetben az enyémrõl. Ott majd láthatod, hogy nem egyszerû már csak a tetõlemez sem.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 14:46


kempelen írta:
Csum írta:
Hori írta:
YELLOW írta: szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????




ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/


nah majd ha úgy érzed,hogy el jött ez a pillanat jelezd felém is és viszem az én automat is!!!!!


Basszus, ki igazodik ki ezen a kommenthegyen?

Egy kérdés. A tetõablakot hogyan peremezed be ha kivágtad a tetõablak helyét festés nélkül? Már ha úgy akarjuk megcsinálni, mint a gyárit. Hogyan vezeted el a vizet a tetõablak körül(belül) ha nincs rendesen kidolgozva a tetõlemez? Mert a gyári ki van és bár a gyári tetõablak körül van gumiperem, de korántsem 100%-ig vízálló, ezért van a kasztniból kivezetés vagy vízlevezetés egy vékonka csõvel, különben a nyakadba folyhat a víz könnyedén.
Ez túl egyszerû, ami itt felvázoltatok és még az elméletet is csak éppen hogy súrolja, a gyakorlati megvalósításához egy másik univerzumból kell lakatost hívnotok...

De viccen kívül örülök ha vannak akik ezt kihívásnak veszik és még neki is állnak! Ha ezt szépen megcsinálja valaki festés vagy tetõlemez csere nélkül, akkor a szememben örök és kitörölhetetlen ezermester marad.

Szerintem fogjatok hozzá és szívesen látom a fényképes beszámolót. Most azt hiszitek gúnyolódom, pedig nem. Tényleg szívesen megnézném aki megcsinálja...




háát ha látnám a gyári tetöablakot meg egy gyári tetõt akkor lehet meggondolnám magam. de vannak olyanok akik a csl carbon tetejét rakják rá a coupera ha ebböl indulunk ki akkor a napfénytetõt sem lehetetlen felrakni bizt nehezebb berakni mint egy suzukiba de sztem nem lehetetlen báár ki tudja egy utolagosat bizt egyszerübb lenne bafaragni mint a gyárit

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 14:30


Csum írta:
Hori írta:
YELLOW írta: szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????




ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/


nah majd ha úgy érzed,hogy el jött ez a pillanat jelezd felém is és viszem az én automat is!!!!!


Basszus, ki igazodik ki ezen a kommenthegyen?

Egy kérdés. A tetõablakot hogyan peremezed be ha kivágtad a tetõablak helyét festés nélkül? Már ha úgy akarjuk megcsinálni, mint a gyárit. Hogyan vezeted el a vizet a tetõablak körül(belül) ha nincs rendesen kidolgozva a tetõlemez? Mert a gyári ki van és bár a gyári tetõablak körül van gumiperem, de korántsem 100%-ig vízálló, ezért van a kasztniból kivezetés vagy vízlevezetés egy vékonka csõvel, különben a nyakadba folyhat a víz könnyedén.
Ez túl egyszerû, ami itt felvázoltatok és még az elméletet is csak éppen hogy súrolja, a gyakorlati megvalósításához egy másik univerzumból kell lakatost hívnotok...

De viccen kívül örülök ha vannak akik ezt kihívásnak veszik és még neki is állnak! Ha ezt szépen megcsinálja valaki festés vagy tetõlemez csere nélkül, akkor a szememben örök és kitörölhetetlen ezermester marad.

Szerintem fogjatok hozzá és szívesen látom a fényképes beszámolót. Most azt hiszitek gúnyolódom, pedig nem. Tényleg szívesen megnézném aki megcsinálja...

(az utólagos, nem gyári tetõablak teljesen más tészta. Meg sem közelíti a gyári tetõablak minõségét sem és a kidolgozottságát sem. Persze ez nem azt jelenti hogy sz@r, csak teljesen más. Míg az utólagos tetõablak a gumiszegélyein keresztül teljesen zárja a tetõ és az üveg közötti részt, a gyári tetõablakon idõvel még zárt állapotban is beszivároghat a víz. Ezért teljesen komplett a tetõablak háza, amit fel kell fogatni a tetõlemezre és ezért peremes kialakítású és fényezett belül is a tetõlemez, éppen ezért a gyári tetõablak nem rá illeszkedik a tetõlemezre, hanem a tetõlemez közé passzol. Nem hiába van legalább két, de sokszor négy vízelvezetõ csõkialakítás a gyári tetõablakok négy sarkánál, mely csövön keresztül a felesleges vizet az elsõ és a hátsó oszlopokon keresztül a küszöbnél vezeti ki a szabadba.... vagy például a hátsó kivezetés a touringnál a hátsó csomiajtó felsõ részénél folyik ki.)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. január 19. kedd, 14:47

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 12:58


Hori írta:
YELLOW írta: szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????




ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/


nah majd ha úgy érzed,hogy el jött ez a pillanat jelezd felém is és viszem az én automat is!!!!!


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 10:18


YELLOW írta: szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????




ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 09:35


szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????


státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 09:34


esetleg valakinek?????[/quote]


Csum!

Nem kell az neked! Sosem lesz olyan mint a gyári, kár megvágni az autót.
Egyébként meg a legegyszerûbb ha elmész egy jó karosszéria lakatoshoz és megkérdezed mi lenne a végeredmény.
A legközelebbit majd sibedásnak kell venni!

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 08:48


Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 14:05


Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 10:10


Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 17. vasárnap, 10:56


Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 17. vasárnap, 10:46


kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre