Ez egy archivált weboldal! bővebben

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. március 07. csütörtök, 13:56


Milan írta: Nekem ilyen elektromos kerékkulcsom van, nagyon jó dolog.
Ha jol emlékszem 550nm-rel tud lazítani, szorítani pedig 350 nm-rel
http://p1.vatera.hu/photos/6f/1f/ad56_1_big.jpg


Lehet szabályozni a szorító nyomatékot?
Gumistól tudom (nem én találtam ki), hogy 130Nm már elég a szorításhoz. Ehhez viszonyítva a 350 már nekem soknak tűnik.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. március 07. csütörtök, 13:44


Nekem ilyen elektromos kerékkulcsom van, nagyon jó dolog.
Ha jol emlékszem 550nm-rel tud lazítani, szorítani pedig 350 nm-rel
http://p1.vatera.hu/photos/6f/1f/ad56_1_big.jpg

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 21:17


szotakdavid írta:
Szemy írta: Eszembe jutott meg egy lehetöseg: nem tudom magyarul hogy hivjak, de a nemetek "Akku Schlagschrauber"-nek nevezik, ami egy profi akkus csavarozo, igen nagy nyomatekra (200-300 Nm) kepes es kivaloan alkalmas beragodott csavarok lazitasara, mivel ütve csavaroz. Sajnos piszok dragak ezek a keszülekek, en a profi Bosch es Metabo gepeket ismerem jobban, de azokkal igazi elvezet a munka es tenyleg nagyon frankon lehet velük a beragodott/összerohadt csavarokat kiszedni. Ha esetleg lenne egy ilyesmi keszülek a barataid/ismeröseid köreben, akkor azzal is meg lehetne probalni, szerintem siman megoldana a feladatot.

Szemy


Zoliika felhívott ma és Ő a légkulcsos megoldást javasolta,én is ezt álmodtam meg az éjszaka.Úgy h valószínű ez lesz a megoldás legalább is nagyon remélem

Köszi Zoliika az ötlet

Üdv Dávid


"Bitte,Danke":lolávid!
Amit,Szemy mond....nagyon jó velük dolgozni mi is használunk ,ilyeneket a fúrótoronynál csak brutál drágák

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 19:34


Szemy írta: Eszembe jutott meg egy lehetöseg: nem tudom magyarul hogy hivjak, de a nemetek "Akku Schlagschrauber"-nek nevezik, ami egy profi akkus csavarozo, igen nagy nyomatekra (200-300 Nm) kepes es kivaloan alkalmas beragodott csavarok lazitasara, mivel ütve csavaroz. Sajnos piszok dragak ezek a keszülekek, en a profi Bosch es Metabo gepeket ismerem jobban, de azokkal igazi elvezet a munka es tenyleg nagyon frankon lehet velük a beragodott/összerohadt csavarokat kiszedni. Ha esetleg lenne egy ilyesmi keszülek a barataid/ismeröseid köreben, akkor azzal is meg lehetne probalni, szerintem siman megoldana a feladatot.

Szemy


Zoliika felhívott ma és Ő a légkulcsos megoldást javasolta,én is ezt álmodtam meg az éjszaka.Úgy h valószínű ez lesz a megoldás legalább is nagyon remélem

Köszi Zoliika az ötlet

Üdv Dávid

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 17:41


szotakdavid írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
A King Tony nem szakadna el!!!! Ez tapasztalat!


Én nem tudom,de egy Beta basszus..kezdek berágni a fékekre nagyon


Hát ja ujabban kispórolják abbol is az anyagot nem a régi jó minőség!
Kalapáccsal ütögesd meg előtte a csavar fejét!


A kalapács is megtörtént,nem baj ha melegítéssel sem jön szét akkor marad a Flex lengőkar le és tökéletesen hozzá lehet férni


Léteznek berágódás elleni paszták, több 100 fokos hőállósággal. Kellene használni őket, azért van kitalálva. Én már rég óta ezt kenek a menetre betekerés előtt, és nincs is vele gond. Direkt fék dolgokhoz van kitalálva, pont azért amivel szenvedtek.
Aztán aki megfogadja megteszi, aki nem az törje a kulcsomat továbbra is. A féktárcsa, és az agy illeszkedését is ezzel kezelem,mert ugye néha a tárcsát se lehet leverni, úgy összeég, lehet kalapálni fél órát.

http://www.burgmann-oks.hu/ind...;Itemid=72
http://lokodiauto.hu/vegyianya...0c-ig.html

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 06. szerda, 18:17

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 15:15


Eszembe jutott meg egy lehetöseg: nem tudom magyarul hogy hivjak, de a nemetek "Akku Schlagschrauber"-nek nevezik, ami egy profi akkus csavarozo, igen nagy nyomatekra (200-300 Nm) kepes es kivaloan alkalmas beragodott csavarok lazitasara, mivel ütve csavaroz. Sajnos piszok dragak ezek a keszülekek, en a profi Bosch es Metabo gepeket ismerem jobban, de azokkal igazi elvezet a munka es tenyleg nagyon frankon lehet velük a beragodott/összerohadt csavarokat kiszedni. Ha esetleg lenne egy ilyesmi keszülek a barataid/ismeröseid köreben, akkor azzal is meg lehetne probalni, szerintem siman megoldana a feladatot.

Szemy

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 12:36


Milan írta:
szotakdavid írta: Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.



Menj el a gumishoz, kerék le, kormány elfordít, és adjatok neki a levegős
kerékkulccsal! Ha az nem szedi le maximumon, akkor tényleg Dr. Flex...
Vannak olyan barmok akik rá szokták veretni 3-4-esen is.


Milánnak teljesen igaza van......mikor,Én a kézifék pofákat cseréltem nekem is levegős kulccsal jött le pedig előtte fél évvel előtte volt leszedve.Tegnap az asszony autóját szereltem és le kellett szednem az első féktárcsákat (nem tanulva az előző esetből)két dugókulcsomat tönkretette a rohadt féktuskó felfogató csavar(ok).Levegős kulccsal meg simán lejött


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 06:08


szotakdavid írta: Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.



Menj el a gumishoz, kerék le, kormány elfordít, és adjatok neki a levegős
kerékkulccsal! Ha az nem szedi le maximumon, akkor tényleg Dr. Flex...
Vannak olyan barmok akik rá szokták veretni 3-4-esen is.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 22:04


valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
A King Tony nem szakadna el!!!! Ez tapasztalat!


Én nem tudom,de egy Beta basszus..kezdek berágni a fékekre nagyon


Hát ja ujabban kispórolják abbol is az anyagot nem a régi jó minőség!
Kalapáccsal ütögesd meg előtte a csavar fejét!


A kalapács is megtörtént,nem baj ha melegítéssel sem jön szét akkor marad a Flex lengőkar le és tökéletesen hozzá lehet férni

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 21:57


szotakdavid írta:
valter320d írta:
A King Tony nem szakadna el!!!! Ez tapasztalat!


Én nem tudom,de egy Beta basszus..kezdek berágni a fékekre nagyon


Hát ja ujabban kispórolják abbol is az anyagot nem a régi jó minőség!
Kalapáccsal ütögesd meg előtte a csavar fejét!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 21:54


valter320d írta:
A King Tony nem szakadna el!!!! Ez tapasztalat!


Én nem tudom,de egy Beta basszus..kezdek berágni a fékekre nagyon

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 21:49


szotakdavid írta:
Szemy írta:
szotakdavid írta: Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.

Van egy garnitúra 30d fék szettem,szépen le van festve stb..na Hétvégén autó megemel essünk neki...Első nyergek nem jönnek le,gumikalapács elő..semmi,akna kinyit hosszabító a karra semmi..eltört a dugókulcs fej..oké benne van a pakliban.

Ma megemeltük csápossal Beta(!!!) hajtókar Beta fejjel rá..eltört ez is,csavar meg se mozdul marad a melegítés majd hétvégén..remélem sikerülni fog.

Kíváncsi lennék h tud ennyire össze gyógyulni vagy menetrögzítő van a dologban már erre is gondoltam...

Üdv Dávid


Szia David!

A feknyereg vagy a fekkeret nem akar lejönni? Szerintem magara a fekkeretre gondolsz (amit ha jol emlekszem 2 csavar rögzit a kerekagyra). Igen sok szerelö menetrögzitövel szereli azt a 2 csavart az esetleges razkodas miatti kilazulas miatt, es ha veletlenül valami szupereröset nyomott ra, akkor...

De mindenkeppen drukkolok, hogy sikerüljön kilazitani azokat a franya csavarokat!

Szemy


Szerintem is valami hasonló fasszág van a dologban,mindegy ha nem megy melegítéssel akkor van egy másik haverom úgy hívják flex


A King Tony nem szakadna el!!!! Ez tapasztalat!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 21:46


Szemy írta:
szotakdavid írta: Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.

Van egy garnitúra 30d fék szettem,szépen le van festve stb..na Hétvégén autó megemel essünk neki...Első nyergek nem jönnek le,gumikalapács elő..semmi,akna kinyit hosszabító a karra semmi..eltört a dugókulcs fej..oké benne van a pakliban.

Ma megemeltük csápossal Beta(!!!) hajtókar Beta fejjel rá..eltört ez is,csavar meg se mozdul marad a melegítés majd hétvégén..remélem sikerülni fog.

Kíváncsi lennék h tud ennyire össze gyógyulni vagy menetrögzítő van a dologban már erre is gondoltam...

Üdv Dávid


Szia David!

A feknyereg vagy a fekkeret nem akar lejönni? Szerintem magara a fekkeretre gondolsz (amit ha jol emlekszem 2 csavar rögzit a kerekagyra). Igen sok szerelö menetrögzitövel szereli azt a 2 csavart az esetleges razkodas miatti kilazulas miatt, es ha veletlenül valami szupereröset nyomott ra, akkor...

De mindenkeppen drukkolok, hogy sikerüljön kilazitani azokat a franya csavarokat!

Szemy


Szerintem is valami hasonló fasszág van a dologban,mindegy ha nem megy melegítéssel akkor van egy másik haverom úgy hívják flex

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 21:25


senna írta: Üdv. Most vettem hátsó Juratek féktárcsát, Textar fékbetétet meg fékpofát és azt kell hogy mondjam idáig tökéletesen elégedett vagyok vele! Ezt azoknak írom aki nem tud dönteni mit vegyen!

Szia!
Kevés Km-ből nem célszerű következtetést levonni



Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 21:20


szotakdavid írta: Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.

Van egy garnitúra 30d fék szettem,szépen le van festve stb..na Hétvégén autó megemel essünk neki...Első nyergek nem jönnek le,gumikalapács elő..semmi,akna kinyit hosszabító a karra semmi..eltört a dugókulcs fej..oké benne van a pakliban.

Ma megemeltük csápossal Beta(!!!) hajtókar Beta fejjel rá..eltört ez is,csavar meg se mozdul marad a melegítés majd hétvégén..remélem sikerülni fog.

Kíváncsi lennék h tud ennyire össze gyógyulni vagy menetrögzítő van a dologban már erre is gondoltam...

Üdv Dávid


Szia David!

A feknyereg vagy a fekkeret nem akar lejönni? Szerintem magara a fekkeretre gondolsz (amit ha jol emlekszem 2 csavar rögzit a kerekagyra). Igen sok szerelö menetrögzitövel szereli azt a 2 csavart az esetleges razkodas miatti kilazulas miatt, es ha veletlenül valami szupereröset nyomott ra, akkor...

De mindenkeppen drukkolok, hogy sikerüljön kilazitani azokat a franya csavarokat!

Szemy