státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. augusztus 25. szombat, 14:39


BarG írta: Hi!

http://www.e46fanatics.com/fea...news_id=40

Pont ez a kék POWERFLEX az, amit ritkábban kell cserélni, meg léteznek tömörgumi szilentek is (ahogy Diabolica is írta), amik jobban bírják, mint a gyári, de a már emlegetett esetleges elõnyökkel-hátrányokkal.


hello,

azt nem tudod véletlenülk, hogy Pesten hol préselnek be ilyen vagy más tipusú ilyen szilentet ebbe a lengõkarba (pontosabban a végdarabba), mert szilntem az lenne 5-6 ezer forintért párban, csak úgy érzem, hogy egy komolyabb hidraulika kellene a beillesztéséhez...

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. augusztus 25. szombat, 14:30


Rudus írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne hátha segítséget kapok!
Az autoban menet közben morgós zakatoló hang hallatszik, én jobb elölrõl hallom és érzem. Én arra gondoltam lehet hogy a gumi szar mert hasonló elõfordult már más autónál, vagy estleg kerékcsapágy lenne? Azért gondolok ezekre mert gurulás közben csinálja és kinyomott kuplungnál nem és persze üreben sem változik a hang ugyan olyan. Az autót nemrég vettem és mikor kipróbáltam akkor nem csinálta, mikor elhoztam má igen. Köszi elõre is a válaszaitokat


ha morog akkor az a kerékcsapágy, de az kinyomott kuplungnál is morog. Ha a kuplung kinyomásával megszûnik akkor rosszfelé keresed a hibát - szerintem - mert akkor a kuplungtól hátrafelé kellene hogy gond legyen. Ha megemeled a kocsit és mozgatod vagy pörgeted a kereket akkor lecsekkolhatod a csapágyat.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. augusztus 25. szombat, 00:24


Sziasztok!
Kérdésem lenne hátha segítséget kapok!
Az autoban menet közben morgós zakatoló hang hallatszik, én jobb elölrõl hallom és érzem. Én arra gondoltam lehet hogy a gumi szar mert hasonló elõfordult már más autónál, vagy estleg kerékcsapágy lenne? Azért gondolok ezekre mert gurulás közben csinálja és kinyomott kuplungnál nem és persze üreben sem változik a hang ugyan olyan. Az autót nemrég vettem és mikor kipróbáltam akkor nem csinálta, mikor elhoztam má igen. Köszi elõre is a válaszaitokat

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. augusztus 19. vasárnap, 16:36


Hi!

http://www.e46fanatics.com/fea...news_id=40

Pont ez a kék POWERFLEX az, amit ritkábban kell cserélni, meg léteznek tömörgumi szilentek is (ahogy Diabolica is írta), amik jobban bírják, mint a gyári, de a már emlegetett esetleges elõnyökkel-hátrányokkal.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. augusztus 18. szombat, 23:15


Köszi a kimerítõ választ!
Erre voltam kiváncsi.
Olyan amit nem kell ilyen gyakran cserélgetni létezik?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. augusztus 18. szombat, 20:44


Hi!

Tyû, ez aztán a kavarás!
A képen látható egy gyári E46 lengõkar, ami egy nem gyári elsõ lengõkar-hátsó szilenthez kapcsolódik. Ez gyári kivitelben olajos-gumis megoldás, amit a pesti kollégák néhány tízezer kilométerenként szoktak cserélni, a nempestiek kicsit ritkábban. A képen egy poliuretán utángyártott szilent látható, ami jelentõsen keményebb a gyárinál, tovább is tart, stabilabb vele az autó, de kényelmetlenebb, komfortalanabb és többen azt állítják, hogy mivel kisebb a csillapítása, ha ilyet teszel be, az jobban nyírja a futómû többi gumi alkatrészét.
Üdv

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. augusztus 18. szombat, 19:03


Diabolica írta:
Tiba írta: Ez a lemfölder micsoda? ez valami utángyártott cucc?


Futómûalkatrész gyártó, és ha jól tudom ebben az esetben gyári beszállító is, de majd lesz itt nálam okosabb aki ezt megerõsíti.
A lengõkar ugyanebbõl 53e Ft volt, de azt árulnak már 33ért is, mondjuk olyat spec nem biztos, hogy vennék.


nem vagyok okosabb, de gyári beszállító


státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. augusztus 18. szombat, 17:49


Tiba írta: Ez a lemfölder micsoda? ez valami utángyártott cucc?


Futómûalkatrész gyártó, és ha jól tudom ebben az esetben gyári beszállító is, de majd lesz itt nálam okosabb aki ezt megerõsíti.
A lengõkar ugyanebbõl 53e Ft volt, de azt árulnak már 33ért is, mondjuk olyat spec nem biztos, hogy vennék.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. augusztus 18. szombat, 15:57


Ez a lemfölder micsoda? ez valami utángyártott cucc?

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. augusztus 18. szombat, 15:28


Tiba írta: Szerintetek ez jobb mint a gyári?




))

most cseréltem 16 ezerért /pár Lemföldert, az ár/érték arány miatt szerintem kár kisérletezgetni. Olyan szoros lett az eleje mint újkorában és ennyiért nem volt sok.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. augusztus 17. péntek, 20:27


Szerintetek ez jobb mint a gyári?



státusz vxc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2007. augusztus 11. szombat, 21:48


halihó!

ismeritek az érzést, amikor mint a villám belétek üt a felfedezés: azonnal le kell némítani a zenét, és fülelni vesettül, mert valami kopog?
Nna, én most így jártam.
Szépen autóztam Bp felé, amikor meghallottam a kis alattomost. Nem erõs, de ott van. Autómata 320d, szóval nehéz reprodukálni, mert csak bizonyos fordulatnál jelentkezik. Ez gondolom amiatt lehet, hogy mikor nincs hajtás a kerekeken. Nos, ezt hallom ---> gázpöcc (kipp), gázle (kopp).
Mindig, és középrõl hátulról... valami nem kóser, ezt a vak is hallja.

Szóval help. Ötlet? Kardán? Lengõ? Csapágy?

Jah, igen, alámásztunk aknában, és azt figyeltem meg, hogy az a blokk középen, ahonna a két hajtó kijön, erõsen jár fel és le, amikor d, illetve r között kapcsolok. Nyilván kell neki valami rugalmasság, nemtom.

elõre is köszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. június 07. csütörtök, 22:34


Akos írta: Sziasztok,

Szerintetek az normális jelenség, hogy belehajtok (E-46, 320D, 2004, 17" kerekek) egy kissebb gödörbe/kátyúba és akkorát üt az autón, hogy még a mûszerfal is recseg (fõleg jobb oldalon). Inkább lassabb sebességnél jelentkezik, meg az úton keresztbemenõ réseket/repedéseket se nagyon komálja. Sajna más E46ban még nem ültem.

Köszi a segítséget!


Szerintem normális. Hála a 17"-os felniknek és a peres gumiknak. A szépségért meg kell fizetni Én is azért vettem csak 16-ost, mert az kevésbé ráz, de még jól néz ki. A téli gumim 15-ös, és amikor felrakom a nyári 16-ost, akkor is sok különbséget észreveszek, de aztán gyorsan hozzászokok. Csak a váltásnál tûnik fel, hogy mennyit jelent az az 1 coll. Gondolom a 17 még inkább szembetûnõ.

státusz Akos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2007. június 05. kedd, 13:06


Sziasztok,

Szerintetek az normális jelenség, hogy belehajtok (E-46, 320D, 2004, 17" kerekek) egy kissebb gödörbe/kátyúba és akkorát üt az autón, hogy még a mûszerfal is recseg (fõleg jobb oldalon). Inkább lassabb sebességnél jelentkezik, meg az úton keresztbemenõ réseket/repedéseket se nagyon komálja. Sajna más E46ban még nem ültem.

Köszi a segítséget!

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. június 05. kedd, 12:18


Ha mindkét kerékkel csinálja, akkor ez csapágy gyanús.