
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2012. március 24. szombat, 17:52
hancurozo írta:BarG írta:Coyote írta: inkább a hátulja csússzon, ne az eleje
Várom a véleményeket.
Alapjaiban ROSSZ gondolat. Ha ugyanannyit csúszik a kocsi eleje, akkor korrigálsz egyszerűen és az úton maradsz, ha meg a háta csúszik ugyanannyit, mint az előbb az eleje, akkor meg az árokból fognak kidaruzni. Az autók sokkal érzékenyebbek a hátsó kerekük elmozdulására, mint az elsőkére, gondolj bele, amikor tolatsz és az első kereket kormányzod, mennyivel érzékenyebben reagál a gép kormánymozdulatra. Úgyhogy a gumisnak igaza volt, és bárhány gumist megkérdezel, mind ugyanazt fogja mondani.
Hátra kell a jobb gumi, mivel az első keréken érzed csak ha elveszítette a tapadást (kivéve nagy sebességű kanyarvétel). Ha hátul van a jobb akkor ha bizonytalan a kocsi elveszed a gázt, ha fordítva csinálod nem fogod észrevenni ha már úszik a hátsó, csak ha hirtelen kerülnöd vagy fékezned kell főleg esőben. (akkor meg már régen késő)
Ugyanakkor a fékhatás java elöl van.Ha bajban vagy cseszheted ha elöl szar a gumi.Inkább legyen mindenhol egy közepes állapot legalább de szar semmi esetre sem.