Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 05:10


laci320d írta: Üdv mindenki!

Gondoltam megosztom veletek a történésem, nincs másfél éve hogy vásároltam újonnan egy garnitúra Dunlop sp sport maxx-ot, 225/35 19 méretben. A mai nap arra lettem figyelmes hogy ráz a kocsi hátulja 100km fölött mintha hiányozna a felniről súly, irány a gumis és ott szembesültem a dologgal hogy szálszakadt a gumi. Érdekes, hogy csak ennyit bírt!


kérdés mitől lett szálszaladt? belementél valamibe? vagy felrakáskor résült és eddig bírta?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 01:17


laci320d írta: Üdv mindenki!

Gondoltam megosztom veletek a történésem, nincs másfél éve hogy vásároltam újonnan egy garnitúra Dunlop sp sport maxx-ot, 225/35 19 méretben. A mai nap arra lettem figyelmes hogy ráz a kocsi hátulja 100km fölött mintha hiányozna a felniről súly, irány a gumis és ott szembesültem a dologgal hogy szálszakadt a gumi. Érdekes, hogy csak ennyit bírt!

Egy elégedett vevő


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2013. augusztus 09. péntek, 22:15


Üdv mindenki!

Gondoltam megosztom veletek a történésem, nincs másfél éve hogy vásároltam újonnan egy garnitúra Dunlop sp sport maxx-ot, 225/35 19 méretben. A mai nap arra lettem figyelmes hogy ráz a kocsi hátulja 100km fölött mintha hiányozna a felniről súly, irány a gumis és ott szembesültem a dologgal hogy szálszakadt a gumi. Érdekes, hogy csak ennyit bírt!

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2013. augusztus 01. csütörtök, 13:29


bbubbuka írta: Sziasztok!

Valami kiszabott egy db-ot a gumimból a peremnél, most nincs időm elgurulni egy gumishoz ez okozhat valami problémát? Valaki hozzáértő pls segítsen.



Köszi szépen!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. augusztus 01. csütörtök, 13:24


bbubbuka írta: Sziasztok!

Valami kiszabott egy db-ot a gumimból a peremnél, most nincs időm elgurulni egy gumishoz ez okozhat valami problémát? Valaki hozzáértő pls segítsen.



szerintem no para, ettől még rázni sem fog szerintem. ha nem érzel rázást, akkor szard le. nem lesz bajod belőle. az ott egy megvastagított gumiréteg a peremvédőnek. maga szerkezet nem sérült így képről.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2013. augusztus 01. csütörtök, 13:09


Sziasztok!

Valami kiszabott egy db-ot a gumimból a peremnél, most nincs időm elgurulni egy gumishoz ez okozhat valami problémát? Valaki hozzáértő pls segítsen.



Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 14:12


YELLOW írta:
Neo78 írta:
YELLOW írta: na itt van eme gumi, ugye aszimetrikus. nagyon elbeszégetnék egy fejlesztővel, hogy magyarázza el nekem, hogy a két oldali gumi között miért nincs tapadásbeli különbség? mert szerintem van.
egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért nem gyártanak hozzá másik oldali gumit, ami ugyanúgy mondjuk előre néz a minta. értem én, hogy öntőforma meg nyavaja, de így is marha drága egy gumi. szóval nekem ez rejtély, mé így gyártik ezeköt...



Nekem ilyen gumik voltak az e46-on (Vredestein Ultrac Sessanta, 225/40 R17 méretben), egy évet használtam őket és nagyon meg voltam velük elégedve. Tényleg nem vettem észre különbséget a két oldal között, nagyon jó tapadásuk volt és nem is volt hangos.


de érted, ha nem vettél észre semmit, bár lehet mi soha nem vennénk észre, csak kifinomult műszerek. de ha valóban nincs különbség, akkor érted lényegtelen milyen gumit teszel fel. márpedig ez nem mindegy. vagy ezekszerint inkább az anyagösszetétel számít, nem is a minta?


Ki tudja, biztos letesztelték előtte, oszt asszonták hogy jó oszt kész!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 14:06


Neo78 írta:
YELLOW írta: na itt van eme gumi, ugye aszimetrikus. nagyon elbeszégetnék egy fejlesztővel, hogy magyarázza el nekem, hogy a két oldali gumi között miért nincs tapadásbeli különbség? mert szerintem van.
egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért nem gyártanak hozzá másik oldali gumit, ami ugyanúgy mondjuk előre néz a minta. értem én, hogy öntőforma meg nyavaja, de így is marha drága egy gumi. szóval nekem ez rejtély, mé így gyártik ezeköt...



Nekem ilyen gumik voltak az e46-on (Vredestein Ultrac Sessanta, 225/40 R17 méretben), egy évet használtam őket és nagyon meg voltam velük elégedve. Tényleg nem vettem észre különbséget a két oldal között, nagyon jó tapadásuk volt és nem is volt hangos.


de érted, ha nem vettél észre semmit, bár lehet mi soha nem vennénk észre, csak kifinomult műszerek. de ha valóban nincs különbség, akkor érted lényegtelen milyen gumit teszel fel. márpedig ez nem mindegy. vagy ezekszerint inkább az anyagösszetétel számít, nem is a minta?

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 13:58


YELLOW írta: na itt van eme gumi, ugye aszimetrikus. nagyon elbeszégetnék egy fejlesztővel, hogy magyarázza el nekem, hogy a két oldali gumi között miért nincs tapadásbeli különbség? mert szerintem van.
egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért nem gyártanak hozzá másik oldali gumit, ami ugyanúgy mondjuk előre néz a minta. értem én, hogy öntőforma meg nyavaja, de így is marha drága egy gumi. szóval nekem ez rejtély, mé így gyártik ezeköt...



Nekem ilyen gumik voltak az e46-on (Vredestein Ultrac Sessanta, 225/40 R17 méretben), egy évet használtam őket és nagyon meg voltam velük elégedve. Tényleg nem vettem észre különbséget a két oldal között, nagyon jó tapadásuk volt és nem is volt hangos.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 13:35


na itt van eme gumi, ugye aszimetrikus. nagyon elbeszégetnék egy fejlesztővel, hogy magyarázza el nekem, hogy a két oldali gumi között miért nincs tapadásbeli különbség? mert szerintem van.
egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért nem gyártanak hozzá másik oldali gumit, ami ugyanúgy mondjuk előre néz a minta. értem én, hogy öntőforma meg nyavaja, de így is marha drága egy gumi. szóval nekem ez rejtély, mé így gyártik ezeköt...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2013. május 05. vasárnap, 22:27


Sziasztok! Eldurrant a bal hátsó gumim!
Keresek 255/35 R18 gumit használtat! Párban esetleg van valakinek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 19:03


csatis1 írta:
Yellow, ne velem kötözködj, én kérdeztem, mivel nem tudom és gyanús!


déhogy kötöcködöm csak nekem ez nem volt világos...

ennél értem, amúgy vicces a gyári új mélység 5,5mm


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 18:52


csatis1 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Találtam olyan gumit, amelyik elméletileg kimondottan ültetett autókhoz készült.
Viszont ez a tipus kishazánkban nemigen kapható.
Tudtok valami alternatívát esetleg? Már ha tényleg igaz és van ilyen?
Köszi


és ez miért is különleges és ültetett autókhoz való? én nem látom benne, ami megkülönböztetné...
max olyan gumi ami nagy kerékdőléshez való, van tartása. de olyanok vannak itthon is.


És az melyik lenne itthon amelyik nagy kerékdőléshez való?


bármelyik aminek erősített olalfala van. azt én arra fel írtam, hogy ezt tudom elképzelni. mert ültetett autókhoz... ez érdekes vón. mennyire ültetett? vagy mi? pont ezt kérdezem mitől különleges? mert én max oldaltartásban tudom, de azt egy RFT is tudja.


Kicsit okoskodok megint ..
Nem összekeverendő az RF (reinforced - megerősített) és az RTF ( defekttűrő ) gumiabroncs, a kettő nem ugyan az.
Az RFT gumik komfortja elég "szegényes" , ha nem feltétlenül indokolt ne erőltessétek...


nyílván... de nem is ez a lényeg. hanem hogy a linkelt ebay-es számomra NONAME gumi mitől különleges, hogy ültetett autókhoz való. miylen tulajdonsága jogosítja fel erre?


A leírásban az szerepel, hogy olyan ültetett autókhoz, aminek nagy a kerékdőlése.
Én azt veszem ki belőle, hogy a belső pereme erősített, így a dőlés miatt is egyenletesen használódik.
Yellow, ne velem kötözködj, én kérdeztem, mivel nem tudom és gyanús!


Majdnem de mégse.
Nem a perem ( szerkezet ) erősített, hanem a futófelület mintázata olyan kialakítású, hogy a negatív dőlésű kerekeknél is egyenletesebb a kopás ...
( ültetésről szó sincs, nem feltétlenül jár együtt a kettő )

http://www.nittotire.com/Tire/neogen#tech

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 17:35


YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Találtam olyan gumit, amelyik elméletileg kimondottan ültetett autókhoz készült.
Viszont ez a tipus kishazánkban nemigen kapható.
Tudtok valami alternatívát esetleg? Már ha tényleg igaz és van ilyen?
Köszi


és ez miért is különleges és ültetett autókhoz való? én nem látom benne, ami megkülönböztetné...
max olyan gumi ami nagy kerékdőléshez való, van tartása. de olyanok vannak itthon is.


És az melyik lenne itthon amelyik nagy kerékdőléshez való?


bármelyik aminek erősített olalfala van. azt én arra fel írtam, hogy ezt tudom elképzelni. mert ültetett autókhoz... ez érdekes vón. mennyire ültetett? vagy mi? pont ezt kérdezem mitől különleges? mert én max oldaltartásban tudom, de azt egy RFT is tudja.


Kicsit okoskodok megint ..
Nem összekeverendő az RF (reinforced - megerősített) és az RTF ( defekttűrő ) gumiabroncs, a kettő nem ugyan az.
Az RFT gumik komfortja elég "szegényes" , ha nem feltétlenül indokolt ne erőltessétek...


nyílván... de nem is ez a lényeg. hanem hogy a linkelt ebay-es számomra NONAME gumi mitől különleges, hogy ültetett autókhoz való. miylen tulajdonsága jogosítja fel erre?


A leírásban az szerepel, hogy olyan ültetett autókhoz, aminek nagy a kerékdőlése.
Én azt veszem ki belőle, hogy a belső pereme erősített, így a dőlés miatt is egyenletesen használódik.
Yellow, ne velem kötözködj, én kérdeztem, mivel nem tudom és gyanús!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 17:00


jlaci74 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Találtam olyan gumit, amelyik elméletileg kimondottan ültetett autókhoz készült.
Viszont ez a tipus kishazánkban nemigen kapható.
Tudtok valami alternatívát esetleg? Már ha tényleg igaz és van ilyen?
Köszi


és ez miért is különleges és ültetett autókhoz való? én nem látom benne, ami megkülönböztetné...
max olyan gumi ami nagy kerékdőléshez való, van tartása. de olyanok vannak itthon is.


És az melyik lenne itthon amelyik nagy kerékdőléshez való?


bármelyik aminek erősített olalfala van. azt én arra fel írtam, hogy ezt tudom elképzelni. mert ültetett autókhoz... ez érdekes vón. mennyire ültetett? vagy mi? pont ezt kérdezem mitől különleges? mert én max oldaltartásban tudom, de azt egy RFT is tudja.


Kicsit okoskodok megint ..
Nem összekeverendő az RF (reinforced - megerősített) és az RTF ( defekttűrő ) gumiabroncs, a kettő nem ugyan az.
Az RFT gumik komfortja elég "szegényes" , ha nem feltétlenül indokolt ne erőltessétek...


nyílván... de nem is ez a lényeg. hanem hogy a linkelt ebay-es számomra NONAME gumi mitől különleges, hogy ültetett autókhoz való. miylen tulajdonsága jogosítja fel erre?