anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 21:41


szotakdavid írta:
anubisz írta:
Tudod nem az a borzalom, hogy ennyit fizetsz, az a borzalom, hogy az alap hiba, az 4,5 ezerből javítható, csak éppen nem lehet megcsinálni, ha fent van a hengerfej,gondolom láttál már pár M54 et, ott aztán azért van mit lebontani. Karvára nem kis meló.És minden tömítés újra csere,ami aranyárba van, mert ugye ki rak be Kínait, mert az is van.
Ha ezt veszed alapul, mi az a 370 ezer, már ez majdnem egy kiló.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
új hengerfej csavarok stb.. Márkaszervizbe egyből azzal kezdték, juj ott rengeteg tömítést cserélni kell, és vagy 23,24 munkaóra a szerelés, hogy kúrva nagy meló, és azért 3 kiló alapból. Ha ezt mind ott csináltatom 600 ezer lett volna vagy több.
Alapból azt mondták, nem tudják ott javítani a menetet, ki kel vinni Németbe a hengerfejet, hülye ez? akkor már veszek egy ujjat annyiért.
Van ott mit cserélni. A szerelés közben törött fűtéscső volt a legolcsóbb úgy 5000.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=751


Jó helyre vitted,Nem rég beszélgettem a Gergővel(polltom) h Ők h csinálják az ilyet hol perselyeztetik a meneteket stb..Sokat szoktam bejárni hozzájuk én kedvelem Őket


És E-mailre is válaszolnak, nálam az az első teszt, aki vissza se ír az felejtős, 21 századba aki linkre veszi ezt, az kocc. Autómentőt is úgy néztem, aki nem írt vissza ajánlat kérésre, az felejtős,aki vissza ír az komolyan veszi amit csinál,megnézi a fiókot, erőt vesz, hogy írjon, nem te fogsz odamenni, könyörögni, hogy pénzel tömhesd a zsebét. Van akit pár kiló-métert visznek a pályáról az fizet 25,30 at,190 km 27 ért szuper ár,35 fokba, ömlött róla a víz már itt a ház előtt mikor húzta fel a kocsit.
Adtam neki még 1500 jattot, mert én menni is alig tudtam a melegbe, nem klima nélküli szállítót vezetni .

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 21:25


anubisz írta:
Tudod nem az a borzalom, hogy ennyit fizetsz, az a borzalom, hogy az alap hiba, az 4,5 ezerből javítható, csak éppen nem lehet megcsinálni, ha fent van a hengerfej,gondolom láttál már pár M54 et, ott aztán azért van mit lebontani. Karvára nem kis meló.És minden tömítés újra csere,ami aranyárba van, mert ugye ki rak be Kínait, mert az is van.
Ha ezt veszed alapul, mi az a 370 ezer, már ez majdnem egy kiló.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
új hengerfej csavarok stb.. Márkaszervizbe egyből azzal kezdték, juj ott rengeteg tömítést cserélni kell, és vagy 23,24 munkaóra a szerelés, hogy kúrva nagy meló, és azért 3 kiló alapból. Ha ezt mind ott csináltatom 600 ezer lett volna vagy több.
Alapból azt mondták, nem tudják ott javítani a menetet, ki kel vinni Németbe a hengerfejet, hülye ez? akkor már veszek egy ujjat annyiért.
Van ott mit cserélni. A szerelés közben törött fűtéscső volt a legolcsóbb úgy 5000.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=751


Jó helyre vitted,Nem rég beszélgettem a Gergővel(polltom) h Ők h csinálják az ilyet hol perselyeztetik a meneteket stb..Sokat szoktam bejárni hozzájuk én kedvelem Őket


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 20:12


YELLOW írta: huhh haver, ez bő. és tanulságos. értem már mér voltál eltűnve. ezt szúrd be szervízértékelésnek is.
anno mikro a trafó meghalt, engem is ezzel szaratott be Miki, hogy kiszakadt a gyertya, előtte pont nála voltam beszereltetni szerintem a maga módján viccelődött, tudván a legrosszabra fogok gondolni én is.
a lényeg, hogy fain minden.

Tudod nem az a borzalom, hogy ennyit fizetsz, az a borzalom, hogy az alap hiba, az 4,5 ezerből javítható, csak éppen nem lehet megcsinálni, ha fent van a hengerfej,gondolom láttál már pár M54 et, ott aztán azért van mit lebontani. Karvára nem kis meló.És minden tömítés újra csere,ami aranyárba van, mert ugye ki rak be Kínait, mert az is van.
Ha ezt veszed alapul, mi az a 370 ezer, már ez majdnem egy kiló.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
új hengerfej csavarok stb.. Márkaszervizbe egyből azzal kezdték, juj ott rengeteg tömítést cserélni kell, és vagy 23,24 munkaóra a szerelés, hogy kúrva nagy meló, és azért 3 kiló alapból. Ha ezt mind ott csináltatom 600 ezer lett volna vagy több.
Alapból azt mondták, nem tudják ott javítani a menetet, ki kel vinni Németbe a hengerfejet, hülye ez? akkor már veszek egy ujjat annyiért.
Van ott mit cserélni. A szerelés közben törött fűtéscső volt a legolcsóbb úgy 5000.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=751


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 19:51


huhh haver, ez bő. és tanulságos. értem már mér voltál eltűnve. ezt szúrd be szervízértékelésnek is.
anno mikro a trafó meghalt, engem is ezzel szaratott be Miki, hogy kiszakadt a gyertya, előtte pont nála voltam beszereltetni szerintem a maga módján viccelődött, tudván a legrosszabra fogok gondolni én is.
a lényeg, hogy fain minden.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 19:16


Először azt hittem áprilisi tréfa júniusban, de hála a rutinomnak már kiszállva a kocsiból megmondtam mi a baj.
Tanulságos eposz azoknak akik esetleg nyomaték kulcsot nem ismerő szerelőkhöz hordják a kocsit. Én nem ezt tettem, de az előző tulajok biztos.
A történet lényege, hogy masszív 120 as tempómattal pályáról lejőve éreztem, hogy nem jár egy henger, be is írta a 4 est, szartam rá, de már nagyon viccesen járt a motor. Fogamat még megbütykölte az orvos. Visszaülve elindultam, mivel 60km-re voltam az otthontól.
Elindulva haza így, egy erősebb gázfröccsre egy csattanás a motortérből, na betyáros lett a kocsi hangja, mintha leszakadt volna a kipufogóm, csak minden zene a motortérből jött.
Szó szerint mint egy traktor, alapjárat, alig 4,500 szinte le,le állva .
Ház előtt kiszállva meghallgattam a kocsit, azonnal tudtam, a gyertya szakadt ki.
Hozzátenném, M54 hazavitt így is, majd meghalt, de kint lógott a gyertya, a trafó szétkenve, belátni a dugattyúhoz, de hazahozott így is!!!
CSÓKOLTATOM A SOK SZARRÁGÓ SZERELŐT, AKIK IZOMBÓL,ÉRZÉSRE HÚZZÁK A GYERTYÁT !!!

Tényállás: Ugye a menet javítás nem több pár ezernél, de mivel le kel venni a hengerfejet ugye nem kell részleteznem.

BMW Márkaszerviz, csak 300 ezret mondtak arra, hogy leveszik, és visszateszik a hengerfejet, és én javíttatom.
Net, Google, Pest, néztem egy szervizt, ami kurvára kockázatos. Úgymond öngyilkosság.
Bevállaltam, bíztam az emberismeretembe. Telefon, árajánlat. Autómentő szállítás 190 km 27000. Nem is rossz. Már volt egy átaludt éjszakám.
Borítékba küldtem fel 140 000 ret, a mentőssel, úgy, hogy csak képen láttam a szervizt, telefonon beszéltem csak velük.
Ajánlat 140 180 között, mindennel együtt,( ugye a teljes tömítés készlet aranyárba van ) alapból, ha nem törik, szakad közbe semmi.
Baráti az A1 300 ezeréhez képest ahol csak leszedték volna és visszarakják.
Bedobtam egy 60 ezres Einbach rugókészletet is a csomagtartóba, azt is berakatom akkor már.
Egyszer voltam csak a szervizbe a spanommal, az elég volt, hogy jól választottam, már nyugodtan aludtam.
Munka úgy másfél hét.Mivel bontottuk a motort, akkor más megcsináltattam egy pár dolgot.
Szelepszár szimeringek cseréje
Szelep perselyek cseréje
Bal első gömbfej csere
Komplett rugó csere 4DB
Futómű állítás
Kipufogó katalizátornál repedve volt, hegesztés, amit sebészi szépségű varrattal megcsináltak.
Végeredmény, 370 ezer, ami nagyon baráti ennyi melóért ( annak tükrében, hogy cseréltek már nekem 350Ft tömítést 25000 ért a BMW szakszervizbe. )
Telefon, kész a kocsi. Szutykosan odavíve, a kocsi szépen lemosva átadás előtt.
Semmi alkatrészt nem vittem, csak trafót rendeltem mindjárt kettőt is, schmiedmann -tól amit nagyon köszönök neki, mert méltányos kedvezményes árat mondott, és sürgősen feladta, már másnap reggel megjött, de sajnos nem tudtam használni, mert akkor még nem tudtam, hogy a gyertya lötyögni fog a helyén.De az lett beszerelve.
Autó szépen megy, motort nem hallom alapjáraton, mintha nem is járna.
Egy futáscső volt a mi törött a szerelés közbe, mert már ramaty volt. Nem hívogattak 1 naponta, hogy még ezt, még azt kel kidobni, cserélni. Mikor mondtam a szimeringeket, nem azt mondták, oké dobjuk ki, hanem majd előbb megnézik, mert lehet nem is kell cserélni, ha szarok akkor szólnak.
Fotók, a hengerről síkra köszörülés után, beszerelés előtt, több kép, de ha akartam volna videóra is rögzítik a szerelést, vissza lehet nézni.
Persze nem operatőrrel, de van kamera a szervizbe.
Nem kel mondanom egy ilyen szerelésnél mi mindent elbaszhat a sok lézer szerelő, mikor csontra van majdnem bontva a motor.
Elég egy jól meg nem húzott csavar, rosszul rögzített bilincs, fűtéscső, tömítés
Vanos beállításról nem is beszélve.
Van ingyen kávé,kóborolhatsz, nézheted mit csinálnak, amit csak akarsz. Gyári rendszerre kötött gyári diagnosztika, nem laptop DJ, ami azért nem semmi.
Már ránézésre se egy rabló banda, főleg beszélgetés után maximális a bizalom.
5600 az óradíj ami a BMW 14 ezréhez képest ingyen van.
A gépmunkát is helyben csinálják, mindent egy helyen. Ezentúl ide fogok járni.
Ha megáll a kocsi inkább felvitetem akkor is jobban megéri, meg ha feljárok szervizelni akkor is.
Hát így jártam, egy szakadt menet ami 370 be került.De lehetett volna rosszabb is.
Tanulságnak írtam, ne engedjétek, hogy érzésre húzzák a gyertyákat, mert szopás lesz a vége.
Aki esetleg így jár tudja mire számítson.
A kocsit itt csinálták. http://polltom.hu/
Én ajánlom őket.
Mindjárt rakok pár képet hogy nézett ki a trafóm.








Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 05. péntek, 19:35