« előző12következő »
laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. augusztus 19. csütörtök, 14:06


Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy hozhat e valamit ha az M52B20 ra rátenném az M50B25 szívócsonkot (gondolok itt a szívási veszteség csökkenésre a nagyobb keresztmetszet miatt) esetleg a kipuff rendszert is vagy nem .
Lehet e valami hatása ha a légszűrőház és betét egyforma szinte az összes M5XB2X motoron (320tól az M3ig)
Egyáltalán fel lehet e tenni?


Üdv
laleeboy

státusz speer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. január 31. vasárnap, 11:34


Sziasztok!
A szívójáratok bõvítésének abban az esetben van értelme,ha a motor légnyelését egyéb eszközökkel megnöveltük. Pl. nagyobb benyitású és összenyitású vezérmûtengelyek,ccm növelés,hengerenkénti pill.szelepek felépítése airbox-al,stb...Ha még is tágítanánk a szívónyilásokat ,azokat szintén a szívószelep felé szûkülõre kell elkészíteni,és a legjobb lágáramlás érdekében "cápabõrös" felületûre kellene készíteni....
Ha a motoron nem változtatunk semmit,minden marad a gyári,akkor leginkább a c.r(kopresszióviszony) növelésének van jól érezhetõ hatása.
0,7-0,8mm-es síkolás már jól érezhetõ a legtöbb motornál....

státusz lovag

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. június 18. csütörtök, 09:07


tibikeke írta: Szerintem a hengerfejen múlik a tuning lényege! Szelepek, tengely, járatok bõvítése- polírozása stb..! Sok sikert hozzá. Biztos kemény lessz


Köszönöm!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. június 17. szerda, 21:58


lovag írta: ki lesznek könnyítve a járatok, öblösebb lesz kicsit.
Az ember aki csinálná 20-30 pacit mondott.

Hazudik! Ennyit ilyen egyszerûen nem lehet, és nem is bizti, hogy tuti a dolgában, utána meg már nem lehet visszaragasztani a kivakart anyagot. Eapának igaza van, nagyobb járatok, lassabb gázáramlást eredményeznek, ami által romlik a henger öblítése. Ebben az esetben a kipufogó rendszert is hozzá kéne hangolni a szívó oldalhoz, mert ami nem tud ott kimenni, az be se fog jutni a hengerbe (Bernoulli törvénye és a tudomány mai állása szerint)
hil

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2009. június 17. szerda, 21:44


Szerintem a hengerfejen múlik a tuning lényege! Szelepek, tengely, járatok bõvítése- polírozása stb..! Sok sikert hozzá. Biztos kemény lessz

státusz lovag

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. június 17. szerda, 21:13


Köszönöm a segítséget!
Hamarosan leírom majd a tapasztalatimat.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 16:38


Persze, 20-30 LE-höz az kevés. Mivel ki lesz öblösítve a gáz le fog lassulni, alacsonyabb fordulatszámon szarabb lesz, 150-tõl felfelé biztos érezni fogod.


státusz lovag

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 16:32


ki lesznek könnyítve a járatok, öblösebb lesz kicsit.
Az ember aki csinálná 20-30 pacit mondott.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 16:32


Semmi értelme. A nagyobb szívósornak, a nagyobb szelepek van hatása, kompresszornak stb. Egészen pontosan mire gondoltál? Miért nem elég a 2xx LE?

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 16:17


Gondolom le akarsz szedetni belõle egy kicsit...
Nyomatékosabb lesz a motor tõle....

Egy másik vezérmûtengellyel nagyobb hatást érnél el.... és azokat meglehet venni készen is....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 15:52


lovag írta: Egy 3000-es benzinesen szeretném a hengerfejet megpiszkálni.
Van esetleg vkinek tapasztalata vagy tanácsa ez ügyben?
Szeretnék tisztában lenni mindennel mielött nekivágok.

Ha meleg, akkor ne tapogasd! Amugy komolyabbra forditva mit szeretnel megpiszkalni rajta?

státusz lovag

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 13:51


Sziasztok!

Egy 3000-es benzinesen szeretném a hengerfejet megpiszkálni.
Van esetleg vkinek tapasztalata vagy tanácsa ez ügyben?
Szeretnék tisztában lenni mindennel mielött nekivágok.

Köszi

« előző12következő »