a válasz egyszerû, csak gondolkozni kell...
egy használt autó eladhatatlanabb, mint egy új... a bankok számolnak azzal, mi van ha az ügyfél nem tud fizetni, akkor neki pótólni kell a kiesõ részt, és ezt az autó eladásával tudja, és nem is árulja többért, csak anyniért, amennyi pénzre szüksége van, max fellicitálják, de általában ezt a hitelt feévevõ ügyfél megkapja, vannak olyan bankok...
nekem is hitelen van CHF alapú, de havi fix, nekem a futamidõ változik... nekem a hitelösszeg olyan, hogy akármikor fizetésképtelenné válok, az autó értéke mindiog annyi (elvileg) amennyi az akkori fennmaradt hitel... tehát amit bukok, az a kezdõrészlet, amit fizettem az elõzõ tulajnak, azaz 1 misi, a többi a hitel... az autó többet ér még, így ha nem tudnék fizetni és eladnám, akkor még maradna pénzem belõle... nekem a futamidõ hossza változik... kicsit bosszantó, de a tudat, hogy autóban ülök, mindenért kárpótol
Enkozpont74 írta:
Azért 1 valamit nem értek a hitelekkel kapcsolatban...
Ha újy autót veszel/vettél a devizaalapú hitel ugyan arra az összegre, ugyan akkora futamifõre a törlesztõrészlet kevesebb mint a egy használt autóra...
Na de miért magasabb 1 használt autónál a thm. Nem ugyan azt a pénzt adják???
Ez az egész nagy rakás szar ami ebben az országban folyik az LEGÁLIS MAFFIA