kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. december 22. hétfő, 08:35


Köszi!Akkor aszem meg kell kérdeznem a szerelõt,h melyiket cserélte benne...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. december 21. vasárnap, 17:15


kopasz írta: Mennyibe kerültek a termosztátok?Az enyémben is 2 lehet?


Igen, a tiedben is ugyanúgy kettõ van.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. december 21. vasárnap, 14:41


kopasz írta: Mennyibe kerültek a termosztátok?Az enyémben is 2 lehet?


A tiédbe nem tudom mennyi van. Mivel más típus így az árak is gondolom mások. m_attilát kérdezd meg!

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. december 21. vasárnap, 14:31


Mennyibe kerültek a termosztátok?Az enyémben is 2 lehet?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. december 20. szombat, 19:32


Ma kicseréltem a termosztátokat. Jó nagy szívás volt, de most tökéletesen mûködik a gép

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. december 19. péntek, 22:19


jpinter írta: Érdekel, hogy néz ki ez a "kályha". Tudna valaki mellékelni egy url-t valamelyik BMW alkatrészkeresõbõl (pl. RealOEM)?


Ajánlom még figyelmedbe az alábbi Totalcar-os cikket is. Éppen ezekrõl volt szó.

http://totalcar.hu/magazin/technika/allofutes/

A képeken szerepel olyan vagy hasonló webasto kályha mint ami a verdáinkban is van.

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. december 19. péntek, 19:45


jpinter írta: Érdekel, hogy néz ki ez a "kályha". Tudna valaki mellékelni egy url-t valamelyik BMW alkatrészkeresõbõl (pl. RealOEM)?


Ha gondolod lefényképezem,aztán felrakom(Mégiscsak jobban látszik, vagy...)


kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. december 19. péntek, 19:40


SoundkeY írta:
Felhivtam NT autot, ok is azt mondtak lehet "kalyha" is, ami rasegit telen. Foleg ha nyaron nem hul vissza.

A vezetoules alatt eszlelnem kell ( gazolajat eget ) ha megy ( 15 fok alatt ? ) mert rasigit a melegedesre.


Tano jól mondta,anyósülés alatti oldalon találod,de tényleg jobb,ha alámész,mert amíg én sem másztam alá,nem találtam.Saválló csõ(féle),ami kicsit meg van lapítva.Kedden megyek vele szerelõhöz,majd jelzem,hogy mi történik és mi volt a baj.(állófûtéses témába írom)Azt nem tudom pontosan,hogy hány fok alatt kapcsol be,de nekem nemrég(az már 15 fok alatt volt) bekapcsolt és felbúgott,de nem gyújtott be(nem kap gázolajat).Ha mûködik,azt biztos,hogy hallod és érzed.
üdv:

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. december 19. péntek, 16:22

státusz jpinter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2008. december 19. péntek, 15:26


Érdekel, hogy néz ki ez a "kályha". Tudna valaki mellékelni egy url-t valamelyik BMW alkatrészkeresõbõl (pl. RealOEM)?

Tano írta:
SoundkeY írta:
A vezetoules alatt eszlelnem kell ( gazolajat eget ) ha megy ( 15 fok alatt ? ) mert rasigit a melegedesre.


Annyi módosítással, hogy az anyós ülés alatt találod a kivezetést. Ha benyúlsz kézzel, akkor találsz egy kivezetést a mûanyagborításon. Ha alánézel könnyebben megleled


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 19:18


SoundkeY írta:
A vezetoules alatt eszlelnem kell ( gazolajat eget ) ha megy ( 15 fok alatt ? ) mert rasigit a melegedesre.


Annyi módosítással, hogy az anyós ülés alatt találod a kivezetést. Ha benyúlsz kézzel, akkor találsz egy kivezetést a mûanyagborításon. Ha alánézel könnyebben megleled

státusz jpinter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 15:25


Nekem még nyáron, Horvátországban hajnalban hazafelé jövet is visszaesett a mutató és egyszer a sárga hûtõvíz indikátor is világított. Arra már nem emlékszem, hogy mindez hány fokban történt, mínusz biztosan nem volt...

SoundkeY írta:
kopasz írta: Sziasztok!
Nekem is van ilyen problémám...Kicseréltettem a termosztátot és nem lett jobb Erre most egy haver,azt mondja,hogy a Seat Alhambrájában is volt ilyen probléma,hogy nem melegedett fel.Egybõl szerelte benne a kályhát.Szóval,ha esetleg valaki kocsijában van kályha,azt is vegye figyelembe(szerintem),mert én lehet,hogy feleslegesen cseréltettem a termosztátot,ami persze nem volt olcsó!Most pedig jön a kályha szerelés!
üdv:


Felhivtam NT autot, ok is azt mondtak lehet "kalyha" is, ami rasegit telen. Foleg ha nyaron nem hul vissza.

A vezetoules alatt eszlelnem kell ( gazolajat eget ) ha megy ( 15 fok alatt ? ) mert rasigit a melegedesre.


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 10:51


kopasz írta: Sziasztok!
Nekem is van ilyen problémám...Kicseréltettem a termosztátot és nem lett jobb Erre most egy haver,azt mondja,hogy a Seat Alhambrájában is volt ilyen probléma,hogy nem melegedett fel.Egybõl szerelte benne a kályhát.Szóval,ha esetleg valaki kocsijában van kályha,azt is vegye figyelembe(szerintem),mert én lehet,hogy feleslegesen cseréltettem a termosztátot,ami persze nem volt olcsó!Most pedig jön a kályha szerelés!
üdv:


Felhivtam NT autot, ok is azt mondtak lehet "kalyha" is, ami rasegit telen. Foleg ha nyaron nem hul vissza.

A vezetoules alatt eszlelnem kell ( gazolajat eget ) ha megy ( 15 fok alatt ? ) mert rasigit a melegedesre.

státusz jpinter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 09:25


Jogos

Burns írta:
jpinter írta: Szia, két hûtõköre van az e46-osnak. Nem értem, hogy miért hívja mindenki EGR termosztátnak, de amúgy ezen is hûtõvíz megy keresztül, ezen is található egy légtelenítõ csavar.


Talán ezért? Thermostat for egr cooling 11717787870


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 06:55


jpinter írta: Hali, az alsó termosztátot (gyári) 88fok van beleütve (faceliftes, 2003-as az autó). A szerviz azt mondta, hogy üzemi hõmérsékletének min. ennyinek kell lennie. Ma is nézegettem, 88-90fok körül mozog, araszolgatós szakaszon megy fel 92fokig. Az enyémnek az is problémája volt, hogy ha fel is ment nagy nehezen a hõmérséklet, felüljárón gázadás nélkül megtéve párszáz méter alatt visszaesett a hõmérséklet. Ez az alsó termosztát cseréje után is megmaradt. Akkor kaptam a javaslatot a felsõ EGR termosztát cseréjére. Nem volt egyszerû leszedni, a belsõ csavar nehezen hozzáférhetõ, a vákuumcsöveket le kell hozzá szedni.


Értem, köszi!

Az EGR tt-át nem cserélem, mert megy ki a a kocsiból az egész EGR technika... felesleges számomra. Aki kötötte le, tudja miért, teljesen más lesz a kocsi hangja, egyenletesebben is jár, meg hát persze nem okádja tele a szivócsonkot mocsokkal!