YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15114 pont) | Hozzászólások: 16307

Elküldve: 2018. február 11. vasárnap, 13:05


Fater írta:
Tano írta:
Fater írta: Üdvözlet!

Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:


És akkor miből gondolod hogy nem működik?

A motor indítása után büdös kipufogógáz,pici kimaradások, voltmérővel megmérve nincs áram a gyertyákon.Ebből gondolom,közben a vezérlőt kiolvasva újra betette mind a négy gyertya szakadt kijelzést.A gyertyák hibátlanok és ebbe a motorba valók!Harmadik gse101- et vásároltam a Bárditól!
Az előzőeket bevizsgálás után kicserélték!Mindegyik rossz lenne?


voltmérővel mértél áramot?

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2006

státusz Fater

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 11. vasárnap, 12:18


Tano írta:
Fater írta: Üdvözlet!

Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:


És akkor miből gondolod hogy nem működik?

A motor indítása után büdös kipufogógáz,pici kimaradások, voltmérővel megmérve nincs áram a gyertyákon.Ebből gondolom,közben a vezérlőt kiolvasva újra betette mind a négy gyertya szakadt kijelzést.A gyertyák hibátlanok és ebbe a motorba valók!Harmadik gse101- et vásároltam a Bárditól!
Az előzőeket bevizsgálás után kicserélték!Mindegyik rossz lenne?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (725 pont) | Hozzászólások: 3546

Elküldve: 2018. február 06. kedd, 08:00


Fater írta: Üdvözlet!

Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:


És akkor miből gondolod hogy nem működik?

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2006

státusz Fater

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 05. hétfő, 20:45


Üdvözlet!

Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:

englert
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz englert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. október 29. csütörtök, 11:34


Üdv

Valaki tudna segíteni mi lehet a gond?

4222 2. Henger izzító gyertya áramkör
4232 3. Henger izzító gyertya áramkör
4242 4. Henger izzító gyertya áramkör

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530xd
Évjárat: 2006

státusz systems

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. június 25. csütörtök, 22:21


Sziasztok.
Az obd műszer szerint izzító gyertya hiba van, izzításnál a motor jelző lámpa sárgán világít, indítás után elalszik. Most kicseréltem a gyertyákat de gondolom a hibakódot is törölni kell.
A kérdésem az meglehet valahogy mérni otthoni műszerrel(Multiméter) az izzító gyertya relék hibásak e?? eléggé olajos volt a környezete ezért gondolom hogy lehet ott is van hiba.
Köszönöm.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 25. csütörtök, 22:22

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 21:16


Tano írta: Akkor tényleg nem a kisegítõ.

És az nem lehet hogy a katalizátornál lecsapódott víz párolgott el indítás után a meleg kipuffgáztól. Korábban írtak már errõl is hüvösebb idõben. Vagy ennél töményebb volt a füst?


Sokkal, és gázolajszaga volt mint a régi ifáknak meg a buszoknak


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (725 pont) | Hozzászólások: 3546

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 21:03


Akkor tényleg nem a kisegítõ.

És az nem lehet hogy a katalizátornál lecsapódott víz párolgott el indítás után a meleg kipuffgáztól. Korábban írtak már errõl is hüvösebb idõben. Vagy ennél töményebb volt a füst?

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 20:48


Tano írta: Hali!

Ne ijedj meg egybõl. Kérdésem: honnan jött a füst konkrétabban? Az autó alól vagy a motortérbõl?
Mert ha van kisegítõ fûtésed akkor az tudja az autó alól eregetni ezt a gázolajfüstöt indítás után nem sokkal, mert a jobb elsõ kerék mögötti részen van a kivezetése.


A füst a kipufogóból jött! Beindítás után 2-3 mp után!!! Ja és hófehér volt

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (725 pont) | Hozzászólások: 3546

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 20:40


Hali!

Ne ijedj meg egybõl. Kérdésem: honnan jött a füst konkrétabban? Az autó alól vagy a motortérbõl?
Mert ha van kisegítõ fûtésed akkor az tudja az autó alól eregetni ezt a gázolajfüstöt indítás után nem sokkal, mert a jobb elsõ kerék mögötti részen van a kivezetése.

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 18:43


kempelen írta: Azt tudom elképzelni, hogy az egyik befecskendezõszeleped leállítás után belecsöpögtet a motorba és induláskor ez a többletüzemanyag produkálja a fehér pamacsot. (elég ha a hatból egy csinálja)

Figyeld egy darabig mennyire rendszeres ez, fõleg ha mondjuk este leállítod és reggel indítasz.

Izzítógyertya? Hmmm nemtudom miért okozna az fehér pamacsot.

Egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsoJJa ki!


Köszi majd megnézem

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 17:32


Azt tudom elképzelni, hogy az egyik befecskendezõszeleped leállítás után belecsöpögtet a motorba és induláskor ez a többletüzemanyag produkálja a fehér pamacsot. (elég ha a hatból egy csinálja)

Figyeld egy darabig mennyire rendszeres ez, fõleg ha mondjuk este leállítod és reggel indítasz.

Izzítógyertya? Hmmm nemtudom miért okozna az fehér pamacsot.

Egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsoJJa ki!

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 17:24


singletrack írta: Nem inkább kartellgázszûrõ? Akkor szokott sûrû fehér füstöt ergetni...


Gázolajszagú nem olajos!!! KÜlönbenis most volt cserélve!

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 16:55


Nem inkább kartellgázszûrõ? Akkor szokott sûrû fehér füstöt ergetni...

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 15:25


Ma délután beindítottam a vasat és FEHÉR gázolajszagú füst jött ki a kocsiból!!! Szerintetek izzítógyertya vagy porlasztócsúcs? Ha porlasztócsúcs akkor kell programozni? A masina egy 330D 2000évjárat: