![SP_323i](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/436/436_1341210834267_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2016. február 22. hétfő, 10:12
Davech márkatárs turbós hozzászólása és az arra kapott egyik válasz szülte a következőt:
![](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/436/436_1456130798892.jpg)
![](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/436/436_1456130824815.jpg)
![](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/436/436_1456130847902.jpg)
![](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/436/436_1456130861858.jpg)
Mivel engem is zavart, hogy a turbó elé bevezetett kartergáz bevezető jelentős mennyiségű olajat ereszt a turbó elé és így gyakorlatilag végig olajos innentől a szívó oldal, úgy döntöttem, hogy kap a vas egy kartergáz olaj lecsapatót.
Most jelenleg a gyári kartergáz szűrő szivacsos és egy éve (kb 10ekm) lett betéve, de már azt is azért kapta a moci, mert csipegette az olajat a membrános lecsapatóval.
Mivel ez a megoldás tüneti kezelésnek tűnik, holnap megy a vas kompresszió mérésre, hogy kiderüljön, a kopás okozza e a megnövekedett olaj mennyiséget a kartergáz visszavezetésnél. Ha nem, akkor szarul lett berakva a szűrős betét és elég drága módon lett kiderítve a hiba
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_biggrin.gif)