Hori: Neki még a régebbi 136 lovas dízele van, abba nincsen betétnélküli mint az újabban.
uta107: Akkor jegyezd meg a cikkszámot amit írtam, és legközelebb nem kell a saját alvázszámod. Ennek a topiknak az elején már leírtam a turpisságot.
Ha simán alvázszám szerint kérsz, akkor a 136Le-s 20d-hez csak betétes mûanyagházast adnának. Viszont a fenti cikkszám a 30d-nek a betétje, mert hogy-hogy nem, annak van külön cikkszáma. Viszont a 30d betétje ugyanaz mint a 20d-s. És így nem kell megvenni a mûanyagházat is és 5-6 ezerbõl megvan.
Az az átalakító az mi lenne??? Csak nem faceliftem 20d-nek a szûrõnélküli szûrõjét lehetne belerakni valahogy? Errõl nem tudnál még infót kideríteni?
Ha betét nélkül rakod vissza, akkor nem a légszûrõd, hanem a turbód, intercoolered és a beömlõ további részeibe kerülne az az olaj, ami a kartergázban van és ez a szûrõ hivatott megszûrni. Persze azért egy kis olajgõz marad benne, ettõl olajos a turbó bemeneti oldala és az intercooler is egy kicsit. A kartergáz a légszûrõ és a turbó közötti csõszakaszba kerül visszavezetésre. Az alábbi képen a 6-os számú csõvel:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=20Ha megnézed látszik, hogy a légszûrõház alatti csõtorkolatból jön ki, és ha azt visszaköveted, akkor eljutsz a kartergázszûrõhöz.