autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 15:54


MattM325 írta:
punavirag írta:
MattM325 írta:
punavirag írta: Most újították fel a kettőstömegűmet...úgy érzem azóta nem gyorsul úgy kint előtte. Lehetséges ez?

Igen.



Ez amúgy normális vagy a szerelő cseszett el vmit?


Nem tudom, hogy a felújítottnak milyen normáknak kell megfelelnie, de biztosan nem jó így.


A lendkereket és kuplungot nem igen szokták felújíttatni, csere.




MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 10:10


punavirag írta:
MattM325 írta:
punavirag írta: Most újították fel a kettőstömegűmet...úgy érzem azóta nem gyorsul úgy kint előtte. Lehetséges ez?

Igen.



Ez amúgy normális vagy a szerelő cseszett el vmit?


Nem tudom, hogy a felújítottnak milyen normáknak kell megfelelnie, de biztosan nem jó így.


punavirag
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz punavirag

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 08:30


MattM325 írta:
punavirag írta: Most újították fel a kettőstömegűmet...úgy érzem azóta nem gyorsul úgy kint előtte. Lehetséges ez?

Igen.



Ez amúgy normális vagy a szerelő cseszett el vmit?

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 07:54


punavirag írta: Most újították fel a kettőstömegűmet...úgy érzem azóta nem gyorsul úgy kint előtte. Lehetséges ez?

Igen.



punavirag
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz punavirag

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 06:35


Most újították fel a kettőstömegűmet...úgy érzem azóta nem gyorsul úgy kint előtte. Lehetséges ez?

punavirag
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz punavirag

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 13:09


YELLOW írta:
ozon írta: Sziasztok:Kis segítségre lenne szükségem.Kettőstömegő lendkerék és kuplung csere előtt állok.Ha valaki tud egy helyet vagy linket ahol ezt olcsóbban betudom szerezni azt megköszönném.E46 320d 2004-es 270000km.Melyik jobb luk?vagy valeo
üdv
ozon


én azt mondom kettőstömegűben a LUK, kuplungban Sachs. szerintem valeo semmiképp, bár lehet a gyári kettőstömegű pont valeo-s.


Van egy cég akik újítanak fel lendkereket és kuplungot is. Nekem durván egy százast mondott a mutatványra. Ha kell a cím írj privátban

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 20:30


duend írta:
jlaci74 írta:
Hammon írta:
sakter írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Megoldható. Ha nem kapsz akkor esztergálok neked egyet. De miért nem bízol gyár tervező mérnökeiben? Az autó többi részével elégedett vagy? Vagy reszeljek egyet egy darab vasból?
Egyébként akinek ( nem pont BMW-re) gumimentes főtengely szíjtárcsát esztergáltam, volt hogy letörött a főtengely vége a vibrációtól. Azt meg vissza kellett ragasztani.


Tőlem sokkal okosabb és tapasztaltabb szerelők, akik versenyautókat építenek/építettek,mind azt mondta,hogy jó dolog a kettőstömegű, de egy vacak. Egyöntetűen a fixet javasolták. Összességében elégedett vagyok a kocsival.


320d esetén a fix lendkerékhez egy tartalék főtengelyt is szerezz be...


Ha versenyautot szeretnel epiteni, akkor csak nyugodtan hasznälj fix-et! De ha többet szeretnel vele menni, mint pär ezer km, akkor ne!


Köszönöm a válaszokat.



státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 12:37


jlaci74 írta:
Hammon írta:
sakter írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Megoldható. Ha nem kapsz akkor esztergálok neked egyet. De miért nem bízol gyár tervező mérnökeiben? Az autó többi részével elégedett vagy? Vagy reszeljek egyet egy darab vasból?
Egyébként akinek ( nem pont BMW-re) gumimentes főtengely szíjtárcsát esztergáltam, volt hogy letörött a főtengely vége a vibrációtól. Azt meg vissza kellett ragasztani.


Tőlem sokkal okosabb és tapasztaltabb szerelők, akik versenyautókat építenek/építettek,mind azt mondta,hogy jó dolog a kettőstömegű, de egy vacak. Egyöntetűen a fixet javasolták. Összességében elégedett vagyok a kocsival.


320d esetén a fix lendkerékhez egy tartalék főtengelyt is szerezz be...


Ha versenyautot szeretnel epiteni, akkor csak nyugodtan hasznälj fix-et! De ha többet szeretnel vele menni, mint pär ezer km, akkor ne!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 12:23


Hammon írta:
sakter írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Megoldható. Ha nem kapsz akkor esztergálok neked egyet. De miért nem bízol gyár tervező mérnökeiben? Az autó többi részével elégedett vagy? Vagy reszeljek egyet egy darab vasból?
Egyébként akinek ( nem pont BMW-re) gumimentes főtengely szíjtárcsát esztergáltam, volt hogy letörött a főtengely vége a vibrációtól. Azt meg vissza kellett ragasztani.


Tőlem sokkal okosabb és tapasztaltabb szerelők, akik versenyautókat építenek/építettek,mind azt mondta,hogy jó dolog a kettőstömegű, de egy vacak. Egyöntetűen a fixet javasolták. Összességében elégedett vagyok a kocsival.


320d esetén a fix lendkerékhez egy tartalék főtengelyt is szerezz be...

státusz sakter

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 11:59


csbalu írta:
Hammon írta:
Puli írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Had kérdezzem meg,hogy mennyi km van a kocsidban? Mik a jelei,hogy kettőstömegű. és kuplung csere kell?


Valós 280.000 van benne. Induláskor kis gázadással a kuplung lassú felengedése mellett irdatlan módon rázza a kasznit. Alacsony fordulatról lassú gázadásra szintén nagy remegéssel reagál. Leállításnál,ha nem nyomom be a kuplungot konkrétan kilöttyintem a sört a kormány mögül. Ezt egy hangos csattanás is a tudtomra adja.
Mivel a kuplung a tarkómnál fog, azt is cserélni kell.



Egyre többet hallok én is erről a kettőstömegűt egytömegűre cserélésről. Azt nem azért találták ki hogy jó legyen bele az egytömegű is. Ez egy vibrációcsökkentő elem. Ha lecseréled akkor szépen fokozatosan fog rontani a motorodon nem egyik napról a másikra.
Versenyautóba nem kell, ez teljesen egyértelmű! De ott nem is a hosszú üzemidő a cél, hanem a minél nagyobb hatékonyság, a gyorsabban felpörgő motor (amit akadályozna a kettőstömegű).

Gondolom egyébként nem meggyőződésből hanem csupán pénztárca barát megoldásból választod majd az egytömegűt. Én azt mondom, ha a későbbiekben nem akarsz sűrűbben tartóbakokat cserélni vagy kipufogó rezgéscsillapítót, illetve egyéb dolgokat amik mind mind összefüggésben vannak a motor állandó mozgásával akkor inkább spórolj a kettőstömegűre, 136lovasra nem is nagy vész, újabbakra meredekebb.

Vannak akik felújítják, több kevesebb sikerrel, de ha hosszú távra tervezel akkor egy LUK szett kell Neked!

ÜDv,
Balu


Grat, egészen pontosan ezt akartam írni versenyautóstól stb. csak lassabb voltam és lehet hogy nem is lett volna ilyen jó.

üdv Sak


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 11:06


Hammon írta:
Puli írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Had kérdezzem meg,hogy mennyi km van a kocsidban? Mik a jelei,hogy kettőstömegű. és kuplung csere kell?


Valós 280.000 van benne. Induláskor kis gázadással a kuplung lassú felengedése mellett irdatlan módon rázza a kasznit. Alacsony fordulatról lassú gázadásra szintén nagy remegéssel reagál. Leállításnál,ha nem nyomom be a kuplungot konkrétan kilöttyintem a sört a kormány mögül. Ezt egy hangos csattanás is a tudtomra adja.
Mivel a kuplung a tarkómnál fog, azt is cserélni kell.



Egyre többet hallok én is erről a kettőstömegűt egytömegűre cserélésről. Azt nem azért találták ki hogy jó legyen bele az egytömegű is. Ez egy vibrációcsökkentő elem. Ha lecseréled akkor szépen fokozatosan fog rontani a motorodon nem egyik napról a másikra.
Versenyautóba nem kell, ez teljesen egyértelmű! De ott nem is a hosszú üzemidő a cél, hanem a minél nagyobb hatékonyság, a gyorsabban felpörgő motor (amit akadályozna a kettőstömegű).

Gondolom egyébként nem meggyőződésből hanem csupán pénztárca barát megoldásból választod majd az egytömegűt. Én azt mondom, ha a későbbiekben nem akarsz sűrűbben tartóbakokat cserélni vagy kipufogó rezgéscsillapítót, illetve egyéb dolgokat amik mind mind összefüggésben vannak a motor állandó mozgásával akkor inkább spórolj a kettőstömegűre, 136lovasra nem is nagy vész, újabbakra meredekebb.

Vannak akik felújítják, több kevesebb sikerrel, de ha hosszú távra tervezel akkor egy LUK szett kell Neked!

ÜDv,
Balu

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 10:33


Puli írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Had kérdezzem meg,hogy mennyi km van a kocsidban? Mik a jelei,hogy kettőstömegű. és kuplung csere kell?


Valós 280.000 van benne. Induláskor kis gázadással a kuplung lassú felengedése mellett irdatlan módon rázza a kasznit. Alacsony fordulatról lassú gázadásra szintén nagy remegéssel reagál. Leállításnál,ha nem nyomom be a kuplungot konkrétan kilöttyintem a sört a kormány mögül. Ezt egy hangos csattanás is a tudtomra adja.
Mivel a kuplung a tarkómnál fog, azt is cserélni kell.



Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 08:11


Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Had kérdezzem meg,hogy mennyi km van a kocsidban? Mik a jelei,hogy kettőstömegű. és kuplung csere kell?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 06:57


sakter írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Megoldható. Ha nem kapsz akkor esztergálok neked egyet. De miért nem bízol gyár tervező mérnökeiben? Az autó többi részével elégedett vagy? Vagy reszeljek egyet egy darab vasból?
Egyébként akinek ( nem pont BMW-re) gumimentes főtengely szíjtárcsát esztergáltam, volt hogy letörött a főtengely vége a vibrációtól. Azt meg vissza kellett ragasztani.


Tőlem sokkal okosabb és tapasztaltabb szerelők, akik versenyautókat építenek/építettek,mind azt mondta,hogy jó dolog a kettőstömegű, de egy vacak. Egyöntetűen a fixet javasolták. Összességében elégedett vagyok a kocsival.

státusz sakter

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. június 03. kedd, 23:58


Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Megoldható. Ha nem kapsz akkor esztergálok neked egyet. De miért nem bízol gyár tervező mérnökeiben? Az autó többi részével elégedett vagy? Vagy reszeljek egyet egy darab vasból?
Egyébként akinek ( nem pont BMW-re) gumimentes főtengely szíjtárcsát esztergáltam, volt hogy letörött a főtengely vége a vibrációtól. Azt meg vissza kellett ragasztani.